Dzisiaj jest 25 kwie 2025, 19:18



Strefa czasowa UTC+1godz.





Nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 31 ]  Przejdź na stronę Poprzednia  1, 2
Autor Wiadomość
Offline
 Tytuł:
Post: 06 paź 2012, 0:50 
**
Awatar użytkownika

Rejestracja: 16 kwie 2012, 22:20
Posty: 314
Lokalizacja: Małopolska
Pojazd: Yarox
Przemek051195, A ta co dostaje się do Malossi Sporta 70 ( ten oring ) to on nie może być czy jak to jest ?




_________________

Obrazek


Share on FacebookShare on TwitterShare on Google+


Na górę
 Wyświetl profil  
 
 


Offline
 Tytuł:
Post: 06 paź 2012, 1:41 
****
Awatar użytkownika

Rejestracja: 27 cze 2011, 21:21
Posty: 1709
Lokalizacja: Połomia / Wodz. Śl.
Pojazd: Faspi F8, Tigra 1.6 16V
To jeat dla cieczzy




_________________

Obrazek

https://www.facebook.com/PKRHgarage ZAPRASZAM !

http://forum.mieloch.pl/faspi-by-przemek051195-70cc-midrace-t261458-580.html




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 06 paź 2012, 12:34 
**
Awatar użytkownika

Rejestracja: 16 kwie 2012, 22:20
Posty: 314
Lokalizacja: Małopolska
Pojazd: Yarox
Aha. Ale czemu taka jest też do ac ?




_________________

Obrazek




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 06 paź 2012, 14:01 
*******

Rejestracja: 08 mar 2011, 18:41
Posty: 5429
Lokalizacja: Katowice
Pojazd:
Przemek051195 pisze:
To jeat dla cieczzy
W głowicy jest rowek na ten oring w cylku AC i to on uszczelnia.




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 06 paź 2012, 14:05 
**
Awatar użytkownika

Rejestracja: 16 kwie 2012, 22:20
Posty: 314
Lokalizacja: Małopolska
Pojazd: Yarox
n0ooRt, Że rowek jest na ten oring to wiem, ale obojętne jest czy założę tą metalową uszczelkę lub ten oring ??




_________________

Obrazek




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 06 paź 2012, 14:09 
*******

Rejestracja: 08 mar 2011, 18:41
Posty: 5429
Lokalizacja: Katowice
Pojazd:
Ja dawałem taką jak była .




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 06 paź 2012, 15:12 
**
Awatar użytkownika

Rejestracja: 16 kwie 2012, 22:20
Posty: 314
Lokalizacja: Małopolska
Pojazd: Yarox
n0ooRt, I wszystko jest ok ??
Bo jak go montowałem najpierw to miałem zestaw uszczelek do silnika i dałem tą metalową.
A teraz jak zrobię szlifa to nie wiem czy dać tą metalową czy ten oring.




_________________

Obrazek




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 06 paź 2012, 16:39 
*******

Rejestracja: 08 mar 2011, 18:41
Posty: 5429
Lokalizacja: Katowice
Pojazd:
Tak wszystko jest ok, ja bym dał oring, tylko nowy a nie już używany.




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 06 paź 2012, 21:10 
**
Awatar użytkownika

Rejestracja: 16 kwie 2012, 22:20
Posty: 314
Lokalizacja: Małopolska
Pojazd: Yarox
To wiem że dać nową uszczelka bo są jednorazowe. Ale nie wiedziałem czy ten oring wytrzyma.




_________________

Obrazek




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 07 paź 2012, 14:52 
*******

Rejestracja: 08 mar 2011, 18:41
Posty: 5429
Lokalizacja: Katowice
Pojazd:
Spokojnie wytrzyma , zresztą po kolorze można poznac że uszczelnienia ,oringi [zielone ] są przeznaczone do pracy w ekstremalnych warunkach,wysoka temperatura, gorące oleje,substancje żrące.




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 07 paź 2012, 17:50 
**
Awatar użytkownika

Rejestracja: 16 kwie 2012, 22:20
Posty: 314
Lokalizacja: Małopolska
Pojazd: Yarox
Aha ok wielkie dzięki.




_________________

Obrazek




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 31 ]  Przejdź na stronę Poprzednia  1, 2



Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 20 gości


Nie możesz tworzyć nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Przejdź do:  



Powered by phpBB © 2007 Group serwis komputerowy