Dzisiaj jest 07 mar 2025, 2:08



Strefa czasowa UTC+1godz.





Nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 21 ]  Przejdź na stronę 1, 2  Następna
Autor Wiadomość
Offline
 Tytuł: Tec HQ 50cc
Post: 23 kwie 2011, 21:45 
**

Rejestracja: 27 mar 2011, 19:30
Posty: 380
Pojazd:
Witam
Zastanawiam się nad zakupem tego TEC HQ cylindra. Jak myślicie dobry będzie do mojego Typhoona ? Ma ktos ten cylinder w swoim skuterze jesli tak to jak sie sprawuje przy obecnym przebiegu ? Ile km wytrzymie ten cylinder ? Będzie miał mój skuter z nim większą moc niż mój obecny oryginalny cylinder z kompresją 5,5Bar ? Warto go według was kupic ? Z góry dzięki za odpowiedzi


Share on FacebookShare on TwitterShare on Google+


Na górę
 Wyświetl profil  
 
 


Offline
 Tytuł:
Post: 23 kwie 2011, 22:29 
*
Awatar użytkownika

Rejestracja: 04 wrz 2010, 22:39
Posty: 40
Lokalizacja: MeXyK
Pojazd:
tec jest wart swojej ceny jesli obecnie masz 5,5 bar kompresje to jak załozysz teca to Ci nogi z du** powyrywa xD:P cyl ogl wytrzymały moc troche mocniejszy niz seria ale napewno skuter bedzie sie ta zywiej zachowywał:D^^




_________________

http://forum.mieloch.pl/viewtopic.php?p=1462863#1462863 [glow=indigo]<----projekt sendzia WBIJAC ,UPY,POLERKI,TUNING!!!!![/glow]




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 24 kwie 2011, 7:46 
******
Awatar użytkownika

Rejestracja: 10 sty 2010, 6:29
Posty: 3774
Lokalizacja: RMI
Pojazd: Struś
piokuk10, przy 5,5 zapala :?: Z tego co widać po internecie to nie narzekają na TEC :)




_________________

http://olx.pl/oferty/uzytkownik/4qYN/

Sprzedam strój motocyklowy




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 24 kwie 2011, 10:10 
***
Awatar użytkownika

Rejestracja: 28 lut 2011, 18:16
Posty: 583
Pojazd:
Podłącze się do tematu i zapytam czy:

Kupic Tec HQ 50ccm czy zrobić szlif seryjnego cylka + tłok vertex??




_________________

Obrazek
http://polskajazda.pl/Motocykle/Piaggio/NRG/105979




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 24 kwie 2011, 10:20 
*
Awatar użytkownika

Rejestracja: 04 wrz 2010, 22:39
Posty: 40
Lokalizacja: MeXyK
Pojazd:
chips warto kupic teca poniewaz jest to super zamiennik który oferuje troche wieksza moc niz seria;) naprawde w tej cenie chyba najlepszy mozliwy zamiennik




_________________

http://forum.mieloch.pl/viewtopic.php?p=1462863#1462863 [glow=indigo]<----projekt sendzia WBIJAC ,UPY,POLERKI,TUNING!!!!![/glow]




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 24 kwie 2011, 10:30 
******
Awatar użytkownika

Rejestracja: 19 kwie 2010, 19:53
Posty: 3247
Lokalizacja: Z Warsztatu:)
Pojazd:
Tec HQ to bardzo dobry cylinder jak za tą cenę;)

Ale mimo wszystko wolał bym szlif oryginalnego i vertex;)




_________________

Mycen [*]
Malina[*]
:arrow: Morał z Historii Krótki,Lecz Nie Wszystkim Znany..Jak Nie Ma Warunków ,Nie Zapieprzamy xD
Wiele Serc Jedno Bicie BMW Ponad Życie !
Obrazek




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 24 kwie 2011, 11:26 
***
Awatar użytkownika

Rejestracja: 28 lut 2011, 18:16
Posty: 583
Pojazd:
DrivterGSI1, Własnie się tak zastanawiam ;) tec wyjdzie mi drożej, a jednak na seryjnym cylku mam już 25tyś i jeszcze śmiga co prawda ledwo co już z powodu baaardzo małej kompresji. Sam nie wiem taniej mi wyjdzie szlif, a możliwe że na vertexie pojezdze dłużej niż na Tecu ;>




_________________

Obrazek
http://polskajazda.pl/Motocykle/Piaggio/NRG/105979




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 24 kwie 2011, 11:48 
*
Awatar użytkownika

Rejestracja: 04 wrz 2010, 22:39
Posty: 40
Lokalizacja: MeXyK
Pojazd:
ja bym brał jednak teca...napewno nie pozałujesz




_________________

http://forum.mieloch.pl/viewtopic.php?p=1462863#1462863 [glow=indigo]<----projekt sendzia WBIJAC ,UPY,POLERKI,TUNING!!!!![/glow]




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 24 kwie 2011, 19:21 
**

Rejestracja: 27 mar 2011, 19:30
Posty: 380
Pojazd:
A ile ten cylinder mniej więcej wytrzymie kilometrów ?




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 24 kwie 2011, 20:00 
****
Awatar użytkownika

Rejestracja: 15 lip 2009, 23:02
Posty: 1617
Lokalizacja: Sandomierz
Pojazd: borsche vr5
jak macie pewnego tokarza który zrobi porządnie szlif i trochę więcej wolnego czasu to szlif i vertex ;] jak wam się nie chce czekać na tłok + zrobienie szlifu to brać tec'a zakładać i będzie to samo .




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 24 kwie 2011, 21:53 
*
Awatar użytkownika

Rejestracja: 04 wrz 2010, 22:39
Posty: 40
Lokalizacja: MeXyK
Pojazd:
nikt Ci nie powie ile on wytrzyma kilasów ;/ zalezy od mieszanki,stylu jazdy,exploatacji itp ale jak bedzie wszystko ok to wytrzyma tyle ile seria;p:))




_________________

http://forum.mieloch.pl/viewtopic.php?p=1462863#1462863 [glow=indigo]<----projekt sendzia WBIJAC ,UPY,POLERKI,TUNING!!!!![/glow]




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 24 kwie 2011, 22:24 
Ex Moderator
Awatar użytkownika

Rejestracja: 17 paź 2009, 23:46
Posty: 4078
Lokalizacja: wlkp
Pojazd:
mass143 pisze:
jak macie pewnego tokarza

"Zwykły" tokarz na pewno nie zrobi dobrze szlifu.
chips, Zależy czego oczekujesz. Tec będzie delikatnie mocniejszy, ale na pewno wytrzyma krócej niż cylinder po szlifie, na vertexie. Szlify radzę robić w porządnym zakładzie i nie kombinować z żadnym mniejszym luzem montażowym.




_________________

RoQs pisze:
jestem teraz na 1 roku zawodówki




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 24 kwie 2011, 22:50 
******
Awatar użytkownika

Rejestracja: 19 kwie 2010, 19:53
Posty: 3247
Lokalizacja: Z Warsztatu:)
Pojazd:
Booyaka pisze:
mass143 pisze:
jak macie pewnego tokarza

"Zwykły" tokarz na pewno nie zrobi dobrze szlifu.
.


Oj zaskoczę Cię:)Robiłem kiedyś szlif ,to tak mi zrobił jajowato,że tłok nie chciał wejść;)




_________________

Mycen [*]
Malina[*]
:arrow: Morał z Historii Krótki,Lecz Nie Wszystkim Znany..Jak Nie Ma Warunków ,Nie Zapieprzamy xD
Wiele Serc Jedno Bicie BMW Ponad Życie !
Obrazek




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 24 kwie 2011, 23:32 
Ex Moderator
Awatar użytkownika

Rejestracja: 17 paź 2009, 23:46
Posty: 4078
Lokalizacja: wlkp
Pojazd:
A o czym ja pisałem? :roll:




_________________

RoQs pisze:
jestem teraz na 1 roku zawodówki




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 24 kwie 2011, 23:55 
******
Awatar użytkownika

Rejestracja: 19 kwie 2010, 19:53
Posty: 3247
Lokalizacja: Z Warsztatu:)
Pojazd:
Booyaka, no fakt twą wypowiedź można zrozumieć różnie;)




_________________

Mycen [*]
Malina[*]
:arrow: Morał z Historii Krótki,Lecz Nie Wszystkim Znany..Jak Nie Ma Warunków ,Nie Zapieprzamy xD
Wiele Serc Jedno Bicie BMW Ponad Życie !
Obrazek




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 25 kwie 2011, 7:55 
***
Awatar użytkownika

Rejestracja: 28 lut 2011, 18:16
Posty: 583
Pojazd:
Ja decyduje się na szlif. Zakładów mam w pobliżu kilka więc nie będzie z tym problemu. I stawiam na duży przebieg bo troche tych kilometrów rocznie robię. A jak na razie seria była niezawodna tylko teraz ta rysa i baaaardzo słaba kompresja ^^

PS. Ktoś pisał że poniżej 5 nie da sie jezdzić?!?! U mnie na gorącym silniku jest 4,2 ^^




_________________

Obrazek
http://polskajazda.pl/Motocykle/Piaggio/NRG/105979




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 25 kwie 2011, 9:02 
**

Rejestracja: 27 mar 2011, 19:30
Posty: 380
Pojazd:
Czyli w końcu co lepiej zrobic szlif czy kupic nowego Tec'a HQ 50cc ?




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 25 kwie 2011, 10:58 
******
Awatar użytkownika

Rejestracja: 19 kwie 2010, 19:53
Posty: 3247
Lokalizacja: Z Warsztatu:)
Pojazd:
piokuk10, a umiesz czytać?
Chyba pisze wyżej!




_________________

Mycen [*]
Malina[*]
:arrow: Morał z Historii Krótki,Lecz Nie Wszystkim Znany..Jak Nie Ma Warunków ,Nie Zapieprzamy xD
Wiele Serc Jedno Bicie BMW Ponad Życie !
Obrazek




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 25 kwie 2011, 11:26 
**

Rejestracja: 27 mar 2011, 19:30
Posty: 380
Pojazd:
Na mielochu idzie do typhoona dostac szpilki cylindra ?


Ostatnio zmieniony 25 kwie 2011, 11:32 przez piokuk10, łącznie zmieniany 1 raz



Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 25 kwie 2011, 11:48 
****
Awatar użytkownika

Rejestracja: 15 lip 2009, 23:02
Posty: 1617
Lokalizacja: Sandomierz
Pojazd: borsche vr5
Booyaka, miałem na myśli zakład/firmę co się w tym specjalizuje :) jak jest pewna to można robić szlif, bo są przecież tacy partacze jak mówił DrivterGSI1, że zrobił jajko w cylku :D




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 21 ]  Przejdź na stronę 1, 2  Następna



Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 17 gości


Nie możesz tworzyć nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Przejdź do:  



Powered by phpBB © 2007 Group serwis komputerowy