Dzisiaj jest 25 lip 2025, 20:31



Strefa czasowa UTC+1godz.





Nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 39 ]  Przejdź na stronę Poprzednia  1, 2
Autor Wiadomość
Offline
 Tytuł:
Post: 14 paź 2011, 16:03 
***

Rejestracja: 27 lip 2010, 12:08
Posty: 642
Lokalizacja: okolice włocławka
Pojazd: Aprilia sr
może łańcuszek rozrządu spadł z zębatki na wale




_________________

Moja Apka aprilia-sr-by-dawid137137-t372258-60.html#p2463456


Share on FacebookShare on TwitterShare on Google+


Na górę
 Wyświetl profil  
 
 


Offline
 Tytuł:
Post: 14 paź 2011, 16:12 
***
Awatar użytkownika

Rejestracja: 23 maja 2009, 22:19
Posty: 923
Lokalizacja: Radomsko
Pojazd: Honda NSR 125
jak ustawiasz rozrząd to pasowało by zawory wyregulować :lol: to chyba każdy głupi wie




_________________

Obrazek




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 14 paź 2011, 16:21 
Ex Moderator
Awatar użytkownika

Rejestracja: 18 sie 2009, 21:39
Posty: 1337
Lokalizacja: Ciechanowiec
Pojazd:
Yakuza pisze:
jak ustawiasz rozrząd to pasowało by zawory wyregulować :lol: to chyba każdy głupi wie


One do kompresji nic nie mają jak są lekko przestawione...

Łańcuszek nie nałożony , źle skręcone, uszczelki nie dałeś , może świecy nie wsadziłeś :D


Ostatnio zmieniony 14 paź 2011, 16:21 przez Piórek, łącznie zmieniany 1 raz



Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 14 paź 2011, 16:34 
**
Awatar użytkownika

Rejestracja: 29 wrz 2011, 20:37
Posty: 356
Lokalizacja: Kalisz
Pojazd:
No wiec silnik wyciagniety z ramy !
Zdjalem wszystko jeszcze raz i Jedna szpilka sie nie zamyka (ta mniejsza)
Co to moze byc ? Mi sie zdaje ze przez to skuter stracil kompresje ?
Lancuszek jest zalozony bo jak krece magnetem to lancuszek tez sie kreci
Zawory mi bedzie tata regulowal , ale to dopiero jak ozywie silnik .
Uszczelki sa jakies metalowe (mysle czy nie dac jeszcze silnikonu !)
Swieca jest wkrecona nie na maxa ale juz prawie




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 14 paź 2011, 16:51 
***

Rejestracja: 27 lip 2010, 12:08
Posty: 642
Lokalizacja: okolice włocławka
Pojazd: Aprilia sr
seba1995, tam silikony ie daje się

a jak ustawiałeś rozrząd to ustawiłeś na magnecie na znaku T ?




_________________

Moja Apka aprilia-sr-by-dawid137137-t372258-60.html#p2463456




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 14 paź 2011, 16:57 
**
Awatar użytkownika

Rejestracja: 29 wrz 2011, 20:37
Posty: 356
Lokalizacja: Kalisz
Pojazd:
W moim piaggio akurat na magnecie nie ma zadnych liter ani nic innego jedynie te dwa magnesy podluzne




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 14 paź 2011, 16:58 
***

Rejestracja: 27 lip 2010, 12:08
Posty: 642
Lokalizacja: okolice włocławka
Pojazd: Aprilia sr
musi być tma gdzie są te magnesy musi wyć napisane znak T i F i na znak T ustawiasz




_________________

Moja Apka aprilia-sr-by-dawid137137-t372258-60.html#p2463456




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 14 paź 2011, 17:08 
**
Awatar użytkownika

Rejestracja: 29 wrz 2011, 20:37
Posty: 356
Lokalizacja: Kalisz
Pojazd:
u mnie niestety nie ma nic ale przed zdjeciem lancuszka zaznaczylem jak byly wtedy ustawione i wychodzi na to ze jak ustawie magneto tak jak wczesniej to tlok jest najwyzej (i chyba tak powinno byc)
Na zebatce przy zaworach mam tylko 2 kolko i jedną kreske .
W sklepie powiedzieli mi ze ta kreska ma byc na samej gorze rowno




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 15 paź 2011, 10:24 
**
Awatar użytkownika

Rejestracja: 29 wrz 2011, 20:37
Posty: 356
Lokalizacja: Kalisz
Pojazd:
Potrzebuje od was pomocy poniewaz chyba jest jeden zawor krzywy (ten dolny)
Gdzie go moge kupic na internecie ?
Sa rozne rozmiary ich czy nie >
Prosil bym o linki !




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 15 paź 2011, 10:26 
***

Rejestracja: 27 lip 2010, 12:08
Posty: 642
Lokalizacja: okolice włocławka
Pojazd: Aprilia sr
http://allegro.pl/zawory-zawor-komplet- ... 98571.html proszę




_________________

Moja Apka aprilia-sr-by-dawid137137-t372258-60.html#p2463456




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 15 paź 2011, 14:29 
**
Awatar użytkownika

Rejestracja: 29 wrz 2011, 20:37
Posty: 356
Lokalizacja: Kalisz
Pojazd:
A pewny jestes czy one pasuja ? bo jednak zip to nie chinczyk ani japonczyk




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 15 paź 2011, 15:46 
**

Rejestracja: 26 cze 2010, 15:39
Posty: 317
Pojazd:
Witam, z tego co tu czytam to widze ze lipy sobie narobiles. Moim zdaniem rozrzad zle ustawiony plus zawory. Wszystko do ustawienia. Tak jak pisali koledzy wyzej powinno byc na T ustawione i nie sadze zeby piaggio nie mialo oznaczenia na magnecie. Wystarczy ze rozrzad bedzie o zabek przestawiony i juz jest lipa. Tak samo jest z zaworami, lekko przestawiony i juz nie chce palic. Skoro nie pali to sproboj podlac mu benzyne pod swiece ewentaulnie wez zassaj wezyk od podcisnienia i wtedy proboj go palic.




_________________

PIAGGIO NRG LC MC1

- WAŁ TNT RACING HPC
- ŁOŻYSKA SKF C3 TEFLON
- WARIATOR MALOSSI MULTIWAR
- LEOVINCE ZX




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 15 paź 2011, 16:55 
Ex Moderator
Awatar użytkownika

Rejestracja: 18 sie 2009, 21:39
Posty: 1337
Lokalizacja: Ciechanowiec
Pojazd:
Kolegi rometa softa 125 rozbierałem też nie było żadnych oznaczeń :D Nawet na wałku zer dziurek kresek etc. Wsio musiałem na pomyśłunek ustawiać ;D

Tłok na samą górę i jazda.
Jeśli ty masz te dziurki i kreske na wałku to zrób tak jak pisałeś tłok na samą górę i tą kreskę :)

Co do zaworu czy pasuje to musiałbyś zmierzyć średnice i wysłać komuś kto by ci porównał.

Jeszcze upewnij się czy jest krzywy. Wlej w gniazda zaworowe jak są zamknięte czegoś co nie paruje jakiegoś płynu rzadkiego ;P I zostaw na jakiś czas :) Jak nie przecieknie to jest wsio ok.


Ostatnio zmieniony 15 paź 2011, 16:56 przez Piórek, łącznie zmieniany 1 raz



Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 15 paź 2011, 17:59 
**
Awatar użytkownika

Rejestracja: 29 wrz 2011, 20:37
Posty: 356
Lokalizacja: Kalisz
Pojazd:
wlewalem mleko ale jeden zawor (ten mniejszy od tlumika) sie nie zamyka bo jest krzywy .
I wszystko przez niego wylatuje wiec ta szpilka do wymiany jest
Rozrzad jest dobrze ustawiony , oraz przerwy na zaworach tez sa nie najgorzej ustawione bo wczesniej na nich palil normalnie .




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 16 paź 2011, 18:03 
**

Rejestracja: 12 maja 2011, 14:00
Posty: 248
Pojazd:
Jesli nie masz oznakowań na magnecie to ustaw tłok w gornym polozeniu i zakladaj wtedy wałek tak by 2 rownległe otwory pokrywaly sie rowno z glowica a jeden otwor był na zewnatrz do pokrywy zaworów.Bo gdy zalozysz niby dobrze wałek a tłok jest w dolnym połozeniu to to kompresja nie bedzie szla wtedy gdy ma byc.
Z tego co piszesz to jestes zielony w tych sprawach.Dlaczego twoj tata bedzie ci ustawiał zawory wtedy gdy urochomisz silnik,skoro zna sie troche na tym to czemu ci nie pomoze?


Ostatnio zmieniony 16 paź 2011, 18:04 przez marcincoli, łącznie zmieniany 1 raz



Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 16 paź 2011, 18:50 
**
Awatar użytkownika

Rejestracja: 29 wrz 2011, 20:37
Posty: 356
Lokalizacja: Kalisz
Pojazd:
bo ja w Holandi mieszkam a on w Polsce a kego zasada jest taka "Sam zepsules , Sam naprawisz"
Teraz musze wymienic zawor od tlumika bo krzywy jest i sie nie domyka i przez to nie ma kompresji chyba
Narazie mam na oku jeden silnik od runnera 125cc z kablami i wszystkim , i zalezy jak z cena , jak bedzie dobra to bedzie swapik


Ostatnio zmieniony 16 paź 2011, 18:52 przez seba1995, łącznie zmieniany 1 raz



Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 18 paź 2011, 15:24 
**
Awatar użytkownika

Rejestracja: 29 wrz 2011, 20:37
Posty: 356
Lokalizacja: Kalisz
Pojazd:
Silnik kupiony ^^
Jednak dostalem za 20 euro jeszcze rame od runnera chyba i jednak swapa nie bedzie tylko bede go skladac .
Wiecie czy mozna wyprostowac zawor , jest tylko na samej gorze szkrzywiony i nie za mocno wiec moze by sie go udalo wyprostowac a nowy zawor kosztuje 300zl wiec nie oplaca sie




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 18 paź 2011, 15:43 
Ex Moderator
Awatar użytkownika

Rejestracja: 18 sie 2009, 21:39
Posty: 1337
Lokalizacja: Ciechanowiec
Pojazd:
Idź do kowala jakiegoś porządnego.




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 18 paź 2011, 15:46 
**
Awatar użytkownika

Rejestracja: 29 wrz 2011, 20:37
Posty: 356
Lokalizacja: Kalisz
Pojazd:
kurde zeby tak mozliwosc byla to bym poszedl , ale w holandii nie ma kowali :(
a jakis domowy sposob > ?




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 39 ]  Przejdź na stronę Poprzednia  1, 2



Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 1 gość


Nie możesz tworzyć nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Przejdź do:  



cron Powered by phpBB © 2007 Group serwis komputerowy