Dzisiaj jest 07 sie 2025, 0:07



Strefa czasowa UTC+1godz.





Nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 62889 ]  Przejdź na stronę Poprzednia  1 ... 3077, 3078, 3079, 3080, 3081, 3082, 3083 ... 3145  Następna
Autor Wiadomość
Offline
Post: 04 sty 2016, 2:25 
***
Awatar użytkownika

Rejestracja: 14 cze 2009, 23:05
Posty: 766
Lokalizacja: Wschowa
Pojazd: Raptor R700 i 80 Cab
Borek96 pisze:
JaJeCkO pisze:
Borek96 pisze:
TDI pyrka.

jako tako pyka :D

Rzadko w bawią sie w takie rzeczy z 2.5 V6 chyba nie ?

Rzadko, ale warto ;). Moje jest jak na razie najmocniejsze w PL z mojego info, ale już kilka sie szykuje, które będą mocniejsze. Po wymianie głowic (z poprawionego 2.5) jest to w zasadzie bezawaryjny silnik, wg mnie nawet może i lepszy jak 3.0 TDI sprzed 2007 roku, nie ma chociaż problemów z rozrządem, bo jest pasek :D.


O ile nowy typ (pusty wałek) się nie ukręci, bo tak miały. A pompa wtryskowa, która pada od widzimisia i o pasku, który lubi strzelać (nawet wymieniany w miarę) to już zapomniałeś? :mrgreen: 2.5TDI, który kocha się pomimo czegoś.. po prostu. Jedyna fajna rzecz w tym silniku, to fakt, że po strzale rozrządu wystarczy mu zapodać porcję krzywek i filterków, oczywiście używanych i silnik po 2godz gotowy do jazdy.. szwagier już 4 razy w ciągu 2 lat po strzale rozrządu wałki układał i dalej hula, ale tak to jest jak szkoda wydać więcej na wymianę rozrządu niż silnik warty :lol:


Widzę, że latka lecą, a stare zwyrodnialce dalej mielocha okupują :mrgreen:




_________________

razor99 pisze:
muszę prowadzić jedną ręką bo już na obie ręce nie mogę

- Bo?
razor99 pisze:
bo jak waliłem to miałem zgiętą rękę w łokciu oraz w nadgarstku


Obrazek


Share on FacebookShare on TwitterShare on Google+


Na górę
 Wyświetl profil  
 
 


Offline
Post: 04 sty 2016, 9:38 
****
Awatar użytkownika

Rejestracja: 29 gru 2009, 18:03
Posty: 1716
Lokalizacja: Dubaj
Pojazd: Peugeot 308
A no lecą lata..

podobno teraz urząd transportu drogowego dostal zezwolenie na kontrolowanie osobowek...




_________________

Obrazek




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
Post: 04 sty 2016, 9:50 
****
Awatar użytkownika

Rejestracja: 13 wrz 2009, 8:12
Posty: 1770
Lokalizacja: Warka
Pojazd: Insignia B
pawelNS, polski budżet świeci pustkami to jakoś trzeba zarobić na obietnice nowego rządu :mrgreen: To białoruski DAI (Państwowa Inspekcja Samochodowa taka ich drogówka) już jest mniej problemowy i chyba tylko oni mogą trzepać kierowców a u nas nie wiesz kto zaraz będzie trzepał furę




_________________

toyota-corolla-1-6-dual-vvt-i-by-razor99-t323266.html Corolla by Razor
corolla-ts-by-razor99-t415180.html Corolla TS by Razor




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
Post: 04 sty 2016, 10:43 
***
Awatar użytkownika

Rejestracja: 07 lip 2009, 21:19
Posty: 596
Lokalizacja: Long Beach, CA
Pojazd: Z4 E85/530dA E60 M-Tech/Sierra
JawoR pisze:
O ile nowy typ (pusty wałek) się nie ukręci, bo tak miały. A pompa wtryskowa, która pada od widzimisia i o pasku, który lubi strzelać (nawet wymieniany w miarę) to już zapomniałeś? :mrgreen: 2.5TDI, który kocha się pomimo czegoś.. po prostu. Jedyna fajna rzecz w tym silniku, to fakt, że po strzale rozrządu wystarczy mu zapodać porcję krzywek i filterków, oczywiście używanych i silnik po 2godz gotowy do jazdy.. szwagier już 4 razy w ciągu 2 lat po strzale rozrządu wałki układał i dalej hula, ale tak to jest jak szkoda wydać więcej na wymianę rozrządu niż silnik warty :lol:


Widzę, że latka lecą, a stare zwyrodnialce dalej mielocha okupują :mrgreen:

Pierwsze słysze o ukręcających sie wałkach :lol: :lol: . W Pustych pękały krzywki, a co dalej sie działo, gdy krzywka pęknie i spadnie to wiadomo. W 2005 roku były jeszcze inne wałki, w których nie pękały już krzywki. Pompa wtryskowa która pada od widzimisia? To Ty dał tera :lol: :lol: . Sterownik padnie, zrobisz i masz spokój na jakieś 500kkm. Strzał rozrządu? To chyba wtedy, kiedy interwał wymiany to 120kkm i wkładasz jakieś najtańsze chińskie części :lol: :lol: . Tyle zrobiłem kilometrów tym 2.5, że mi takich kitów nie wciśniesz. Napinacz łańcucha pompy oleju też padał, ale słychać wtedy głośne terkotanie, zmieniasz i spokój.




_________________

Obrazek




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
Post: 04 sty 2016, 17:06 
***
Awatar użytkownika

Rejestracja: 03 mar 2008, 12:54
Posty: 1151
Lokalizacja: Mrągowo
Pojazd: Wir leben Autos
Kamera sportowa do 600zł? SJ4000 raczej odpada bo ma słabą stabilizację obrazu (widziałem porównanie na yt), znalazłem dwie dosyć ciekawe wg mnie:
- Sony hdr-as20
- Panasonic HX-A1

Parametrami raczej Sony wygrywa ale warto podpytać :)




_________________

Obrazek
"Tuskobus to ściema, szczaw jest prawdą."




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
Post: 04 sty 2016, 19:24 
**
Awatar użytkownika

Rejestracja: 03 lis 2009, 20:00
Posty: 480
Lokalizacja: Asa Bay
Pojazd: AR 147
czarekcw, używane GoPro po ile chodzą?




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
Post: 04 sty 2016, 19:48 
***
Awatar użytkownika

Rejestracja: 08 gru 2013, 18:04
Posty: 672
Lokalizacja: c:/windows
Pojazd: Macal MM 50 (Mina Hor AC)
czarekcw, za 600 zł jak dobrze poszukasz to znajdziesz używane GOPRO.
A jak nie używka to pomyśl nad Xiaomi YI :wink:




_________________

Obrazek
Cytuj:
Nigdy nie polemizuj z idiotą – najpierw sprowadzi Cię do swojego poziomu, a później pokona doświadczeniem.




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
Post: 04 sty 2016, 23:27 
***
Awatar użytkownika

Rejestracja: 14 cze 2009, 23:05
Posty: 766
Lokalizacja: Wschowa
Pojazd: Raptor R700 i 80 Cab
Borek96 pisze:
JawoR pisze:
O ile nowy typ (pusty wałek) się nie ukręci, bo tak miały. A pompa wtryskowa, która pada od widzimisia i o pasku, który lubi strzelać (nawet wymieniany w miarę) to już zapomniałeś? :mrgreen: 2.5TDI, który kocha się pomimo czegoś.. po prostu. Jedyna fajna rzecz w tym silniku, to fakt, że po strzale rozrządu wystarczy mu zapodać porcję krzywek i filterków, oczywiście używanych i silnik po 2godz gotowy do jazdy.. szwagier już 4 razy w ciągu 2 lat po strzale rozrządu wałki układał i dalej hula, ale tak to jest jak szkoda wydać więcej na wymianę rozrządu niż silnik warty :lol:


Widzę, że latka lecą, a stare zwyrodnialce dalej mielocha okupują :mrgreen:

Pierwsze słysze o ukręcających sie wałkach :lol: :lol: . W Pustych pękały krzywki, a co dalej sie działo, gdy krzywka pęknie i spadnie to wiadomo. W 2005 roku były jeszcze inne wałki, w których nie pękały już krzywki. Pompa wtryskowa która pada od widzimisia? To Ty dał tera :lol: :lol: . Sterownik padnie, zrobisz i masz spokój na jakieś 500kkm. Strzał rozrządu? To chyba wtedy, kiedy interwał wymiany to 120kkm i wkładasz jakieś najtańsze chińskie części :lol: :lol: . Tyle zrobiłem kilometrów tym 2.5, że mi takich kitów nie wciśniesz. Napinacz łańcucha pompy oleju też padał, ale słychać wtedy głośne terkotanie, zmieniasz i spokój.



Przy pustych wałkach także strzelały głowice. Silnik o którym mówisz (2005) tak naprawdę szedł od 2003. Siedzę w tym temacie od prawie czterech lat, przerzucając silnik za silnikiem, sprzedając z nich tylko pompy, które padają, głowice, które pękają i wałki, które się wycierały lub po "poprawieniu" pękały lub ukręcały się, reszta idzie na złom, bo jest nie do zdarcia, a co za tym idzie nie sprzedajna. Prawda jest taka, że jak trafisz na zadbany egzemplarz to pojeździsz, a jak chodź trochę go ktoś zaniedbał, to kupiłeś skarbonkę, a jakby do tego dodać jeszcze multitronic.. ojoj. Owszem, pompę można zrobić, rozrząd, wałki i głowice wymienić, ale robią się nam koszty rzędu kilku tysięcy. Fachowców do tych silników mało, koszty utrzymania drogie, a niskie ceny aut z tym silnikiem mówią same za siebie.




_________________

razor99 pisze:
muszę prowadzić jedną ręką bo już na obie ręce nie mogę

- Bo?
razor99 pisze:
bo jak waliłem to miałem zgiętą rękę w łokciu oraz w nadgarstku


Obrazek




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
Post: 04 sty 2016, 23:48 
***
Awatar użytkownika

Rejestracja: 07 lip 2009, 21:19
Posty: 596
Lokalizacja: Long Beach, CA
Pojazd: Z4 E85/530dA E60 M-Tech/Sierra
JawoR pisze:
Borek96 pisze:
JawoR pisze:
O ile nowy typ (pusty wałek) się nie ukręci, bo tak miały. A pompa wtryskowa, która pada od widzimisia i o pasku, który lubi strzelać (nawet wymieniany w miarę) to już zapomniałeś? :mrgreen: 2.5TDI, który kocha się pomimo czegoś.. po prostu. Jedyna fajna rzecz w tym silniku, to fakt, że po strzale rozrządu wystarczy mu zapodać porcję krzywek i filterków, oczywiście używanych i silnik po 2godz gotowy do jazdy.. szwagier już 4 razy w ciągu 2 lat po strzale rozrządu wałki układał i dalej hula, ale tak to jest jak szkoda wydać więcej na wymianę rozrządu niż silnik warty :lol:


Widzę, że latka lecą, a stare zwyrodnialce dalej mielocha okupują :mrgreen:

Pierwsze słysze o ukręcających sie wałkach :lol: :lol: . W Pustych pękały krzywki, a co dalej sie działo, gdy krzywka pęknie i spadnie to wiadomo. W 2005 roku były jeszcze inne wałki, w których nie pękały już krzywki. Pompa wtryskowa która pada od widzimisia? To Ty dał tera :lol: :lol: . Sterownik padnie, zrobisz i masz spokój na jakieś 500kkm. Strzał rozrządu? To chyba wtedy, kiedy interwał wymiany to 120kkm i wkładasz jakieś najtańsze chińskie części :lol: :lol: . Tyle zrobiłem kilometrów tym 2.5, że mi takich kitów nie wciśniesz. Napinacz łańcucha pompy oleju też padał, ale słychać wtedy głośne terkotanie, zmieniasz i spokój.



Przy pustych wałkach także strzelały głowice. Silnik o którym mówisz (2005) tak naprawdę szedł od 2003. Siedzę w tym temacie od prawie czterech lat, przerzucając silnik za silnikiem, sprzedając z nich tylko pompy, które padają, głowice, które pękają i wałki, które się wycierały lub po "poprawieniu" pękały lub ukręcały się, reszta idzie na złom, bo jest nie do zdarcia, a co za tym idzie nie sprzedajna. Prawda jest taka, że jak trafisz na zadbany egzemplarz to pojeździsz, a jak chodź trochę go ktoś zaniedbał, to kupiłeś skarbonkę, a jakby do tego dodać jeszcze multitronic.. ojoj. Owszem, pompę można zrobić, rozrząd, wałki i głowice wymienić, ale robią się nam koszty rzędu kilku tysięcy. Fachowców do tych silników mało, koszty utrzymania drogie, a niskie ceny aut z tym silnikiem mówią same za siebie.

Nie szedł niestety od 2003. Zobacz sobie wałki z 2003, 2004, a z 2005, te wałki, które występowały w 2003, 2004 sa nawet już zastąpione w etce, nie można ich kupić w ASO, są to inne poprawione wałki, w których nie pękają już krzywki. Jak będziesz miał takie głowice to wstukaj sobie numer wałka w ETKE i zobaczysz co Ci wysokczy. Co masz na myśli mówiąc strzelają głowice? Bo nie widziałem żadnego przypadku pękniętej głowicy. Jak ktoś jeździ na jednym oleju przez 15k czy więcej to powodzenia, tak samo jak oszczędza na filtrach i innych tajlach. Jakie padające pompy tak od Ciebie kupują? Wtryskowe? Jeśli tak, to nie wierzę, że ludzie są tacy głupi :v.




_________________

Obrazek




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
Post: 05 sty 2016, 7:56 
****
Awatar użytkownika

Rejestracja: 29 gru 2009, 18:03
Posty: 1716
Lokalizacja: Dubaj
Pojazd: Peugeot 308
Przy każdej zmianie oleju wymieniacie filtr olejowy? Zakladal ktos filtry Purefluxa ?




_________________

Obrazek




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
Post: 05 sty 2016, 8:11 
****
Awatar użytkownika

Rejestracja: 13 wrz 2009, 8:12
Posty: 1770
Lokalizacja: Warka
Pojazd: Insignia B
pawelNS, no wypadałoby




_________________

toyota-corolla-1-6-dual-vvt-i-by-razor99-t323266.html Corolla by Razor
corolla-ts-by-razor99-t415180.html Corolla TS by Razor




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
Post: 05 sty 2016, 13:41 
***
Awatar użytkownika

Rejestracja: 03 mar 2008, 12:54
Posty: 1151
Lokalizacja: Mrągowo
Pojazd: Wir leben Autos
Miki6830, kacper791, mi jakoś używki i to w tej tematyce jakoś nie leżą, nie sądzę aby te kamery były oszczędzane :)

pawelNS, ja tam tylko Mann/Knecht zakładam, mój silnik nie trawi Filtrona ;)




_________________

Obrazek
"Tuskobus to ściema, szczaw jest prawdą."




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
Post: 05 sty 2016, 14:15 
****
Awatar użytkownika

Rejestracja: 29 gru 2009, 18:03
Posty: 1716
Lokalizacja: Dubaj
Pojazd: Peugeot 308
Mi właśnie chyba zalozyl olejowy purefluxa bo w aso chyba brak a nie wiem czy one nie idą na pierwszy montaż w PSA.. Ale śmieszą mnie te wymiany oleju np VAG zaleca ze co 50tys :mrgreen:




_________________

Obrazek




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
Post: 05 sty 2016, 14:22 
***
Awatar użytkownika

Rejestracja: 07 lip 2009, 21:19
Posty: 596
Lokalizacja: Long Beach, CA
Pojazd: Z4 E85/530dA E60 M-Tech/Sierra
Pureflux spoko :). U mnie olej leci co 7k, oczywiście z filtrem.
Btw Czarek, chyba wynajmujesz garaż od mojego kolegi :mrgreen:




_________________

Obrazek




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
Post: 05 sty 2016, 16:26 
****
Awatar użytkownika

Rejestracja: 13 wrz 2009, 8:12
Posty: 1770
Lokalizacja: Warka
Pojazd: Insignia B
Mi ostatnio do TS`a dali filtr BluePrint bo nic innego nie mieli a to chyba mazda ładuje na pierwszy montaż :mrgreen: W sumie i tak po 7500 olej bedę zmieniał więc jak się okaże, że szajs to wleci co innego (no na pewno nie bosch do ich podzespołów nie mam zaufania :mrgreen: )




_________________

toyota-corolla-1-6-dual-vvt-i-by-razor99-t323266.html Corolla by Razor
corolla-ts-by-razor99-t415180.html Corolla TS by Razor




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
Post: 05 sty 2016, 16:39 
****
Awatar użytkownika

Rejestracja: 29 gru 2009, 18:03
Posty: 1716
Lokalizacja: Dubaj
Pojazd: Peugeot 308
razor99 pisze:
po 7500
dotrzymasz ją tyle?




_________________

Obrazek




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
Post: 05 sty 2016, 16:44 
***
Awatar użytkownika

Rejestracja: 07 lip 2009, 21:19
Posty: 596
Lokalizacja: Long Beach, CA
Pojazd: Z4 E85/530dA E60 M-Tech/Sierra
razor99 pisze:
(no na pewno nie bosch do ich podzespołów nie mam zaufania :mrgreen: )

:lol: :lol:




_________________

Obrazek




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
Post: 05 sty 2016, 18:18 
****
Awatar użytkownika

Rejestracja: 13 wrz 2009, 8:12
Posty: 1770
Lokalizacja: Warka
Pojazd: Insignia B
pawelNS, spokojnie :mrgreen: Borek96, nie wspominam dobrze czesci boscha szczegolnie elementów ukladu hamulcowego (pompa hamulcowa boscha mi siadla po dosc malym przebiegu)




_________________

toyota-corolla-1-6-dual-vvt-i-by-razor99-t323266.html Corolla by Razor
corolla-ts-by-razor99-t415180.html Corolla TS by Razor




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
Post: 05 sty 2016, 18:23 
**
Awatar użytkownika

Rejestracja: 03 lis 2009, 20:00
Posty: 480
Lokalizacja: Asa Bay
Pojazd: AR 147
WIEŚWAGENY TO INO NA ZŁOM




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
Post: 05 sty 2016, 19:56 
***
Awatar użytkownika

Rejestracja: 15 lip 2008, 12:21
Posty: 1116
Lokalizacja: Miami
Pojazd: 5 jachtów w porcie 8 ferrari
Robię teraz w firmie która handluje filtrami i jak czasem patrze co nam np mann, knecht przysyła to czasem myśle że lepiej tego filtrona wrzucić :lol:




_________________

razor99 pisze:
jedyne i słuszne auto to golf w dieslu




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 62889 ]  Przejdź na stronę Poprzednia  1 ... 3077, 3078, 3079, 3080, 3081, 3082, 3083 ... 3145  Następna



Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 0 gości


Nie możesz tworzyć nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Przejdź do:  



Powered by phpBB © 2007 Group serwis komputerowy