Dzisiaj jest 14 kwie 2025, 13:19



Strefa czasowa UTC+1godz.





Nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 24 ]  Przejdź na stronę 1, 2  Następna
Autor Wiadomość
Offline
Post: 18 lut 2016, 20:41 
*

Rejestracja: 18 lut 2016, 20:30
Posty: 12
Pojazd: TGB 101, Honda CR125

Ostrzeżenia: 1
Witam wszystkich uzytkowników serdecznie.

Mam problem z moim tgb taki iż gdzies przy prędkosci 25-60 lekko je przylewa (wyzej nie kręcilem 60km dotarcia dopiero) wczesniej mialem dysze 72 zamowilem 70, 68, 65. i na 65 sie dosc poprawilo ale nie do konca . zamowilem jeszcze dysze 62, 60, 58. ale czy to nie przesada przy 70ccm?

setup:
Cylinder : malossi sport 70
Wał : Top Racing STD
Gaznik : Tec 19mm z ssaniem ręcznym
Filtr powietrza : Polini airbox
Wydech : Stage 6 pro replica

Z góry dzięki za odpowiedzi. Pozdrawiam !


Share on FacebookShare on TwitterShare on Google+


Na górę
 Wyświetl profil  
 
 


Offline
Post: 19 lut 2016, 22:35 
*

Rejestracja: 21 lis 2015, 20:22
Posty: 30
Pojazd: aprilia sr
Moze ssanie masz trocche otwarte albo iglica na zlej wysokosci




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
Post: 23 lut 2016, 7:27 
*

Rejestracja: 18 lut 2016, 20:30
Posty: 12
Pojazd: TGB 101, Honda CR125

Ostrzeżenia: 1
ssanie domyka sie do konca nawet troszke luzu mam na lince, iglica na samym dole jak dam wyzej to go bardziej przylewa, juz nie mam sil jutro będa jeszcz mniejsze dysze ale [cenzura] czy to pomoze

-- 23 lut 2016, 0:38 --

witam, dysze przyszly na dyszy 58 w granicach predkosci 30-60 sie troszke jeszcze poprawilo ale nadal przylewa go, a wiec moze ten gaznik jakis [cenzura] - drugi raz w tym samym wątku i to po edycji - leci ostrzeżenie! chociaz nowy, moze za duzy ? ale to by dyszami sie dalo wyrownac a tu lipa, reakcji na powietrze praktycznie zadnej. mysle o zakupie gaznika dellorto 17,5 ale czy nie bedzie za maly przy tym setupie ? (pierwszy raz skladam takiego tuninga) i juz ręce mi opadają POMOCY :cry: :cry: :cry: :cry: :cry:


Ostatnio zmieniony 23 lut 2016, 7:27 przez robdk, łącznie zmieniany 2 razy
Regulamin pkt.10




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
Post: 23 lut 2016, 10:56 
*******

Rejestracja: 08 mar 2011, 18:41
Posty: 5429
Lokalizacja: Katowice
Pojazd:
Sprawdź czy niema prześwitów na płytkach zaworu membranowego.




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
Post: 23 lut 2016, 16:55 
*

Rejestracja: 18 lut 2016, 20:30
Posty: 12
Pojazd: TGB 101, Honda CR125

Ostrzeżenia: 1
zalozylem dzis drugi zawór membranowy (z drugiego silnika) ale założyłem do niego płytki z zestawu malossiego brak poprawy, to samo. dodam ze na tym co byl zalozony nie bylo przeswitow




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
Post: 23 lut 2016, 17:48 
*******

Rejestracja: 08 mar 2011, 18:41
Posty: 5429
Lokalizacja: Katowice
Pojazd:
Podaj symbol świecy i ciepłotę




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
Post: 24 lut 2016, 14:24 
*

Rejestracja: 18 lut 2016, 20:30
Posty: 12
Pojazd: TGB 101, Honda CR125

Ostrzeżenia: 1
mam swiece NGK BR8HS, sprawdzałem na isolatorze z simsonka jeszcze i na iskrze i tez kaszana. dodam ze spalanie jest w cenzure jakies 7-8L na 100 przy docierce, zrobilem dzis 60km bo musialem zalatwic kilka spraw i wyzarl troszke ponad 3,5l na dyszy 58 iglica na samym dole juz totalnie brak sil. kupa kasy wydana a takie jajca. POMOCY :cry: :cry: dodam że slychac to ze go przylewa troche w predkosciach 30-60 od 65 juz silnik normalnie pracuje




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
Post: 24 lut 2016, 14:38 
Stróż Forum
Awatar użytkownika

Rejestracja: 30 cze 2014, 6:15
Posty: 2090
Lokalizacja: Końskie Świętokrzyskie
Pojazd: Romet RXL 2T, Kawasaki EN500
A jak z filtrem powietrza?




_________________

POZDR robdk
Mój kanał Motogaraż robdk




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
Post: 24 lut 2016, 14:43 
*

Rejestracja: 18 lut 2016, 20:30
Posty: 12
Pojazd: TGB 101, Honda CR125

Ostrzeżenia: 1
filtr polini airbox mam zalozony nowiutki czysciutki




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
Post: 24 lut 2016, 23:38 
Stróż Forum
Awatar użytkownika

Rejestracja: 30 cze 2014, 6:15
Posty: 2090
Lokalizacja: Końskie Świętokrzyskie
Pojazd: Romet RXL 2T, Kawasaki EN500
To zmień na oryginalną puszkę. Na tym to nic dziwnego, że pali jak smok.




_________________

POZDR robdk
Mój kanał Motogaraż robdk




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
Post: 25 lut 2016, 16:53 
*

Rejestracja: 18 lut 2016, 20:30
Posty: 12
Pojazd: TGB 101, Honda CR125

Ostrzeżenia: 1
zalozylem oryginalny filtr nic sie nie zmieniło, powiem nawet ze z dolu ma teraz mula jakby. kręcenie powietrzem mu tez nic nie zmienia. Na oryginalnym setupie tez chodzil na stozku. Mysle o zakupie gaznika http://shop.mieloch.pl/gaznik-malossi-d ... 3305.bhtml ale czy jest w tym sens? chyba powinien chodzic na 19mm. Czy ten gaznik sie cos rozni od tego co podaem wczesniej czy tylko cena http://shop.mieloch.pl/gaznik-dellorto- ... 6397.bhtml




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
Post: 26 lut 2016, 7:35 
Stróż Forum
Awatar użytkownika

Rejestracja: 30 cze 2014, 6:15
Posty: 2090
Lokalizacja: Końskie Świętokrzyskie
Pojazd: Romet RXL 2T, Kawasaki EN500
Jak zakładałeś puszkę to trzeba było zmniejszyć dysze o 5. Sprawdź kolor świecy na puszce.




_________________

POZDR robdk
Mój kanał Motogaraż robdk




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
Post: 28 lut 2016, 13:28 
*

Rejestracja: 18 lut 2016, 20:30
Posty: 12
Pojazd: TGB 101, Honda CR125

Ostrzeżenia: 1
jutro rano sprawdze kolor swiecy dysze mam juz 58 przy 70ccm musial bym zamowic mniejsza ale watpie zeby pomoglo a dysze sa chyba tylko do rozmiaru 50 spalanie na puszce tez sie nie zmiejszylo

-- 28 lut 2016, 13:27 --

sprawdziłem świece jest czarna i bardzo duzo nagaru na niej jest tylko po srodku leciutko brązowawa ale nie jest ceglista jak powinna byc (przejechane 20km na oryginalnej puszce)




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
Post: 28 lut 2016, 14:05 
Stróż Forum
Awatar użytkownika

Rejestracja: 30 cze 2014, 6:15
Posty: 2090
Lokalizacja: Końskie Świętokrzyskie
Pojazd: Romet RXL 2T, Kawasaki EN500
Może masz za wysoki poziom paliwa w gaźniku lub nie jest w swojej pozycji zamontowany.




_________________

POZDR robdk
Mój kanał Motogaraż robdk




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
Post: 28 lut 2016, 15:21 
*

Rejestracja: 18 lut 2016, 20:30
Posty: 12
Pojazd: TGB 101, Honda CR125

Ostrzeżenia: 1
jak zmienic ten poziom paliwa, a do góry nogami go chyba nie zalozylem

-- 28 lut 2016, 15:20 --

kupie gaznik dellorto bo juz mam tego dosyc [cenzura] gówno teca na [cenzura] takie cos produkuja


Ostatnio zmieniony 28 lut 2016, 15:28 przez robdk, łącznie zmieniany 1 raz
Regulamin pkt.10 - Nie przeginaj!!!




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
Post: 28 lut 2016, 15:31 
Stróż Forum
Awatar użytkownika

Rejestracja: 30 cze 2014, 6:15
Posty: 2090
Lokalizacja: Końskie Świętokrzyskie
Pojazd: Romet RXL 2T, Kawasaki EN500
Co do poziomu to zależy jaki masz gaźnik i pływak. Co do położenia to nie chodzi mi o to czy do góry nogami ale nawet pochylenie o 5% może powodować iż poziom paliwa będzie za wysoki. Dodatkowo zakłócać może działanie zaworka pływakowego i może nie domykać co w efekcie także może powodować zalewanie silnika.
I tak na przyszłość nie unoś się jak ktoś chce ci udzielić pomocy. Niestety przez neta ciężko bezpośrednio trafić w przyczynę mając tak skąpe informacje.

Dodam, że taka dysza jest za mała do 70 i przylewanie musi być spowodowane jakąś przypadłością inną niż regulacja.
Daj zdjęcia gaźnika i okolic, może coś to podpowie.


TEC powinien mieć możliwość regulacji poziomu paliwa. Zapnij wężyk przeźroczysty do spustu i weź go do góry i odkręć przelew. Zrób to na działającym silniku ew. zapnij butelkę do gaźnika by się mógł uzupełnić. Wtedy sprawdzisz jaki jest poziom. Obniżenie go to podegnij blaszkę na pływaku.




_________________

POZDR robdk
Mój kanał Motogaraż robdk




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
Post: 29 lut 2016, 11:43 
*

Rejestracja: 18 lut 2016, 20:30
Posty: 12
Pojazd: TGB 101, Honda CR125

Ostrzeżenia: 1
robdk pisze:
Zapnij wężyk przeźroczysty do spustu i weź go do góry i odkręć przelew. Zrób to na działającym silniku ew. zapnij butelkę do gaźnika by się mógł uzupełnić. Wtedy sprawdzisz jaki jest poziom. Obniżenie go to podegnij blaszkę na pływaku.
Mogę prosić o bardziej łopatologiczne wytłumaczenie, jaki przelew odkręcić co to jest wgl? Wiem ze przelew to rurka wychodząca z gaznika ale jak mam odkrecic co jest kawalkiem aluminiowej rurki ?http://allegro.pl/gaznik-tec-black-phbg-19mm-uniwersalny-2t-2-suwy-i5457330625.html TAKI MAM GAZNIK


Ostatnio zmieniony 29 lut 2016, 13:20 przez Stasiek2T, łącznie zmieniany 2 razy



Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
Post: 29 lut 2016, 11:51 
Stróż Forum
Awatar użytkownika

Rejestracja: 30 cze 2014, 6:15
Posty: 2090
Lokalizacja: Końskie Świętokrzyskie
Pojazd: Romet RXL 2T, Kawasaki EN500
Więc tak, po pierwsze wychodzi, że ten gaźnik nie ma spustu paliwa z komory. Musisz więc eksperymentalnie dobrać poziom paliwa. Trzeba rozkręcać gaźnik i podginać blaszkę pływaka. Przy okazji sprawdź czy dobrze się zamyka zaworek.
Po drugie nie krzycz, bo to nie miejsce do tego celu.




_________________

POZDR robdk
Mój kanał Motogaraż robdk




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
Post: 29 lut 2016, 12:45 
*

Rejestracja: 18 lut 2016, 20:30
Posty: 12
Pojazd: TGB 101, Honda CR125

Ostrzeżenia: 1
Nie krzyczę kolego, podginanie blaszki nic nie daje, ani w tą ani w tą 0 roznicy zaworek trzyma idealnie, może ten gaźnik jest jakis felerny ?




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
Post: 29 lut 2016, 13:11 
Stróż Forum
Awatar użytkownika

Rejestracja: 30 cze 2014, 6:15
Posty: 2090
Lokalizacja: Końskie Świętokrzyskie
Pojazd: Romet RXL 2T, Kawasaki EN500
Stasiek2T, Coś nie bardzo jesteś reformowalny. W necie pisanie dużymi literami jest uważane jako krzyk. Jeśli nie krzyczysz to popraw swój poprzedni post.

Co do gaźnika to szukaj gdzie podaje za dużo paliwa. W zasadzie zostały poruszone wszystkie kwestie nadmiernego zużywania paliwa. Bo o ssaniu pisane było na początku. Można się jeszcze przyjrzeć czy jak jest wyłączone ssanie to linka ma lekki luz i ssanie zostało domknięte. Ew. zajrzeć do środka czy wszystko OK.

Z mojej strony wyczerpałem swoje możliwości. Ponadto zacznij współpracować bo jak widzę tylko ja znalazłem trochę cierpliwości by ci udzielić pomocy a ty nadal jesteś arogancji i się tutaj nie kolegujemy.




_________________

POZDR robdk
Mój kanał Motogaraż robdk




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 24 ]  Przejdź na stronę 1, 2  Następna



Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 0 gości


Nie możesz tworzyć nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Przejdź do:  



Powered by phpBB © 2007 Group serwis komputerowy

Strona korzysta z plików cookies w celu realizacji usług i zgodnie z Polityką Plików Cookies. Możesz określić warunki przechowywania lub dostępu do plików cookies w Twojej przeglądarce.Rozumiem
Ładowanie...