Dzisiaj jest 16 cze 2025, 15:43



Strefa czasowa UTC+1godz.





Nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 16 ] 
Autor Wiadomość
Offline
Post: 11 lis 2010, 18:48 
***
Awatar użytkownika

Rejestracja: 04 paź 2008, 9:22
Posty: 878
Lokalizacja: Łomża
Pojazd:
Witam czy wyprzedzenie zapłonu w skuterze jest możliwe :?: Czy poprawi ono osiągi :?: Jak to zrobić :?: Kolega powiedział mi że w totalnie seryjnej yamaszce rex wyprzedził minimalnie zapłon i skuter dostał niesamowitego kopa na serii osiągał podobno 95km/h licznikowe a wcześniej osiągał 80km/h licznikowe. Czy to możliwe i opłacalne czy kolega kit mi wciskał :?:


Share on FacebookShare on TwitterShare on Google+


Na górę
 Wyświetl profil  
 
 


Offline
 Tytuł:
Post: 11 lis 2010, 19:00 
Zbanowany

Rejestracja: 24 wrz 2010, 20:38
Posty: 69
Pojazd:
musiałbyś po prostu przesunąć trochę impulsator
mógłbyś np rozwiercić tą blachę impulsatora którą się przykręca na boki i zobaczyć ale czy to da całkowity efekt to nie wiem

EDIT:

kocur191 pisze:
Raczej ci kit wciskał bo jak wyprzedzisz zapłon to manetka nie będzie dochodzić do końca


HAHAHAHA ZNOWU SIE UŚMIAŁEM co ma manetka do zapłonu :?: :lol:


Ostatnio zmieniony 11 lis 2010, 19:01 przez Al-Gaylord, łącznie zmieniany 1 raz



Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 11 lis 2010, 19:00 
***
Awatar użytkownika

Rejestracja: 04 paź 2008, 9:22
Posty: 878
Lokalizacja: Łomża
Pojazd:
A co ma manetka do zapłonu :mrgreen: :?:




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 11 lis 2010, 19:04 
***
Awatar użytkownika

Rejestracja: 23 maja 2009, 22:19
Posty: 923
Lokalizacja: Radomsko
Pojazd: Honda NSR 125
Fabrycznie jest idealnie zapłon ustawiony i nic tu nie polepszysz tylko zepsujesz, a tobie kumpel kit wciska.. żal mi Cię... :lol:

Manetka :mrgreen:




_________________

Obrazek




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 11 lis 2010, 19:05 
**
Awatar użytkownika

Rejestracja: 27 wrz 2010, 19:49
Posty: 232
Lokalizacja: www.TKKJ.net
Pojazd:
tzn sorry chodziło mi o to że jak go podkręcisz to ci nic nie da




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 11 lis 2010, 19:12 
***
Awatar użytkownika

Rejestracja: 04 paź 2008, 9:22
Posty: 878
Lokalizacja: Łomża
Pojazd:
Wydaje mi się że fabrycznie jest ustawiony zapłon optymalnie a nie na najlepsze osiągi i zawsze coś można pocisnąć no ale nie wiem :P Co do historii kolegi to też mi się podejrzane zdawało ale wolałem spytać dla pewności :wink:




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 11 lis 2010, 19:23 
Zbanowany

Rejestracja: 24 wrz 2010, 20:38
Posty: 69
Pojazd:
no bo to tak jest żeby było jak najlepiej w każdym zakresie obrotów
mozesz troche przyspieszyc zaplon ale na niskich obrotach bedzie gorzej chodzil




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 11 lis 2010, 21:07 
***
Awatar użytkownika

Rejestracja: 04 paź 2008, 9:22
Posty: 878
Lokalizacja: Łomża
Pojazd:
No ale jeśli na wyższych obrotach było by lepiej to w połączeniu z dobrym wydechem i dobrą regulacją napędu można by było uzyskać dużo większa moc :?: Czy rezultat był by znikomy i nie warty świeczki :?:




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 11 lis 2010, 22:15 
Ex Moderator
Awatar użytkownika

Rejestracja: 17 paź 2009, 23:46
Posty: 4078
Lokalizacja: wlkp
Pojazd:
mateusz24, Każdy rezultat jest wart jakichś modyfikacji.
Przenosisz impulsator albo kombinujesz z zaplonem z wewnętrznym impulsatorem.
Sam jestem ciekaw czy pasowal by zaplon z pocket bike'a. Nie ma światel ale ma dużo lżejsze magneto.




_________________

RoQs pisze:
jestem teraz na 1 roku zawodówki




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 11 lis 2010, 22:24 
***
Awatar użytkownika

Rejestracja: 04 paź 2008, 9:22
Posty: 878
Lokalizacja: Łomża
Pojazd:
Ja myślałem nad zapłonem z typowej crosówki widziałem taki używany zapłon od suzuki za ok 250zł w ładnym stanie o wydaje mi się że by pasował bo wymiary w środku odpowiadały tym z org p/g ale nie chciałem ryzykować. Z tym wyprzedzeniem zapłonu to sprawdzę bo co zależy iskrownik delikatnie przesunąć :wink:


Ostatnio zmieniony 11 lis 2010, 22:25 przez mateusz24, łącznie zmieniany 1 raz



Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 11 lis 2010, 23:24 
*

Rejestracja: 24 lut 2009, 20:18
Posty: 83
Lokalizacja: Budzyń
Pojazd:
Ogólnie przy tuningu poczciwego Simsonka zapłon opóźnia się wraz ze wzrostem pojemności ( choć nie zawsze) Seryjny S51 miał zapłon na 1,8mm przed GMP, a s70 1,4mm przed GMP.




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 12 lis 2010, 0:30 
***

Rejestracja: 18 lip 2010, 13:38
Posty: 827
Lokalizacja: Wawa
Pojazd:
Ja w simsonie rozregulowałem to teraz nawet palić nie chce Nie podejmuj sie tego




_________________

Monster nr.3




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 12 lis 2010, 10:29 
****
Awatar użytkownika

Rejestracja: 20 gru 2009, 19:47
Posty: 1905
Lokalizacja: Katowice
Pojazd:
Cytuj:
Ja w simsonie rozregulowałem to teraz nawet palić nie chce Nie podejmuj sie tego


To że Ty nie umiesz regulować zapłonu nie znaczy że musisz odradzać, niech kombinuje, wrócić do poprzedniego ustawienia to 5 minut (elektronik).




_________________

Aprilia SR '98

*Wrzuć na luz, śpiesz się powoli, myśl za kółkiem, myślenie nie boli*

......Lasst die Straße brennen - jagt das Baby durch die Stadt......




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 12 lis 2010, 10:33 
***
Awatar użytkownika

Rejestracja: 04 paź 2008, 9:22
Posty: 878
Lokalizacja: Łomża
Pojazd:
Przestawię lekko iskrownik w sposób następujący:
Tam gdzie przy tej aluminiowej podkładce są stwory na śrubki do mocowania do karterów wezmę delikatnie pilnikiem przejadę te otwory aby je poszerzyć i będę mógł w tedy minimalnie regulować góra duł iskrownik i jak skuter nie będzie chciał odpalić lub coś to łatwo będzie można wrócić do poprzedniego ustawienia :wink:




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 12 lis 2010, 10:50 
*

Rejestracja: 24 lut 2009, 20:18
Posty: 83
Lokalizacja: Budzyń
Pojazd:
Postaraj się przestawić iskrownik w lewo ;)




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 12 lis 2010, 11:01 
***
Awatar użytkownika

Rejestracja: 04 paź 2008, 9:22
Posty: 878
Lokalizacja: Łomża
Pojazd:
Wiem spokojnie obczaiłem to ale sprawdzę dopiero wiosna jak silnik złoże :mrgreen:




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 16 ] 



Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 24 gości


Nie możesz tworzyć nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Przejdź do:  



Powered by phpBB © 2007 Group serwis komputerowy