Dzisiaj jest 13 lut 2025, 10:51



Strefa czasowa UTC+1godz.





Nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 7 ] 
Autor Wiadomość
Offline
Post: 01 gru 2010, 11:25 
****
Awatar użytkownika

Rejestracja: 15 lip 2009, 23:02
Posty: 1617
Lokalizacja: Sandomierz
Pojazd: borsche vr5
siema, chciałem wykręcić szpilki z karteru a one się skręciły jakby były z plastiku i urwały :| na dodatek w karterze i zostały w środku tylko ten gwint ;/ jak to wykręcić ? musi być bez rozwiercania i gwintowania


Share on FacebookShare on TwitterShare on Google+


Na górę
 Wyświetl profil  
 
 


Offline
 Tytuł:
Post: 01 gru 2010, 11:39 
**
Awatar użytkownika

Rejestracja: 21 lis 2009, 22:08
Posty: 357
Lokalizacja: Wrocław/Poznań
Pojazd:
Jedyne wyjście to kupno wiertła o średnicy nieco mniejszej od szpilki i wywiercenie.
Wiercisz powoli następnie dajesz lewe obroty i próbujesz czy się wykręci razem ze szpilką.
Jak tak nie pójdzie to kupujesz takie same wiertło, wiercisz, gwintujesz i działa :)




_________________

"Nie sprzęt a technika zrobi z Ciebie zawodnika"
Obrazek




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 01 gru 2010, 11:46 
****
Awatar użytkownika

Rejestracja: 15 lip 2009, 23:02
Posty: 1617
Lokalizacja: Sandomierz
Pojazd: borsche vr5
pewnie muszę to rozwiercić i nagwintować :roll: eh lipa. ok dzięki




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 01 gru 2010, 14:28 
**
Awatar użytkownika

Rejestracja: 12 sty 2010, 20:42
Posty: 276
Lokalizacja: Kępno
Pojazd:
Gibon_F12,
Dobrze myślisz ale z tym wiertlem co ma chodzić w lewą stronę to lipa.
Wywierć dziurkę małym wiertłem w szpilce, następnie idź kup zestaw wywiertaków, załóż włącz lewe obroty mocno przyciśnij i powoli wkręcaj w tą dziurkę aż się zablokuje i przyciśnij mocniej guzik od wiertarki i powinno się wykręcić,chyba ,że się ułamie wywiertak.Ojciec tak ostatnio wykręcał ułamane szpilki kolektora wydechowego.




_________________

...Bo życie jest po to by latać na moto...
Szerokości,lewa i w górę.


Ostatnio zmieniony 01 gru 2010, 14:33 przez AdiPiaggioNTT, łącznie zmieniany 1 raz



Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 01 gru 2010, 14:43 
****
Awatar użytkownika

Rejestracja: 15 lip 2009, 23:02
Posty: 1617
Lokalizacja: Sandomierz
Pojazd: borsche vr5
skocze dzisiaj z tym do pobliskiego mechanika i zobaczymy. :wink: jak nie to kupie inne kartery bo mi zostały po przeróbce z purejet'a.




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 02 gru 2010, 10:53 
*
Awatar użytkownika

Rejestracja: 19 lip 2009, 21:11
Posty: 161
Lokalizacja: Siedlce
Pojazd:
Przewiercasz szpilkę wiertłem o mniejszej średnicy, ale nie rób tego zwykłą wiertarką tylko taką mocowaną na stałe co wiertło opuszczasz dźwigną. Jak już przewiercisz to potrzebny jest wykrętak, kupisz w sklepie z narzędziami (to jest stożek gwintowany w lewą stronę) i wkręcasz go po pewnym czasie szpilka musi ustąpić i wyjdzie.




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 02 gru 2010, 15:43 
***
Awatar użytkownika

Rejestracja: 21 sie 2009, 21:01
Posty: 905
Pojazd:
Tylko chce wam powiedzieć że w aluminium jak się śruby urwą to strasznie ciężko to rozwiercić bo schodzi wiertło na aluminium.I cieżko jest dobrze wywiercić nawet wiertarką stołową.




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 7 ] 



Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 5 gości


Nie możesz tworzyć nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Przejdź do:  



Powered by phpBB © 2007 Group serwis komputerowy