Dzisiaj jest 03 sie 2025, 11:11



Strefa czasowa UTC+1godz.





Nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 3 ] 
Autor Wiadomość
Offline
Post: 14 sty 2010, 17:55 
*

Rejestracja: 26 lis 2009, 12:32
Posty: 89
Lokalizacja: Częstochowa
Pojazd:
Witam, ostatnio pytałem was o rade w wyborze cylindra, zrobilem jak mowiliscie zamowilem AirSal Sport 80ccm (Kingway, Zipp...silniki 139qmb)

mam teraz problem z uzbrojeniem tłoka w pierścienie z pierścieniem zbierajacym olej ten na samym dole dałem sobie rade teraz pozostały mi 2 pierscionki.

jeden ze srebrną ramką i 2 cały czarny. na pierścionkach są napisane oznaczenia (R) czy ta literka ma być skierowana do góry czy na doł i ktory pierścien gdzie idzie.

Bardzo prosze o pomoc.


Share on FacebookShare on TwitterShare on Google+


Na górę
 Wyświetl profil  
 
 


Offline
 Tytuł:
Post: 14 sty 2010, 18:28 
**

Rejestracja: 22 lis 2009, 18:30
Posty: 217
Lokalizacja: JWN
Pojazd:
carny na dól a srebrny zawsze na górę a w 4t to obojętne gdzie pierscien bedzie ja założyłem do gaźnika zamkami obydwa tak samo i jeździ mowa o 4t :wink:




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 14 sty 2010, 22:48 
*
Awatar użytkownika

Rejestracja: 14 sty 2010, 0:08
Posty: 9
Lokalizacja: Ruda Śląska
Pojazd:
Ja tez tak dałem czarny na dól :) a pierscienie zamknąłem te cienkie wzgledem siebie o 180 stopni i olejowy wzgledem 1 z cienkich 270 stopni :) a te 2 u gory czarny i srebrny wzgledem siebie o 180 stopni :)




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 3 ] 



Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 26 gości


Nie możesz tworzyć nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Przejdź do:  



Powered by phpBB © 2007 Group serwis komputerowy