Dzisiaj jest 21 sty 2025, 15:00



Strefa czasowa UTC+1godz.





Nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 5560 ]  Przejdź na stronę Poprzednia  1 ... 220, 221, 222, 223, 224, 225, 226 ... 278  Następna
Autor Wiadomość
Offline
Post: 15 paź 2013, 19:17 
***
Awatar użytkownika

Rejestracja: 22 mar 2009, 12:58
Posty: 1103
Lokalizacja: Bielsko
Pojazd: 147 JTDm
Ja nie wiedziałem że do golfa 3 są blendy na tył :P. W przyszłym tygodniu może wpadnie grill GTI dwa żeberka :cool:


Share on FacebookShare on TwitterShare on Google+


Na górę
 Wyświetl profil  
 
 


Offline
Post: 15 paź 2013, 20:29 
Ex Moderator
Awatar użytkownika

Rejestracja: 28 maja 2009, 15:26
Posty: 2647
Pojazd:
A są bo ja nie widziałem do mk3 ? :mrgreen:




_________________

Obrazek




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
Post: 15 paź 2013, 20:36 
***
Awatar użytkownika

Rejestracja: 22 mar 2009, 12:58
Posty: 1103
Lokalizacja: Bielsko
Pojazd: 147 JTDm
Obrazek
Obrazek
:cool:




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
Post: 15 paź 2013, 21:48 
Ex Moderator
Awatar użytkownika

Rejestracja: 28 maja 2009, 15:26
Posty: 2647
Pojazd:
gvt
Obrazek

Edit:
Eh k^^^^ przecież mam variant'a. :evil:




_________________

Obrazek




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
Post: 17 paź 2013, 19:18 
***
Awatar użytkownika

Rejestracja: 29 kwie 2013, 19:26
Posty: 812
Lokalizacja: Mińsk Mazowiecki
Pojazd: Gilera Runner 125vx/Octavia :)
Panowie znalazłem pewną "okazję" na forum OCP :) " a mianowicie zestaw Koni Sport Kit na przód -35mm. Dla tych co się zdecydują w miarę szybko dorzuca amorki Koni z zestawu KW na tyl, również regulowane lecz już bez sprężyn. Cena 500zł.

Obrazek

Co o tym myślicie?




_________________

Zapraszam :)

Gilera Runner :)

http://www.forum.mieloch.pl/viewtopic.p ... 9#p2368089

Skoda Octavia :)

viewtopic.php?f=16&t=347302&start=20




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
Post: 17 paź 2013, 19:35 
***
Awatar użytkownika

Rejestracja: 07 lip 2009, 21:19
Posty: 596
Lokalizacja: Long Beach, CA
Pojazd: Z4 E85/530dA E60 M-Tech/Sierra
Ja bym gwintu jednak szukał.




_________________

Obrazek




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
Post: 17 paź 2013, 19:44 
***

Rejestracja: 02 lut 2010, 20:57
Posty: 1126
Lokalizacja: WLKP
Pojazd: Coś co ma 4 kółka..
Nie każdemu gwint pasuje Borson.




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
Post: 17 paź 2013, 19:59 
***
Awatar użytkownika

Rejestracja: 29 kwie 2013, 19:26
Posty: 812
Lokalizacja: Mińsk Mazowiecki
Pojazd: Gilera Runner 125vx/Octavia :)
Myślę że na razie taki zestawik by mi spokojnie starczył na co dzień :) jak będę chciał jeszcze czegoś innego to pójdę w gwint :) A ta oferta jest kusząca ponieważ sprzedaje to znany człowiek z projektu swojej Octavii, widać że jest ogarnięty.


Obrazek

Tak to wyglądało u niego, myślę że całkiem sympatycznie a i o miskę bym bardzo się nie martwił :) martwią mnie tylko sprężyny na tył.. pisał że można dokupić od Weiteca czy H&R, lecz na razie ich nie widzę.. pytam się was o stan czy widzicie coś i jak oceniacie ten model?




_________________

Zapraszam :)

Gilera Runner :)

http://www.forum.mieloch.pl/viewtopic.p ... 9#p2368089

Skoda Octavia :)

viewtopic.php?f=16&t=347302&start=20




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
Post: 17 paź 2013, 20:03 
***

Rejestracja: 02 lut 2010, 20:57
Posty: 1126
Lokalizacja: WLKP
Pojazd: Coś co ma 4 kółka..
Jak amory nieobcieknięte to można brać.




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
Post: 17 paź 2013, 20:08 
***
Awatar użytkownika

Rejestracja: 29 kwie 2013, 19:26
Posty: 812
Lokalizacja: Mińsk Mazowiecki
Pojazd: Gilera Runner 125vx/Octavia :)
A sprawa ze sprężynami? orientacyjnie jaki koszt?




_________________

Zapraszam :)

Gilera Runner :)

http://www.forum.mieloch.pl/viewtopic.p ... 9#p2368089

Skoda Octavia :)

viewtopic.php?f=16&t=347302&start=20




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
Post: 17 paź 2013, 20:10 
***

Rejestracja: 02 lut 2010, 20:57
Posty: 1126
Lokalizacja: WLKP
Pojazd: Coś co ma 4 kółka..
Wiesz co, to zależy, bo niekiedy idzie komplecik sprężyn H&R wyrwać za fajny szmal, po prostu trzeba szukać, ale myślę, że dużo za takie 2 springi nie zapłacisz..




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
Post: 17 paź 2013, 20:15 
***
Awatar użytkownika

Rejestracja: 29 kwie 2013, 19:26
Posty: 812
Lokalizacja: Mińsk Mazowiecki
Pojazd: Gilera Runner 125vx/Octavia :)
Dzięki za informację :) jestem z wami na gorąco, ogólnie cena powyżej tyczy się kompletu przód. Cytuje:

Amorki i sprezyny przod w bardzo dobrym stanie jak widac na zdjeciu. Kupilem uzywane jakis rok temu na Allegro. Jezdzilem pol roku bez zadnych problemow. Regulacja dziala normalnie, zakres regulacj od troxhe sztywniejszej serii do twardosci gwinta.. Jedyne co swiadczy o ich uzywaniu to delikatne slady korozji na gorze i dole sprezyn (tam gdzie stykaja sie z metalem zawieszenia (po dwoch latach uzywania jest tak z kazdymi sprezynami). Na amorkach delikatnie obita farba w 2-3 miejscach. Zestaw technicznie sprawny w 100%. Jesli chodzi o tyl to mam amorki Koni regulowane z zestawu KW ale sa one starsze (widoczne rowniez na zdjeciu) i nie wiem czy sa w 100% sprawne dlatego dorzucam je w gratisie.

W razie czego tył można regenerować?




_________________

Zapraszam :)

Gilera Runner :)

http://www.forum.mieloch.pl/viewtopic.p ... 9#p2368089

Skoda Octavia :)

viewtopic.php?f=16&t=347302&start=20




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
Post: 17 paź 2013, 20:24 
***
Awatar użytkownika

Rejestracja: 22 mar 2009, 12:58
Posty: 1103
Lokalizacja: Bielsko
Pojazd: 147 JTDm
Zobacz u mapeta w sklepie. Może coś znajdziesz.
http://www.mapet-tuning.com/sklep/




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
Post: 17 paź 2013, 21:36 
***
Awatar użytkownika

Rejestracja: 07 lip 2009, 21:19
Posty: 596
Lokalizacja: Long Beach, CA
Pojazd: Z4 E85/530dA E60 M-Tech/Sierra
Darex pisze:
Nie każdemu gwint pasuje Borson.

Aj tam marudzicie. Tył chyba będziesz mógł zregenerować. Wg mnie koza na tym kicie, ale ja jestem inny :P .




_________________

Obrazek




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
Post: 17 paź 2013, 21:42 
*
Awatar użytkownika

Rejestracja: 29 cze 2010, 16:44
Posty: 153
Lokalizacja: Łódź
Pojazd:
Koza straszna, nie warte zachodu wydasz 500zł, narobisz się żeby to wymienić a i tak do gleby jeszcze duuuużo brakuje. Lepiej dopłacić i kupić jakiś gwint fk/mts/ta technix'a. Takie moje zdanie :wink:




_________________

Obrazek




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
Post: 17 paź 2013, 21:52 
***
Awatar użytkownika

Rejestracja: 07 lip 2009, 21:19
Posty: 596
Lokalizacja: Long Beach, CA
Pojazd: Z4 E85/530dA E60 M-Tech/Sierra
Gwintów do tego masz na pęczki, tyle samochodów powstało na tej podłodze, ja nadal będę na gwint namawiał. Ja u siebie do quattro miałem problem znaleźć coś w przyzwoitych pieniądzach, ale w końcu się udało.




_________________

Obrazek




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
Post: 20 paź 2013, 18:44 
***

Rejestracja: 02 lut 2010, 20:57
Posty: 1126
Lokalizacja: WLKP
Pojazd: Coś co ma 4 kółka..
Oj chłopcy, musicie zrozumieć fakt, że jeśli ktoś jeździ autem na co dzień, do pracy itp to gwint wcale nie jest taki super, bo się po prostu nie sprawdzi, no ok, zaraz ktoś napisze "to wystarczy go trochę rozkręcić i tyle", ok, zgadzam się, ale co z tego, że go rozkręcisz i auto będzie wyglądało jak na tym w/w kicie.. Trochę pomyślunku ;)




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
Post: 20 paź 2013, 18:53 
***
Awatar użytkownika

Rejestracja: 07 lip 2009, 21:19
Posty: 596
Lokalizacja: Long Beach, CA
Pojazd: Z4 E85/530dA E60 M-Tech/Sierra
Jak ktoś potrzebuje samochodu w wersji allroad, to po co w ogóle obniżać? :mrgreen:




_________________

Obrazek




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
Post: 20 paź 2013, 19:27 
***
Awatar użytkownika

Rejestracja: 29 kwie 2013, 19:26
Posty: 812
Lokalizacja: Mińsk Mazowiecki
Pojazd: Gilera Runner 125vx/Octavia :)
Darex, fajnie, że rozumiesz w jakiej jestem sytuacji :) niestety nie mieszkam przy drodze asfaltowej... do asfaltu mam 3 wyjazdy:

1. Najkrótszy, ale z mega dołami gdzie seryjna mazda 323f 1994r szoruje podwoziem.
2. 50% kamienno/asfaltowej i 50% żwirowej drogi gdzie ten asfalt tak się pofalował od ciężarówek, że w zimę na niektórych fragmentach przycieram płytą pod silnikiem.
3. Stosunkowo najrówniejszy odcinek ale tylko gdy jest sucho. Po zimie gdy śnieg się rozpuszcza robi się "poligon".

Wiem, że na gwincie trzeba umieć jeździć, i tego też bym się nauczył :) ale jak niektórzy zauważyli z tyłu mam mocowanie na hak, po nowym roku rusza budowa domu i Skoda z przyczepką pomoże mi go pobudować :) również zbuduje dla siebie garaż i będzie jej ciepło :mrgreen: Gdy będę na swoim i będę miał bliisko głównej drogi to gwint na pewno zawita, ale teraz myślę że byłoby z nim ciężko. Myślę że te amorki + -40mm Weiteca też będzie w miarę wyglądać i jest to rozsądny wybór patrząc na bliską przyszłość :)




_________________

Zapraszam :)

Gilera Runner :)

http://www.forum.mieloch.pl/viewtopic.p ... 9#p2368089

Skoda Octavia :)

viewtopic.php?f=16&t=347302&start=20




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
Post: 20 paź 2013, 20:13 
Virtual Tuner
Awatar użytkownika

Rejestracja: 12 mar 2011, 13:22
Posty: 220
Pojazd: BMW e46
Nie ma to jak mieszkać na zadupiu i mieć dobrą drogę :mrgreen:




_________________

Live for the moment...
Obrazek




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 5560 ]  Przejdź na stronę Poprzednia  1 ... 220, 221, 222, 223, 224, 225, 226 ... 278  Następna



Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 13 gości


Nie możesz tworzyć nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Przejdź do:  



Powered by phpBB © 2007 Group serwis komputerowy