Dzisiaj jest 21 lip 2025, 20:43



Strefa czasowa UTC+1godz.





Nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 4 ] 
Autor Wiadomość
Offline
Post: 16 sie 2012, 22:34 
*
Awatar użytkownika

Rejestracja: 01 lip 2010, 20:11
Posty: 161
Lokalizacja: Polska
Pojazd: GOLF IV
Witajcie kolega mam mega problem po założeniu zestawu WM-a 70-ccm http://www.oferta.wmmotor.pl/oferta/tow ... U9Mw%3D%3D
Mianowicie, wszystko ok po odpaleniu straszny głośny dźwięk walenia itp.
Najprawdopodobniej tłok stuka o głowicę tą od 50-tki czuć po przekręceniu przeciwtalerzem, i jest moment w połowie gdy lekko sie przyblokowywuję Sam nie wiem co teraz zrobić boje się że coś się skrzywiło teraz jak chwile chodził na tym Próbowaliśmy wyregulować to podkładkami z papieru ale nic nie dało w zasadzie właśnie wtedy zaczeło się przyblokowywać leciutko w środku pracy
Co proponujecie ?
Obrazek

Obrazek

Obrazek

Obrazek

Nie zwracajcie uwagi na niechlujną uszczelke ale to tylko po to żeby przypasować czy z większą ilością ich bd lepiej


Share on FacebookShare on TwitterShare on Google+


Na górę
 Wyświetl profil  
 
 


Offline
 Tytuł:
Post: 16 sie 2012, 22:37 
*

Rejestracja: 10 wrz 2011, 19:54
Posty: 124
Lokalizacja: Ruda Śląska
Pojazd: Coliber P/G, Golf 3 GT
Z Tego co wiem, to jak masz cylinder 70cm to głowica też powinna być pod 70cm lub da sie przerobic głowice tak aby pasowała...




_________________

Wbijaj do mojego Colibra;D

http://forum.mieloch.pl/viewtopic.php?t=303942




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 16 sie 2012, 22:39 
*
Awatar użytkownika

Rejestracja: 12 sie 2011, 22:36
Posty: 175
Pojazd:
No właśnie zastanawiamy się czy jej nie przetoczyć po prostu ten rant jakby przesunąć na równo z uszczelką




_________________

Wbij do mojej RS!




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 16 sie 2012, 22:43 
****
Awatar użytkownika

Rejestracja: 10 kwie 2010, 15:07
Posty: 1287
Lokalizacja: Burzenin/Sieradz
Pojazd:
Zmierz Squish. Załóż głowice i przez otwór na świece włóż Drut cynowy w kształcie litery L tak aby po włożeniu miał dlugosc promienia tłoka i przekrec wałem kilka razy. Drucik powinien byc zgnieciony,oczywiscie do pewnej grubosci. Jest o tym w dziale Ogólne Tuning W Pigułce artykuł Mielocha.




_________________

Chcesz zobaczyć jeden z najlepszych projektów SuperMoto na forum? Kliknij !! Dziesiątki upów,Wiele modyfikacji,Obecnie już tuning na poziomie RACING,Napewno sie zainteresujesz!




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 4 ] 



Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 38 gości


Nie możesz tworzyć nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Przejdź do:  



Powered by phpBB © 2007 Group serwis komputerowy