Dzisiaj jest 23 kwie 2025, 21:21



Strefa czasowa UTC+1godz.





Nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 15 ] 
Autor Wiadomość
Offline
Post: 13 cze 2010, 19:34 
*

Rejestracja: 23 cze 2009, 13:23
Posty: 41
Lokalizacja: Pisz
Pojazd:
Witam, jestem świeżak w tych sprawach, więc dlatego pytam :roll:
1. Pytanie: Dlaczego mój TGB303rs tak słabo idzie (70km/h)
a wymienione ma następujące rzeczy:
-Wariator poliniego
-Tłumik technigas
-Moduł sportowy
-Dysza 70
-Cylinder 65cc
i te cholerne sprzężynki koleś w nim wymieniał (jestem 2 właścicielem, tgb303rs z 2005roku)
i gazuje i gazuje zanim załapie, przyszlifowałem trochę tulejkę tą co jest przed wariatorem, tak to wszystkie blokady (chyba) pozdejmowane.
2 Pytanie: Gdy gazu dam na opór dopiero po jakimś czasie załapuje, jak załapie w obroty wchodzi, wejdzie na prawie najwyższe i dopiero ciągnie ostro.
3 Pytanie: Duzo pali, jest 2T, a idzie prawie jak seryjny TGB 303RS (bez blokad), a przecież tyle wymieniłem części. Co może być tego przyczyną, pozdrawiam i czekam na szybkie i mądre odpowiedzi.




_________________

TGB 303RS


Share on FacebookShare on TwitterShare on Google+


Na górę
 Wyświetl profil  
 
 


Offline
 Tytuł:
Post: 13 cze 2010, 19:53 
***
Awatar użytkownika

Rejestracja: 06 lip 2009, 15:09
Posty: 613
Pojazd: YZF R6
Słabo idzie bo ma blokowane przełożenia, sprawdź ilość obrotów dzwonu sprzęgła przypadających na 1 obrót koła. Co do "załapywania" sprawdziłbym sprzęgło a dokładnie okładziny a że startuje dopiero z b.wysokich obrotów pewnie ktoś założył twarde sprężynki na sprzęgle przez co je przy okazji zajechał.

Btw ile pali? Jak około 5l to nie ma tragedii.




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 13 cze 2010, 19:54 
*

Rejestracja: 23 cze 2009, 13:23
Posty: 41
Lokalizacja: Pisz
Pojazd:
ok.6l, a przełożenie dokładnie to coto jest, gdzie to jest? OK, jutro sprzęgło sprawdzę, pozdro




_________________

TGB 303RS


Ostatnio zmieniony 13 cze 2010, 19:56 przez po1ewa, łącznie zmieniany 1 raz



Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 13 cze 2010, 19:59 
***
Awatar użytkownika

Rejestracja: 06 lip 2009, 15:09
Posty: 613
Pojazd: YZF R6
Przełożenia są za kołem pasowym, jak chcesz się o nich więcej dowiedzieć wpadnij na forum które mam w podpisie, nie ma sensu tu się rozpisywać.

6l to o dużo za dużo, nie zalewa go na seryjnym filtrze?




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 13 cze 2010, 20:02 
*

Rejestracja: 23 cze 2009, 13:23
Posty: 41
Lokalizacja: Pisz
Pojazd:
Nie rozlewa, widzę że tam przełożenia są opisane obroty koła i dzwonu, tylko jak usunąć tą blokadę przełożenia, pozdro




_________________

TGB 303RS




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 13 cze 2010, 20:11 
***
Awatar użytkownika

Rejestracja: 06 lip 2009, 15:09
Posty: 613
Pojazd: YZF R6
Tego niestety nie da się usunąć, jedyna możliwość to wymiana przełożeń na takie o innej liczbie zębów czyli tzw. odblokowane.




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 13 cze 2010, 20:12 
***

Rejestracja: 30 sie 2009, 21:00
Posty: 1147
Lokalizacja: K-na
Pojazd:
Tej blokady się nie usuwa. Wymienia się całe przełożenie na odblokowane albo wystarczy wymienić przełożenie wtórne na Polini i też będzie git. Sam mam wymienione na Polini.




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 13 cze 2010, 20:14 
*

Rejestracja: 23 cze 2009, 13:23
Posty: 41
Lokalizacja: Pisz
Pojazd:
TGB 303RS (rok produkcji 2005rok) to nie odblokowanym przełożeniem?




_________________

TGB 303RS




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 13 cze 2010, 20:20 
***
Awatar użytkownika

Rejestracja: 06 lip 2009, 15:09
Posty: 613
Pojazd: YZF R6
Nikt Ci w ciemno nie powie, najlepiej sprawdź tak jak wyżej pisałem, 15minut roboty a będziesz pewny.




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 17 cze 2010, 17:17 
*

Rejestracja: 23 cze 2009, 13:23
Posty: 41
Lokalizacja: Pisz
Pojazd:
http://forum.mieloch.pl/viewtopic.php?t=24732&start=20
<-- zobaczcie da radę coś z nim zrobić i w jakiej cenie by mnie gdzieś wyniosło, pozdro.




_________________

TGB 303RS




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 20 cze 2010, 10:45 
*

Rejestracja: 23 cze 2009, 13:23
Posty: 41
Lokalizacja: Pisz
Pojazd:
i jak panowie da radę coś zrobić z tym cylkiem, bo jest aluminiowy i mnie to ciekawi, bo i szkoda.




_________________

TGB 303RS




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 20 cze 2010, 15:03 
*****
Awatar użytkownika

Rejestracja: 15 lut 2010, 19:24
Posty: 2341
Pojazd: CBR 600 F3
napisałem ci przecież że to nikasil i ew naprawa jest nie opłacalna




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 24 cze 2010, 15:58 
*

Rejestracja: 23 cze 2009, 13:23
Posty: 41
Lokalizacja: Pisz
Pojazd:
seb94, kolega mi na tokarce zrobił szlifa, jakoś żaden nicasil czy jakiś tak nieprzeszkodził, chodzi jak rakieta :lol: :twisted:




_________________

TGB 303RS




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 24 cze 2010, 16:49 
*
Awatar użytkownika

Rejestracja: 31 maja 2010, 22:54
Posty: 48
Lokalizacja: Stalowa Wola
Pojazd:
Może chodzi jak rakieta? Ale jak długo... ?

Cylindry aluminiowe posiadają specjalną powłokę (azotek glinu), która daje im twardość (tj. odporność na ścieranie)... robiąc szlif usunąłeś tą powłokę...

Reasumując, to co zrobiłeś to po prostu głupota... pozdrów kolegę...




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 26 cze 2010, 14:28 
*****
Awatar użytkownika

Rejestracja: 15 lut 2010, 19:24
Posty: 2341
Pojazd: CBR 600 F3
usunąłes nikasil na 100% bo on to tylko setki mm grubości ma

za długo ci nie wytrzyma




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 15 ] 



Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 4 gości


Nie możesz tworzyć nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Przejdź do:  



Powered by phpBB © 2007 Group serwis komputerowy