Dzisiaj jest 21 lip 2025, 15:42



Strefa czasowa UTC+1godz.





Nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 7 ] 
Autor Wiadomość
Offline
 Tytuł: Tuning RS 4t
Post: 16 kwie 2012, 21:24 
*

Rejestracja: 16 kwie 2012, 20:57
Posty: 3
Pojazd:
Witam,
mój skuter to agility rs 4t, rok 2009 licznik ok. 6000km.
Skuter odblokowany w serwisie, v-max na prostce ok 70 licznikowe
i tutaj nie mam zastrzeżeń, tylko jeśli chodzi o jazdę pod górke czy w 2 os. czuć straszny
spadek mocy, pod większa górke w 2 ledwo co daje rade.
Niedawno skonczyla mi sie gwarancja wiec pomyslalem o tuningu.
Mam narazie ok 500zł na tuning, w niedalekiej przyszłości moze jeszcze troche funduszy.
I tutaj pytanie co bedzie najbardziej oplacalne w tej cenie do 4t aby jak najbardziej odczuc wzrost mocy ? Oczywscie takze wiekszy v-max. I czy oplaca sie inwestowac w te drogie "firmowe" czesci, jesli skuter i tak ma mi sluzyc max. 2 lata, bo potem prawko ?


Share on FacebookShare on TwitterShare on Google+


Na górę
 Wyświetl profil  
 
 


Offline
 Tytuł:
Post: 17 kwie 2012, 14:42 
*
Awatar użytkownika

Rejestracja: 29 cze 2010, 3:17
Posty: 69
Pojazd:
Abyś odczuł wzrost mocy to proponuje zmianę cylindra na jakieś Naraku 72cc/80cc lub Airsal 80cc. Po zmianie rzeczywiście czuć wzrost mocy skutera, jazda w dwie osoby jest bez porównania lepsza :wink:




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 18 kwie 2012, 14:06 
*

Rejestracja: 16 kwie 2012, 20:57
Posty: 3
Pojazd:
a opłaca się wsadzać tam właśnie naraku czy airsala jeśli skuter nie bedzie aż tak długo eksploatowany, czy różnica jest duża między tym a jakimiś tańszymi zestawami no-name ?




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 18 kwie 2012, 14:42 
*
Awatar użytkownika

Rejestracja: 29 cze 2010, 3:17
Posty: 69
Pojazd:
Myślę że jest sens wkładać markowy cylinder, na pewno jest różnica. Na markowym cylindrze pojeździsz długo i możesz być pewny, że wyjedziesz gdzieś dalej i Cie nie zawiedzie, a z chińskimi częściami bywa różnie. Może być tak, że będziesz jeździł bezawaryjnie przez wiele kilometrów, a może być tak, że padnie Ci po 1000km. Ja jeszcze nie włożyłem żadnej chińskiej części do swojego skutera i nie mam zamiaru wkładać. :wink:




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 18 kwie 2012, 17:15 
Zbanowany
Awatar użytkownika

Rejestracja: 21 maja 2010, 20:50
Posty: 1308
Lokalizacja: CK
Pojazd:
A może swap na 2t?




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 18 kwie 2012, 22:10 
*

Rejestracja: 16 kwie 2012, 20:57
Posty: 3
Pojazd:
też brałem to kiedyś pod uwagę ale jak to wychodzi cenowo ? I najlepiej chyba silnik od Piaggio/Gilery ?




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 19 kwie 2012, 15:47 
Zbanowany
Awatar użytkownika

Rejestracja: 21 maja 2010, 20:50
Posty: 1308
Lokalizacja: CK
Pojazd:
Micek196, Silnik w łądnym stanie około 400-500 zł :) Zmieniasz wydech gaźnik wario i cieszysz się jazdą:) Licz za wszystko około 1000 zł :)




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 7 ] 



Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 8 gości


Nie możesz tworzyć nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Przejdź do:  



Powered by phpBB © 2007 Group serwis komputerowy