Dzisiaj jest 08 wrz 2025, 21:46



Strefa czasowa UTC+1godz.





Nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 19 ] 
Autor Wiadomość
Offline
Post: 03 lis 2012, 19:56 
Zbanowany
Awatar użytkownika

Rejestracja: 29 wrz 2012, 22:07
Posty: 39
Pojazd:
Chce stunungować sqtra mam keewaya hurricane chce zrobić setup:

Cylinder Tec HQ 50cc albo airsal 50cc sport ( ALe raczej tec bo zależy mi na spalaniu)
Wydech tecnigas next R
Wariator Malossi Multivar
I chce używać Olej Castrol A747 Racing 2T ( oczywiście będę sam robił mieszankę.)
Nie chodzi o to aby zrobić z niego tuningową bestie palącą 6 l/100km Ale Zwinny skuterek, aby jechał te 70-80km/h ale miał dobre przyśpieszenie.

Czy to mi się opłaci i czy coś jeszcze musze zmieniać, bo słyszałem jeszcze o jakieś przeciw talerze i centralne sprężyny ale nie wiem. Czy jest to potrzebne?

Czy wzrośnie mi dużo spalanie???




_________________

Sko­ro nie można się cofnąć, trze­ba zna­leźć naj­lep­szy sposób, by pójść naprzód.


Ostatnio zmieniony 03 lis 2012, 20:31 przez Mangan98, łącznie zmieniany 2 razy

Share on FacebookShare on TwitterShare on Google+


Na górę
 Wyświetl profil  
 
 


Offline
 Tytuł:
Post: 03 lis 2012, 19:59 
Ex Moderator
Awatar użytkownika

Rejestracja: 01 sty 2010, 16:53
Posty: 2808
Lokalizacja: Siedlce
Pojazd:
Imię: Maciej
Ten cylinder to zamiennik serii ;)




_________________

Obecnie biedny student nie mający na nic czasu xD




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 03 lis 2012, 20:22 
**

Rejestracja: 09 paź 2010, 19:07
Posty: 305
Pojazd:
Większość początkujących zaczyna na Stage6 Streetrace




_________________

Jazda




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 03 lis 2012, 20:28 
Zbanowany
Awatar użytkownika

Rejestracja: 29 wrz 2012, 22:07
Posty: 39
Pojazd:
To już wolałbym airsala bo aluminiowy a stage6 to żeliwny a ja chce 50:)




_________________

Sko­ro nie można się cofnąć, trze­ba zna­leźć naj­lep­szy sposób, by pójść naprzód.




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 03 lis 2012, 20:31 
**

Rejestracja: 28 lis 2010, 18:22
Posty: 423
Lokalizacja: Pleszew
Pojazd:
Maciek1997, Ale on ma zatarty seryjny.
Mangan98 pisze:
Czy to mi się opłaci i czy coś jeszcze musze zmieniać, bo słyszałem jeszcze o jakieś przeciw talerze i centralne sprężyny ale nie wiem. Czy jest to potrzebne?

Wiesz, trzeba wyregulować po zmianie wydechu i wariatora, zmienić sprężyne centralną, rolki, sprężynki sprzęgła, ale równie dobrze nie musisz nic z tym robić, ale wtedy nie będzie efektów, albo będzie gorzej niż na serii. No i dać czasami większą dysze do gaźnika.




_________________

Setup:
Malossi sport 70
bidalot s2r
hebo ng
tec 17,5




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 03 lis 2012, 20:37 
Zbanowany
Awatar użytkownika

Rejestracja: 29 wrz 2012, 22:07
Posty: 39
Pojazd:
Aha dzięki wielkie:) :<




_________________

Sko­ro nie można się cofnąć, trze­ba zna­leźć naj­lep­szy sposób, by pójść naprzód.




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 03 lis 2012, 20:52 
***
Awatar użytkownika

Rejestracja: 06 sty 2012, 13:38
Posty: 856
Lokalizacja: Mysłowice / Katowice
Pojazd: Aprilia SR
Mangan98, widze że masz keewaya , to może kupić cylek od Roxa (minarelli LC) pompe , weze, chlodnice itp za grosze , przerobić na LC ?
i chłodzenie lepsze i moc się zwiększy ? ; >




_________________



Obrazek




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 03 lis 2012, 21:20 
**
Awatar użytkownika

Rejestracja: 04 wrz 2012, 13:10
Posty: 300
Lokalizacja: Lubawa
Pojazd: Aprilia sr <3
Tak jak kolega u gory . Lc zawsze jest mocniejsze od ac (na seri )




_________________

Wpadnij do sr a zrewanżuje sie tym samym ! Zapraszam ! :)
http://www.forum.mieloch.pl/viewtopic.php?t=340086

Like ! https://www.facebook.com/Aprilikaaa98project?fref=nf




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 03 lis 2012, 23:41 
***
Awatar użytkownika

Rejestracja: 23 sie 2011, 21:37
Posty: 1134
Lokalizacja: Dolny Śląsk
Pojazd:
Może ma skuter jeszcze nowy kupić ? Uważajcie, ze moc będzie odczuwalna, jedynie chłodzenie się polepszy.

Mangan98, póki co kup wydech wysokoobrotowy i wariator, jak osoiągi nie będa konkretne to dokupisz cylinder i akurat wydech będziesz miał odpowiedni, bo next -r nie będzie się zgrywał idealnie.




_________________

Cytuj:
moj rox na serii leci 120 tylko rolki mam na v maxxa

mam jeszcze zalany sportowy płyn chlodniczy i swiece odblokowana




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 03 lis 2012, 23:56 
***
Awatar użytkownika

Rejestracja: 06 sty 2012, 13:38
Posty: 856
Lokalizacja: Mysłowice / Katowice
Pojazd: Aprilia SR
Trynithy pisze:
Uważajcie, ze moc będzie odczuwalna, jedynie chłodzenie się polepszy.


Czyli uważasz, że cylinder Oryginalny minarelli LC produkuje taką samą moc co chiński w powietrzu ?
Jeśli tak .. to No Comment ..




_________________



Obrazek




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 04 lis 2012, 13:20 
Zbanowany
Awatar użytkownika

Rejestracja: 29 wrz 2012, 22:07
Posty: 39
Pojazd:
Postanowiłem kupić Laser X-Pro bo wysokoobrotowy, Malossi Multivar, a i chyba teca HQ 50 bo mam zatarty cylinder a chce aby chociaż na trochę starczył.




_________________

Sko­ro nie można się cofnąć, trze­ba zna­leźć naj­lep­szy sposób, by pójść naprzód.




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 04 lis 2012, 13:27 
*****
Awatar użytkownika

Rejestracja: 03 paź 2009, 8:49
Posty: 2257
Lokalizacja: Kasinka Mała/krk
Pojazd: Bmw e82
Zależy ci na spalaniu a chcesz kupić wysokoobrotowy wydech :roll:




_________________

facebook.pl/weldonespawmichalak
Spawanie TIG. MAG . MMA - aluminium, stal nierdzewna, stal czarna itp




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 04 lis 2012, 13:43 
Zbanowany
Awatar użytkownika

Rejestracja: 29 wrz 2012, 22:07
Posty: 39
Pojazd:
Mówię iż się na tym nie znam. Proszę o złożenie mi jakiego cylindra i wydechu mam kupić aby był dynamiczny, jechał realne 70km/h i dobrze przyśpieszał. Chce aby palił MAX 4l wario tak jak pisałem Malossi Multivar, a cylinder abo tec HQ albo airsal 50 sport. A wydech to zupełnie nie wiem. POMOCY :D




_________________

Sko­ro nie można się cofnąć, trze­ba zna­leźć naj­lep­szy sposób, by pójść naprzód.




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 04 lis 2012, 13:48 
***
Awatar użytkownika

Rejestracja: 06 sty 2012, 13:38
Posty: 856
Lokalizacja: Mysłowice / Katowice
Pojazd: Aprilia SR
Kup cylek z Roxa minarelli LC . da ci więcej mocy niż ten HQ a do tego Leo ZX i będzie fajnie latać ;D spalanie też myślę do 4 litrów.




_________________



Obrazek




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 04 lis 2012, 13:51 
**

Rejestracja: 06 sie 2012, 11:06
Posty: 460
Lokalizacja: brac kasę ??
Pojazd:
Kup sobie jakiegoś Leo Vince Zx :)




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 04 lis 2012, 14:16 
**
Awatar użytkownika

Rejestracja: 04 gru 2009, 18:24
Posty: 434
Lokalizacja: Poznań
Pojazd:
Cylinder 70cc wcale nie musi spalić więcej niż 50cc a śmiem twierdzić, że spali mniej, gdyż przy mniejszych obrotach uzyska podobną moc. Chyba, że masz zamiar jeździć z dziadkową prędkością w co bardzo wątpię.
Większość początkujących tunerów boi się 70cc a tak na prawdę to jedyne sensowne rozwiązanie.
Zakupu sportowej 50tki będziesz żałował po jakiś 2 tyg, jeżeli nie po 2h ;)

Bierz np. S6 Streetrace , do tego Leovince ZX, gaźniczek 17,5mm, multivara, dobrze wyreguluj i będziesz miał wystarczająco mocy i zmieścisz się w 4l/100km.




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 04 lis 2012, 14:46 
Zbanowany
Awatar użytkownika

Rejestracja: 29 wrz 2012, 22:07
Posty: 39
Pojazd:
Masz racje... Boję się 70cc ale nie wiem czemu. Dzięki wilkie za odpowiedzi, pójdę jeszcze do zaufanego mechanika i wtedy podejmę decyzje. WSPANIAŁE FORUM!!! CO piszę jakiś temat, który dla innych jest bezsensowny bo pytam się o takie dla innych oczywiste rzeczy. Inni by się ze mnie smiali ale Wy nie. Uwielbiam Was!!! Dzięki wielkie z odpowiedzi!!!




_________________

Sko­ro nie można się cofnąć, trze­ba zna­leźć naj­lep­szy sposób, by pójść naprzód.




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 04 lis 2012, 14:55 
***
Awatar użytkownika

Rejestracja: 06 sty 2012, 13:38
Posty: 856
Lokalizacja: Mysłowice / Katowice
Pojazd: Aprilia SR
Ja cie rozumiem bo też wydatek na 70 ccm nie jest taki jak na przysłowiowe piwo ..




_________________



Obrazek




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 04 lis 2012, 20:56 
****
Awatar użytkownika

Rejestracja: 27 cze 2011, 21:21
Posty: 1709
Lokalizacja: Połomia / Wodz. Śl.
Pojazd: Faspi F8, Tigra 1.6 16V
Co do przeróbki na LC - po prostu przy 50 i słabszej 70 nie opłaca się.
NieCiik, mówisz że na LC jest więcej mocy, bo to nie chinol itp; a brałeś pod uwagę np. Neos'a? Też ma oryginalny silnik Minarelli Horizontal, ale AC.
Jeżeli już porównujesz, to porównaj Mine AC do Chiny AC :wink:




_________________

Obrazek

https://www.facebook.com/PKRHgarage ZAPRASZAM !

http://forum.mieloch.pl/faspi-by-przemek051195-70cc-midrace-t261458-580.html


Ostatnio zmieniony 04 lis 2012, 20:57 przez Przemek051195, łącznie zmieniany 1 raz



Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 19 ] 



Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 0 gości


Nie możesz tworzyć nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Przejdź do:  



Powered by phpBB © 2007 Group serwis komputerowy