Dzisiaj jest 30 lis 2024, 12:16



Strefa czasowa UTC+1godz.





Nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 51 ]  Przejdź na stronę Poprzednia  1, 2, 3
Autor Wiadomość
Offline
 Tytuł:
Post: 15 paź 2012, 22:00 
**
Awatar użytkownika

Rejestracja: 19 cze 2009, 13:21
Posty: 230
Lokalizacja: rakszawa
Pojazd:
Biskup Śmierci pisze:
Nie polecam owego wyczynu. Łatwo w ten sposób stopić sobie odbłyśnik w lampie. Pomijając już fakt,że z prądnicy więcej nie wyciągniesz wkładając mocniejszą żarówkę. Wsadzając taką żarówkę najprawdopodobniej albo nie będzie świecić na 100% swoich możliwości,albo będziesz miał wiecznie nienaładowany akumulator,albo padnie regulator napięcia. Musisz wiedzieć,ile watów wytwarza prądnica,aby móc coś przerabiać.


Ktoś w końcu napisał to co trzeba. Żarówka 55watów grzeje jak ......., a przy tak małych odbłyśnikach ehh.

Sytuacje może uratować xenon z przetwornicą, tylko dobry. Takie potrafią zadowolić się 35w i są o połowę chłodniejsze od H4.




_________________

Cylinder: seria 50 1 szlif
Wydech: SitoPlus
Rolki: 3.5g
Wariator: P/G (oversize)
Membrana: RMS
Gaźnik: dellorto 17.5mm
Centralka: topracing +30%
V-max: 120km/h


Share on FacebookShare on TwitterShare on Google+


Na górę
 Wyświetl profil  
 
 


Offline
 Tytuł:
Post: 15 paź 2012, 22:14 
***
Awatar użytkownika

Rejestracja: 13 paź 2011, 14:17
Posty: 968
Pojazd:
Z tego co mi wiadomo nie można montować Xeonów do motorów.




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 16 paź 2012, 21:30 
**
Awatar użytkownika

Rejestracja: 19 cze 2009, 13:21
Posty: 230
Lokalizacja: rakszawa
Pojazd:
Pierwszy słyszę. Nie wolno stosować ledów jako żarówki postojowe, bo niby barwa nie ta. Jakoś dużo ludzi jeździ i nie słyszałem, aby ktoś dostał mandat.

A w linku zestaw do motoru "Zestaw xenon H1 przetwornica SMALL"

Tak jak pisałem wcześniej 35W

Link




_________________

Cylinder: seria 50 1 szlif
Wydech: SitoPlus
Rolki: 3.5g
Wariator: P/G (oversize)
Membrana: RMS
Gaźnik: dellorto 17.5mm
Centralka: topracing +30%
V-max: 120km/h


Ostatnio zmieniony 16 paź 2012, 21:30 przez hardmen969, łącznie zmieniany 1 raz



Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 16 paź 2012, 22:23 
***
Awatar użytkownika

Rejestracja: 13 paź 2011, 14:17
Posty: 968
Pojazd:
Mój nauczyciel od zajęć praktycznych pokazywał mi w dzienniku ustaw,jest tam wspomniane o tym patencie w motorkach. Poza tym - gdyby było legalne - to dlaczego nie montują tego seryjnie w motorze? Motor się pochyla - podczas pochylenia może tak ustawić się światło,ze będzie oślepiać. Pomijając fakt,że fabryczne samochody z xenonami mają regulatory położenia w lampach,które reagują na zwykłe nierówności w jezdni. Tego nie masz w owym zestawie.....




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 17 paź 2012, 9:48 
**
Awatar użytkownika

Rejestracja: 19 cze 2009, 13:21
Posty: 230
Lokalizacja: rakszawa
Pojazd:
Jeżeli spełni się te wymogi to można;p

1. reflektory z homologacją pod żarniki
2. wysokocisnieniowe spryskiwacze lamp
3. automatyczna korekcja wysokości świecenia lamp (czujniki na zaw. przednim i tylnym)

hehe. Raczej jest to nie osiągalne, ale w autach ludzie mają żarówki po 80/100 wat i różne inne cuda. Np. światła do jazdy dziennej, której mają homologacje na światła mijana dodatkowo angielską E11




_________________

Cylinder: seria 50 1 szlif
Wydech: SitoPlus
Rolki: 3.5g
Wariator: P/G (oversize)
Membrana: RMS
Gaźnik: dellorto 17.5mm
Centralka: topracing +30%
V-max: 120km/h




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 17 paź 2012, 15:57 
***
Awatar użytkownika

Rejestracja: 13 paź 2011, 14:17
Posty: 968
Pojazd:
Zgoda,ale to ty masz wiedzę,co wolno,a co nie. Jeśli im się spali odbłyśnik,spowodują wypadek,zwarcie w elektryce itp to ich problem,nie Twój




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 17 paź 2012, 21:33 
**
Awatar użytkownika

Rejestracja: 19 cze 2009, 13:21
Posty: 230
Lokalizacja: rakszawa
Pojazd:
Powiem tak. Jadąc skuterem 70km/h też łamiemy prawo, a nie znam kogoś, kto jeździ na blokadach. Tak samo z xenonami. Jak komuś pasuje to niech zakłada. Tylko niech się potem nie dziwi, ze mogą powstać jakieś konsekwencje.

Jeśli ktoś chce poprawić światła to polecam te żarówki. Są mocniejsze i mają ładną barwę.

2x20 blue link




_________________

Cylinder: seria 50 1 szlif
Wydech: SitoPlus
Rolki: 3.5g
Wariator: P/G (oversize)
Membrana: RMS
Gaźnik: dellorto 17.5mm
Centralka: topracing +30%
V-max: 120km/h




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 20 paź 2012, 7:05 
**
Awatar użytkownika

Rejestracja: 03 lut 2012, 16:45
Posty: 373
Lokalizacja: Glinojeck
Pojazd: Gilera GSM ♥
Zrobiliśmy z kumplem koledze tak samo z tymi żarówkami tylko one były niebieskie. Założyliśmy je do yaroxa, teraz świeci dużo gorzej od oryginalnych. Jak zrobic żeby była większa moc?




_________________

Gilera GSM Bitch .!

Projekcik :
gilera-gsm-project-by-mrteodorek-t394365.html

Facebook:
https://www.facebook.com/gileragsmproje ... 94365.html




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 20 paź 2012, 12:34 
Zbanowany
Awatar użytkownika

Rejestracja: 15 maja 2012, 13:09
Posty: 214
Lokalizacja: NDZ
Pojazd:
nie bawcie się w żarówki "xenon effect" itp.. ja miałem u siebie (lampa soczewkowa), świeciła dużo gorzej niż zwykła. Najsensowniejszym rozwiązaniem jest zakup przetwornicy + żarnika (najlepszy 6000K) i nie ma porównania do jakiś tam żarówek xenon type... Ja mam u siebie xenon tylko, że 8000k, efekt jest taki, że nawet ojcu w samochodzie montowałem, bo mu sie spodobało. Inna sprawa to taka, że jeżeli policjant będzie uparty to dowodzik może zabrać :roll: ja jeżdżę na xenonie na razie tylko jakieś 1.5 miesiąca i nikt się do tego nie przyczepił. Kumpel ma xenon od jakiś 2 lat i też nikt mu za to dowodu nie zabrał, a jeździ na prawdę dużo. Wczoraj jechałem z tatą samochodem i zatrzymała nas policja do kontroli to nawet sie pytali o ten xenon, ale w samochodzie lampy mają homologacje na xenon, czyli brakuje tylko samopoziomowania i spryskiwaczy :mrgreen: Czyli wniosek: chcesz mieć lepsze światła? nie baw się w halogeny, tylko xenon :mrgreen:


Ostatnio zmieniony 20 paź 2012, 12:35 przez ibartek, łącznie zmieniany 1 raz



Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 20 paź 2012, 16:01 
*
Awatar użytkownika

Rejestracja: 28 kwie 2011, 10:56
Posty: 148
Lokalizacja: to masz?
Pojazd:
1.) Co do pseudo xenon ow (patrz post nr.1) to jest gowno i tyle mialem u mnie w peugeocie jet force i gowno bo pobiera w ch,oj pradu i nie ma za bardzo mocy, do tego nie musi byc H4 to jest oznaczenie wtyku i tyle zamast je.bania sie z tymi drucikami to kupcie se z wtykami seryjnymi
2.) Co do xenonow, mam u siebie sa one 35W i sa H8 nie bylo tam duzo roboty, bateria 9Ah od niej kabelek (+), na kabelku bezpiecznik, przelacznik on-off do zamieszczenia gdzie chcecie, kabelek dochodzi do kostki ktora idzie do przelacznika orginalnego (o ile macie) albo na kabelek + od zarowki a kabel negatywny zostaje tak jak byl orginalnie, podlanczamy wszystko ewentualnie podpilujemy z deka wejscia (maly diametr i zarnik nie wchodzi) i tyle, co do trzymania, to bateria mi trzyma od 1 tygodnia do miesizca (zalezy od typu jazdy i czestotliwosci uzywania sqtra), co do psow to jest nie legalne, ale mam tylko jako dlugie wiec nic nie widac xD




_________________

Peugeot Jet C-Tech (2006) I nowo przybyly Runner (2003)




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 27 paź 2012, 18:22 
*

Rejestracja: 28 sie 2012, 20:28
Posty: 20
Pojazd:
durex_runner, daj mi twoje gg bo mam runnera a chce miećxenona :D




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 51 ]  Przejdź na stronę Poprzednia  1, 2, 3



Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 1 gość


Nie możesz tworzyć nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Przejdź do:  



Powered by phpBB © 2007 Group serwis komputerowy