Dzisiaj jest 10 mar 2025, 16:28



Strefa czasowa UTC+1godz.





Nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 17 ] 
Autor Wiadomość
Offline
 Tytuł: tuning typhoon
Post: 13 maja 2010, 13:35 
*

Rejestracja: 28 gru 2009, 18:37
Posty: 179
Pojazd:
Witam wiec mam taki problem ze mam cylek polini for race 70 zrobiłem na nim 700 km i moc mi spada wcześniej jechał ponad 120 a teraz ledwo do 90 dojdzie i jak przejadę się jakiś kawałek i mu przycisnę to coś śmierdzi i mam pytanie czy ten cylek musi tak słabnąc czy coś jest nie tak. jeżdżę na syntetyku castrola i mam wał top racing evolution i łożyska tez lepsze i mam pytanie czy bawić się w wymianę i czy mogę po takim przebiegu kupić tłok - http://sklep.mieloch.pl/product_info.ph ... c70e37d97e - bez szlifu i oddac cały silnik i tłok oraz cylek i głowice do nałozenia powłoki ceramicznej i czy bedzie lepiej jak wymienie wał na - http://sklep.mieloch.pl/product_info.ph ... c70e37d97e - lub -
http://sklep.mieloch.pl/product_info.ph ... c70e37d97e - i oczywiście wymienię sprzęgło oraz dzwon i przekładnie jak macie jeszcze jakieś propozycje to piszcie i bardzo mi zależy na odpowiedzi czy ta sytuacja co się dzieje z cylkiem to normalne czy źle dotarłem bo przez 140km jechałem max do 50 km/h i później to nawet do 80 wyskoki aż po przejechaniu 450km nawet na max.




_________________

Motocykl - Suzuki Intruder VL 250 LC
Rok - 2000

Skuter - Piaggio typhoon XR
Rok - 2001
Cylek - Polini for race 70
Wał korbowy - Top Racing Evolution NG
v-max= ponad 110km/h
http://djdrivt.fotosik.pl/


Ostatnio zmieniony 13 maja 2010, 13:36 przez djdrivt, łącznie zmieniany 1 raz

Share on FacebookShare on TwitterShare on Google+


Na górę
 Wyświetl profil  
 
 


Offline
 Tytuł:
Post: 13 maja 2010, 14:04 
***
Awatar użytkownika

Rejestracja: 15 mar 2010, 16:33
Posty: 1158
Lokalizacja: Czerniec
Pojazd: VW GOLF
Nie zaciera się ten cylek?




_________________

www.klagmotors.pl




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 13 maja 2010, 14:28 
*

Rejestracja: 28 gru 2009, 18:37
Posty: 179
Pojazd:
czyli jak to sprawdzic jak ciepły i zimny to ma kopa i to takiego ze na puł gazy przy gazniku 14 zryje ziemie nawet we 2 osoby ale na v-max stracił




_________________

Motocykl - Suzuki Intruder VL 250 LC
Rok - 2000

Skuter - Piaggio typhoon XR
Rok - 2001
Cylek - Polini for race 70
Wał korbowy - Top Racing Evolution NG
v-max= ponad 110km/h
http://djdrivt.fotosik.pl/


Ostatnio zmieniony 13 maja 2010, 14:29 przez djdrivt, łącznie zmieniany 1 raz



Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 13 maja 2010, 18:43 
*

Rejestracja: 28 gru 2009, 18:37
Posty: 179
Pojazd:
to ktos doradzi czy opłaca sie robic taki tuning i czy bedzie dobrze




_________________

Motocykl - Suzuki Intruder VL 250 LC
Rok - 2000

Skuter - Piaggio typhoon XR
Rok - 2001
Cylek - Polini for race 70
Wał korbowy - Top Racing Evolution NG
v-max= ponad 110km/h
http://djdrivt.fotosik.pl/




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 17 maja 2010, 16:27 
**
Awatar użytkownika

Rejestracja: 25 mar 2010, 20:52
Posty: 468
Lokalizacja: Pisz
Pojazd:
wogole to ty go docierałes a jak tak to przy jakiej predkosci. A jak z tym smrodem to nie wiem moze pierscienie lub przegrzewa sie




_________________

setup:
polini sport70
dellorto21
stozek metrakit
kruciec prosty stage6
laser x-pro
wario stage6
centralka hebo
sprezynki hebo




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 17 maja 2010, 18:39 
*

Rejestracja: 27 mar 2010, 8:19
Posty: 66
Pojazd:
uwazazm ze zbyt krotko go docierałes do 400 km powinienes nie przekraczac 50km/h a ten smrod to moze byc przyczyna zacierania sie silnika nie powinienes narazie go tuningowac bo nie ma to sensu a i jeszcze jedno zakładajac cylek 70 powinienes squterowi ustawic wieksza dawke oleju bo po pierwsze wieksza pojemnosc a po drugie to na dotarciu lepiej jak dostaje wiecej




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 17 maja 2010, 19:58 
*

Rejestracja: 28 gru 2009, 18:37
Posty: 179
Pojazd:
olej ma na max wiecej nie da rady jak zimny to kopci i z wydechu jak dotkne palcem to czuc olej a jak ciepły to jest spoko kompreche ma i moc cały czas taka sama




_________________

Motocykl - Suzuki Intruder VL 250 LC
Rok - 2000

Skuter - Piaggio typhoon XR
Rok - 2001
Cylek - Polini for race 70
Wał korbowy - Top Racing Evolution NG
v-max= ponad 110km/h
http://djdrivt.fotosik.pl/




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 23 wrz 2010, 14:27 
*

Rejestracja: 28 gru 2009, 18:37
Posty: 179
Pojazd:
JUZ BEZ NICZEGO ZROBIŁEM 8 TYSI I NIC SIE NIE DZIEJE CAŁY CZAS IDZIE 90KM/H NIE WIERZE W WOLNE DOCIERANIE :DDD




_________________

Motocykl - Suzuki Intruder VL 250 LC
Rok - 2000

Skuter - Piaggio typhoon XR
Rok - 2001
Cylek - Polini for race 70
Wał korbowy - Top Racing Evolution NG
v-max= ponad 110km/h
http://djdrivt.fotosik.pl/




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 25 wrz 2010, 16:08 
**
Awatar użytkownika

Rejestracja: 25 mar 2010, 20:52
Posty: 468
Lokalizacja: Pisz
Pojazd:
mozezsz i 1000 jechac wazne aby skuter miał niskie obroty




_________________

setup:
polini sport70
dellorto21
stozek metrakit
kruciec prosty stage6
laser x-pro
wario stage6
centralka hebo
sprezynki hebo




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 25 wrz 2010, 16:41 
**

Rejestracja: 09 lip 2009, 21:14
Posty: 249
Lokalizacja: sztetke
Pojazd:
Ja zrobiłem 8 tyś na P. sporcie i dalej jedzie 115.
Ale, dzwoni łożysko korbowodu, górny pierścień wytarty na maxa (cieńki jak żyletka zdążyłem zdjąć przed pęknięciem)




_________________

fizyki nie oszukasz




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 22 gru 2010, 12:06 
*

Rejestracja: 28 gru 2009, 18:37
Posty: 179
Pojazd:
przejechałem juz 12000km i wszystko ok problem był taki ze olej kapał na wyder i śmierdziało:DD a to ze tak słabo szedł to przez paliwo teraz lałem bp i zajeb..iscie chodzi :D:D:D:D




_________________

Motocykl - Suzuki Intruder VL 250 LC
Rok - 2000

Skuter - Piaggio typhoon XR
Rok - 2001
Cylek - Polini for race 70
Wał korbowy - Top Racing Evolution NG
v-max= ponad 110km/h
http://djdrivt.fotosik.pl/




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 22 gru 2010, 21:29 
***
Awatar użytkownika

Rejestracja: 15 mar 2010, 16:33
Posty: 1158
Lokalizacja: Czerniec
Pojazd: VW GOLF
od maja już zrobiłeś 12 000 km?! O prze c... :shock:




_________________

www.klagmotors.pl




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 23 gru 2010, 1:33 
***

Rejestracja: 18 lip 2010, 13:38
Posty: 827
Lokalizacja: Wawa
Pojazd:
djdrivt, NIe rozumiem teraz jeździsz jak mogłes w tych warunkach osiągać v-maxa




_________________

Monster nr.3




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 23 gru 2010, 11:57 
*
Awatar użytkownika

Rejestracja: 18 gru 2010, 19:16
Posty: 195
Pojazd: NRG '94 >> Senda SM '03
djdrivt, wcześniej pisałeś, że jak zimny i jak ciepły to pociska, czyli jak u mnie (mam nrg 1994 i della 17.5) jest zimny i jak go przydusze to on sie powoli rozpędza, a jak jest ciepły po nawet 15sek do 90km/h to źle? Kupiłem go na wakacjach od tego czasu jeździłem 1000km..




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 23 gru 2010, 13:27 
Ex Moderator
Awatar użytkownika

Rejestracja: 05 kwie 2009, 20:54
Posty: 724
Lokalizacja: Rzeszów
Pojazd:
Jeżeli ma kompresje, to kwestia napędu... Kwadratowe rolki itd. Bądź nieprawidłowa praca ssania, ogólnie gaźnik. Za duż dawka oleju też muli skuter!




_________________

Obrazek Piszę poprawnie po polsku.
Piaggio Typhoon LC
Kubica, jesteśmy z tobą!




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 23 gru 2010, 13:46 
*
Awatar użytkownika

Rejestracja: 18 gru 2010, 19:16
Posty: 195
Pojazd: NRG '94 >> Senda SM '03
Banakil, kompresja jest ok, sprawdzałem, ale z tym olejem to może być bingo, bo dużo ubywa a poza tym jak jest zimny to okropnie kopci i sika olejem:D. Zajrzę jeszcze dalej, tzn. wario i gaźnik. Mam jeszcze jedno pytanie: Czy takie coś może mieć jakieś złe skutki?
djdrivt, sory, że nie na temat ;)




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 23 gru 2010, 22:07 
**

Rejestracja: 04 kwie 2010, 13:22
Posty: 344
Lokalizacja: Lbn
Pojazd:
robert1995 pisze:
uwazazm ze zbyt krotko go docierałes do 400 km powinienes nie przekraczac 50km/h

Tak, tak.., Mam takie przykłady zamulania przez 500km i takie dawanie do konca po wyjeździe prosto od zakładania cylindra. Kompresja okazywała się większa w 2 przypadku. Ci co tak docierali to teraz mogę ich rowerem brać. Według mnie powinno się od razu w kocioł dawać i tyle. Sam tak zrobiłem i nie żałuje. Trzeba tylko uważać żeby się nie grzał przy docieraniu.
A wracając do twojego przypadku to może być własnie za mało oleju, a jeżeli to nie przez zacieranie traci moc, to może być pasek.


Ostatnio zmieniony 23 gru 2010, 22:07 przez przemo1110pl9, łącznie zmieniany 1 raz



Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 17 ] 



Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 2 gości


Nie możesz tworzyć nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Przejdź do:  



Powered by phpBB © 2007 Group serwis komputerowy