Dzisiaj jest 21 mar 2025, 6:38



Strefa czasowa UTC+1godz.





Nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 5560 ]  Przejdź na stronę Poprzednia  1 ... 128, 129, 130, 131, 132, 133, 134 ... 278  Następna
Autor Wiadomość
Offline
 Tytuł:
Post: 17 wrz 2012, 21:15 
***

Rejestracja: 02 lut 2010, 20:57
Posty: 1126
Lokalizacja: WLKP
Pojazd: Coś co ma 4 kółka..
sv80 pisze:
lampki na polift hella

Kurde, marzy mi się taki mod, ale kiedy to nastąpi.. Ech :D
sv80 pisze:
Jak tam A3? Modzisz coś?

Wiesz co, na razie zbytnio kaski na porządne mody nie mam, w pierwszej kolejności staram się wymieniać części eksploatacyjne, na przyjemności też przyjdzie czas ;)
Masz konto na a3-club ? Jeśli tak to pisz na PW nick :)


Share on FacebookShare on TwitterShare on Google+


Na górę
 Wyświetl profil  
 
 


Offline
 Tytuł:
Post: 17 wrz 2012, 21:42 
*
Awatar użytkownika

Rejestracja: 28 lip 2009, 19:06
Posty: 154
Lokalizacja: Radom/Mazowieckie
Pojazd:
No mam konto ;) Poszło pw.




_________________

Moja Roxana Blue&White :*
http://forum.mieloch.pl/viewtopic.php?t=154072




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 04 paź 2012, 20:53 
***

Rejestracja: 17 sty 2010, 12:22
Posty: 1052
Lokalizacja: opole
Pojazd:
siema, zna się ktoś na tuningu ? konkretnie chodzi o silnik 1.8 turbo, jakie modyfikacje
wykonać ? mam założony blow off hks
auto audi a3 ;)


Ostatnio zmieniony 04 paź 2012, 20:53 przez olek_sr, łącznie zmieniany 1 raz



Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 04 paź 2012, 21:21 
***

Rejestracja: 02 lut 2010, 20:57
Posty: 1126
Lokalizacja: WLKP
Pojazd: Coś co ma 4 kółka..
Mało masz for tematycznych poświęconych dla aut posiadających ten silnik .. ? :roll:
Wejdź tam i sobie poszukaj...




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 04 paź 2012, 21:59 
***
Awatar użytkownika

Rejestracja: 07 lip 2009, 21:19
Posty: 596
Lokalizacja: Long Beach, CA
Pojazd: Z4 E85/530dA E60 M-Tech/Sierra
olek_sr, zależy ile mocy chcesz osiągnąć, jaki masz budżet.




_________________

Obrazek




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 05 paź 2012, 15:01 
***

Rejestracja: 17 sty 2010, 12:22
Posty: 1052
Lokalizacja: opole
Pojazd:
200 no góra 250km wiadomo przód napęd więc więcej mocy nie ma sensu ;p chodzi o to żeby szybko i sprawnie to jeździło na codzień do jazdy ;)

EDIT: to samo pytanie, tylko silnik 1.9 tdi planowana moc max 200km

prosze o opisanie tuningu obu silników, z góry dzięki ;)


Ostatnio zmieniony 05 paź 2012, 17:45 przez olek_sr, łącznie zmieniany 1 raz



Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 06 paź 2012, 11:14 
***
Awatar użytkownika

Rejestracja: 14 cze 2009, 23:05
Posty: 766
Lokalizacja: Wschowa
Pojazd: Raptor R700 i 80 Cab
Kurcze, jak ja tu dawno nie byłem :D

Ale cały czas do przodu :D


Obrazek

Obrazek


A w międzyczasie się dorobiłem takiej

Obrazek




_________________

razor99 pisze:
muszę prowadzić jedną ręką bo już na obie ręce nie mogę

- Bo?
razor99 pisze:
bo jak waliłem to miałem zgiętą rękę w łokciu oraz w nadgarstku


Obrazek


Ostatnio zmieniony 06 paź 2012, 11:17 przez JawoR, łącznie zmieniany 1 raz



Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 06 paź 2012, 16:55 
*
Awatar użytkownika

Rejestracja: 28 lip 2009, 19:06
Posty: 154
Lokalizacja: Radom/Mazowieckie
Pojazd:
W 1.8 turbo można dużo rzeczy zrobić odnośnie podnoszenia mocy :)

A tak apropo przez ten blow-off nie głupieje ci przepływomierz?

Jeśli masz 1.8 t 150km AGU to mógłbyś wrzucić turbo K04 i masz 250-280km. Ale za tym idzie wymiana kolektora wydechowego, dolotowego, wtrysków, montaż FMIC' a, + przelot i inne pierdoły typu uszczelki, śruby itp. Ale taka modyfikacja kosztuje gdzieś około 10 tyś. A jeśli chcesz przyrost rzędu 25-30km wystarczy sam program u dobregu tunera. Koszt jakieś 1000zł. Wszystko zależy od budżetu i co chcesz osiągnąć ;)




_________________

Moja Roxana Blue&White :*
http://forum.mieloch.pl/viewtopic.php?t=154072




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 06 paź 2012, 17:06 
***
Awatar użytkownika

Rejestracja: 07 lip 2009, 21:19
Posty: 596
Lokalizacja: Long Beach, CA
Pojazd: Z4 E85/530dA E60 M-Tech/Sierra
olek_sr, tak jak pisze sv80, K04 styknie, do tej mocy nie ma sensu większej dmuchawy wkładać. Wtryski BAM/APX, TIP, DP, FMIC, strojenie i ogień.
A 1.9 TDI to na PD czy VP? Do tej mocy pakowałbym dmuchawe GTB1756VK, ale napisz tylko jakie to 1.9, wtedy postaram się coś podpowiedzieć.




_________________

Obrazek




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 06 paź 2012, 21:04 
***

Rejestracja: 17 sty 2010, 12:22
Posty: 1052
Lokalizacja: opole
Pojazd:
1.9 tdi 110 km dokladny model musze sprawdzic ;)




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 06 paź 2012, 21:10 
***
Awatar użytkownika

Rejestracja: 07 lip 2009, 21:19
Posty: 596
Lokalizacja: Long Beach, CA
Pojazd: Z4 E85/530dA E60 M-Tech/Sierra
olek_sr, czyli VP. To potrzeba będzie pompa z tłokiem 11mm (była w AHH, ALH w automacie), wtryskiwacze 0.260, FMIC, DP z 3 cale, TIP, dmuchawka GTB1756VK, mocniejsze sprzęgło, bo seryjne już nie wyrobi, wypluje +/- 200KM i 400+NM (dla bezpieczeństwa sprzęgła), z ładnymi krzywymi momentu. Koszt minimum 6000zł.




_________________

Obrazek




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 06 paź 2012, 21:29 
***

Rejestracja: 17 sty 2010, 12:22
Posty: 1052
Lokalizacja: opole
Pojazd:
dobra wielkie dzięki za info ;D

a który silnik bardziej polecasz ? bo ojciec kupił dwie a3 jedna 1.8 turbo, a druga 1.9 tdi i nie wiem którego sobie wybrać ? będę smigał zazwyczaj po mieście i do szkoły, + jakieś wypady za miasto ok 100km i pare razy w roku do holadnii (2-4 razy)




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 06 paź 2012, 21:34 
***
Awatar użytkownika

Rejestracja: 07 lip 2009, 21:19
Posty: 596
Lokalizacja: Long Beach, CA
Pojazd: Z4 E85/530dA E60 M-Tech/Sierra
olek_sr, miałbym problem, za 1.9 przemawia dużo niższe spalanie przy dobrym ogniu, za 1.8T możliwosć jeszcze sporego zwiększenia mocy. Tak na teraz chyba 1.9.




_________________

Obrazek




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 06 paź 2012, 21:41 
***
Awatar użytkownika

Rejestracja: 03 mar 2008, 12:54
Posty: 1151
Lokalizacja: Mrągowo
Pojazd: Wir leben Autos
JawoR, kope lat :mrgreen:

Borek96, mam obecnie (wg licznika w swoim Golfie 1.6) prawie 190 000km, leję półsyntetyk. Czy źle robię i lepiej lać full syntetyk?




_________________

Obrazek
"Tuskobus to ściema, szczaw jest prawdą."




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 06 paź 2012, 21:44 
***
Awatar użytkownika

Rejestracja: 07 lip 2009, 21:19
Posty: 596
Lokalizacja: Long Beach, CA
Pojazd: Z4 E85/530dA E60 M-Tech/Sierra
czarekcw, póki nie bierze oleju, ja bym lał syntetyka. Tylko jak będziesz zminiał na syntetyka to zalej płukankę.




_________________

Obrazek




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 06 paź 2012, 21:47 
***
Awatar użytkownika

Rejestracja: 03 mar 2008, 12:54
Posty: 1151
Lokalizacja: Mrągowo
Pojazd: Wir leben Autos
Borek96, to tak ubywa ze jak mam np pelny bagnet to do wymiany oleju ubedzie pol oleju na bagnecie (a wymiany oleju robię po ponad 10 000km bo nigdy rowno 10 tys km nie uda mi sie wymienic) :) .




_________________

Obrazek
"Tuskobus to ściema, szczaw jest prawdą."




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 06 paź 2012, 21:48 
***
Awatar użytkownika

Rejestracja: 07 lip 2009, 21:19
Posty: 596
Lokalizacja: Long Beach, CA
Pojazd: Z4 E85/530dA E60 M-Tech/Sierra
czarekcw, to jak coś tam ubywa to zostań przy półsyntetyku, bo syntetyka więcej będzie ubywać.




_________________

Obrazek




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 07 paź 2012, 0:48 
***
Awatar użytkownika

Rejestracja: 14 cze 2009, 23:05
Posty: 766
Lokalizacja: Wschowa
Pojazd: Raptor R700 i 80 Cab
czarekcw pisze:
JawoR, kope lat :mrgreen:

Borek96, mam obecnie (wg licznika w swoim Golfie 1.6) prawie 190 000km, leję półsyntetyk. Czy źle robię i lepiej lać full syntetyk?


Nie kombinuj. Zalejesz syntetyk, to zacznie więcej brać, przepłukasz przed tym płukanką i masz pewne, że będzie brać jeszcze więcej, bo usuniesz wszystkie mikroszczeliny uszczelnione przez półsyntetyk.

Po cholere zmieniać ten olej? :D

Mi cykło 180tyś i silnik u mechanika, remont, praktycznie kapitalka.

Uszczelka pod głowicą, panewki, pierścienie, wszystkie uszczelki i uszczelniacze. Do tego planowanie głowicy i docieranie zaworów + wymiana oleju na nowy pół syntetyk.


Masakra co się z tą Audi dzieje :? Tuż przed odstawieniem na warsztat brała 3 litry płynu chłodzącego na 80km :lol:

Niemiec dobrze wiedział, że sprzedaje auto z uszkodzoną uszczelką.




_________________

razor99 pisze:
muszę prowadzić jedną ręką bo już na obie ręce nie mogę

- Bo?
razor99 pisze:
bo jak waliłem to miałem zgiętą rękę w łokciu oraz w nadgarstku


Obrazek


Ostatnio zmieniony 07 paź 2012, 0:49 przez JawoR, łącznie zmieniany 1 raz



Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 07 paź 2012, 0:51 
***
Awatar użytkownika

Rejestracja: 07 lip 2009, 21:19
Posty: 596
Lokalizacja: Long Beach, CA
Pojazd: Z4 E85/530dA E60 M-Tech/Sierra
JawoR, czyli jednak przy 1.6 zostałeś.




_________________

Obrazek




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 07 paź 2012, 0:58 
***
Awatar użytkownika

Rejestracja: 14 cze 2009, 23:05
Posty: 766
Lokalizacja: Wschowa
Pojazd: Raptor R700 i 80 Cab
Mogłem zmienić na 1.8, tylko kwestia taka, że 1.8 owszem, ładnie chodziło, równo, nie kopciło itp, tylko wielka nie wiadoma np w jakim stanie jest uszczelka. Silnik ze skrzynią ok 400zł, zrobienie uszczelki w nim na zapas ok 500zł i przekładka ok 500zł. To masz 1400zł, a na ten remont wydam ok 1000zł-1100zł i będę miał wszystko porobione, a też nie wiadomo jak z częściami do przekładki 1.8, czy byłoby wsio P&P.

Jakby było pod ręką 1.8T do ok 1,5tyś-2tyś to bym się skusił, ale nic nie znalazłem.

Jeszcze kilka takich liftów jak ten srebrny wyżej na części, to zmieniam furę na B6 Avant <33 I tyle w temacie :twisted:




_________________

razor99 pisze:
muszę prowadzić jedną ręką bo już na obie ręce nie mogę

- Bo?
razor99 pisze:
bo jak waliłem to miałem zgiętą rękę w łokciu oraz w nadgarstku


Obrazek


Ostatnio zmieniony 07 paź 2012, 0:59 przez JawoR, łącznie zmieniany 1 raz



Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 5560 ]  Przejdź na stronę Poprzednia  1 ... 128, 129, 130, 131, 132, 133, 134 ... 278  Następna



Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 0 gości


Nie możesz tworzyć nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Przejdź do:  



Powered by phpBB © 2007 Group serwis komputerowy