Dzisiaj jest 12 lis 2024, 4:51



Strefa czasowa UTC+1godz.





Nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 301 ]  Przejdź na stronę Poprzednia  1 ... 9, 10, 11, 12, 13, 14, 15, 16  Następna
Autor Wiadomość
Offline
 Tytuł:
Post: 28 lip 2011, 17:29 
*
Awatar użytkownika

Rejestracja: 02 lut 2010, 23:39
Posty: 14
Lokalizacja: Warszawa
Pojazd:
Morini, no nie koniecznie po większym przebiegu jak się dopasuje może coś padać




_________________

Moto-Magnus Veniro BLACK&GOLD


Share on FacebookShare on TwitterShare on Google+


Na górę
 Wyświetl profil  
 
 


Offline
 Tytuł:
Post: 28 lip 2011, 20:57 
***

Rejestracja: 20 cze 2010, 12:46
Posty: 515
Lokalizacja: Połomia
Pojazd:
Sprzedaj to w ..
Idź na prawko i kup sobie motor, a nie kombinuj. Lepiej na tym wyjdziesz.




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 28 lip 2011, 21:16 
***
Awatar użytkownika

Rejestracja: 10 lut 2010, 19:12
Posty: 814
Lokalizacja: Koło
Pojazd: A4 3.0 v6 quattro
korzenny, 1500km miałem najechane... :roll:
zimnyfull1, jeszcze się zastanawiam czy to sprzedac i kupic biegi 50cc czy robic SWAP na Minarelli LC. Ale kłania się ku pierwszej opcji.

Swoją drogą ożywił się trochę temat :mrgreen:


Ostatnio zmieniony 28 lip 2011, 21:18 przez PlastusR50X, łącznie zmieniany 1 raz



Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 28 lip 2011, 23:31 
*
Awatar użytkownika

Rejestracja: 20 wrz 2010, 13:19
Posty: 82
Lokalizacja: KOŁO
Pojazd:
Lepszym rozwiązaniem będzie chyba biegówka:D




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 29 lip 2011, 0:01 
*
Awatar użytkownika

Rejestracja: 16 sie 2009, 13:25
Posty: 89
Lokalizacja: Częstochowa
Pojazd:
Wiesz co? Cośdziwnie zacierasz te cylki... Może wina wału? Coś napewnno jest nie tak.




_________________

Obrazek




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 29 lip 2011, 1:03 
***
Awatar użytkownika

Rejestracja: 10 lut 2010, 19:12
Posty: 814
Lokalizacja: Koło
Pojazd: A4 3.0 v6 quattro
jaboleq, jak sprawdzałem ostatnio to wał nie miał żadnych luzów...

Myślę nad biegówką albo małym skuterem z Vertical'em




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 29 lip 2011, 10:37 
**
Awatar użytkownika

Rejestracja: 18 sty 2009, 17:39
Posty: 260
Lokalizacja: Ostrów Mazowiecka
Pojazd: 636
Trzeba było zrobić swapa :<




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 30 lip 2011, 1:27 
***
Awatar użytkownika

Rejestracja: 10 lut 2010, 19:12
Posty: 814
Lokalizacja: Koło
Pojazd: A4 3.0 v6 quattro
:idea: Jest 20% prawdopodobieństwo że będzie SWAP na P/G 180cc :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen:
Okaże się w poniedziałek :cool:
Obecny silnik idzie na sprzedaż.


Ostatnio zmieniony 30 lip 2011, 1:40 przez PlastusR50X, łącznie zmieniany 1 raz



Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 30 lip 2011, 9:22 
*
Awatar użytkownika

Rejestracja: 08 lip 2009, 23:01
Posty: 67
Lokalizacja: Skwirzowa/Sandomierz
Pojazd:
PlastusR50X, noi to jest najlepszy pomysł 180ccm lub chociaz 125 i bedzię zarąbiscie, a nie jakies 50ccm w biegach :twisted: .




_________________

Malowanie proszkowe, piaskowanie , spawanie aluminium :
malowanie-proszkowe-na-100-t374647.html GG:15629454




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 30 lip 2011, 15:46 
****
Awatar użytkownika

Rejestracja: 26 sie 2010, 17:04
Posty: 1600
Lokalizacja: z Biedronki
Pojazd:
Nie realne że się zacierają oO? jaki olej ? jaka dysza ?




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 30 lip 2011, 17:08 
***
Awatar użytkownika

Rejestracja: 10 lut 2010, 19:12
Posty: 814
Lokalizacja: Koło
Pojazd: A4 3.0 v6 quattro
Olej Castrol Actevo a dysza 85




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 30 lip 2011, 17:51 
****
Awatar użytkownika

Rejestracja: 26 sie 2010, 17:04
Posty: 1600
Lokalizacja: z Biedronki
Pojazd:
Kurcze, ja mam przy 50cc stożku i 17,5 dyszę 80 i jest ok , niby większy gaźnik to takiej dyszy dużej nie potrzebuje, ale biorąc pod uwagę cylinder 70cc wysilony to mi się wydaje że masz odpowiedź czemu się zacierają, przy dużych obrotach..




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 02 sie 2011, 17:00 
***
Awatar użytkownika

Rejestracja: 10 lut 2010, 19:12
Posty: 814
Lokalizacja: Koło
Pojazd: A4 3.0 v6 quattro
Więc tak: mam do wyboru parę silników 125 i 180 2t ale żaden nie jest na chodzie. Więc odpuszczam temat SWAP'u i robię szlif. Skuter oddam do profesjonalnej regulacji gaźnika.




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 02 sie 2011, 17:48 
****
Awatar użytkownika

Rejestracja: 26 sie 2010, 17:04
Posty: 1600
Lokalizacja: z Biedronki
Pojazd:
Poprawnie :) Nawet jak masz kasę to pomyśl nad gaźnikiem 21 :)




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 02 sie 2011, 17:59 
****
Awatar użytkownika

Rejestracja: 15 lip 2009, 23:02
Posty: 1617
Lokalizacja: Sandomierz
Pojazd: borsche vr5
jak masz cylinder sciągnięty, to sprawdz czy korbowód masz prosty :wink: brat mial w hondzie delikatnie skrzywiony i cylindry wytrzymywały 30-50km




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 03 sie 2011, 9:12 
****
Awatar użytkownika

Rejestracja: 26 sie 2010, 17:04
Posty: 1600
Lokalizacja: z Biedronki
Pojazd:
mass143, Ale tutaj inna sprawa bo jak jeździ powoli to jest ok, a jak wciśnie to się zaciera, ja obstawiam brak odpowiedniej mieszanki w efekcie zatarcie, chociaż wał można sprawdzić..




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 03 sie 2011, 14:54 
***
Awatar użytkownika

Rejestracja: 10 lut 2010, 19:12
Posty: 814
Lokalizacja: Koło
Pojazd: A4 3.0 v6 quattro
mass143, jeszcze tego nie rozbierałem, bo obecnie jestem obrażony na TGB :wink: . Jeszcze zobaczę może uda mi się kupic seryjne kartery :roll:




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 03 sie 2011, 16:48 
****
Awatar użytkownika

Rejestracja: 26 sie 2010, 17:04
Posty: 1600
Lokalizacja: z Biedronki
Pojazd:
Seryjne ? To już lepiej SWAP, na ch.. Ci seryjne skoro tyle wysiłku i $$ w to włożyłeś, a teraz seryjnym padłem latać ? swap'uj najlepiej MINA LC i tyle w temacie, ja nie jestem za swapami ale w tym wypadku nie widzę innej możliwości, albo zostawiasz jak jest i porządnie regulujesz, albo Swap mina LC + wydech i wario na 50cc będzie git.
Przemyśl to 4 razy bo 3 może być za mało. :roll:




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 03 sie 2011, 17:19 
****
Awatar użytkownika

Rejestracja: 10 kwie 2010, 15:07
Posty: 1287
Lokalizacja: Burzenin/Sieradz
Pojazd:
Swapuj albo sprzedaj.Kogo nie zapytasz to ci powie ze silniki tgb to gowno.Może nie są awaryjne ale nie powalają osiągami i jakościa wykonania.Dasz silnik mina zdrowy wydech i juz masz osiagi jak na full sporcie w tgb. ewentualnie sprzedaj go i kup biegi :P Polecam




_________________

Chcesz zobaczyć jeden z najlepszych projektów SuperMoto na forum? Kliknij !! Dziesiątki upów,Wiele modyfikacji,Obecnie już tuning na poziomie RACING,Napewno sie zainteresujesz!




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 03 sie 2011, 17:36 
****
Awatar użytkownika

Rejestracja: 26 sie 2010, 17:04
Posty: 1600
Lokalizacja: z Biedronki
Pojazd:
krzysiek39,
krzysiek39 pisze:
Dasz silnik mina zdrowy wydech i juz masz osiagi jak na full sporcie w tgb.

Już tak nie odlatuj w marzeniach, aż tak dobrze to nie jest... mają u mnie i mina horizontal i vertical , to do poziomu sport jest to samo co tgb. zależy jak kto reguluje i co wkłada...
Co nie zmienia faktu iż w tym wypadku jeśli myśli nad serią TGB co już pisałem lepiej wziąć minę w LC i bez żadnych ale.
Albo szlif i oddać do serwisu, niech dobrze wyregulują bo dysza ewidentnie za mała, nie wiem co Cię skłoniło do jazdy na takiej.
Bo na niższych obrotach to jeszcze się nie przegrzeje, ale na full manetce to hardcor.
:D

Jeśli zrobisz szlif wstaw dyszę 95-100 i wtedy zobacz co będzie, 100 może przesada, ale 95 coś czuję że będzie ideał.
Albo druga opcja MINA LC i tego się trzymaj.


Ostatnio zmieniony 03 sie 2011, 17:38 przez Scratch, łącznie zmieniany 1 raz



Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 301 ]  Przejdź na stronę Poprzednia  1 ... 9, 10, 11, 12, 13, 14, 15, 16  Następna



Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 1 gość


Nie możesz tworzyć nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Przejdź do:  



Powered by phpBB © 2007 Group serwis komputerowy