Dzisiaj jest 25 kwie 2024, 7:35



Strefa czasowa UTC+1godz.





Nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 73 ]  Przejdź na stronę Poprzednia  1, 2, 3, 4  Następna
Autor Wiadomość
Offline
Post: 06 wrz 2016, 18:36 
******
Awatar użytkownika

Rejestracja: 14 paź 2013, 16:12
Posty: 3214
Lokalizacja: RZE
Pojazd: CPI aragon GP
Imię: Marcin
Po wymianie tłumika i gruntownej regulacji gaźnika, bo należy pamiętać, że zmieniając wydech w 2T zmieniasz całą charakterystykę pracy silnika. Nie wymieniaj wszystkiego na raz, bo nie dojdziesz końca.


Share on FacebookShare on TwitterShare on Google+


Na górę
 Wyświetl profil  
 
 


Offline
Post: 07 wrz 2016, 21:34 
*

Rejestracja: 08 sie 2016, 12:59
Posty: 138
Lokalizacja: Otwock-Wólka,mlądzka
Pojazd: Keeway focus Yamaha TDR
Lepiej samemu regulować gaźnik czy dać go do serwisu ?




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
Post: 08 wrz 2016, 17:05 
******
Awatar użytkownika

Rejestracja: 14 paź 2013, 16:12
Posty: 3214
Lokalizacja: RZE
Pojazd: CPI aragon GP
Imię: Marcin
Dziwne pytanie. Jak wiesz jak lub masz chociaż smykałkę do majsterkowania to sobie poradzisz, jeżeli nie to lepiej zleć to komuś, kto się tłucze skuterami i przy nich grzebie. Z serwisami bywa różnie, jak masz zaufany to śmiało. Skasują Cię z 5ozł za pokręcenie dwoma śrubkami i ewentualną wymianę dyszy głównej.




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
Post: 09 wrz 2016, 15:34 
*

Rejestracja: 08 sie 2016, 12:59
Posty: 138
Lokalizacja: Otwock-Wólka,mlądzka
Pojazd: Keeway focus Yamaha TDR
Jeśli radzę sobie z Simkami Ogarami wskami Mińskami to powinienem dać radę ;)




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
Post: 09 wrz 2016, 18:36 
******
Awatar użytkownika

Rejestracja: 14 paź 2013, 16:12
Posty: 3214
Lokalizacja: RZE
Pojazd: CPI aragon GP
Imię: Marcin
Więc po co chcesz oddawać na "serwis"? Widziałem od wewnątrz jak to wszystko działa, bo kolega pracuje w serwisie i naprawia wszelakie padaki. Szkoda, że zlikwidowali oddział w mojej okolicy, bo zawsze miałem spore rabaty na klamoty. Wracając do tematu to dosłownie ustawiają z pamięci "na czuja" i tyle. Działać działa ale często są osiągi mniejsze, niż przed ich "regulacją" i za to średnio trzeba zapłacić 50zł. Może ktoś się przyczepić, że ten serwis to jakieś nieporozumienie ale bywałem w kilku i co jeden to lepszy. Najgorsze jest to, że zatrudniają jakiegoś osrałka, który i tak ma wszystko w dupie, bo robi za gunwniane pieniądze. Po tym co moje oczy widziały to bałbym się niektórym dać stalowy śrut z łożyska do łap, bo by go popsuli.




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
Post: 16 wrz 2016, 12:28 
*

Rejestracja: 08 sie 2016, 12:59
Posty: 138
Lokalizacja: Otwock-Wólka,mlądzka
Pojazd: Keeway focus Yamaha TDR
Czyli jeśli wymienie wario i wydech zyskam lepszy start i v max ?




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
Post: 16 wrz 2016, 17:59 
******
Awatar użytkownika

Rejestracja: 14 paź 2013, 16:12
Posty: 3214
Lokalizacja: RZE
Pojazd: CPI aragon GP
Imię: Marcin
Zacznij od wydechu, bo to jest podstawa w 2T (tych współczesnych z bezpośrednim napełnianiem). Wyreguluj pod niego gaźnik, ogólnie zadbaj by wszystko od filtra powietrza po wydech było zgrane, a potem baw się napędem. Sam wydech sprawi, że odczujesz porządny przeskok z tego co masz. Reszta to regulacja kultury pracy pojazdu.




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
Post: 29 wrz 2016, 19:28 
*

Rejestracja: 08 sie 2016, 12:59
Posty: 138
Lokalizacja: Otwock-Wólka,mlądzka
Pojazd: Keeway focus Yamaha TDR
Co do regulacji gaźnika powinien on chodzić na wolnych obrotach tzn skuter ? Filtr powietrza i tak pewnie bd zmieniał na stożek teraz mam puszkę co tysiąc km myję ją i sączę olejem dobrze czy źle :)
:shock:




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
Post: 30 wrz 2016, 16:46 
******
Awatar użytkownika

Rejestracja: 14 paź 2013, 16:12
Posty: 3214
Lokalizacja: RZE
Pojazd: CPI aragon GP
Imię: Marcin
Nie wiem co miałeś na myśli ale powinien trzymać wolne obroty, nie gasnąć. Z filtrem bardzo dobrze robisz ale ze zmiana na stożek to już średnio. Może okazać się, że tego nie wyregulujesz.




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
Post: 02 paź 2016, 10:55 
**

Rejestracja: 29 kwie 2010, 5:46
Posty: 214
Lokalizacja: Rybnik
Pojazd:
Oddanie skutera do warsztatu to najgorsze co mogłeś zrobić bo:
1. to kosztuje a za to byś miał następną część albo i dwie
2. nigdy nie należy ufać serwisom bo robią wszystko na odpierdziel

Ja na twoim miejscu zainwestowałbym w Stage6 Streetrace 70cc (jest w promocji obecnie), wał Tec Racing + łożyska C4 (najlepiej kupić w hurtowni łożysk SKF), gaźnik 19mm, Tecnigas Next-r albo Yasuni R (używane w dobrej cenie) i poskładał to ładnie ;). Potem ładujesz wariator Malossi Multivar albo Top Racing Next Generation, sprzęgło Hebo R, dzwon i pasek. I masz super zestawik xD.




_________________

SCOOTER TUNING IS NOT A CRIME!!!
Obrazek




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
Post: 02 paź 2016, 21:35 
*

Rejestracja: 08 sie 2016, 12:59
Posty: 138
Lokalizacja: Otwock-Wólka,mlądzka
Pojazd: Keeway focus Yamaha TDR
neonidras pisze:
Oddanie skutera do warsztatu to najgorsze co mogłeś zrobić bo:
1. to kosztuje a za to byś miał następną część albo i dwie
2. nigdy nie należy ufać serwisom bo robią wszystko na odpierdziel

Ja na twoim miejscu zainwestowałbym w Stage6 Streetrace 70cc (jest w promocji obecnie), wał Tec Racing + łożyska C4 (najlepiej kupić w hurtowni łożysk SKF), gaźnik 19mm, Tecnigas Next-r albo Yasuni R (używane w dobrej cenie) i poskładał to ładnie ;). Potem ładujesz wariator Malossi Multivar albo Top Racing Next Generation, sprzęgło Hebo R, dzwon i pasek. I masz super zestawik xD.


Konkreto się rozpisałeś :) Nie idę w 70cc i inne zostaję przy 50cc (nie chce mieć nie miłych akcji z psiarnią ) Po tym co napisałeś to tak : Montować chciałbym Malossi multivar tecnigas next r Lub triops sprzęgło hebo (podobno jest dobre ?? :P ) hmmm cylek się jeszcze zastanawiam ale na pewno będzie to 50cc Może power force




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
Post: 02 paź 2016, 22:29 
**

Rejestracja: 29 kwie 2010, 5:46
Posty: 214
Lokalizacja: Rybnik
Pojazd:
Cylek S6 Streetrace 70cc ma na sobie napis 49ccm xD więc problemów z psiarnią nie będzie xD.




_________________

SCOOTER TUNING IS NOT A CRIME!!!
Obrazek




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
Post: 03 paź 2016, 17:08 
******
Awatar użytkownika

Rejestracja: 14 paź 2013, 16:12
Posty: 3214
Lokalizacja: RZE
Pojazd: CPI aragon GP
Imię: Marcin
O ile nie dojdzie do kolizji. Sprawa z policją wygląda tak, że doskonale wiedzą o tuningowanych motorowerach. Sprawdzić nie mogą, bo nie maja takiego prawa, by wsiąść i się przejechać. Jeżeli jedziesz do 45km/h to też nie mogą Cię odesłać na ponowne badanie techniczne pojazdu, bo nie maja do tego podstawy prawnej. Gorsza sprawa jest z jakąś stłuczką i w tym przypadku nie bałbym się policji, bo oni to najmniejszy z problemów. Na większej pojemności masz z automatu brak OC i za dupę bierze Ci się fundusz powierniczy. Na dodatek koszta naprawy ponosisz Ty i wyobraź sobie, że pacniesz w jakieś nowe Audi Q7, czy inne BMW :D




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
Post: 03 paź 2016, 19:06 
*

Rejestracja: 08 sie 2016, 12:59
Posty: 138
Lokalizacja: Otwock-Wólka,mlądzka
Pojazd: Keeway focus Yamaha TDR
Gummma pisze:
O ile nie dojdzie do kolizji. Sprawa z policją wygląda tak, że doskonale wiedzą o tuningowanych motorowerach. Sprawdzić nie mogą, bo nie maja takiego prawa, by wsiąść i się przejechać. Jeżeli jedziesz do 45km/h to też nie mogą Cię odesłać na ponowne badanie techniczne pojazdu, bo nie maja do tego podstawy prawnej. Gorsza sprawa jest z jakąś stłuczką i w tym przypadku nie bałbym się policji, bo oni to najmniejszy z problemów. Na większej pojemności masz z automatu brak OC i za dupę bierze Ci się fundusz powierniczy. Na dodatek koszta naprawy ponosisz Ty i wyobraź sobie, że pacniesz w jakieś nowe Audi Q7, czy inne BMW :D


Wiem o tym bardzo dobrze :/ jeśli odkryją że masz za dużą pojemność niż na papierze to Ubezpieczyciel zwraca się do cb o oddanie za wyrządzoną szkode a jeśli chodzi o zdrowie może i nawet płacić komuś do końca Życia

Ps: co powiecie o tym zestawie który wymieniłem :P myślałem żeby dać cylinder tec hq raczej wystarczy mój seryjny 18k km przelatał więc i ten (chyba) powinien dać radę :)




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
Post: 04 paź 2016, 17:31 
******
Awatar użytkownika

Rejestracja: 14 paź 2013, 16:12
Posty: 3214
Lokalizacja: RZE
Pojazd: CPI aragon GP
Imię: Marcin
johnsonpl pisze:
Wiem o tym bardzo dobrze :/ jeśli odkryją że masz za dużą pojemność niż na papierze to Ubezpieczyciel zwraca się do cb o oddanie za wyrządzoną szkode a jeśli chodzi o zdrowie może i nawet płacić komuś do końca Życia

W rzeczywistości to ubezpieczyciel z jednej i drugiej strony umywa ręce, bo sprawa idzie z urzędu do sądu, a tam już tylko kary finansowe za brak OC (fundusz powierniczy) i pokrycie wszelakich szkód. Ciężko byłoby wyrządzić kierowcy samochodu krzywdę jadąc na niego "komarkiem" ale kiedy mu/jej wystrzeli poduszka powietrzna przy małej prędkości to już jest lipa Panie.




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
Post: 07 paź 2016, 13:20 
*

Rejestracja: 08 sie 2016, 12:59
Posty: 138
Lokalizacja: Otwock-Wólka,mlądzka
Pojazd: Keeway focus Yamaha TDR
Up moje pytanie :)


Ps: co powiecie o tym zestawie który wymieniłem :P myślałem żeby dać cylinder tec hq raczej wystarczy mój seryjny 18k km przelatał więc i ten (chyba) powinien dać radę :)[/quote]

-- 07 paź 2016, 14:20 --

Panowie jest do was jeszcze jedna sprawa gdzie mogę dostać zacisk hamulca przód do keeway focus mój zacisk siadł i mechanik mi go nie chciał oddać z 5 lat temu a nie moge jeździć bez hamulca przód :/ HELP




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
Post: 07 paź 2016, 17:01 
******
Awatar użytkownika

Rejestracja: 14 paź 2013, 16:12
Posty: 3214
Lokalizacja: RZE
Pojazd: CPI aragon GP
Imię: Marcin
Popatrz na aukcjach za używanym, coś znajdziesz po taniości.




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
Post: 07 paź 2016, 21:19 
*

Rejestracja: 08 sie 2016, 12:59
Posty: 138
Lokalizacja: Otwock-Wólka,mlądzka
Pojazd: Keeway focus Yamaha TDR
Gummma pisze:
Popatrz na aukcjach za używanym, coś znajdziesz po taniości.



Wszystko oglądałem Dotarłem do końca internetów nic nie ma :( a jak już to opis z dupy i nawet nie ma zdj jak to na ladze siedzi i jakie jest mocowanie NIC !! kompletne 0




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
Post: 08 paź 2016, 13:07 
*******

Rejestracja: 08 mar 2011, 18:41
Posty: 5429
Lokalizacja: Katowice
Pojazd:
johnsonpl pisze:
a jak już to opis z dupy i nawet nie ma zdj
To poproś o zdjęcia i więcej szczegółów.




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
Post: 08 paź 2016, 13:45 
*

Rejestracja: 08 sie 2016, 12:59
Posty: 138
Lokalizacja: Otwock-Wólka,mlądzka
Pojazd: Keeway focus Yamaha TDR
n0ooRt pisze:
johnsonpl pisze:
a jak już to opis z dupy i nawet nie ma zdj
To poproś o zdjęcia i więcej szczegółów.


Myślisz że tego nie robiłem :( Najwyraźniej mają to w dupie i nie odpisują :P




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 73 ]  Przejdź na stronę Poprzednia  1, 2, 3, 4  Następna



Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 0 gości


Nie możesz tworzyć nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Szukaj:
Przejdź do:  



Powered by phpBB © 2007 Group serwis komputerowy