Dzisiaj jest 07 maja 2025, 14:13



Strefa czasowa UTC+1godz.





Nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 28 ]  Przejdź na stronę 1, 2  Następna
Autor Wiadomość
Offline
Post: 02 paź 2011, 9:16 
*
Awatar użytkownika

Rejestracja: 01 paź 2011, 22:38
Posty: 131
Lokalizacja: Wilków/Lublin
Pojazd:
Witam. Ostatnio zabrałem się za konkretny remont mojego Derbi Vamos. Wyjąłem cały silnik i wziąłem się za jego rozkręcanie. Gdy dobrałem się do tłoka spotkała mnie nie miła niespodzianka... Na tłoku i głowicy była spora ilość nagaru. Po zdjęciu cylindra okazało się, że pierścienie też już puszczały wedle śladów na tłoku, a sam tłok im niżej tym ma większy luz w cylindrze.

Proszę o poradę czy opłacalny jest szlif cylindra / wymiana tłoka?
Ponieważ za 150zł z przesyłką mogę dostać dobrej jakości zamiennik całego zestawu...
Konkretnie:Tec Eco 50

Zdjęcia dla pomocy w ocenie:
Tłok był "brudny: od góry do sworznia w tym miejscu ale próbowałem go oczyścić
Obrazek
Obrazek

Dziękuje za zainteresowanie i pozdrawiam!


Ostatnio zmieniony 02 paź 2011, 9:46 przez Funner, łącznie zmieniany 3 razy

Share on FacebookShare on TwitterShare on Google+


Na górę
 Wyświetl profil  
 
 


Offline
 Tytuł:
Post: 02 paź 2011, 19:43 
*
Awatar użytkownika

Rejestracja: 01 paź 2011, 22:38
Posty: 131
Lokalizacja: Wilków/Lublin
Pojazd:
No to kupię zestaw. Cylek pójdzie na handel, jak ktoś go wyszlifuje będzie miał jak nowy bo ja nie mam czasu i możliwości się z tym bawić. Dzięki wszystkim za pomoc! ;p




_________________

Derbi - reaktywacja ;)
http://forum.mieloch.pl/viewtopic.php?t=281790


Fiat Marea 1.8 HLX + LPG
http://www.forum.mieloch.pl/viewtopic.php?t=303043




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 02 paź 2011, 20:26 
Zbanowany

Rejestracja: 20 wrz 2011, 13:49
Posty: 330
Pojazd:
ten tec eco jest słabszy od seri




_________________

Mistrzunio10 napisał/a:
a co to sa rolki?!

gdzie jest filtr?

ha wiem tyulko gdzie jest lancuch! i gazniK!




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 02 paź 2011, 20:29 
*
Awatar użytkownika

Rejestracja: 01 paź 2011, 22:38
Posty: 131
Lokalizacja: Wilków/Lublin
Pojazd:
Komentarze są pozytywne. A lepsze to niż china za 60zł. Na więcej mnie nie stać.




_________________

Derbi - reaktywacja ;)
http://forum.mieloch.pl/viewtopic.php?t=281790


Fiat Marea 1.8 HLX + LPG
http://www.forum.mieloch.pl/viewtopic.php?t=303043




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 02 paź 2011, 20:36 
Zbanowany

Rejestracja: 20 wrz 2011, 13:49
Posty: 330
Pojazd:
no niby tak napewno lepszy od china a jeżeli na lepszy Cię nie stać to bież go i juz:)




_________________

Mistrzunio10 napisał/a:
a co to sa rolki?!

gdzie jest filtr?

ha wiem tyulko gdzie jest lancuch! i gazniK!




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 02 paź 2011, 20:43 
*
Awatar użytkownika

Rejestracja: 01 paź 2011, 22:38
Posty: 131
Lokalizacja: Wilków/Lublin
Pojazd:
Wezmę bo kolejny cylinder pasujący do tego biednego Vamosa kosztuje 400zł z przesyłką. Chyba nie muszę więc tłumaczyć czemu taki wybór heh Miejmy nadzieje, że się na nim nie zawiodę. Tylko jeden komentarz na "nie" na stronie więc trzymać kciuki żebym ja nie dodał drugiego.




_________________

Derbi - reaktywacja ;)
http://forum.mieloch.pl/viewtopic.php?t=281790


Fiat Marea 1.8 HLX + LPG
http://www.forum.mieloch.pl/viewtopic.php?t=303043




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 02 paź 2011, 21:53 
*
Awatar użytkownika

Rejestracja: 01 paź 2011, 22:38
Posty: 131
Lokalizacja: Wilków/Lublin
Pojazd:
Chociaż swoją drogą to dziwne, że cylinder wygląda wzorowo, a tłok im niżej tym ma większy luz. Zwłaszcza na poziomie kanału wylotowego, prawie milimetr luzu między tłokiem, a cylkiem. No masakra :/

//Parę minut później

To jednak nie jest dziwne, jest to miejsce gdzie cylinder zużywa się najbardziej wyjaśnienie


Ostatnio zmieniony 02 paź 2011, 21:58 przez Funner, łącznie zmieniany 1 raz



Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 04 paź 2011, 12:00 
*

Rejestracja: 01 paź 2011, 23:10
Posty: 94
Lokalizacja: Starachowice
Pojazd:
Tune EX 70zł .... Tec to nie firma to chińskie części firmowane pudełkiem nie znanej firmy czy to w ogóle jest firma czy wymysł mielocha żeby oszukać ludzi? No znajdzcie czy gdzie indziej sprzedawane są niby części TEC kupiłem wał do AM6 niby tec dostałem motorforce który się ukręcił i frajerzy nie przyjeli gwarancji ale kazali wysłać powinni powiedziec ze na chińskie wały nie dają gwarancji i bym nie miał pretensji, jeszcze wczesniej kupiłem tarcze sprzęgła "TEC" dostałem tarcze no name oklejone niebieskim papierkiem.
Pic na wode gówno prawda rozrusznik do morini TEC czyli wyrób jakieś lepszej chińskiej firmy 127zł zwykły rozrusznik oem nowy 38zł więc z kogo oni robią głupiego z siebie czy z klientów? wychodzi na to ze z klientów też bo nie którzy się na to nabierają chyba że oni też są głupi i nie poznali się jeszcze że kupują chiński towar po zawyżonej cenie w pudełeczkach albo naklejkach z logo tec


Ostatnio zmieniony 04 paź 2011, 12:03 przez Kaczy735ial, łącznie zmieniany 1 raz



Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 04 paź 2011, 12:14 
**

Rejestracja: 04 mar 2011, 20:07
Posty: 262
Pojazd:
kupuj tec'a tylko do delikatnie docieraj i będzie chodzić i pamiętaj żeby kupić nowe łożysko korbowodu bo to bardzo ważna rzecz
moc jest taka sama jak na seryjnym cylindrze




_________________

Polini Corsa
Top Racing Evolution NG
Skf C4 Teflon
Dell'orto 21
Polini Air Box
Polini Speed Control
Leo Vince ZX




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 04 paź 2011, 12:50 
*

Rejestracja: 12 wrz 2010, 16:36
Posty: 20
Pojazd:
mi w tecu po 30 kilometrach już tłok spuchł nie polecam tego cylindra :)




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 04 paź 2011, 13:04 
**

Rejestracja: 04 mar 2011, 20:07
Posty: 262
Pojazd:
jak nie umiecie zakładać cylindra i odpowiednio go docierać to się nie dziwcie że wszystko siada




_________________

Polini Corsa
Top Racing Evolution NG
Skf C4 Teflon
Dell'orto 21
Polini Air Box
Polini Speed Control
Leo Vince ZX




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 04 paź 2011, 13:27 
*

Rejestracja: 12 wrz 2010, 16:36
Posty: 20
Pojazd:
Oh znaffco jakoś potem docierałem Polini i nie miałem takich problemow ? Tłok w TECu to shit każdy ci to powie -,-
Jak by poszukał to by znalazł lepszy cylinder za 100 zł więcej :) ale może jemu się nie trafi taki perfidny zestaw ;d na china z allegro było lepiej tylko zabezpieczenie mi wypadło. Ale to moja opinia.


Ostatnio zmieniony 04 paź 2011, 13:29 przez skorpius222, łącznie zmieniany 1 raz



Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 04 paź 2011, 15:37 
****
Awatar użytkownika

Rejestracja: 15 lip 2009, 23:02
Posty: 1617
Lokalizacja: Sandomierz
Pojazd: borsche vr5
też się zastanawiałem nad tym tylko ja mialem brać tec hq. przeczytałem sporo opinii o tym czy szlif czy tec. padło na tłok vertex i szlif.




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 04 paź 2011, 15:48 
****
Awatar użytkownika

Rejestracja: 26 sie 2010, 17:04
Posty: 1600
Lokalizacja: z Biedronki
Pojazd:
Mam teca eco. Przyjechałem dopiero w prawdziwe ponad 20 km ale powiem coś o nim. Tłok na 4-/5 cylinder na 4/5 moc fajna a co będzie po dotarciu zobacze i napiszę




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 04 paź 2011, 16:11 
*

Rejestracja: 01 paź 2011, 23:10
Posty: 94
Lokalizacja: Starachowice
Pojazd:
Cylindry Tune Ex nowy do morini 70zł ... powtarzam. sami wiecie chyba że chińskie są już w ten cenie z czego Tun Exa mogę polecić...
Tec = równa się chińska część w ładnym pudełeczku.




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 04 paź 2011, 18:25 
****
Awatar użytkownika

Rejestracja: 26 sie 2010, 17:04
Posty: 1600
Lokalizacja: z Biedronki
Pojazd:
Kaczy735ial, Szkoda tylko że teraz kiedy już kupiłem Tec'a , a jak sie pytałem co wybrać to nikt mi tego nie podsunął ( pewnie dlatego: Dołączył: 02 Paź 2011), chociaż widziałem tune ex'a ale jak na moje to sieczka gorsza od teca.
Tec w sumie jest ok !




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 04 paź 2011, 18:31 
*

Rejestracja: 12 wrz 2010, 16:36
Posty: 20
Pojazd:
ja tam nie widziałem tego cylindra ale jak dla mnie cylinder 50 zł tłok 20 zł -,- czyli tłok można od razu wywalić ;(




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 04 paź 2011, 18:43 
****
Awatar użytkownika

Rejestracja: 26 sie 2010, 17:04
Posty: 1600
Lokalizacja: z Biedronki
Pojazd:
skorpius222, Jak tobie po 30km w tecu spuchł, to ja się dziwię .
a tego tunexa też bym raczej nie wziął, ostateczność.




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 04 paź 2011, 19:12 
*
Awatar użytkownika

Rejestracja: 01 paź 2011, 22:38
Posty: 131
Lokalizacja: Wilków/Lublin
Pojazd:
Ale ja już załatwiam szlif :) Do tego poleci tłok Meteora i mam nadzieję, na porządny nie do zajechania zestaw po dobrym dotarciu :) Wiadomo, że standardowa aplikacja była z najlepszych materiałów (no nie licząc tych pro wyrobów z nicasilem). Więc się to przeszlifuje, tłok dobierze pewnie 41,50mm i po sprawie :) Poprostu wcześniej myślałem, że nie mam takiej opcji. Ale znalazł się znajomy, który zrobi to za dwa piwa ;)




_________________

Derbi - reaktywacja ;)
http://forum.mieloch.pl/viewtopic.php?t=281790


Fiat Marea 1.8 HLX + LPG
http://www.forum.mieloch.pl/viewtopic.php?t=303043




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 04 paź 2011, 20:08 
*

Rejestracja: 01 paź 2011, 23:10
Posty: 94
Lokalizacja: Starachowice
Pojazd:
aa chłopaki jeśli chodzi o tune ex czy nawet "tec" (chiński wyrób w ładnym pudełeczku) To oba są siebie warte co prawda właśnie tłoki w nich sa kiepskie ten jak i drugi zestaw są jakościowo podobne tylko że przynajmniej ten tune ex to normalny garczek w minimalnej cenie a tec coś tam to zwykły wyrób chiński o podwyższonej cenie ze względu na wymyśloną fabryke w której ponoć jest wykonany.
Ogólnie większość cylindrów jest kiepsko wykonanych ( prowadzę warsztat )
Polini jak i malossi robią bardzo podobne zestawy jednak ja staje po stronie malossi są drogie nie wykonane idealnie ale wytrzymałe i dają zamierzoną moc
Cylindry DR dobre dobry moment obrotowy jednak miałem przypadek że tuleja na dolnej części odszczeliła i silnik zatracał kompresje w dolnym punkcie przez co nie dało się już ustawić wolnych obrotó więc nie polecam.
Stage 6 bardzo kiepsko wykonane i kiepsko przemyślane oraz wykończone kanały i okna moc średnia...
Airsal dobry cyl dobrze zriobione okna dokładne wykonanie , nikasil Polecam jednak jest delikatny i trzeba uważać moc jest dobra średnio jak S6 z tym że wytrzymalszy.
Chińskie zestawy - tłoki puchną dziwne rzeczy robią się z tulejami wyrób na jeden tydzień normalnej jazdy dalej są komplikacje.
Cylindry Naraku aluminiowe zrobione dobrze żeliwne wykonane chamsko ale wytrzymale do tego mają świetne tłoki. innych istornych wyrobów nie zakładałem i nie mam więcej opini




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 28 ]  Przejdź na stronę 1, 2  Następna



Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 3 gości


Nie możesz tworzyć nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Przejdź do:  



Powered by phpBB © 2007 Group serwis komputerowy