Dzisiaj jest 21 lut 2025, 0:03



Strefa czasowa UTC+1godz.





Nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 5560 ]  Przejdź na stronę Poprzednia  1 ... 106, 107, 108, 109, 110, 111, 112 ... 278  Następna
Autor Wiadomość
Offline
 Tytuł:
Post: 19 lip 2012, 23:39 
*
Awatar użytkownika

Rejestracja: 17 cze 2009, 18:35
Posty: 63
Lokalizacja: rbn
Pojazd:
JawoR, norma po założeniu lpg :)




_________________

Obrazek
Obrazek


Share on FacebookShare on TwitterShare on Google+


Na górę
 Wyświetl profil  
 
 


Offline
 Tytuł:
Post: 20 lip 2012, 11:07 
****
Awatar użytkownika

Rejestracja: 30 kwie 2010, 20:44
Posty: 1516
Pojazd: C4
Jak wroce to pewnie zregeneruje wtryski (sam tata mi to zaproponowal), swiece juz czekaja jak i filtr paliwa no i zmiana tych plastikowych ramek pod tablice na czarne.




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 20 lip 2012, 12:02 
***
Awatar użytkownika

Rejestracja: 14 cze 2009, 23:05
Posty: 766
Lokalizacja: Wschowa
Pojazd: Raptor R700 i 80 Cab
Jacek987 pisze:
JawoR, norma po założeniu lpg :)


Uszczelniacze nie siadają od gazu :wink:

Uszczelka pod głowicą, owszem, ale nie uszczelniacze. Audi trochę stało w Niemczech, gumy na uszczelniaczach stwardniały i straciły swoje właściwości.. A później ja się dorwałem i odchamiłem Audi, a tego uszczelniacze nie wytrzymały :mrgreen:




_________________

razor99 pisze:
muszę prowadzić jedną ręką bo już na obie ręce nie mogę

- Bo?
razor99 pisze:
bo jak waliłem to miałem zgiętą rękę w łokciu oraz w nadgarstku


Obrazek




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 20 lip 2012, 19:59 
***

Rejestracja: 02 lut 2010, 20:57
Posty: 1126
Lokalizacja: WLKP
Pojazd: Coś co ma 4 kółka..
JawoR, jaki koszt tych uszczelniaczy ? Mnie uszczelka wyniosła 40zł, w poniedziałek do odbioru.




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 20 lip 2012, 20:21 
*
Awatar użytkownika

Rejestracja: 17 cze 2009, 18:35
Posty: 63
Lokalizacja: rbn
Pojazd:
JawoR, no kwestia sporna :) LPG ma wyższą temp spalania, więc i uszczelniacze zaworowe dostają po tyłku :)




_________________

Obrazek
Obrazek




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 20 lip 2012, 20:37 
****
Awatar użytkownika

Rejestracja: 30 lip 2009, 15:20
Posty: 1275
Lokalizacja: SkiernieVice
Pojazd: GOLFS ROYCE TRZECI
Jacek987 pisze:
więc i uszczelniacze zaworowe dostają po tyłku

a szczególnie jak sie na lpg sprawdza osiągi to sa skutki.
na lpg trzeba delikatnie i bardzo doac bo motor dostaje i tak po pupie




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 20 lip 2012, 21:43 
***
Awatar użytkownika

Rejestracja: 14 cze 2009, 23:05
Posty: 766
Lokalizacja: Wschowa
Pojazd: Raptor R700 i 80 Cab
Darex pisze:
JawoR, jaki koszt tych uszczelniaczy ? Mnie uszczelka wyniosła 40zł, w poniedziałek do odbioru.


Z wymianą zamknę się w 400zł


JaJeCkO pisze:
Jacek987 pisze:
więc i uszczelniacze zaworowe dostają po tyłku

a szczególnie jak sie na lpg sprawdza osiągi to sa skutki.
na lpg trzeba delikatnie i bardzo doac bo motor dostaje i tak po pupie


Obrazek




_________________

razor99 pisze:
muszę prowadzić jedną ręką bo już na obie ręce nie mogę

- Bo?
razor99 pisze:
bo jak waliłem to miałem zgiętą rękę w łokciu oraz w nadgarstku


Obrazek


Ostatnio zmieniony 20 lip 2012, 21:45 przez JawoR, łącznie zmieniany 1 raz



Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 20 lip 2012, 22:26 
***
Awatar użytkownika

Rejestracja: 19 lut 2007, 19:25
Posty: 592
Pojazd: E90 w dizlu
LPG to LPG nigdy dla silnika obojętne nie będzie, tylko pan kazio w gazowni ci powie że 5 koni więcej będzie, już nawet spotykałem się z teoriami że gaz jest lepszy niż benzyna, no bo w końcu wyzsza liczba oktanowa !




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 20 lip 2012, 23:00 
***
Awatar użytkownika

Rejestracja: 03 mar 2008, 12:54
Posty: 1151
Lokalizacja: Mrągowo
Pojazd: Wir leben Autos
Instalacja LPG ingeruje w silnik i absolutnie nikt nie powie, że taki motor z gazem nie dostaje po tyłku bo dostaje :mrgreen:




_________________

Obrazek
"Tuskobus to ściema, szczaw jest prawdą."




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 20 lip 2012, 23:03 
****
Awatar użytkownika

Rejestracja: 10 kwie 2010, 15:07
Posty: 1287
Lokalizacja: Burzenin/Sieradz
Pojazd:
czarekcw pisze:
Instalacja LPG ingeruje w silnik i absolutnie nikt nie powie, że taki motor z gazem nie dostaje po tyłku bo dostaje :mrgreen:


Dostaje, ale padnie po takim czasie,że z zaoszczędzonych pieniędzy będzie Cię stac na 10 takich silników albo i nowe auto;) Wiec tak czy tak, oszczędnosc i praktycznośc.




_________________

Chcesz zobaczyć jeden z najlepszych projektów SuperMoto na forum? Kliknij !! Dziesiątki upów,Wiele modyfikacji,Obecnie już tuning na poziomie RACING,Napewno sie zainteresujesz!




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 20 lip 2012, 23:07 
***
Awatar użytkownika

Rejestracja: 03 mar 2008, 12:54
Posty: 1151
Lokalizacja: Mrągowo
Pojazd: Wir leben Autos
krzysiek39, no to ciekawe czy w portfelu widzisz tą oszczędność mając LPG. Czy ktoś ma jakąś skarbonkę i zamiast wydawać 200zł na paliwo to wydaje 100zł a pozostałe 100zł odłoży :mrgreen:




_________________

Obrazek
"Tuskobus to ściema, szczaw jest prawdą."




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 20 lip 2012, 23:07 
***

Rejestracja: 02 lut 2010, 20:57
Posty: 1126
Lokalizacja: WLKP
Pojazd: Coś co ma 4 kółka..
Jak to pewien magister rzekł: "Póki mnie stać na benzynę, to gazu nie zamontuję" :D




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 20 lip 2012, 23:14 
***
Awatar użytkownika

Rejestracja: 03 mar 2008, 12:54
Posty: 1151
Lokalizacja: Mrągowo
Pojazd: Wir leben Autos
I się pod tym podpisuję :mrgreen: . Po co mam mieć problemy z instalacją skoro dla mnie auto ma non stop służyć bezawaryjnie (a instalacja to kolejny kłopot), do tego najpierw trzeba wyłożyć na instalkę.

Jak to inny magisterek rzekł- "Stać cię na konie to stać cię na owies" :mrgreen:




_________________

Obrazek
"Tuskobus to ściema, szczaw jest prawdą."




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 20 lip 2012, 23:16 
***

Rejestracja: 02 lut 2010, 20:57
Posty: 1126
Lokalizacja: WLKP
Pojazd: Coś co ma 4 kółka..
czarekcw pisze:
I się pod tym podpisuję

x2 :D
Coś kosztem czegoś, niby oszczędność itp, ale różnie to z tym bywa..
Do jakiegoś parcha z '93-95 to bym założył, ale tu pierdzielę.. :D




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 20 lip 2012, 23:18 
***
Awatar użytkownika

Rejestracja: 03 mar 2008, 12:54
Posty: 1151
Lokalizacja: Mrągowo
Pojazd: Wir leben Autos
Gdyby mnie nie było stać na lanie PB w 1.6 to rozglądałbym się za SDI :twisted: .




_________________

Obrazek
"Tuskobus to ściema, szczaw jest prawdą."




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 20 lip 2012, 23:19 
***

Rejestracja: 02 lut 2010, 20:57
Posty: 1126
Lokalizacja: WLKP
Pojazd: Coś co ma 4 kółka..
No niby tak, ale kurna, ta cholera jest głośna jak nie wiem i słabiutkie trochu, choć pali tyle co nic i proste jak budowa cepa.. :P




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 20 lip 2012, 23:23 
***
Awatar użytkownika

Rejestracja: 03 mar 2008, 12:54
Posty: 1151
Lokalizacja: Mrągowo
Pojazd: Wir leben Autos
No właśnie o to chodzi- jak oszczędność to na wszystkim. Mało pali ropy i do tego każdy heniek go naprawi, czego chcieć więcej. A w budzie Golfa jakoś się odpycha, na pewno lepiej niż 1.4 16v a że jest głośniejszy to idzie przeboleć :wink:




_________________

Obrazek
"Tuskobus to ściema, szczaw jest prawdą."




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 20 lip 2012, 23:27 
***

Rejestracja: 02 lut 2010, 20:57
Posty: 1126
Lokalizacja: WLKP
Pojazd: Coś co ma 4 kółka..
czarekcw, no niby tak, ale skończmy dyskusję o ropniaku :D
Na diesla przyjdzie jeszcze czas, póki co mnie na niego nie stać, ot co ;)




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 21 lip 2012, 0:23 
****
Awatar użytkownika

Rejestracja: 28 cze 2009, 23:25
Posty: 1409
Lokalizacja: Płock
Pojazd: mamy, taty i siostry
czarekcw, no nie wiem czy tak mało :D
Mi Vectra po autostradzie(do 150/h) spaliła 8,63l/100km.

Gdzie ta oszczędność.


A LPG to LPG. Miałem 2 samochody na podtlenku i nie narzekam.
To, że płaciłem za instalacje, to jedno. Jednak miałem to wliczone w zakup samochodu. Szukałem tańszego nadającego się pod lpg.
Betą zrobiłem jakieś 7000km i na prawdę tanio mnie to wyszło.
Jak kolega mówił, że go trasa jego benzyną(2.0 BMW e36) wyniosła 250zł(nad morze - lekko ponad 300km), no to sory :P
Moją wyszło 220zł w obie strony(gaz). Osiągi te same(zbliżone), wygoda ta sama.




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 21 lip 2012, 8:19 
*
Awatar użytkownika

Rejestracja: 17 cze 2009, 18:35
Posty: 63
Lokalizacja: rbn
Pojazd:
Z tymi uszczelkami i uszczelniaczami to tak jest , jak się gaz zakłada do "starszego" silnika w którym to wszystko ma już swoje lata,zmurszało itd. :) Nowe uszczelniacze,uszczelka i można śmigać :) Ja mam 3 auto z lpg i w życiu nie kupiłbym gołej benzynki :cool: Czerwone mk3 przelatało 80tyś km na lpg i nie było wglądu do instalacji ;) Kabli zapłonowych nawet nie zmieniałem :) ( świece niestety tak, chociaż nie było potrzeby bo okazał się pieprznięty czujnik halla ) Nikt mi nie wmówi , że gaz to zło. Oczywiście trzeba wiedzieć , które silniki można gazować , bo nie wszystkie go lubią :) Np. silnik na K-Jetronicu nie bardzo się nadaje :< Są tacy , którzy jeżdżą,ale panuje mieszana opinia na ten temat.


czarekcw pisze:
Czy ktoś ma jakąś skarbonkę i zamiast wydawać 200zł na paliwo to wydaje 100zł a pozostałe 100zł odłoży


Ja tak nie robię. Po prostu więcej jeżdżę :P


krzysiek39 pisze:
Dostaje, ale padnie po takim czasie,że z zaoszczędzonych pieniędzy będzie Cię stac na 10 takich silników albo i nowe auto;) Wiec tak czy tak, oszczędnosc i praktycznośc.



Dokładnie :)
Darex pisze:
Do jakiegoś parcha z '93-95 to bym założył, ale tu pierdzielę..



Nie skomentuję tego :)



PS: Ostatnio z kumplem byłem audicą b5 1.8T AJL u gazownika ( 10tyś km pykło i tam przeglądzik instalacji ) , koleś jest ogólnie magikiem od tych spraw w moich okolicach.Zrobił remap , latopa wziął do środka i w czasie jazdy ją ustawiał.Jedziemy a on "ostatnio jeden pan przyjechał CLS-em 6.3 AMG i go gazowaliśmy.Zrobił już ok 10tyś km i jak na razie nie ma żadnego problemu " :wink:


A jakbym miał brać diesla to tylko jakiegoś mocniejszego, bo jakieś SDI , które nie jedzie a przeliczając wychodzi na to samo jakbym miał jeździć 2.0 16V na podtlenku.No to chyba wiadomo co bym wybrał :mrgreen:




_________________

Obrazek
Obrazek




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 5560 ]  Przejdź na stronę Poprzednia  1 ... 106, 107, 108, 109, 110, 111, 112 ... 278  Następna



Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 9 gości


Nie możesz tworzyć nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Przejdź do:  



Powered by phpBB © 2007 Group serwis komputerowy