Nie nie coś Ty. Nic na szczęście z rozpoławianiem karterów nie musiałem robić w nim. Po prostu użyłem niewielkiej ilości zwykłego silikonu, bo uszczelki ta okrągła z czterema okręgami po przekątnej stron wypadała i ta na głowicy dookoła też więc trochę sobie pomogłem i posmarowałem te uszczelki w rowkach by nie wypadały i git trzymało, szkoda, że kopci teraz ale czymś to grozi? Kopci tylko z obszaru cylinder głowica najbardziej od spodu jak nabierze temperatury a uwierz, że nie muszę go grzać. ze 40sec i już kolanka tłumika nie dotkniesz. Zapomnij. Nie wiem może źle podłączyłem chłodzenie ale kurde nie wydaje mi się.
-- 29 lip 2014, 14:20 --
Dobra Panowie już wszystko wiem na teraz
powodem dymienia był olej zaschnięty w okolicach cylindra itp. nagrzany dymił. Brakuje mi gumy filtr gaźnik bo ustawiłem go na stożku no name i dźwięk ma piękny
ale wole żeby mniej palił, bo po regulacji widzę, że ubyło wachy. A przy sqcie 5zł /100km to nie mało dla mnie przynajmniej przy tej pokjemności. Idę do sklepu po żarówkę i lusterko bo sie zrypały te rzeczy i jade dotankować i docierać w końcu
prośba moja do Was: Podrzućcie jakieś ciekawe linki z gumą łączącą filtr oryginalny z gaźnikiem 17,5 bo na allegro cena za kawałek gumy zabija i nie chce tyle płacić za 10 qwa cm gumy. Pozdro.
-- 29 lip 2014, 14:21 --
Aha. Później postaram się wrzucić filmik jak chodzi.
-- 29 lip 2014, 14:45 --
I jeszcze jedno. Nie wiem czy jest wyregulowany na 100% ale ale wchodził na obroty i schodzil też fajnie (stożek no name i dysza 65) nib do stozka za mała no ale q.. chodzi extra. Co myslicie? dać większa? mam 72 i 90 ale 90 za duza.