Dzisiaj jest 06 maja 2024, 12:51



Strefa czasowa UTC+1godz.





Nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 3 ] 
Autor Wiadomość
Offline
Post: 03 maja 2015, 9:15 
*

Rejestracja: 13 kwie 2008, 16:53
Posty: 29
Pojazd: CBR 125R 2011
Witam, dawno już nie zaglądałem na forum z braku skutera.
Coś mnie ostatnio natchnęło i zakupiłem Sym GTS Evo 125 z 2009r.
Wiem, że nie jest to Yamaha lub Suzuki, jednak bardziej mi się podoba.
Zacząłem szukać w google części do mojego skuterka
tz. sportowego wariatora, cylindra, większego gaźnika czy czegokolwiek. Niestety nic nie znalazłem.
Może ktoś z forumowiczów byłby w stanie mi w jakiś sposób pomóc w "tuningu"
tego wynalazku :D. Z góry dziękuje za odpowiedź. ps. czy jakiekolwiek przeróbki mają sens w takim 4t?

-- 3 maja 2015, o 09:15 --

Nie ma na forum, nikogo kto wie cokolwiek na temat tego skutera?




_________________

Teraz:
Sym GTS Evo 09"
Full Oryginał

Kiedyś:
Aprilia SR WWW AC 97" (nowa buda)
Cylinder Airsal 6T 70cc
Wał Malossi MHR HPC
Sprzęgło HEBO R Racing
Warriator malossi MHR
Wydech Arrow Racing Pro
gaźnik 12- oryginał
v-max= 95km\h na prostej


Share on FacebookShare on TwitterShare on Google+


Na górę
 Wyświetl profil  
 
 


Offline
Post: 04 maja 2015, 22:38 
*

Rejestracja: 04 maja 2015, 21:43
Posty: 1
Pojazd: SYM GTS 125
Witam, mam gts'a 125 z 2010 r już 2 sezon. Z przeróbkami ciężki temat. Jak napisałeś brak czegokolwiek.
Zakupiłem moduł z ustawianym mapowaniem ręcznie (450 zeta w błoto). W akcie desperacji wypatroszyłem wydech choć tak naprawdę prucie wydechu i wymiany filtra powietrza w 4T moim skromnym zdaniem daje niewielki przyrost mocy. Skuter lepiej sie zbiera po tym zabiegu między 70 a 90 km/h. Na prostej bez wiatru w szybę ok 120km/h. Obecnie jestem na etapie poszukiwania silnika z 250 lub 300i. Chyba to będzie najtańsze rozwiązanie gdyż buda w tych modelach jest taka sama. Sym od lat wspołpracuje z hondą więc może cos z hondy podejdzie (mam na myśli cała jednostkę napędową oczywiście). A tak w sumie suter spoko zrobiłem nim prawie 10.000 km , zero usterek jedynie wymiana gum i klocków. A muszę dodać że nie oszczedzam mu na manetce gazu czyli jak nie ma czerwonego światła to do oporu. Mieszkam w górach więc nie omieszkałem tego wykorzystac i spróbować zamknąć mu licznik z górki. Poszło ok bez negatywnych zachowań skutera ( przy pomiarze na nawigacji 186 km/h , więcej sie bałem). Pod górę niestety bryndza - mało mocy.


powodzenie w poszukiwanich Rado




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
Post: 05 maja 2015, 21:24 
*

Rejestracja: 13 kwie 2008, 16:53
Posty: 29
Pojazd: CBR 125R 2011
Dziękuje za odpowiedź, dostałem dziś, kosztorys części do skuterka, niestety są to części oryginalne:

- wariator (sam kosz) - cena 152,- PLN,

- tuleja wariatora - cena 72,- PLN,

- rolki wariatora - cena 116,- PLN,

- talerz wariatora - cena 66,- PLN,

- ślizg wariatora (1szt.) - cena 30,- PLN,

- wentylator wariatora - cena 166,- PLN,

- sprzęgło - cena 409,- PLN, lub zamiennik (STD) w cenie 214,- PLN,

- cylinder z tłokiem (standardowy) - cena 1036,- PLN,

Z mojego rozeznania można dostać je taniej.
Części tuningowych niema. Ogólnie skuterek jest fajny, godny polecenia osobie potrzebującej bezawaryjnego sprzętu na co dzień, przedmówcy bardzo dziekuje za post. Nie będe jednak szukał silnika ponieważ jestr to zbyt duży koszt. Podzrawiam




_________________

Teraz:
Sym GTS Evo 09"
Full Oryginał

Kiedyś:
Aprilia SR WWW AC 97" (nowa buda)
Cylinder Airsal 6T 70cc
Wał Malossi MHR HPC
Sprzęgło HEBO R Racing
Warriator malossi MHR
Wydech Arrow Racing Pro
gaźnik 12- oryginał
v-max= 95km\h na prostej




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 3 ] 



Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 1 gość


Nie możesz tworzyć nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Szukaj:
Przejdź do:  



Powered by phpBB © 2007 Group serwis komputerowy