Dzisiaj jest 10 mar 2025, 17:11



Strefa czasowa UTC+1godz.





Nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 15 ] 
Autor Wiadomość
Offline
Post: 18 sty 2010, 18:45 
**

Rejestracja: 22 lis 2009, 18:30
Posty: 217
Lokalizacja: JWN
Pojazd:
Witam mam do was pytanie czy opłaca sie robić szlid cylka do tego tłok cylek to 50ccm orginalny włoski z odblokowanym oknem wydechu skuter szedł na nim ponad 80km/h mam teraz 70ccm ale urwałem mocowanie wydechu z jednej strony :roll: noi myśle nad tą 50ccm czy jest to opłacalny zabieg powiedzieli mi od szlifu 50zl + 70zl tłok


Share on FacebookShare on TwitterShare on Google+


Na górę
 Wyświetl profil  
 
 


Offline
 Tytuł:
Post: 18 sty 2010, 18:48 
Last Chance
Awatar użytkownika

Rejestracja: 08 lut 2009, 12:13
Posty: 516
Lokalizacja: Siedlce
Pojazd:
tłok za 70 zł to badziewie chyba że sprzedajesz to może byc :D




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 18 sty 2010, 18:55 
**

Rejestracja: 22 lis 2009, 18:30
Posty: 217
Lokalizacja: JWN
Pojazd:
nie sprzedaje a wiecej kasy nie mam zamiaru w niego pchac na tłoku za 70zl zrobiłem ponad 10tys km jak się umie jeździć toi wytrzyma tłok i za 70zl ale czy ogólnie opłaca się szlif zrobić




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 18 sty 2010, 18:58 
Last Chance
Awatar użytkownika

Rejestracja: 08 lut 2009, 12:13
Posty: 516
Lokalizacja: Siedlce
Pojazd:
za 50 zł tak jak dobrze go wykonają




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 18 sty 2010, 19:02 
*
Awatar użytkownika

Rejestracja: 17 sty 2010, 14:51
Posty: 71
Lokalizacja: Doruchów
Pojazd:
Ja na tłoku za 40zł też pojeździłem i gdyby nie pękło mi łożysko sworznia to bym jeździł dalej. A jeśli cylinder jest oryginalny włoski to jednak bym go oddał do szlifu i miałbym spokój na parę tysięcy kilometrów. Bo kupić nowy cylinder chiński za grosze to nieopłacalne bo i tak Cię z czasem prze droży bo podejrzewam, że długo nie pochodzi na nim, chociaż zależy jak się trafi też, bo możesz na nim zrobić 10tysięcy a możesz trafić co Ci po tysiąc km siądzie :P




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 18 sty 2010, 21:11 
**

Rejestracja: 22 lis 2009, 18:30
Posty: 217
Lokalizacja: JWN
Pojazd:
Acha i mam jeszcze jedno pytanie co by dało założenie głowicy od 70 do 50ccm i czy w ogóle by to jezdziło




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 18 sty 2010, 21:36 
*
Awatar użytkownika

Rejestracja: 17 sty 2010, 14:51
Posty: 71
Lokalizacja: Doruchów
Pojazd:
Jeździć by jeździło ale raczej na pewno nie lepiej. Głowice oryginalną masz zrobioną pod ten cylinder i zmiana na inną, a tym bardziej na taką od większej pojemności tylko pogorszy prace silnika, więc zostań przy oryginalnej głowicy, a jakbyś zmieniał cylinder na większy to wtedy założysz większą. :wink:




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 18 sty 2010, 21:39 
**

Rejestracja: 22 lis 2009, 18:30
Posty: 217
Lokalizacja: JWN
Pojazd:
Endriu pisze:
Jeździć by jeździło ale raczej na pewno nie lepiej. Głowice oryginalną masz zrobioną pod ten cylinder i zmiana na inną, a tym bardziej na taką od większej pojemności tylko pogorszy prace silnika, więc zostań przy oryginalnej głowicy, a jakbyś zmieniał cylinder na większy to wtedy założysz większą. :wink:

większy mam cylinder 70ccm ale urwło mi się jedno mocowanie wydechu i muszę narazie zmienić na 50




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 18 sty 2010, 21:42 
*
Awatar użytkownika

Rejestracja: 17 sty 2010, 14:51
Posty: 71
Lokalizacja: Doruchów
Pojazd:
To do tego cylindra 50 załóż oryginalną głowice i będzie pykać :)




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 18 sty 2010, 21:56 
**

Rejestracja: 22 lis 2009, 18:30
Posty: 217
Lokalizacja: JWN
Pojazd:
ok a czy polerka tłoka coś da calutki wypolerowany ??




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 18 sty 2010, 22:00 
*
Awatar użytkownika

Rejestracja: 17 sty 2010, 14:51
Posty: 71
Lokalizacja: Doruchów
Pojazd:
Po za ładnym wyglądem przed założeniem to nic. Jak go odpalisz na tym tłoku i pochodzi troche to się zrobi taki jak wcześniej był. :wink:




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 18 sty 2010, 22:24 
Ex Moderator
Awatar użytkownika

Rejestracja: 03 paź 2008, 14:10
Posty: 3489
Lokalizacja: okolice Bytowa
Pojazd: Golf III TDI++ , Yamaha BWS 50
Tłok można ewentualnie z nagaru wyczyścić, nic więcej.
Pamiętajmy też że rowek musi być czyściutki:)
Zabiezpieczenia też trzeba dobrze osadzić




_________________

ObrazekPiszę poprawnie
---------------------------
Mycen, nigdy o Tobie nie zapomnimy.
---------------------------
Wbijaj ---> viewtopic.php?t=3




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 18 sty 2010, 22:31 
*
Awatar użytkownika

Rejestracja: 17 sty 2010, 14:51
Posty: 71
Lokalizacja: Doruchów
Pojazd:
Jeśli chodzi o zabezpieczenia to najlepiej nowe kupić. Mi z 3 razy wypadły badajże. Niby wszystko fajnie trzymały a po paru kilometrach wyleciały.




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 18 sty 2010, 22:35 
Ex Moderator
Awatar użytkownika

Rejestracja: 03 paź 2008, 14:10
Posty: 3489
Lokalizacja: okolice Bytowa
Pojazd: Golf III TDI++ , Yamaha BWS 50
Bo trzeba umieć zakładac i ewentualnie naprostować.
Nawet nowe można pokrzywić jesli sie nie potrafi zakladać, wtedy wiadomo że wypadną szybko, zacierając cylinderek.
Jak założysz dobrze to masz praktycznie pewność ze nie wypadną.
Ja ile już w życiu założyłem i jeszcze nie miałem przypadku żeby wyleciały:)




_________________

ObrazekPiszę poprawnie
---------------------------
Mycen, nigdy o Tobie nie zapomnimy.
---------------------------
Wbijaj ---> viewtopic.php?t=3




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 18 sty 2010, 22:40 
*
Awatar użytkownika

Rejestracja: 17 sty 2010, 14:51
Posty: 71
Lokalizacja: Doruchów
Pojazd:
Założyłem dobrze tylko :) Tylko po prostu miałem je od kolegi i były używane i nie trzymały tak dobrze jak nowe i stało się. :P Teraz wsadziłem od sworznia 12, tylko lekko przyciąć musiałem i już ponad 900km na nich zrobiłem i git, ale teraz śniegu po pas i motor stoi. :wink:




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 15 ] 



Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 30 gości


Nie możesz tworzyć nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Przejdź do:  



Powered by phpBB © 2007 Group serwis komputerowy