Dzisiaj jest 08 lis 2024, 14:41



Strefa czasowa UTC+1godz.





Nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 24 ]  Przejdź na stronę 1, 2  Następna
Autor Wiadomość
Offline
 Tytuł: TECNIGAS NEXT-R
Post: 07 lip 2010, 22:15 
*

Rejestracja: 09 maja 2010, 13:19
Posty: 104
Lokalizacja: Warmińsko-Mazurskie
Pojazd:
Witam
Od razu przepraszam, że nabijam kolejny post dot. Tecnigasa, ale w poprzednich nie znalazłem konkretnego rozwiązania mojego problemu. Więc do rzeczy: Zamontowałem w mojej Vitalce Tecnigas Next-r v-max dużo sie poprawił bo jechałem 82,8km/h, a na oryginalnym ok73. (pomiar wg elektronicznego licznika, oryginalny troche przekłamuje o ok 7km/h na oryginalnym było by zamiast 82 ok90km/h)ale przyspieszenie jest do bani. Mianowicie chodzi o przyspieszenie od 40 do 60 km/h na tych prędkościach ma muła, a jak wyjdzie poza 60-tke to całkiem nieźle się wyrywa. co do obrotów to muł jest od 5000rpm do 6500rpm a max obr to 8900rpm. Myślałem o twardszej sprężynie dociskowej, ale niewiem jaka wartość była by odpowiednia. W poprzednich tematach pisali żeby rolki 6gram dać. A co Wy radzicie w tej sytuacji? Dodam że aktualnie rolki mam 6,5gram. Z góry dzieki za pomoc.


Share on FacebookShare on TwitterShare on Google+


Na górę
 Wyświetl profil  
 
 


Offline
 Tytuł:
Post: 07 lip 2010, 22:33 
*
Awatar użytkownika

Rejestracja: 21 sie 2009, 19:56
Posty: 122
Lokalizacja: Suwałki
Pojazd:
Rolkami wszystkiego nie wyregulujesz. Ja mam w swoim Stage6 też 6,5 i mułów nie ma i niby ten wydech potrzebuje wyższych obrotów niż Next-r. Z tym że mam jeszcze centralę Naraku +2000 obr. Wg mnie centralka +15% powinna coś Ci pomóc.




_________________

Setup:
>Wydech-Stage6 Pro Replica
>Wariator-Malossi Multivar
>Gaźnik-Arreche 17,5mm
>Dzwon-Polini Evolution Bell


Ostatnio zmieniony 07 lip 2010, 22:34 przez michcio247, łącznie zmieniany 1 raz



Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 07 lip 2010, 22:36 
Ex Moderator
Awatar użytkownika

Rejestracja: 19 wrz 2009, 7:28
Posty: 2771
Lokalizacja: Psary
Pojazd: Air Max System
+15% i reszta regulacja rolkami. chyba że sobie zapragniesz sprężynki sprzęgła zmieniać :wink:




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 08 lip 2010, 6:41 
*

Rejestracja: 09 maja 2010, 13:19
Posty: 104
Lokalizacja: Warmińsko-Mazurskie
Pojazd:
Nie no sprężynek nie będe ruszać bo one do startu bardziej sie przyzyniają, a startuje dobrze. Pokombinuje z tą sprężyną i rolkami. Dzięki za odp.




_________________

Diagnostyka VAG- http://sjdiag.pl/

Naprawa regeneracja Eberspacher/Webasto- http://www.dogrzewacze.sjdiag.pl/




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 08 lip 2010, 10:33 
**
Awatar użytkownika

Rejestracja: 31 mar 2010, 13:37
Posty: 383
Lokalizacja: Przasnysz
Pojazd:
Na oryginalnym wariu zawsze ten muł w tym przedziale będzie może nie tak wielki jak teraz ale będzie już lepiej wario kupić sportowe i mieć z bani




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 08 lip 2010, 10:50 
Ex Moderator
Awatar użytkownika

Rejestracja: 19 wrz 2009, 7:28
Posty: 2771
Lokalizacja: Psary
Pojazd: Air Max System
ReKoRdZiK, to zależy, kto ma kase, a kto nie :wink:




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 08 lip 2010, 12:31 
Ex Moderator
Awatar użytkownika

Rejestracja: 04 mar 2010, 23:04
Posty: 2080
Lokalizacja: Nowa Sól/Wrocław
Pojazd: Kymco Vitality LC
Hebo NG mi nic nie dał w Vitalce, no może z 5km/h na vmaxie. Przyśpieszenie jest do dupy. Już nie wiem co robić z nim.. Mam next r, centralna biała naraku, była +22% i jest tak samo, hebo ng 4,9g, sprzęgło rms racing pro, dysza 080.




_________________

Elektronika do skutera i nie tylko: http://ficu.eu/

NAPRAWIĘ/KUPIĘ uszkodzone liczniki/termometry typu KOSO/S6.




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 08 lip 2010, 20:43 
*

Rejestracja: 09 maja 2010, 13:19
Posty: 104
Lokalizacja: Warmińsko-Mazurskie
Pojazd:
No wario sportowe może kupie, ale później jak kasy trochę łapne. narazie musze next-r'a wyregulować. Co do waria to jakie lepsze Hebo NG, czy Malossi Multivar? Na forum czytałem, że do next-r najlepiej Malossi- a Wy jak myślicie?




_________________

Diagnostyka VAG- http://sjdiag.pl/

Naprawa regeneracja Eberspacher/Webasto- http://www.dogrzewacze.sjdiag.pl/




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 08 lip 2010, 21:03 
*
Awatar użytkownika

Rejestracja: 20 cze 2010, 16:57
Posty: 170
Lokalizacja: Rybnik
Pojazd:
A ja nie mam muła :P jak chcesz to dobrze zrobić to zaufaj koledze który robił to trzy dni temu i wie co zrobić a mianowicie. Odkręć sprzęgło, wyciąg sprężynę centralna zrób twist control, wymień sprężynki sprzęgła na czerwone, Rolki mogą być seryjne czyli 8.4gr a jak chcesz mieć przyśpieche taką że lekko poderwiesz i na jedno stawia to daj rolki 6.3 gr. I uwierz mi że też miałem problem z mułem i teraz nic nie mam cięgnie od początku, gdyż tecnigas lubi obroty od 7tysi w wyż i wtedy nie ma muła . Sprawdz tak ja ci napisałem




_________________

Kymco super 9
Tecnigas
Malossi Multivar
Polini
Hebo




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 08 lip 2010, 21:47 
*

Rejestracja: 09 maja 2010, 13:19
Posty: 104
Lokalizacja: Warmińsko-Mazurskie
Pojazd:
A zamiast 6,3 g mogą być 6g- bo akurat mam takie. Co do twist control może być takie coś jak było w dziale zrób to sam co te kulki trzeba wsypać pod sprężynę. A centralną jaką? Czy jej nie ruszać?




_________________

Diagnostyka VAG- http://sjdiag.pl/

Naprawa regeneracja Eberspacher/Webasto- http://www.dogrzewacze.sjdiag.pl/




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 08 lip 2010, 22:29 
Zbanowany

Rejestracja: 02 sty 2010, 10:06
Posty: 139
Pojazd:
Mogą być 6g albo 5.5 tez. Ja na 6.8 mialem słabe przyspieszenie :) spręzyne centralna mozesz dac 15% i spręzynki twardsze to bedzie git :P ale kto mci to wyrególuje przez neta sam musisz sprrawdzić jak bedzie najlepiej :)




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 09 lip 2010, 7:43 
*

Rejestracja: 09 maja 2010, 13:19
Posty: 104
Lokalizacja: Warmińsko-Mazurskie
Pojazd:
Wiem, wiem dziś zamówie te rolki i sprężyne i jak kolega GEPARDOS radzi pokombinuje z tym twist controlem.




_________________

Diagnostyka VAG- http://sjdiag.pl/

Naprawa regeneracja Eberspacher/Webasto- http://www.dogrzewacze.sjdiag.pl/




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 09 lip 2010, 8:57 
*
Awatar użytkownika

Rejestracja: 20 cze 2010, 16:57
Posty: 170
Lokalizacja: Rybnik
Pojazd:
Rolki mogą być 6gr ale v-maxa nie bedziesz miał dużego ale przyśpieszenie to bedzie zarąbiste. Ja mam Twist Controla takiego jak jest na forum takiego zrobiłem i jest git.




_________________

Kymco super 9
Tecnigas
Malossi Multivar
Polini
Hebo




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 09 lip 2010, 9:14 
****
Awatar użytkownika

Rejestracja: 30 kwie 2010, 20:44
Posty: 1516
Pojazd: C4
Zawsze mozesz zrobić koperte z rolek i wtedy próbować. ;d




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 09 lip 2010, 22:15 
*

Rejestracja: 09 maja 2010, 13:19
Posty: 104
Lokalizacja: Warmińsko-Mazurskie
Pojazd:
Ja też go zrobiłem na rolkach 6.5g(tych co miałem) i oryginalnych sprężynakch i sprężynie start się o wiele poprawił. Łapał powoli od 4200rpm, a nie jak wcześniej 3800. Fajnie ciągnie do 30km/h potem dziura do 65 i znowu leci. Kombinowałem ze sprężynkami i rolkami oryginalnymi (8gram) dalej jest "turbo dziura". Poczekam do poniedziałku przyjdą rolki 6.g, 5.5g i sprężyna +15% i wtegy zobaczymy.

P.S. A ta spężyna +15% to jest miększa czy twardzsa od oryginalnej? I im mniej % to twardsza czy miększa?




_________________

Diagnostyka VAG- http://sjdiag.pl/

Naprawa regeneracja Eberspacher/Webasto- http://www.dogrzewacze.sjdiag.pl/




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 09 lip 2010, 23:47 
*
Awatar użytkownika

Rejestracja: 21 sie 2009, 19:56
Posty: 122
Lokalizacja: Suwałki
Pojazd:
Im mniej % to miększa. Sprężyna +15% jest twardsza od oryginalnej.




_________________

Setup:
>Wydech-Stage6 Pro Replica
>Wariator-Malossi Multivar
>Gaźnik-Arreche 17,5mm
>Dzwon-Polini Evolution Bell




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 10 lip 2010, 9:20 
Ex Moderator
Awatar użytkownika

Rejestracja: 19 wrz 2009, 7:28
Posty: 2771
Lokalizacja: Psary
Pojazd: Air Max System
michcio247 pisze:
Sprężyna +15% jest twardsza od oryginalnej.


nie wydaje mi się.
w mojej apce jest nawet +22% miększa od serii.


Ostatnio zmieniony 10 lip 2010, 9:20 przez ^DawiD^, łącznie zmieniany 1 raz



Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 10 lip 2010, 21:07 
*
Awatar użytkownika

Rejestracja: 20 cze 2010, 16:57
Posty: 170
Lokalizacja: Rybnik
Pojazd:
Ale to też zależy z jakiej firmy ta sprężyna, np 15 malossi a 15 TP różni sie i to bardzo




_________________

Kymco super 9
Tecnigas
Malossi Multivar
Polini
Hebo




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 10 lip 2010, 21:52 
*
Awatar użytkownika

Rejestracja: 21 sie 2009, 19:56
Posty: 122
Lokalizacja: Suwałki
Pojazd:
^DawiD^ pisze:
nie wydaje mi się.
w mojej apce jest nawet +22% miększa od serii.


Wiem, że w Kymco Vitality +15% jest twardsza niż oryginalna. SJ moim zdaniem sprężyna biała Malossi powinna być dobra.




_________________

Setup:
>Wydech-Stage6 Pro Replica
>Wariator-Malossi Multivar
>Gaźnik-Arreche 17,5mm
>Dzwon-Polini Evolution Bell




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 10 lip 2010, 22:41 
*

Rejestracja: 09 maja 2010, 13:19
Posty: 104
Lokalizacja: Warmińsko-Mazurskie
Pojazd:
Ja wziąłem taką : http://www.allegro.pl/show_item.php?item=1087198093 jednak sprężyna i rolki będą na wtorek bo w pon dopiero wyślą. Narazie mam tylko twist control i rolki 6,5 a sprężynki zostawiłem oryginalne. Przyspieszenie jak już wcześniej pisałem jest wiele lepsze ale tylko do 30 - jak wstawie rolki lżejsze od 6.5 powiniem muł chociaż cześciowo zniknąć.

A co do sprężyny to do lżejszych rolek chyba powinienem miększą dać bo na twardszej będzie dalej mi obroty na starcie piłować.

Mam jeszcze jeden problem co do nowego wydechu: pojeżdżę troche i z końćówki wylotowej opryskuje mi wydech czymś żółtym. Co to może być? Olej? czy może w środku wydechu jest coś co musi się wypalić? Wy też tak mieliście w nowych next-r?

P.S. Jakie są miększe sprężynki od oryginalnych do Vitality? Kupiłem jakiś zestaw 3 kompletów: niebieskie, zółte i czerwone i z moich obserwacji wynika że żadnie z nich nie są mększe od oryginalnych.




_________________

Diagnostyka VAG- http://sjdiag.pl/

Naprawa regeneracja Eberspacher/Webasto- http://www.dogrzewacze.sjdiag.pl/




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 24 ]  Przejdź na stronę 1, 2  Następna



Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 2 gości


Nie możesz tworzyć nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Przejdź do:  



Powered by phpBB © 2007 Group serwis komputerowy