Dzisiaj jest 22 lut 2025, 20:18



Strefa czasowa UTC+1godz.





Nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 26 ]  Przejdź na stronę 1, 2  Następna
Autor Wiadomość
Offline
Post: 09 lip 2013, 0:18 
*
Awatar użytkownika

Rejestracja: 24 maja 2013, 19:33
Posty: 36
Pojazd:
Witam,
mam peugeot'a vivacity 2005 rok, który ponoć już nie ma blokad i jedzie 70km/h. Chciałbym polepszyć ową prędkość. Myślałem nad rolkami i mam takie pytanie ile dadzą rolki i czy może lepiej zrobić coś innego. Proszę o pomoc :)


Ostatnio zmieniony 10 lip 2013, 12:53 przez TwistereQ, łącznie zmieniany 1 raz

Share on FacebookShare on TwitterShare on Google+


Na górę
 Wyświetl profil  
 
 


Offline
Post: 09 lip 2013, 16:04 
*******

Rejestracja: 08 lip 2012, 23:03
Posty: 4997
Lokalizacja: Obrzycko, WLKP
Pojazd: znowu SR Custom
masz seryjny skuter i chcesz rolki zmieniać? to nic nie da, kup wydech i wariator i wyreguluj




_________________

Obrazek
SR CUSTOM
http://www.forum.mieloch.pl/viewtopic.p ... sc&start=0




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
Post: 10 lip 2013, 12:45 
*
Awatar użytkownika

Rejestracja: 24 maja 2013, 19:33
Posty: 36
Pojazd:
A tak konkretniej to co proponujesz?
Nazwy wydechu i wariatora i ile to da mniej więcej?

-- 10 lip 2013, o 12:45 --

Na razie stać mnie tylko na jedną rzecz ;/
I mam takie pytanie czy lepiej kupić jakiś wariator czy wydech ?
Co by dało więcej ?




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
Post: 11 lip 2013, 12:42 
*

Rejestracja: 20 kwie 2013, 19:39
Posty: 53
Pojazd:
Najpierw kupuj wydech. To podstawa, np. LeoVince, Stage6, itp. Potem bierz się za wariator no i porządna regulacja.

Pozdro




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
Post: 11 lip 2013, 14:04 
*
Awatar użytkownika

Rejestracja: 24 maja 2013, 19:33
Posty: 36
Pojazd:
A wydech na v-max to lepszy Pro Replica czy LeoVince ZX? Myślałem jeszcze nad Tecnigas Next R co wy na to?




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
Post: 11 lip 2013, 18:15 
***
Awatar użytkownika

Rejestracja: 16 lip 2011, 11:21
Posty: 1100
Lokalizacja: Podkarpacie [Blizne]
Pojazd: Audi A4 B6 / Honda CBF 125
Imię: Piotrek
wszytskie te wydech to jedna partia - czyli seria.
Testowałem tylko Pro Replice, skuter strasznie 'pyrka' , v max polepszył sie o jakies 7km/h .




_________________

Kiliknij i zobacz co u mojego Jeta!
http://forum.mieloch.pl/viewtopic.php?t=272161




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
Post: 11 lip 2013, 20:19 
*******

Rejestracja: 08 lip 2012, 23:03
Posty: 4997
Lokalizacja: Obrzycko, WLKP
Pojazd: znowu SR Custom
lepiej kup najpierw wariator, bez regulacji i tak ci coś tam da, potem kupisz wydech i wyregulujesz wszystko za jednym razem, chcesz wydech na v-max to kup s6 pro replica, jest to wydech wysokoobrotowy




_________________

Obrazek
SR CUSTOM
http://www.forum.mieloch.pl/viewtopic.p ... sc&start=0




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
Post: 11 lip 2013, 20:27 
*
Awatar użytkownika

Rejestracja: 24 maja 2013, 19:33
Posty: 36
Pojazd:
To w końcu sam nie wiem co najpierw wario czy wydech... Jedni tak, drudzy tak ;o
Chyba jednak kupię wario bo tańsze




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
Post: 11 lip 2013, 21:33 
***
Awatar użytkownika

Rejestracja: 16 lip 2011, 11:21
Posty: 1100
Lokalizacja: Podkarpacie [Blizne]
Pojazd: Audi A4 B6 / Honda CBF 125
Imię: Piotrek
w połączeniu wariatora i wydechu napewno cos wyciagniesz, licz sie z tym ze wario moze np tylko ci przyspieszenie poprawic a v max nie.




_________________

Kiliknij i zobacz co u mojego Jeta!
http://forum.mieloch.pl/viewtopic.php?t=272161




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
Post: 12 lip 2013, 0:17 
*
Awatar użytkownika

Rejestracja: 24 maja 2013, 19:33
Posty: 36
Pojazd:
Czyli jak chcę v-max i wybieram tylko jedną rzecz to wydech tak?
A jak jest niskoobrotowy to daje przyśpieszenie a wysoko to v-max?
A wiecie czy Next R jest wysoko czy niskoobrotowy? ;p




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
Post: 12 lip 2013, 10:12 
***
Awatar użytkownika

Rejestracja: 16 lip 2011, 11:21
Posty: 1100
Lokalizacja: Podkarpacie [Blizne]
Pojazd: Audi A4 B6 / Honda CBF 125
Imię: Piotrek
Next R jest niskoobrotowy. :<
Wiedz ze bez regulacji napędu sie nie obejdzie - dopiero wtedy bd mół podniesc v max i przyspieszenie.




_________________

Kiliknij i zobacz co u mojego Jeta!
http://forum.mieloch.pl/viewtopic.php?t=272161




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
Post: 12 lip 2013, 12:33 
*
Awatar użytkownika

Rejestracja: 24 maja 2013, 19:33
Posty: 36
Pojazd:
Czyli Pro Replica najlepsza i regulacja?




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
Post: 12 lip 2013, 12:35 
***
Awatar użytkownika

Rejestracja: 12 cze 2011, 9:45
Posty: 845
Lokalizacja: Lubawa
Pojazd:
kup wariator+wydech i do tego rolki+sprezyne




_________________

Madzia f12 By ~Green




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
Post: 12 lip 2013, 13:37 
*
Awatar użytkownika

Rejestracja: 24 maja 2013, 19:33
Posty: 36
Pojazd:
A taki zestaw jaki proponujecie? Bo podobno Multivar osłabia osiągi teraz ?




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
Post: 13 lip 2013, 8:42 
**

Rejestracja: 04 kwie 2013, 17:09
Posty: 414
Lokalizacja: Sępólno kraj.
Pojazd: Gilera SMT 09' Cbr 125 07'
Słabo Ci ta viva idzie ;/ mi przy przebiegu 20k przy zablokowanym wydechu szla 75km/h wrzucilem leo zx i teraz bez jakich kolwiek regulacji v-max 85km/h czasami wiecej i lekko na kolo dam rade wyrwac.(MOWA O PREDKOSCIACH LICZNIKOWYCH)

najpierw kupuj wydech !! jak najbardziej polecam leo zx , tecnigasa mialem w gilerze dna to nie bylem zadowolony ;/




_________________

Gilera SMT O9'
gilera-smt-09-project-d-t398087.html




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
Post: 14 lip 2013, 12:58 
*

Rejestracja: 09 lip 2013, 19:32
Posty: 49
Pojazd:
Najpierw bierz wydech - LeoVince ZX.




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
Post: 14 lip 2013, 13:03 
***
Awatar użytkownika

Rejestracja: 16 lip 2011, 11:21
Posty: 1100
Lokalizacja: Podkarpacie [Blizne]
Pojazd: Audi A4 B6 / Honda CBF 125
Imię: Piotrek
wydech + zestaw regulujący (rolki i sprężyne)
moze obejdzie sie bez regulacji. :D




_________________

Kiliknij i zobacz co u mojego Jeta!
http://forum.mieloch.pl/viewtopic.php?t=272161




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
Post: 15 lip 2013, 12:56 
*******

Rejestracja: 08 lip 2012, 23:03
Posty: 4997
Lokalizacja: Obrzycko, WLKP
Pojazd: znowu SR Custom
słuchaj, kupisz wydech wysokoobrotowy i ciężej ci będzie wyregulować bez wariatora, najlepiej to kup sam wariator a potem wydech albo nazbieraj kase i kup obie części jednocześnie




_________________

Obrazek
SR CUSTOM
http://www.forum.mieloch.pl/viewtopic.p ... sc&start=0




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
Post: 15 lip 2013, 14:21 
*
Awatar użytkownika

Rejestracja: 24 maja 2013, 19:33
Posty: 36
Pojazd:
No to mam takie pytanie, czy w ogólne jest duża różnica między wydechem wysoko a niskoobrotowym ;d
Czy jakbym miał no LeoVince ZX i by mi jechał np. 70 to z S6 Pro Replica by była duża różnica czy nie ?




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
Post: 15 lip 2013, 15:40 
***
Awatar użytkownika

Rejestracja: 16 lip 2011, 11:21
Posty: 1100
Lokalizacja: Podkarpacie [Blizne]
Pojazd: Audi A4 B6 / Honda CBF 125
Imię: Piotrek
Nikt nie jest wróżbitą i ci tego nie powie, wszytsko zalezy od regulacji.




_________________

Kiliknij i zobacz co u mojego Jeta!
http://forum.mieloch.pl/viewtopic.php?t=272161




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 26 ]  Przejdź na stronę 1, 2  Następna



Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 3 gości


Nie możesz tworzyć nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Przejdź do:  



Powered by phpBB © 2007 Group serwis komputerowy