Dzisiaj jest 27 sie 2025, 10:31



Strefa czasowa UTC+1godz.





Nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 62889 ]  Przejdź na stronę Poprzednia  1 ... 1953, 1954, 1955, 1956, 1957, 1958, 1959 ... 3145  Następna
Autor Wiadomość
Offline
 Tytuł:
Post: 10 lis 2012, 23:23 
***
Awatar użytkownika

Rejestracja: 07 lip 2009, 21:19
Posty: 596
Lokalizacja: Long Beach, CA
Pojazd: Z4 E85/530dA E60 M-Tech/Sierra
kuba170495 pisze:
S3 :lol:

Widzę podobne plany. Ale przed S3 będzie coś innego :twisted:




_________________

Obrazek


Share on FacebookShare on TwitterShare on Google+


Na górę
 Wyświetl profil  
 
 


Offline
 Tytuł:
Post: 10 lis 2012, 23:25 
Awatar użytkownika

Rejestracja: 08 sie 2010, 13:25
Posty: 0
Lokalizacja: WLKP
Pojazd:
Borek96, S2? :D
S3 jest świetne jeśli chodzi o osiągi/koszty utrzymania ,a do tego Haldex więc daje radę również na mokrym czy zimą :D




_________________

Obrazek




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 10 lis 2012, 23:27 
***
Awatar użytkownika

Rejestracja: 07 lip 2009, 21:19
Posty: 596
Lokalizacja: Long Beach, CA
Pojazd: Z4 E85/530dA E60 M-Tech/Sierra
kuba170495 pisze:
Borek96, S2? :D

Chciałoby się, ale podpowiem, że nie 4ring, ale VAG :D. Jakbym miał S2 to na S3 bym nie zmieniał.
kuba170495 pisze:
Haldex

Trochę nad tym ubolewam, bo wolałbym torsena, no, ale koszty utrzymania i zakupu S3 8L, a S4 B5 wygrywają :(.




_________________

Obrazek




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 10 lis 2012, 23:29 
Awatar użytkownika

Rejestracja: 08 sie 2010, 13:25
Posty: 0
Lokalizacja: WLKP
Pojazd:
Borek96, jest jeszcze A4 1.8tq :D
Coś mi się wydaje że masz na myśli Golfa II :mrgreen:




_________________

Obrazek




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 10 lis 2012, 23:32 
***
Awatar użytkownika

Rejestracja: 07 lip 2009, 21:19
Posty: 596
Lokalizacja: Long Beach, CA
Pojazd: Z4 E85/530dA E60 M-Tech/Sierra
kuba170495 pisze:
Borek96, jest jeszcze A4 1.8tq :D

Jednak to nie jest to, trochę trzeba włożyć, żeby jechało chociaż jak S3 w serii, mimo, że masa podobna, ale zrobić ze 150, 225 to też trochę hajsu, a gdzie na 225 się zatrzymywać, to chociaż 250 zrobić :mrgreen: ).
kuba170495 pisze:
Coś mi się wydaje że masz na myśli Golfa II :mrgreen:

Rozgryzłeś :D. W trakcie poszukiwań odpowiedniego egzemplarza...




_________________

Obrazek


Ostatnio zmieniony 10 lis 2012, 23:33 przez Borek96, łącznie zmieniany 1 raz



Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 10 lis 2012, 23:39 
**
Awatar użytkownika

Rejestracja: 29 cze 2010, 19:01
Posty: 410
Lokalizacja: Koronowo (CBY)
Pojazd:
Jak już jesteśmy przy takich samochodach, to mam nadziję że kolejną gwiazdą (no pewnie za jakieś 7 lat) będzie coś takiego http://otomoto.pl/mercedes-benz-w124-br ... 88737.html

albo w202, jedno jets pewne na razie jestem przekonany że będzie to MB.




_________________

Obrazek
Ku pamięci[*]




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 10 lis 2012, 23:39 
Awatar użytkownika

Rejestracja: 08 sie 2010, 13:25
Posty: 0
Lokalizacja: WLKP
Pojazd:
Borek96, i tak wiadomo że na 250 by się nie skończyło... :mrgreen: ten silnik ma ogromny potencjał i dopóki nie trzeba go zakuwać to wciąż się myśli o większej ilości koników :D

Sam też myślałem właśnie o dwójce na początek ale wyszło jak wyszło :lol:

ziolas94, tak to już jest że jak się czegoś spróbuje to później nie chce się niczego innego :D sam jako maniak aut japońskich spróbowałem VAGa i też raczej przy nim zostaje ,jeśli chodzi o rozsądek to nie ma lepszych aut według mnie :D
Chociaż nadal jak słyszę k-serię... :twisted:




_________________

Obrazek


Ostatnio zmieniony 10 lis 2012, 23:42 przez kuba170495, łącznie zmieniany 1 raz



Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 10 lis 2012, 23:43 
***
Awatar użytkownika

Rejestracja: 07 lip 2009, 21:19
Posty: 596
Lokalizacja: Long Beach, CA
Pojazd: Z4 E85/530dA E60 M-Tech/Sierra
kuba170495, a co za problem zakuć? Jeszcze lepiej zrobić na bloku 2.0 TFSI :D.
kuba170495 pisze:
Sam też myślałem właśnie o dwójce na początek ale wyszło jak wyszło :lol:

MK2 zwykłe nie będzie, z resztą zobaczysz pewnie :twisted: . Jak na razie szukam MK2, najlepiej 3D na szerokim zderzaku po 89. Silnik bez różnicy :twisted: .




_________________

Obrazek


Ostatnio zmieniony 10 lis 2012, 23:43 przez Borek96, łącznie zmieniany 1 raz



Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 10 lis 2012, 23:48 
**
Awatar użytkownika

Rejestracja: 29 cze 2010, 19:01
Posty: 410
Lokalizacja: Koronowo (CBY)
Pojazd:
kuba170495, wiesz może i w124 nadal to tylko stary merc dla większości ale mi tam projekt Bruno Sacco sie poddoba, samochód wygodny, a jesli mówimy o cywilnych mercach z tych roczników to czesci tanie łatwo dostępne samochody wytrzymałe.

A co do mocy 120KM mi starczy, musi starczyć nie stać mnie na utrzymanie czegoś z większym motorem. A jak diesel w w201 tylko 2,5DT których było mało i ceny mają wysokie. a spalanie w sumie też jakieś małe nie jest ludzie różnie gadają ale znajomy taty ma własnie om602 turbo a automacie w w124 to koło dyszki sobie łyka na krótkich odcinkach.




_________________

Obrazek
Ku pamięci[*]


Ostatnio zmieniony 10 lis 2012, 23:49 przez ziolas94, łącznie zmieniany 1 raz



Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 10 lis 2012, 23:49 
**
Awatar użytkownika

Rejestracja: 29 cze 2010, 19:01
Posty: 410
Lokalizacja: Koronowo (CBY)
Pojazd:
Borek96, wyczuwam swapa,

Ogólnie ludzie traktują w124 i w201 jako dziadkowozy ale przeglądając forum trafia się na fajne projekty (pomijam ori Brabusy i AMG) np. uturbione 1.8, albo autorstwa tego samego kolesia ale na zlecenie 2.6 turbo http://www.youtube.com/watch?v=aVDFlpE5C4w
To 2,6 to automat ciekawe jak by to w manualu śmigało?
swapy na 3,2l m104 i inne historie




_________________

Obrazek
Ku pamięci[*]


Ostatnio zmieniony 10 lis 2012, 23:52 przez ziolas94, łącznie zmieniany 1 raz



Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 10 lis 2012, 23:50 
***
Awatar użytkownika

Rejestracja: 07 lip 2009, 21:19
Posty: 596
Lokalizacja: Long Beach, CA
Pojazd: Z4 E85/530dA E60 M-Tech/Sierra
ziolas94, :twisted:




_________________

Obrazek




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 10 lis 2012, 23:51 
Awatar użytkownika

Rejestracja: 08 sie 2010, 13:25
Posty: 0
Lokalizacja: WLKP
Pojazd:
Borek96, problemem jest tylko kasa :D jakby było jej więcej to wtedy albo nowsze S3 albo coś w tym stylu czyli silnik 2.0 TFSI + jakieś 4x4 :mrgreen:
A tak jak już jesteśmy w temacie to ten 2.5 TFSI też jest dobry? :D

Co do MK2 to podejrzewam że będzie równie fajny jak Jacka :D

ziolas94, właśnie stare auta mają coś w sobie i zawsze można je fajnie usprawnić :D




_________________

Obrazek




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 10 lis 2012, 23:54 
***
Awatar użytkownika

Rejestracja: 07 lip 2009, 21:19
Posty: 596
Lokalizacja: Long Beach, CA
Pojazd: Z4 E85/530dA E60 M-Tech/Sierra
kuba170495, 2.5 TFSI orgazm <3. Piękna charakterystyka silnika, piękny dźwięk, na mody też podatny. Na razie barierą jest tylko układ paliwowy, na którym maksymalnie można zrobić bodajże pod 500KM.




_________________

Obrazek




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 10 lis 2012, 23:58 
Awatar użytkownika

Rejestracja: 08 sie 2010, 13:25
Posty: 0
Lokalizacja: WLKP
Pojazd:
Borek96, tak też myślałem że ma potencjał :D niech teraz spece ogarniają mody tego silnika żebyśmy my za 10-15 lat mieli w czym wybierać :lol: do tego DSG i nic więcej nie potrzeba przy szybkim dupowozie :D




_________________

Obrazek




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 10 lis 2012, 23:59 
**
Awatar użytkownika

Rejestracja: 29 cze 2010, 19:01
Posty: 410
Lokalizacja: Koronowo (CBY)
Pojazd:
kuba170495, no dokłądnie tylko, nie mozna też przesadzać z systemów "ułatwiających życie kierowcom" w mercach mamy ABS i to nie zawsze i jakimś dziwnym układem ma on czujniki tylko z przodu czyżby odpowiadał tylko za oś przednią?


http://www.youtube.com/watch?v=z9Eu9YMdTsU

Jak oni to upchnęli? dźwięk coś pieknego i do tego moc przy takiej masie, coś pięknego.




_________________

Obrazek
Ku pamięci[*]


Ostatnio zmieniony 11 lis 2012, 0:01 przez ziolas94, łącznie zmieniany 1 raz



Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 11 lis 2012, 0:00 
***
Awatar użytkownika

Rejestracja: 07 lip 2009, 21:19
Posty: 596
Lokalizacja: Long Beach, CA
Pojazd: Z4 E85/530dA E60 M-Tech/Sierra
kuba170495, manual i trzeba katować, żeby być szybszym niż DSG :D.




_________________

Obrazek




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 11 lis 2012, 0:01 
*
Awatar użytkownika

Rejestracja: 21 wrz 2010, 19:03
Posty: 129
Lokalizacja: Wrocław
Pojazd:
Panowie mam takie pytanko czy można zrobić przebarwienia palnikiem na tłumiku w miejscu gdzie nie ma spawów?




_________________

Gilera SMT na niezłym secie, wpadnij !
http://forum.mieloch.pl/viewtopic.php?p ... 52#2136366




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 11 lis 2012, 0:03 
**
Awatar użytkownika

Rejestracja: 29 cze 2010, 19:01
Posty: 410
Lokalizacja: Koronowo (CBY)
Pojazd:
GrainV, tak można, palnik i jazda.




_________________

Obrazek
Ku pamięci[*]




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 11 lis 2012, 0:03 
***
Awatar użytkownika

Rejestracja: 07 lip 2009, 21:19
Posty: 596
Lokalizacja: Long Beach, CA
Pojazd: Z4 E85/530dA E60 M-Tech/Sierra
GrainV, palnik i raczej uda się.




_________________

Obrazek




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 11 lis 2012, 0:03 
Awatar użytkownika

Rejestracja: 08 sie 2010, 13:25
Posty: 0
Lokalizacja: WLKP
Pojazd:
ziolas94, wiadomo że jak się człowiek przyzwyczai to później ciężko mu bez tych "luksusów" :D ale właśnie w tym też jest cząstka magii :P taki prosty Golf II który ma poniżej tony + 150km + fajne felgi + gleba i nic więcej nie potrzeba ,czujesz że prowadzisz ten samochód i masz nad nim kontrolę a nie tak jak teraz pontony na kółkach z kilogramami elektroniki które mają Cię tylko przewieźć z punktu A do punktu B :P
Borek96 pisze:
kuba170495, manual i trzeba katować, żeby być szybszym niż DSG :D.

Mi już raczej chodzi o to ,że po prostu nie ma dziur w oddawaniu mocy ,turbo nie musi się ponownie uruchamiać bo nie zdąży nawet zejść z obrotów :D taka magia DSG :twisted:




_________________

Obrazek


Ostatnio zmieniony 11 lis 2012, 0:05 przez kuba170495, łącznie zmieniany 1 raz



Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 62889 ]  Przejdź na stronę Poprzednia  1 ... 1953, 1954, 1955, 1956, 1957, 1958, 1959 ... 3145  Następna



Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 0 gości


Nie możesz tworzyć nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Przejdź do:  



Powered by phpBB © 2007 Group serwis komputerowy