Dzisiaj jest 02 gru 2024, 11:16



Strefa czasowa UTC+1godz.





Nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 16 ] 
Autor Wiadomość
Offline
Post: 01 cze 2010, 15:14 
*

Rejestracja: 01 cze 2010, 11:03
Posty: 16
Pojazd:
Witam mam Piaggio NRG POWER DT i chciałbym go porządnie stuningować technicznie, ale nie wiem jakie części i z jakiś firm z tego korzystać, jedynie mam rolki stage 6, więc proszę o pomoc, z góry Dzięki;)


Share on FacebookShare on TwitterShare on Google+


Na górę
 Wyświetl profil  
 
 


Offline
 Tytuł:
Post: 01 cze 2010, 15:15 
****
Awatar użytkownika

Rejestracja: 27 cze 2009, 19:58
Posty: 1223
Pojazd:
Male sprostowanie-mechaniczne
Może powiedz ile masz kasy?I chcesz wymianiać cylek?




_________________

Zapraszam na serwer Cs Games-center.pl

Wariator: Polini Speed Control
Sprzęgło: Staeg6 Pro
Dzwon: Naraku R-Vent
Pasek: Polini Kevlar
Rolki: 4.5g
Sprężyna centralna: Naraku żółta
Sprężynki sprzęgła: czerwone Stage6




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 01 cze 2010, 15:29 
*

Rejestracja: 01 cze 2010, 11:03
Posty: 16
Pojazd:
Kasę mam pod dostatkiem i chce wymienić na większy cylinder




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 01 cze 2010, 17:19 
***

Rejestracja: 12 lis 2009, 14:58
Posty: 689
Pojazd:
Ile dokładnie pieniędzy masz do przeznaczenia?

Ile chcesz wycisnąć z tego Piaggio (KM)?




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 01 cze 2010, 17:24 
****
Awatar użytkownika

Rejestracja: 09 paź 2009, 13:38
Posty: 1219
Lokalizacja: Kraków
Pojazd:
Podaj nam sume bo że masz wystarczająco to nam nie wystarcza napisz 10tys 4tys to już nam będzie łątwiej oraz napisz ile KM chcesz 10 czy 15+




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 01 cze 2010, 19:36 
*

Rejestracja: 01 cze 2010, 11:03
Posty: 16
Pojazd:
Mogę wydać 3000 zł, a chcę wycisnąć z niego 15 KM, albo więcej




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 01 cze 2010, 20:06 
***
Awatar użytkownika

Rejestracja: 10 maja 2006, 10:15
Posty: 676
Lokalizacja: myszków
Pojazd:
PiotrekCYC pisze:
Mogę wydać 3000 zł, a chcę wycisnąć z niego 15 KM, albo więcej



Na początek Cylinder Motoforce Alu racing 70
Wał korbowy Stage6 HPC
wariator polini super speed
Wydech Yasuni C20
gaźnik minimum 19mm
Łozyska wału SKF teflon
Pasek polini kevlar
Sprzegło malossi Fly




_________________

Airsal t6 Racing,TECNIGAS RS II,Rms racing pro ,Dellorto 17,5,wał rms racing HPC
,malossi multivar, TOP racing 22%,gas-box...

https://www.kurjerzy.pl/pp/gbbdb12


Ostatnio zmieniony 01 cze 2010, 20:07 przez raper, łącznie zmieniany 1 raz



Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 01 cze 2010, 20:35 
*

Rejestracja: 28 gru 2009, 18:37
Posty: 179
Pojazd:
3000 zł to dla cb pod dostatkiem na dobry tuning mechaniczny to najmniej 6000 zł




_________________

Motocykl - Suzuki Intruder VL 250 LC
Rok - 2000

Skuter - Piaggio typhoon XR
Rok - 2001
Cylek - Polini for race 70
Wał korbowy - Top Racing Evolution NG
v-max= ponad 110km/h
http://djdrivt.fotosik.pl/




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 01 cze 2010, 20:42 
***
Awatar użytkownika

Rejestracja: 21 maja 2010, 18:18
Posty: 545
Lokalizacja: jestem ?
Pojazd:
Oto moja propozycja:

[shadow=green]Cylinder Stage6 Streetrace 70cc

Gaźnik Motorforce PWK 24mm

Wydech Yasuni Carrera 20

Łożyska wału i simmeringi Stage6

Sprzęgło Stage6 Racing Torque Control

Dzwon sprzęgła Stage6 WingCooler R/T

Wał korbowy Hebo Sport

Wariator Polini Super Speed

Pasek napędowy Polini Kevlar
[/shadow]

No i to by było na tyle :) pozdrawiam




_________________

P Y T H O N pisze:
...podkręć lekko kompresję.




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 01 cze 2010, 21:05 
***
Awatar użytkownika

Rejestracja: 04 paź 2008, 9:22
Posty: 878
Lokalizacja: Łomża
Pojazd:
A to moja i z tego wyciśniesz na 100% 15km

Motoforce racing 70 550zł
Wał motoforce evo 450zł
Gaźnik dellorto 21 200zł
Wydech yasuni c20 (znajdziesz używkę do 700zł)
Wariatro malossi multi lub mhr ewentualnie polini 9rolkowe ok 300zł
Sprzęgło s6 330zł
Dzwon s6 180zł
Pasek polini kevlar 110zł
Łożyska skf c4 teflon 80zł
Razem: ok 3tysi

Jeśli zrobisz flow + porting to bez trudu osiągniesz na tym setupie 15km :wink:




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 01 cze 2010, 21:30 
*

Rejestracja: 01 cze 2010, 11:03
Posty: 16
Pojazd:
A jak Ty djdrivt jak proponujesz bo może by się kasa jeszcze znalazła;)




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 01 cze 2010, 21:54 
*

Rejestracja: 28 gru 2009, 18:37
Posty: 179
Pojazd:
zależy czy masz ciecz czy powietrze jak ciecz to cylek mastona i jakiś mocny wał ze stajni polini i wtedy będziesz miał ponad 20 koni ale wtedy musisz zainwestować w korektor momentu obrotowego , wariator polini evolution , gaznik 21 , pasek polini evolution , porządne sprzęgło i dzwon , kruciec i przekładnie , ale ja na twoim miejscu bym wolał zainwestować i kupić większy silnik np 150 w 2000 zł się zmieścisz i będzie niskie spalanie i większa moc.




_________________

Motocykl - Suzuki Intruder VL 250 LC
Rok - 2000

Skuter - Piaggio typhoon XR
Rok - 2001
Cylek - Polini for race 70
Wał korbowy - Top Racing Evolution NG
v-max= ponad 110km/h
http://djdrivt.fotosik.pl/




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 02 cze 2010, 10:37 
*

Rejestracja: 01 cze 2010, 11:03
Posty: 16
Pojazd:
Mam chłodzony powietrzem, więc nie będę się rzucał, chyba że jest jakaś przeróbka na chłodzenie cieczą???




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 02 cze 2010, 10:52 
***
Awatar użytkownika

Rejestracja: 10 maja 2006, 10:15
Posty: 676
Lokalizacja: myszków
Pojazd:
PiotrekCYC pisze:
Mam chłodzony powietrzem, więc nie będę się rzucał, chyba że jest jakaś przeróbka na chłodzenie cieczą???


nie da rady na ciecz przerobić jedynie zmiana silnika jedna z powyższych propozycji i na pewno git bedzie




_________________

Airsal t6 Racing,TECNIGAS RS II,Rms racing pro ,Dellorto 17,5,wał rms racing HPC
,malossi multivar, TOP racing 22%,gas-box...

https://www.kurjerzy.pl/pp/gbbdb12




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 02 cze 2010, 11:43 
*

Rejestracja: 01 cze 2010, 11:03
Posty: 16
Pojazd:
Kijowo, a mógłbym wpakować te części ??
-cylinder Stage 6 racing 70cc,
-łożyska wału i simerinngi Stage6 HQ Teflan,
-wał karbowany Stage 6 HPC,
-wydech yasuni carrera 20,
-dzwon sprzęgła Stage 6 Wingcooler Team,
-gaźnik dellarto 21,
-sprzęgło Stage racing torgue control,
-pasek napędowy polini kevlar.

Czy lepiej nic nie pakować do skutera chłodzonego powietrzem tylko zamienić na chłodzony cieczą?? i dopiero do w niego wpakować to.




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 02 cze 2010, 13:14 
***
Awatar użytkownika

Rejestracja: 04 paź 2008, 9:22
Posty: 878
Lokalizacja: Łomża
Pojazd:
Zmień na ciecz łatwiej utrzymać stałą niska temperaturę większe osiągi a jak chcesz racing to na lc o wiele łatwiej będzie można osiągnąć te 15km taki setup jak ja ci proponowałem + zmiana na lc da mega rezultaty a po drugie to jak sprzedasz cały ten silnik i kupisz silnik lc (kartery i przełożenia) bo i tak wszystko nowe będzie to będzie git ten silnik opchniesz za 400/350zł dokładasz 150na kartery na lc + chłodnica i pompa i masz mega machinę




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 16 ] 



Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 2 gości


Nie możesz tworzyć nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Przejdź do:  



Powered by phpBB © 2007 Group serwis komputerowy