Aby wymienić rolki należy: odkręcić pokrywę przekładni, tam gdzie jest kopniak, następnie odkręcić wariator ( najlepiej kluczem pneumatycznym bądź przy pomocy blokady wariatora ). Następnie wyjmujesz podkładkę wentylatora wariatora, wentylator wariatora i na końcu cały wariator wysuwasz z wału. Po wyjęciu wariatora wyjmujesz stare rolki i wkładasz nowe. Kolejną czynnością jest włożenie wariatora wraz z tuleją wariatora na wał, później wyjmujesz stary pasek, wkładasz nowy zakładasz przeciwtalerz wariatora ( wentylator ), podkładkę i wkręcasz nakrętke. Przykręcić ją możesz tymi narzędziami jakie w/w w tej odpowiedzi.
Aby zmienić dyszę w gaźniku: odkręcasz gaźnik, odłączasz wszystkie przewody i linki jakie do niego dochodzą ( przewód paliwa, oleju [ jeśli przewód oleju jest podłączony do gaźnika a nie króćca ], linkę od gazu i linkę od ssania [ jeśli masz ssanie ręczne, jeśli automatyczne to po prostu je wykręcasz całe, z tą puszką czarną ]. Następnie odkręcasz pokrywę pływakową na 2 lub 4 śruby ( zależy jaki masz gaźnik ). Po tej czynności masz idealny dostęp do dysz. Wykręcasz dyszę, wkręcasz nową, później skręcasz pokrywę komory pływakowej i na koniec montujesz gaźnik w króciec nie zapominając o podłączeniu w/w przewodów i linek.
Myślę, że trochę Ci ułatwiłem sprawę