Dzisiaj jest 27 kwie 2024, 15:33



Strefa czasowa UTC+1godz.





Nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 4 ] 
Autor Wiadomość
Offline
Post: 05 maja 2017, 12:28 
*

Rejestracja: 05 maja 2017, 12:07
Posty: 5
Pojazd: TGB 101S, Ylsmco Quest FD50QT
Dobry wieczór.

Skuter TGB101S ORION
Ponoć rozblokowany, wg swojego licznika leciał ok 70km/h (wg gps 50 z hakiem)
Nie było z nim problemu, zrywny, szybki.
Trafił się przypadek, że ruszam ze świateł i przjechał 100m i zanim się dobrze rozpedził to buuuuuu i prawie zgasł. Puściłem manete i utrzymał niskie obroty i powolutku bez rozpędzania się dojechalem do domu.
Na drugi dzień skuter wystartował i po kilku km podobny objaw. Wystarczyło mu troszkę cofnąć manetę i wszystko było ok. I tak jeździłem na 80% co w zupełności mi wystarczało. Znajomy mechanik stwierdził, że typowy objaw, ale nie zdradził co, niestety musiał zamknąć warsztat, więc tak zostałem z tym sam.
Przy ostatnim incydencie odkręciłem świece i czerwona jak cegła - wniosek - za mało paliwa.
Zamówiłem świece i filtr paliwa i właśnie mam zamiar się zabrać za wymianę tych elementów oraz czyszczenie i regulacje gaźnika.
No i teraz pytanie-prośba do Państwa. Czy wyżej opisany objaw może wskazywać na uszkodzenie innych elementów w tym skuterze, o których istnienia nie mam pojęcia, a które warto sprawdzić jak już będę rozbierał? Czy gaźnik w tym skuterze różni się bardzo od typowych chińskich (będę się podpierał tutorialami itp)? Czy jest coś na co muszę szczególnie uważać, żeby nie zepsuć urwać złamać przy tej robocie?

Dziękuje za pomoc.
Pozdrawiam


Share on FacebookShare on TwitterShare on Google+


Na górę
 Wyświetl profil  
 
 


Offline
Post: 05 maja 2017, 19:15 
Stróż Forum
Awatar użytkownika

Rejestracja: 30 cze 2014, 6:15
Posty: 2090
Lokalizacja: Końskie Świętokrzyskie
Pojazd: Romet RXL 2T, Kawasaki EN500
Na początek to domniemam, że to 2T więc do sprawdzenia uszczelniacze na wale a dopiero później regulacja.




_________________

POZDR robdk
Mój kanał Motogaraż robdk




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
Post: 06 maja 2017, 17:48 
*

Rejestracja: 05 maja 2017, 12:07
Posty: 5
Pojazd: TGB 101S, Ylsmco Quest FD50QT
Rozumiem, że muszę je po prostu zdemontować i zmierzyć, albo podstawić nowe, bo rzutem oka nie sprawdzę czy są zużyte?




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
Post: 06 maja 2017, 19:57 
Stróż Forum
Awatar użytkownika

Rejestracja: 30 cze 2014, 6:15
Posty: 2090
Lokalizacja: Końskie Świętokrzyskie
Pojazd: Romet RXL 2T, Kawasaki EN500
Jak wyciągniesz to tylko montaż nowych. Można ocenić uszczelniacze wzrokowo - jak jest sucho to OK. a jak jest mokro to do wymiany.




_________________

POZDR robdk
Mój kanał Motogaraż robdk




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 4 ] 



Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 6 gości


Nie możesz tworzyć nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Szukaj:
Przejdź do:  



Powered by phpBB © 2007 Group serwis komputerowy