Dzisiaj jest 09 sie 2025, 22:35



Strefa czasowa UTC+1godz.





Nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 21 ]  Przejdź na stronę Poprzednia  1, 2
Autor Wiadomość
Offline
 Tytuł:
Post: 03 wrz 2012, 22:59 
*
Awatar użytkownika

Rejestracja: 01 paź 2011, 22:38
Posty: 131
Lokalizacja: Wilków/Lublin
Pojazd:
Ciekawi mnie to syknięcie... U mnie jedyne syknięcia jakie się zdarzyły to gdy zdjąłem króciec i widząc tłok i korbowód ruszałem kopką. Ale u mnie to jasne bo jeszcze nic nie dotarte więc troche kompresji bokami ucieka. Druga opcja to gdy skuter dostawał za dużo powietrza w mieszance i potrafił strzelić z tłumika samym powietrzem. Ale u Ciebie to nie to. Stawiam na jakiś kłopot z membrankami + regulacja gaźnika

Jeżeli było to nagłe i nie czułeś jakiegoś spadku mocy podczas ostatniego użytkowania to mógł urwać się płatek, a bez tego ciężko coś zdziałać bo mieszanka ucieka z powrotem go gaźnika i efektywność jest żadna... Już przy małych prześwitach po jakimś większym przebiegu gdy membranki się tylko odegną lekko zaczynają się problemy, a co mówić o urwanym płatku.




_________________

Derbi - reaktywacja ;)
http://forum.mieloch.pl/viewtopic.php?t=281790


Fiat Marea 1.8 HLX + LPG
http://www.forum.mieloch.pl/viewtopic.php?t=303043


Ostatnio zmieniony 03 wrz 2012, 23:02 przez Funner, łącznie zmieniany 2 razy

Share on FacebookShare on TwitterShare on Google+


Na górę
 Wyświetl profil  
 
 


Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 21 ]  Przejdź na stronę Poprzednia  1, 2



Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 0 gości


Nie możesz tworzyć nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Przejdź do:  



Powered by phpBB © 2007 Group serwis komputerowy