Dzisiaj jest 07 kwie 2025, 18:48



Strefa czasowa UTC+1godz.





Nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 30 ]  Przejdź na stronę 1, 2  Następna
Autor Wiadomość
Offline
 Tytuł: TuNiNg
Post: 04 lip 2009, 21:44 
**
Awatar użytkownika

Rejestracja: 14 kwie 2009, 21:52
Posty: 218
Pojazd:
Siemka mam Keeway'a Matrixa i chce do podrasować. Co myślicie o takim tuningu:

---> Cylinder Metrakit Hand Made 70cc
---> Wydech Tecnigas NextR
---> Wariator Hebo NG
---> Gaźnik Tec Pro PHBG 19mm
---> Zawór + króciec Stage6
---> Wał korbowy Top Racing Evolution NG
---> Sprzęgło Hebo R Racing
---> Dzwon sprzęgła Stage6 WingCooler
---> Filtr powietrza Revo S-Type
---> GazBox Malossi
---> Sprężyna Hebo czerwona +90%
---> Sprężynki Hebo niebieskie
---> Rolki...hmm coś około 4,5 grama

Od razu zaznaczę, że komina i wario nie zmienie, bo takie już mam :P
Czekam na wasze opinie dotyczące tego setupu :D

Nie licząc komina i waria całość około 2200 zł + trzeba doliczyć kasę za wszystkie części testowe (rolki, dysze itp.). Mam nadzieję że uda mi się stary skuter sprzedać za przynajmniej 2500 zł.


Ostatnio zmieniony 04 lip 2009, 21:47 przez kaarol, łącznie zmieniany 1 raz

Share on FacebookShare on TwitterShare on Google+


Na górę
 Wyświetl profil  
 
 


Offline
 Tytuł:
Post: 04 lip 2009, 22:10 
*

Rejestracja: 14 maja 2009, 20:08
Posty: 104
Pojazd:
wydech bedzie za slaby do 70 cc wez stage 6 albo yasuni R albo jakas carrere




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 04 lip 2009, 22:10 
Ex Moderator
Awatar użytkownika

Rejestracja: 02 lut 2009, 22:14
Posty: 286
Lokalizacja: Kraśnik
Pojazd:
Ale napisal ze wydechu nie zmieni :D




_________________

Obrazek
http://bikepics.com/members/szwedo22/




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 04 lip 2009, 22:29 
**
Awatar użytkownika

Rejestracja: 14 kwie 2009, 21:52
Posty: 218
Pojazd:
No dokładnie, bo mam teraz tuning wario+komin w starym skucie, którego chce sprzedać z seryjnymi częściami a zająć się teraz tuningiem nowego.




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 04 lip 2009, 23:38 
**

Rejestracja: 10 mar 2009, 22:05
Posty: 416
Pojazd:
to może sprzedaj wydech za jakąś tam sumkę dozbieraj troszkę i kup coś używanego z wyższej półki ?




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 05 lip 2009, 13:07 
Ex Moderator
Awatar użytkownika

Rejestracja: 07 kwie 2008, 8:06
Posty: 990
Lokalizacja: Gliwice
Pojazd:
Moim zdaniem nie ma sensu pakować się w tuning Keeway'a, postaraj się kupić silnik Minarelli wtedy dopiero pakować się w tuningowanie bo kasa jaką wydasz na całość nie odzwierciedli Ci osiągów jakie miałbyś za mniejszą kasę i z gorszymi częścami w Minarelli.




_________________

Obrazek Piszę poprawnie po polsku.




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 05 lip 2009, 16:11 
**
Awatar użytkownika

Rejestracja: 14 kwie 2009, 21:52
Posty: 218
Pojazd:
Zamaiana silników nie wchodzi w grę. A myślę, że na tych częściach około 95 km/h by poleciał. A z lepszym tłumikiem ponad 100




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 05 lip 2009, 20:26 
*
Awatar użytkownika

Rejestracja: 22 maja 2009, 12:03
Posty: 117
Lokalizacja: Płock
Pojazd:
cylinder stage6 sport pro
tłumik stage6 pro replica, yasuni r, yasuni c 16
wariator malossi multivar
gaźnik metrakit racing 19mm
zawór stage6 by tassinari albo hebo horizontal polecam hebo duzo daje :D
sprzęgło stage6 racing torque control
filtr stożkowy malossi e13
taki setup najlepszy




_________________

Mój Keeway Matrix:
http://www.polskajazda.pl/Motocykle/Keeway/Matrix/37570


Ostatnio zmieniony 05 lip 2009, 20:27 przez Łukasz16, łącznie zmieniany 2 razy



Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 05 lip 2009, 22:13 
**

Rejestracja: 10 mar 2009, 22:05
Posty: 416
Pojazd:
c16 za mocna były by problemy z regulacją a reszta ok :P




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 06 lip 2009, 13:20 
**
Awatar użytkownika

Rejestracja: 14 kwie 2009, 21:52
Posty: 218
Pojazd:
A dałoby radę zrobić coś takiego żeby wsadzić wał jakiś od mianrelli (oczywiście wzmacniany, tuningowy) żeby załowżyć wariator Stage6 Sport Pro...? Będzie pasował taki wał?




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 06 lip 2009, 14:26 
Ex Moderator
Awatar użytkownika

Rejestracja: 02 lut 2009, 22:14
Posty: 286
Lokalizacja: Kraśnik
Pojazd:
Chyba tak i trzeba by jeszcze magneto od minarelli i powinno pasowac




_________________

Obrazek
http://bikepics.com/members/szwedo22/




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 07 lip 2009, 14:49 
*

Rejestracja: 17 sty 2009, 11:22
Posty: 22
Pojazd:
kolega ma ry8 i z technigasem na pozostalej seri 95km/h licznikowe czyli gdzies 85 real ;) wiec mysle ze bedziesz mial lepsze osiagi niz myslisz




_________________

Pisz na GG poniewaz rzadko jestem na forum i nie czytam Prv.
Gg:9569775 :)




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 07 lip 2009, 14:58 
Ex Moderator
Awatar użytkownika

Rejestracja: 02 lut 2009, 22:14
Posty: 286
Lokalizacja: Kraśnik
Pojazd:
Tak chyba jak sobie podepnie linke licznika pod wiertarke albo z górki pod kątem 50stopni ..




_________________

Obrazek
http://bikepics.com/members/szwedo22/




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 08 lip 2009, 19:56 
**
Awatar użytkownika

Rejestracja: 14 kwie 2009, 21:52
Posty: 218
Pojazd:
Dokładnie :D Mi z wariem Hebo i tecnigasem keeway leci tak około 75 ale ma dużego muuuuła na starcie. Szczerze żałuje że wydałem kasę na te wario.

Dobra ale nie odbiegając od tematu tuningu, mam pytanie. Czy te sprzęgło będzie pasowało do seryjnego dzwony w keeway'u? KILK Podobno jest dzwon 110 mm a nie jak niektórzy piszą 107mmm :/


Ostatnio zmieniony 08 lip 2009, 20:00 przez kaarol, łącznie zmieniany 2 razy



Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 08 lip 2009, 20:07 
**

Rejestracja: 10 mar 2009, 22:05
Posty: 416
Pojazd:
Wiesz możesz założyć sprzęgło 107 do dzwonu 110 ale wiadomo nie będzie to tak efektywne jak przy dzwonie 107 :)




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 08 lip 2009, 21:14 
**
Awatar użytkownika

Rejestracja: 14 kwie 2009, 21:52
Posty: 218
Pojazd:
No ale chodzi mi o to czy dokładnie tamto sprzęgło naraku (link wyżej) będzie pasowało do keeway'a pod seryjny dzwon.




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 08 lip 2009, 22:31 
Ex Moderator
Awatar użytkownika

Rejestracja: 02 lut 2009, 22:14
Posty: 286
Lokalizacja: Kraśnik
Pojazd:
Nie bo masz 112 mm dzwon a to jest 110 mm .




_________________

Obrazek
http://bikepics.com/members/szwedo22/




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 09 lip 2009, 20:36 
**
Awatar użytkownika

Rejestracja: 14 kwie 2009, 21:52
Posty: 218
Pojazd:
A co powiecie na taki tuning:

*Cylinder Metrakit Hand Made 70cc
*Tłumik Tecnigas Next R
*Wariator Hebo NG
*Wał Korbowy Tec racing
*Gaźnik Tec Pro PHBG 19mm
*Gazbox Malossi
*Stożek Revo S-type
*Sprzęgło Tec Evo Racing
*Dzwon sprzęgła Stage6 WingCooler
*Zawór + króciec Stage6
*Wentylator wariatora Polini
*Ssanie ręczne z linką Polini
*Pasek Polini Kevlar
*Czerwone sprężynki Hebo
*Centralka Hebo czerwona +90%
*Rolki Polini 4,7 grama

:D :D :D :D Trochę tego dużo ale w 2500 zł się zmieściłem (nielicząc tłumika i waria bo te już mam)




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 09 lip 2009, 21:18 
Ex Moderator
Awatar użytkownika

Rejestracja: 07 kwie 2008, 8:06
Posty: 990
Lokalizacja: Gliwice
Pojazd:
Setup jak najbardziej dobry, ja na paru częściach bym zaoszczędził, dokładniej na zaworze i króćcu, dzwonie sprzęgła, pasku(nie polecam kevlaru), gazboxie i wentylatorze waria. Następna rzecz to moim zdaniem brak sensu wkładania kasy w Keeway'owski silnik. Nie odzwierciedli Ci to osiągów patrząc ile na to wydasz. Lepiej kupić silnik Mnarelli, nawet same kartery z przełożeniami bo zmieniasz praktycznie wszystko i wtedy dopiero tuningować. Bo po takim tuningu nawet to osiągi będą podobne do Rox'a z wariatorem i wydechem. Nie wyciągniesz na nim więcej jak 80-90km\h a na silniku Minarelli po takim tuningu spokojnie ponad 100 pojedziesz, oczywiście realne.

PS. Nie zauważyłem że jest druga strona, napisałem praktycznie to co wcześniej. Zamiana silnika dla mnie była by pierwszym krokiem jeśli chciałbym stuningować Keeway\CPI.




_________________

Obrazek Piszę poprawnie po polsku.


Ostatnio zmieniony 09 lip 2009, 21:21 przez ToX, łącznie zmieniany 1 raz



Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 10 lip 2009, 5:35 
**
Awatar użytkownika

Rejestracja: 14 kwie 2009, 21:52
Posty: 218
Pojazd:
No ale chodzi ci o przerobienie go na chłodzenie cieczą? Czy jak? :/




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 30 ]  Przejdź na stronę 1, 2  Następna



Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 0 gości


Nie możesz tworzyć nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Przejdź do:  



Powered by phpBB © 2007 Group serwis komputerowy