Dzisiaj jest 25 lip 2025, 17:50



Strefa czasowa UTC+1godz.





Nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 18 ] 
Autor Wiadomość
Offline
Post: 31 paź 2010, 10:44 
**
Awatar użytkownika

Rejestracja: 30 lip 2009, 10:49
Posty: 400
Lokalizacja: W-wa
Pojazd:
Ktory cylek evo (najlepiej ,ale niekoniecznie 10mm) będzie najbardziej wytrzymały (jakie przebieg cylek/tlok ?) .Na początku będzie musiał zgrać sie z racingowymi podzespołami tzn. c16/21mm dellorto ... Najlepszy do ... powiedzmy "codziennej jazdy" :wink: Polini Evolution 70cc ? Moze hebo Manston Revolution 70cc (ostatnio tani jest na mielochu :wink: ponizej tysiaka :wink: )




_________________

Metrakit SP Series II ,Stage6 HPC ,Dell'orto 21mm , Reverse X-Treme ,Polini Air Box ,Stage6 VForce3 ,Malossi Multivar ,Stage6 Racing Torque Control ,Stage6 WingCooler Team , CDI Malossi ...


Ostatnio zmieniony 31 paź 2010, 10:45 przez ghost, łącznie zmieniany 1 raz

Share on FacebookShare on TwitterShare on Google+


Na górę
 Wyświetl profil  
 
 


Offline
 Tytuł:
Post: 31 paź 2010, 10:50 
***
Awatar użytkownika

Rejestracja: 15 sie 2009, 12:45
Posty: 664
Lokalizacja: Górzno/Garwolin
Pojazd:
ghost pisze:
Ktory cylek evo (najlepiej ,ale niekoniecznie 10mm)

Nie ma evo na 10mm.




_________________

Obrazek
Fotki z prac:
http://www.fotka.pl/profil/MasterRacing/albumy/3,Malowanie/83981603,?najnowsze=1




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 31 paź 2010, 10:53 
***
Awatar użytkownika

Rejestracja: 09 paź 2009, 15:18
Posty: 796
Lokalizacja: Chełm
Pojazd:
Zgadzam się z MHR, Konieczna jest wymiana wału, na sworzeń 12mm, po to by była lepsza stabilizacja sworznia, kiedyś o tym czytałem. Na Evo długo nie pośmigasz, conajmniej 1 raz w sezonie konieczna jest wymiana tłoku, jeżeli nie chcesz zniszczyć gładzi cylindra.




_________________

http://www.polskajazda.pl/Motocykle/Romet/717/94345




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 31 paź 2010, 11:01 
**
Awatar użytkownika

Rejestracja: 20 lip 2010, 15:28
Posty: 366
Lokalizacja: Warszawa
Pojazd:
Ja czytałem że w evo wymienia się co 6 motogodzin?




_________________

Obrazek




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 31 paź 2010, 11:03 
**
Awatar użytkownika

Rejestracja: 30 lip 2009, 10:49
Posty: 400
Lokalizacja: W-wa
Pojazd:
LINK ,a i napisalem ,ze nie musi byc koniecznie 10 ... :wink:




_________________

Metrakit SP Series II ,Stage6 HPC ,Dell'orto 21mm , Reverse X-Treme ,Polini Air Box ,Stage6 VForce3 ,Malossi Multivar ,Stage6 Racing Torque Control ,Stage6 WingCooler Team , CDI Malossi ...




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 31 paź 2010, 11:05 
*
Awatar użytkownika

Rejestracja: 17 lis 2009, 20:47
Posty: 16
Lokalizacja: Kwidzyn
Pojazd:
Z samym Cylkiem różnie bywa ale tłok min. raz w sezonie trzeba wymienić i to przy dość spokojnej jeździe.

Manston - Porządnie wykonany, duża moc do osiągnięcia, + tak jak wcześniej pisano cena do przyjęcia.

Z innymi cylindrami klasy EVO nie miałem zbytnio doczynienia.




_________________

"Proste są dla szybki samochodów, zakręty dla szybkich kierowców" Colin McRae

Aprilia Mojito Custom 125
Yamaha Aerox 70 cm3




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 31 paź 2010, 11:07 
**
Awatar użytkownika

Rejestracja: 20 lip 2010, 15:28
Posty: 366
Lokalizacja: Warszawa
Pojazd:
http://www.youtube.com/watch?v=Or94QCS-PzM

Ten pan jakoś jeździ po mieście z BigBore'm ;)




_________________

Obrazek




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 31 paź 2010, 11:38 
***
Awatar użytkownika

Rejestracja: 04 paź 2008, 9:22
Posty: 878
Lokalizacja: Łomża
Pojazd:
Ten pan niezbyt wysilił tego bb i słabo rwał gdyby go zrobił na maxa to by na codzień się nie nadawał. Przy cyklach tej klasy wszystko zależy od podzespołów użytkowania. To wszystko to zbyt wielka nie wiadomo aby mówić tu o wytrzymałości. Wydaje mi się że przy słabszym kominie gaźniku 21 itp. powinien długo śmigać choć osobiście w połowie sezonu wymienił bym tłok tak dla pewności :wink: Jeśli będziesz dbał i pilnował optymalnej temperatury pracy silnika to będzie git.




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 31 paź 2010, 14:14 
****
Awatar użytkownika

Rejestracja: 20 gru 2009, 19:47
Posty: 1905
Lokalizacja: Katowice
Pojazd:
mateusz24 pisze:
połowie sezonu


Ciekawe macie przeliczniki zużycia podzespołów. Tylko że jeden zrobi w te połowę sezonu 500km a drugi 5000km.







Jąkała, tak wiem. Taki błąd na Mielochu jest, często się to zdarza :/




_________________

Aprilia SR '98

*Wrzuć na luz, śpiesz się powoli, myśl za kółkiem, myślenie nie boli*

......Lasst die Straße brennen - jagt das Baby durch die Stadt......


Ostatnio zmieniony 31 paź 2010, 14:24 przez Kamek46, łącznie zmieniany 1 raz



Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 31 paź 2010, 14:14 
**
Awatar użytkownika

Rejestracja: 20 lip 2010, 15:28
Posty: 366
Lokalizacja: Warszawa
Pojazd:
Kamek46, ej ja czegoś takiego nie napisałem :)




_________________

Obrazek




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 31 paź 2010, 14:39 
***
Awatar użytkownika

Rejestracja: 04 paź 2008, 9:22
Posty: 878
Lokalizacja: Łomża
Pojazd:
Mowie o sezonie takim średnim czyli ok 3tyś km wiec coś ok 1,5tys km wymiana tłoka choć jeśli wszystko będzie dobre przy dobrej regulacji i spokojnej eksploatacji to można sporo na takim cylku pośmigać choć wszystko też zależy od dokładności składania bo jeden na sporcie zrobi 1500km i zatrze a drugi na racingu 6000km i będzie dobrze




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 31 paź 2010, 14:43 
****
Awatar użytkownika

Rejestracja: 22 kwie 2009, 16:51
Posty: 1219
Lokalizacja: Kraków
Pojazd:
3k km w sezonie? Ludzie to jak wy jezdzicie? Ja na mojej cagivie bez rejestracji przez miesiac zrobilem 1100 km (!!) Jak bym mial rejestracje i prawko to pewnie cos kolo 3k km bym mial w miesiac ...




_________________

Obrazek

Ku pamięci [*]
Obrazek




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 31 paź 2010, 15:23 
Zbanowany

Rejestracja: 19 lis 2009, 22:36
Posty: 86
Pojazd:
MHR pisze:
ghost pisze:
Ktory cylek evo (najlepiej ,ale niekoniecznie 10mm)

Nie ma evo na 10mm.



JEST.Cylek polini evo jest na sworzen 10mm...


http://www.sklep.s-x-t.pl/cylinderpolin ... ml?cPath=0


Pozdro


Ostatnio zmieniony 31 paź 2010, 15:29 przez PAWCIO-HD, łącznie zmieniany 1 raz



Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 31 paź 2010, 15:25 
*
Awatar użytkownika

Rejestracja: 15 sie 2010, 19:19
Posty: 150
Pojazd:
To na stage6 racing co ile trzeba tłok wymienic jak sie jezdzi "niespokojnie";p




_________________

-Laser X-Pro
-wario Hebo Next Generation
-sprzęgło Hebo N
-Pasek Polini Kevlar
-przeciwtalerz waria Polini
-dzwon Tec CNC R
-wał Top Racing Evolution NG
-gaźnik Metrakit Racing 19 mm




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 31 paź 2010, 15:32 
Zbanowany

Rejestracja: 19 lis 2009, 22:36
Posty: 86
Pojazd:
5-6k

Niestety ale jak kupywac s6r to tylko na sworzen 12m... Juz drugi raz mi sie rozwalilo lozysko korbowodu a mam wlasnie sworzen 10mm... A łozysko korbowodu polini evo własnie drugi raz mi padło..


Pozdro




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 31 paź 2010, 16:54 
**
Awatar użytkownika

Rejestracja: 30 lip 2009, 10:49
Posty: 400
Lokalizacja: W-wa
Pojazd:
Nie pamiętam czy kamek ale ktoś niezły wywód rano walnął i już skasował ,a nie zdążyłem odpisać :wink: :P

Bez przesady myślę ,ze przy słabszym kominie ,niewymienianiu cdi i np: gaźniku 21 nie powinno mieć jakiejś drastycznie małej żywotności ... nie będzie kręciło aż takich obrotów no i maksa mocy z cylka się nie osiągnie ... Z tym "na codzien" to wiadomo ,ze nie do dojazdow po 30 km do pracy w jedna strone ... ale robiac powiedzmy 2,5-3 tys. w sezonie glownie po miescie (garazujac ,nie jezdzac w deszcz itp. oraz dbanie typu niekatowanie na zimny ,odpowiednie zagrzanie silnika ,dobry olej itp. ) mozna chyba wyjezdzic sezon (koszt ok.300 zł za tlok raz do roku chyba nie jest jakis oszalamiajacy ;)) . :wink:




_________________

Metrakit SP Series II ,Stage6 HPC ,Dell'orto 21mm , Reverse X-Treme ,Polini Air Box ,Stage6 VForce3 ,Malossi Multivar ,Stage6 Racing Torque Control ,Stage6 WingCooler Team , CDI Malossi ...




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 31 paź 2010, 17:05 
****
Awatar użytkownika

Rejestracja: 22 kwie 2009, 16:51
Posty: 1219
Lokalizacja: Kraków
Pojazd:
ghost, cylek prawie caly czas sie tak samo zuzywa wiec nie ma sensu "przymulac" cylka ;p




_________________

Obrazek

Ku pamięci [*]
Obrazek




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 31 paź 2010, 19:20 
****
Awatar użytkownika

Rejestracja: 20 gru 2009, 19:47
Posty: 1905
Lokalizacja: Katowice
Pojazd:
ghost, no ja w tym temacie się nie udzielałem bo nie mam o tym pojęcia, żadnego Racinga jeszcze nie miałem między nogami a co dopiero mieć o nich jakieś większe pojęcie by konwersować z osobami którzy widocznie mieli z tym do czynienia ;)




_________________

Aprilia SR '98

*Wrzuć na luz, śpiesz się powoli, myśl za kółkiem, myślenie nie boli*

......Lasst die Straße brennen - jagt das Baby durch die Stadt......


Ostatnio zmieniony 31 paź 2010, 19:21 przez Kamek46, łącznie zmieniany 1 raz



Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 18 ] 



Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 1 gość


Nie możesz tworzyć nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Przejdź do:  



Powered by phpBB © 2007 Group serwis komputerowy