Dzisiaj jest 22 lut 2025, 3:20



Strefa czasowa UTC+1godz.





Nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 17 ] 
Autor Wiadomość
Offline
Post: 15 sty 2011, 18:36 
*

Rejestracja: 22 wrz 2009, 21:48
Posty: 107
Lokalizacja: Kalisz
Pojazd:
Witam

W związku z tym, że zbliża się powoli początek sezonu mam pytanie związane z TGB 303RS. Otóż posiadam go, rocznik 2003. Kupiłem go rok temu i pierwszy wlasciciel przed sprzedaza wymienil cylinder i lozyska na wale i kupil nowy wydach tacnigas next-r, z tym ze na niektorych aukcjach dawali do wydechu jakies lzejsze rolki i one tez sa wsadzone. Wszystkie blokady sa raczej zdjęte a motorek bo bardzo dobre przyspieszenei ale nie pojedzie wiecej niz 75km/h (na liczniku skuterka), z górki. Lecz jego przyspieszeniem jestem naprawde zdumiony. I to rodzi sie pytanie skierowane do użytkowników tych motorkow, jakie osiagi wasze maszy uzyskuja i czy te 75km/h z gorki ale to juz tak na maxa to jest normlane czy jednak powinien troche szyvszy byc ? prosze o odpowiedź i pozdrawiam.

P.S Czy macie tez tak w TGB ze jak go postawicie na bocznej nóżce i bedzie stał pod dość małym kontem to ma problemy z odpaleniam ? Ciekawe czym to jest spowodowane? Jakby coś w gaźniku...hmm

pozdro




_________________

Obrazek


Share on FacebookShare on TwitterShare on Google+


Na górę
 Wyświetl profil  
 
 


Offline
 Tytuł:
Post: 15 sty 2011, 18:42 
****
Awatar użytkownika

Rejestracja: 10 kwie 2010, 15:07
Posty: 1287
Lokalizacja: Burzenin/Sieradz
Pojazd:
Tak to już jest max dla tgb.Zalety krótkich przełożeń:Przyspieszenie, że z kanapy ściąga ale vmax słaby.Najlepszym wyjściem jest kupno przełożeń odblokowanych,nowych ze skutercentrum kosztują 200 zł,a używane od innych tgb można za 50 zł już wyłapać.




_________________

Chcesz zobaczyć jeden z najlepszych projektów SuperMoto na forum? Kliknij !! Dziesiątki upów,Wiele modyfikacji,Obecnie już tuning na poziomie RACING,Napewno sie zainteresujesz!




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 15 sty 2011, 19:01 
***
Awatar użytkownika

Rejestracja: 06 lip 2009, 15:09
Posty: 613
Pojazd: YZF R6
No niestety, tgb z 03r miało blokowane przełożenia(15/1) - wszystko z tym związane można doczytać za pomocą szukajki. Co do stania na bocznej stopce i zalewania filtra - niestety, tak to już jest, mi pomogło przedłużenie o parę cm.


Ostatnio zmieniony 15 sty 2011, 19:01 przez psikus, łącznie zmieniany 1 raz



Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 15 sty 2011, 21:58 
****
Awatar użytkownika

Rejestracja: 10 kwie 2010, 15:07
Posty: 1287
Lokalizacja: Burzenin/Sieradz
Pojazd:
Po pierwsze nie ma żadnej teori które roczniki były blokowane(15/1)więc zapamiętajcie to.
Co do tego zalewania to troche dziwne,bo u mnie w tgb nie mam centralnej i cale życie stoi na bocznej,ostatnio stał ponad miesiąc i przy -20 od pierwszego kopa :? Tak,że nie wiem jak to u Ciebie jest ale na pewno nie jest to powszechny problem.




_________________

Chcesz zobaczyć jeden z najlepszych projektów SuperMoto na forum? Kliknij !! Dziesiątki upów,Wiele modyfikacji,Obecnie już tuning na poziomie RACING,Napewno sie zainteresujesz!




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 16 sty 2011, 17:10 
*
Awatar użytkownika

Rejestracja: 30 gru 2010, 16:30
Posty: 37
Pojazd:
w moim tgb jak stał tydzień i jak go odpalałem to za 9 kopem odpalił




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 17 sty 2011, 20:34 
*

Rejestracja: 22 wrz 2009, 21:48
Posty: 107
Lokalizacja: Kalisz
Pojazd:
dzieki za odpowiedzi :) poozdro




_________________

Obrazek




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 17 sty 2011, 20:48 
***
Awatar użytkownika

Rejestracja: 06 lip 2009, 15:09
Posty: 613
Pojazd: YZF R6
Cytuj:
Po pierwsze nie ma żadnej teori które roczniki były blokowane(15/1)więc zapamiętajcie to.


Teoria jest - zawsze może być. To że 03r ma 15/1 czytałem wiele razy zaś nie widziałem by ktoś pisał że 03r miało 12/1 więc mogę głosić taką teorię bo jest jak najbardziej prawdopodobna.




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 17 sty 2011, 23:11 
****
Awatar użytkownika

Rejestracja: 26 sie 2010, 17:04
Posty: 1600
Lokalizacja: z Biedronki
Pojazd:
tak samo od 2009 roku włącznie są przełożenia krótkie ( blokowane)




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 18 sty 2011, 8:57 
*
Awatar użytkownika

Rejestracja: 19 sty 2010, 8:25
Posty: 17
Lokalizacja: Łódź
Pojazd:
jeśli Cię to interesuje to mam TGb 303rs na części na sprzedaż . ;p i mam odblokowane przełożenia . : ) więc jak coś to pisz na gadu 13029516 .




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 18 sty 2011, 17:43 
*

Rejestracja: 07 lis 2009, 12:05
Posty: 192
Lokalizacja: Strzelce Opolskie
Pojazd:
Za ile opychasz te przełożenia? Jaki klin?




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 19 sty 2011, 9:04 
*
Awatar użytkownika

Rejestracja: 19 sty 2010, 8:25
Posty: 17
Lokalizacja: Łódź
Pojazd:
nie orientuje się jaki klin . ale kupiłem go już z odblokowanymi . dasz 80zł i styka :D




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 21 sty 2011, 15:30 
**

Rejestracja: 13 cze 2009, 9:35
Posty: 428
Pojazd:
damiantgb, weź bo warto, ja się spotkałem w tgb z przełożeniami 11.2/1 ja w swoim mam z italieta 12.5/1




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 21 sty 2011, 17:22 
****
Awatar użytkownika

Rejestracja: 26 sie 2010, 17:04
Posty: 1600
Lokalizacja: z Biedronki
Pojazd:
matey,
ja się spotkałem z TGB które na serii szło 85 i z miejsca miało o wiele lepszego kopa niż te co mają 12/1.
więc możliwe że właśnie miał przełożenia 11.2/1 tylko dziwne że tak ruszał przy FULL serii !.




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 21 sty 2011, 17:44 
**

Rejestracja: 13 cze 2009, 9:35
Posty: 428
Pojazd:
Scratch, one tak ruszają bo na seryjnym tłumiku jest super start z miejsca




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 21 sty 2011, 17:49 
****
Awatar użytkownika

Rejestracja: 26 sie 2010, 17:04
Posty: 1600
Lokalizacja: z Biedronki
Pojazd:
tak, tylko że ja mam seryjny i 12/1 ze sprzęgłem sport !, i jedzie mi jakieś 75-80
a tamte TGB szło 80-85 i taki start że szok :D
i tak myślę że mogło mieć te przełożenia 11.2/1 chociaż ile w tym prawdy to nie wiem ;d




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 21 sty 2011, 18:35 
**

Rejestracja: 13 cze 2009, 9:35
Posty: 428
Pojazd:
mój kuzyn takie ma acros 2006
ja mam acrosa z 2005 i miałem 15/1, a on na seri zamykał licznik aż do 90 aż w końcu rozkręciłem pokrywę przekładni i sprawdzałem te przełożenia i się wydało wszystko, a jeszcze kwestia jakie masz rolki on miał 8.4 grama dlatego taki v max




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 21 sty 2011, 19:39 
****
Awatar użytkownika

Rejestracja: 26 sie 2010, 17:04
Posty: 1600
Lokalizacja: z Biedronki
Pojazd:
ja mam rolki ok. 8.5 g, wgl ten mój skuter to parodia jest.
on raz idzie 80 a raz 75 , zależy od wiatru,
a w dwie osoby to jak mu się podoba. raz 65 raz 70 raz 75 taki dziwny ten skuter mam ;d
kiedyś chodził dobrze , ledwo po odblokowaniu.
jak będę miał czas to może pierścionki wymienię i wtedy się zobaczy :D




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 17 ] 



Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 0 gości


Nie możesz tworzyć nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Przejdź do:  



Powered by phpBB © 2007 Group serwis komputerowy