Dzisiaj jest 15 lut 2025, 19:45



Strefa czasowa UTC+1godz.





Nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 15 ] 
Autor Wiadomość
Offline
 Tytuł: TGB 303
Post: 01 sie 2010, 14:50 
*
Awatar użytkownika

Rejestracja: 01 sie 2010, 14:35
Posty: 24
Pojazd:
Jako nowy użytkownik forum od razu chciałbym przywitać wszystkich fanów jednośladów.

Więc najpierw zacznę od problemów:
- Rok temu mój kumpel walnął moim skutem w ścianę. Od tamtego czasu, przy puszczeniu kierownicy skuter ściąga od razu na lewo. Do tego prześwit między kołem a plastikiem wynosi ok. 1cm(Na szerokość kciuka) (Widoczne na zdjęciu), a powoduje to stukanie błotnika o czachę przy dziurach, oraz przy hamowaniu ocieram kołem. Co może być przyczyną ? Krzywe lagi ?
Obrazek

- Niedawno dojechałem w/w problem ponieważ wjechałem w dziurę, teraz mną "ósemkuje" (raz mocniej raz słabiej) zauważyłem, że efekt ten się wzmaga gdy wjadę w jakąś głębszą dziurę. Czy to nie dlatego, że wcześniej mogłem uszkodzić lagi a teraz je "dojechałem" ?

Czy wymiana lagów powinna pomóc ? i czy ew. Mogę wsadzić jakieś inne lagi niż te fabryczne TGB ? np. od Aeroxa

Z góry dzięki

Pozdrawiam,
MaRith


Ostatnio zmieniony 01 sie 2010, 14:54 przez MaRith, łącznie zmieniany 1 raz

Share on FacebookShare on TwitterShare on Google+


Na górę
 Wyświetl profil  
 
 


Offline
 Tytuł:
Post: 01 sie 2010, 14:54 
***
Awatar użytkownika

Rejestracja: 24 cze 2008, 10:33
Posty: 839
Lokalizacja: Koronowo
Pojazd:
Krzywe lagi masz od aeroxa ni ebęda chyba pasować




_________________

http://www.forum.mieloch.pl/viewtopic.php?t=203709
damiankozba pisze:
Witam. KUPIE KARTE MOTOROWEROWĄ Prosze o kONTAKT GG 7139932 DOBRZE PŁace


Sprzedam Przełozenia sportowe wtórne Polini 61/20 do morini GG 7063101




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 01 sie 2010, 14:58 
*
Awatar użytkownika

Rejestracja: 01 sie 2010, 14:35
Posty: 24
Pojazd:
szymonkopa pisze:
Krzywe lagi masz od aeroxa ni ebęda chyba pasować


Tak się zapytałem, bo na TGB.y0.pl znalazłem coś takiego:
http://tgb.y0.pl/forum/viewtopic.php?f=8&t=17

Czyli wymiana lagów powinna pomóc ?


Ostatnio zmieniony 01 sie 2010, 15:04 przez MaRith, łącznie zmieniany 1 raz



Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 01 sie 2010, 15:07 
***
Awatar użytkownika

Rejestracja: 06 lip 2009, 15:09
Posty: 613
Pojazd: YZF R6
Że ściąga to jak najbardziej lagi ale co do prześwitu od ramy to tylko i wyłącznie sztyca!




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 01 sie 2010, 15:12 
*
Awatar użytkownika

Rejestracja: 01 sie 2010, 14:35
Posty: 24
Pojazd:
A to ósemkowanie ? Też lagi ? Nie felga albo piasta ?
Czyli całe przednie zawieszenie do wymiany ?

P.S Czyli mogę mieć nadzieję, że rama jest prosta ?


Ostatnio zmieniony 01 sie 2010, 15:41 przez MaRith, łącznie zmieniany 2 razy



Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 01 sie 2010, 21:05 
***
Awatar użytkownika

Rejestracja: 24 cze 2008, 10:33
Posty: 839
Lokalizacja: Koronowo
Pojazd:
A mocno walnoł w sciane jak nie to rama powina być cała




_________________

http://www.forum.mieloch.pl/viewtopic.php?t=203709
damiankozba pisze:
Witam. KUPIE KARTE MOTOROWEROWĄ Prosze o kONTAKT GG 7139932 DOBRZE PŁace


Sprzedam Przełozenia sportowe wtórne Polini 61/20 do morini GG 7063101




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 01 sie 2010, 21:30 
*
Awatar użytkownika

Rejestracja: 01 sie 2010, 14:35
Posty: 24
Pojazd:
Tyle ile skuter mógł się rozpędzić na dystansie 3-5m.




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 02 sie 2010, 13:51 
*
Awatar użytkownika

Rejestracja: 01 sie 2010, 14:35
Posty: 24
Pojazd:
Nie chcę już zakładać kolejnego tematu więc napiszę tutaj.
Mianowicie, dziś w serwisie zdjąłem blokadę z wariatora. Wszystko pięknie ładnie (V-Max 65).
Ale zauważyłem drobne zmiany w pracy skutera tzn. jak jadę już tak ok 50km/h + to słyszę takie łoskotanie jakby rolki tarły albo jakiś pasek. Taki charakterystyczny dźwięk. Przerwy między łoskotami są równe ja wiem z 1-2sek. Czy to normalne czy w serwisie coś źle złożyli ? A jeśli źle złożyli to najprawdopodobniej co ?

P.S przy zwalnianiu słychać także taki fajny świst.

Sorry ale nie znam się zbytnio na mechanice.




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 02 sie 2010, 14:48 
***

Rejestracja: 30 sie 2009, 21:00
Posty: 1147
Lokalizacja: K-na
Pojazd:
MaRith, tak to normalne w większości TGB. Sam to mam :P




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 02 sie 2010, 16:09 
*
Awatar użytkownika

Rejestracja: 01 sie 2010, 14:35
Posty: 24
Pojazd:
Czyli się tym nie przejmuję :) myślałem, że mechanik coś spierd***
A co do problemu z tym kołem, w serwisie powiedzieli, że sztyca (najprawdopodobniej). Za sztyce policzyli mi 210zł (dostępne od września) a drugi 320zł - dobra cena ? Ma może ktoś pasującą sztyce na sprzedaż ?


Ostatnio zmieniony 02 sie 2010, 21:35 przez MaRith, łącznie zmieniany 1 raz



Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 02 sie 2010, 21:30 
*

Rejestracja: 13 lip 2010, 13:29
Posty: 109
Pojazd:
prosze pilnie o pomoc mam kupca a mam problem ze skuterem !! http://forum.mieloch.pl/viewtopic.php?t=79852




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 07 sie 2010, 21:38 
*

Rejestracja: 07 sie 2010, 21:32
Posty: 20
Pojazd:
Witam
Jestem nowy więc się przy okazji przywitam.
Mam dwa pytanka mam TGB 303RS
1. Czy w tym modelu to normalne że tylne koło pojeździe jest ciepłe a można by nawet powiedzieć ,że gorące
2. Moje TGB jak stanę na światłach i chcę ruszyć i daje na maksa manetkę to chwilę go przymuli i potem idzie. Natomiast jak ruszam tak delikatnie najpierw trochę gazu ,aż się trochę rozpędzi i potem gaz do oporu to wszystko jest OK.Czy coś mam rozregulowane czy coś jest do wymiany czy to normalne?
dzięki




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 07 sie 2010, 21:44 
*
Awatar użytkownika

Rejestracja: 01 sie 2010, 14:35
Posty: 24
Pojazd:
labeo10 pisze:
Witam
Jestem nowy więc się przy okazji przywitam.
Mam dwa pytanka mam TGB 303RS
1. Czy w tym modelu to normalne że tylne koło pojeździe jest ciepłe a można by nawet powiedzieć ,że gorące
2. Moje TGB jak stanę na światłach i chcę ruszyć i daje na maksa manetkę to chwilę go przymuli i potem idzie. Natomiast jak ruszam tak delikatnie najpierw trochę gazu ,aż się trochę rozpędzi i potem gaz do oporu to wszystko jest OK.Czy coś mam rozregulowane czy coś jest do wymiany czy to normalne?
dzięki


1. Wydaję mi się, że w każdym modelu tak jest...

2. Również jak na światłach dam do oporu to go lekko przy muli, dlaczego ? nie mam pojęcia niech ktoś z bardziej doświadczonych się wypowie.




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 08 sie 2010, 18:28 
*****
Awatar użytkownika

Rejestracja: 15 lut 2010, 19:24
Posty: 2341
Pojazd: CBR 600 F3
co do mulenia to wyjęcie zwężki z filtra z wlotu dokładniej i wyregulowanie gaziora podobno pomaga

ale sam tego nie robiłem mi to nie przeszkadza więc nie ruszam bo nie chcę się w regulacje bawić




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 09 sie 2010, 10:13 
*

Rejestracja: 26 kwie 2010, 10:59
Posty: 53
Lokalizacja: Warszawa
Pojazd: TGB 101S
U mnie nawet po regulacji tak się robi po prostu ten typ już tak ma.




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 15 ] 



Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 1 gość


Nie możesz tworzyć nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Przejdź do:  



Powered by phpBB © 2007 Group serwis komputerowy