Dzisiaj jest 27 kwie 2025, 18:09



Strefa czasowa UTC+1godz.





Nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 12 ] 
Autor Wiadomość
Offline
Post: 05 paź 2009, 20:45 
***

Rejestracja: 01 paź 2009, 19:28
Posty: 686
Lokalizacja: Lubuskie
Pojazd:
Witam jaki tuning do smc rs 50 da najwięcej predkosciu tak aby jechał z 80 dodam ze jedzie 55/60


Share on FacebookShare on TwitterShare on Google+


Na górę
 Wyświetl profil  
 
 


Offline
 Tytuł:
Post: 05 paź 2009, 21:29 
*

Rejestracja: 22 sie 2009, 21:35
Posty: 73
Lokalizacja: bydgoszcz
Pojazd:
cylinder 70 sport,wariator malossi,wydech sport




_________________

cylek Polini Sport 70cc
wario Malossi Multivar 2000
przeciw talerz 4race sport
wydech Tecno EVO Midrace chrom
rolki 7g
sprężyna +8%




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 06 paź 2009, 11:55 
***

Rejestracja: 01 paź 2009, 19:28
Posty: 686
Lokalizacja: Lubuskie
Pojazd:
heh wał chyba nie wytrzyma przy cylku 70??




_________________

Pozdrawiam :)




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 06 paź 2009, 13:26 
**
Awatar użytkownika

Rejestracja: 11 lip 2009, 10:10
Posty: 322
Lokalizacja: SKO
Pojazd:
przy sporcie wytrzyma;) załóż tylko łożyska nowe i jazda ;)




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 06 paź 2009, 14:55 
***

Rejestracja: 01 paź 2009, 19:28
Posty: 686
Lokalizacja: Lubuskie
Pojazd:
łozyska ok ale gdyby mi tylko ktos powiedział jaki silnik ma smc rs 50 jakie czesci zakładac ? ale cylek bez tłumika sport to chyba zły pomysł przy cylku 70 co trza jeszcze zakładac?




_________________

Pozdrawiam :)




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 06 paź 2009, 16:22 
**
Awatar użytkownika

Rejestracja: 11 lip 2009, 10:10
Posty: 322
Lokalizacja: SKO
Pojazd:
A tego to nie wiem. Przy seryjnym wydechu nie oplaca sie zmianiac cylindra. Lepiej kupic sportowy wydech;)




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 06 paź 2009, 18:04 
***

Rejestracja: 01 paź 2009, 19:28
Posty: 686
Lokalizacja: Lubuskie
Pojazd:
no wiem ale tłumki drogie moze ktos zaproponuje jakis tłumik?




_________________

Pozdrawiam :)




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 06 paź 2009, 20:49 
**
Awatar użytkownika

Rejestracja: 11 lip 2009, 10:10
Posty: 322
Lokalizacja: SKO
Pojazd:
Tecnigas, ZX, S6 Pro Replica (trudna w regulacji)




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 19 paź 2009, 18:18 
***

Rejestracja: 01 paź 2009, 19:28
Posty: 686
Lokalizacja: Lubuskie
Pojazd:
a z tych 3 jaki najlepszy?




_________________

Pozdrawiam :)




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 20 paź 2009, 20:13 
**
Awatar użytkownika

Rejestracja: 11 lip 2009, 10:10
Posty: 322
Lokalizacja: SKO
Pojazd:
ZX




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 20 paź 2009, 21:36 
***

Rejestracja: 01 paź 2009, 19:28
Posty: 686
Lokalizacja: Lubuskie
Pojazd:
dayan_green widze ze sie znasz dzis odkreciłem wariator i na sworzniu jest pokdładka ale tak sobie nie zejdzie mam ją zbic dosyc ciasno siedzi i jest dosyc gruba to blokada wywalic to?




_________________

Pozdrawiam :)




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 21 paź 2009, 22:23 
**

Rejestracja: 12 paź 2009, 15:07
Posty: 263
Lokalizacja: Siedlce
Pojazd:
piotrex:

Tłumik to podstawowa część tuningu i wydaje mi się że wydech powinien być pierwszą wymieniona częścią jeśli chodzi o tuning.




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 12 ] 



Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 7 gości


Nie możesz tworzyć nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Przejdź do:  



Powered by phpBB © 2007 Group serwis komputerowy