Dzisiaj jest 25 lip 2025, 20:21



Strefa czasowa UTC+1godz.





Nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 4 ] 
Autor Wiadomość
Offline
Post: 17 cze 2010, 9:46 
***
Awatar użytkownika

Rejestracja: 10 lip 2009, 9:50
Posty: 622
Pojazd:
Czy żeby wymienić uszczelniacze na wale trzeba rozpoławiać silnik ?




_________________

100 km/h LICZNIKOWE i po co mi jakiś tuning :D


Share on FacebookShare on TwitterShare on Google+


Na górę
 Wyświetl profil  
 
 


Offline
 Tytuł:
Post: 17 cze 2010, 11:38 
*

Rejestracja: 24 sty 2010, 19:13
Posty: 165
Lokalizacja: Ciechomin/Warszawa
Pojazd:
jak podwarzysz je śrubokrętem żeby wyjąc to tak to z włożeniem nie ma problemu




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 17 cze 2010, 22:34 
***
Awatar użytkownika

Rejestracja: 10 lip 2009, 9:50
Posty: 622
Pojazd:
aha bo one są zaraz za tym zabezpieczeniem segera tak bo nie grzebałem się w tym jeszcze ??




_________________

100 km/h LICZNIKOWE i po co mi jakiś tuning :D




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 18 cze 2010, 7:31 
*

Rejestracja: 24 sty 2010, 19:13
Posty: 165
Lokalizacja: Ciechomin/Warszawa
Pojazd:
tak ja bym radził porozbieraj to wszystko aż do zimeringów i je tym śrubokrętem wyciągnij potem nowy zumering dopasuj sobie do niego grubość rurki i rurka napuchaj do karteru :)




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 4 ] 



Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 0 gości


Nie możesz tworzyć nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Przejdź do:  



Powered by phpBB © 2007 Group serwis komputerowy