|
Dzisiaj jest 27 kwie 2024, 15:33
|
Posty bez odpowiedzi | Aktywne tematy
|
Strona 1 z 1
|
[ Posty: 4 ] |
|
Autor |
Wiadomość |
Stachu0204
|
: 05 maja 2017, 12:28 |
|
Rejestracja: 05 maja 2017, 12:07 Posty: 5
Pojazd: TGB 101S, Ylsmco Quest FD50QT
|
Dobry wieczór.
Skuter TGB101S ORION Ponoć rozblokowany, wg swojego licznika leciał ok 70km/h (wg gps 50 z hakiem) Nie było z nim problemu, zrywny, szybki. Trafił się przypadek, że ruszam ze świateł i przjechał 100m i zanim się dobrze rozpedził to buuuuuu i prawie zgasł. Puściłem manete i utrzymał niskie obroty i powolutku bez rozpędzania się dojechalem do domu. Na drugi dzień skuter wystartował i po kilku km podobny objaw. Wystarczyło mu troszkę cofnąć manetę i wszystko było ok. I tak jeździłem na 80% co w zupełności mi wystarczało. Znajomy mechanik stwierdził, że typowy objaw, ale nie zdradził co, niestety musiał zamknąć warsztat, więc tak zostałem z tym sam. Przy ostatnim incydencie odkręciłem świece i czerwona jak cegła - wniosek - za mało paliwa. Zamówiłem świece i filtr paliwa i właśnie mam zamiar się zabrać za wymianę tych elementów oraz czyszczenie i regulacje gaźnika. No i teraz pytanie-prośba do Państwa. Czy wyżej opisany objaw może wskazywać na uszkodzenie innych elementów w tym skuterze, o których istnienia nie mam pojęcia, a które warto sprawdzić jak już będę rozbierał? Czy gaźnik w tym skuterze różni się bardzo od typowych chińskich (będę się podpierał tutorialami itp)? Czy jest coś na co muszę szczególnie uważać, żeby nie zepsuć urwać złamać przy tej robocie?
Dziękuje za pomoc. Pozdrawiam
|
|
Na górę |
|
|
robdk
|
: 05 maja 2017, 19:15 |
|
Stróż Forum |
|
Rejestracja: 30 cze 2014, 6:15 Posty: 2090 Lokalizacja: Końskie Świętokrzyskie
Pojazd: Romet RXL 2T, Kawasaki EN500
|
Na początek to domniemam, że to 2T więc do sprawdzenia uszczelniacze na wale a dopiero później regulacja.
_________________ POZDR robdk Mój kanał Motogaraż robdk
|
|
Na górę |
|
|
Stachu0204
|
: 06 maja 2017, 17:48 |
|
Rejestracja: 05 maja 2017, 12:07 Posty: 5
Pojazd: TGB 101S, Ylsmco Quest FD50QT
|
Rozumiem, że muszę je po prostu zdemontować i zmierzyć, albo podstawić nowe, bo rzutem oka nie sprawdzę czy są zużyte?
|
|
Na górę |
|
|
robdk
|
: 06 maja 2017, 19:57 |
|
Stróż Forum |
|
Rejestracja: 30 cze 2014, 6:15 Posty: 2090 Lokalizacja: Końskie Świętokrzyskie
Pojazd: Romet RXL 2T, Kawasaki EN500
|
Jak wyciągniesz to tylko montaż nowych. Można ocenić uszczelniacze wzrokowo - jak jest sucho to OK. a jak jest mokro to do wymiany.
_________________ POZDR robdk Mój kanał Motogaraż robdk
|
|
Na górę |
|
|
|
Strona 1 z 1
|
[ Posty: 4 ] |
|
Kto jest online |
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 6 gości |
|
Nie możesz tworzyć nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów
|