Dzisiaj jest 25 lip 2025, 0:42



Strefa czasowa UTC+1godz.





Nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 12 ] 
Autor Wiadomość
Offline
Post: 10 lis 2010, 21:48 
Zbanowany
Awatar użytkownika

Rejestracja: 23 lut 2010, 21:15
Posty: 673
Pojazd:
Witam. Nie mam żadnych przeróbek w instalacji, wszystkie żarówki o mocy zalecanej przez producenta i daje za mało prądu. Np. mam z przodu 35W i jak mam taką to wszystko przygasa, włożyłem diodową postojówkę - 6W do przodu jestem ale i tak przygasa, chociaż mniej. Od czego to może być? Może magneto zabrudzone czy coś? Nie znam się na elektryce :roll:




_________________

Pozdrawiam, Wiśnia :wink:

Wisnia1504, masz racje.

Obrazek


Share on FacebookShare on TwitterShare on Google+


Na górę
 Wyświetl profil  
 
 


Offline
 Tytuł:
Post: 10 lis 2010, 22:44 
**
Awatar użytkownika

Rejestracja: 27 wrz 2010, 19:49
Posty: 232
Lokalizacja: www.TKKJ.net
Pojazd:
Ale jak to ?? Jak chcesz sprawdzić napięcie to wskaźnik podczepiasz do akumulatora na prądzie stałym . Jeśli o to ci chodzi :)




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 10 lis 2010, 22:59 
Zbanowany
Awatar użytkownika

Rejestracja: 23 lut 2010, 21:15
Posty: 673
Pojazd:
Ale mi nie chodzi o napięcie akumulatora tylko o napięcie jakie wytwarza prądnica.:)




_________________

Pozdrawiam, Wiśnia :wink:

Wisnia1504, masz racje.

Obrazek




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 10 lis 2010, 23:30 
**
Awatar użytkownika

Rejestracja: 20 lip 2010, 15:28
Posty: 366
Lokalizacja: Warszawa
Pojazd:
Wisnia1504, to norma że na obrotach jałowych przygasa, chyba ze masz obroty powyzej 2000-2500 obrotów.




_________________

Obrazek




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 11 lis 2010, 12:10 
***
Awatar użytkownika

Rejestracja: 15 maja 2010, 16:37
Posty: 1104
Lokalizacja: PZL
Pojazd:
No jak jedziesz sobie, to żarówki dobrze świecą, więc w czym problem kolego widzisz ?




_________________

Obrazek




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 11 lis 2010, 13:42 
****
Awatar użytkownika

Rejestracja: 20 gru 2009, 19:47
Posty: 1905
Lokalizacja: Katowice
Pojazd:
Tak już jest w skuterach jest, po prostu prądnica to nie jest alternator a światła są tak pociągnięte by świeciły przy wyjętym akumulatorze więc on tu nie ma nic do gadania, możesz go wyjąć i tak samo będzie świecić jedynie jak włączysz kierunkowskaz to wtedy lampa zacznie przygasać w chwili mrugnięcie kierunku.




_________________

Aprilia SR '98

*Wrzuć na luz, śpiesz się powoli, myśl za kółkiem, myślenie nie boli*

......Lasst die Straße brennen - jagt das Baby durch die Stadt......




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 11 lis 2010, 22:12 
Zbanowany
Awatar użytkownika

Rejestracja: 23 lut 2010, 21:15
Posty: 673
Pojazd:
Nie rozumiecie mnie. Nawet na full obrotach przednia żarówka nie osiąga pełnej mocy, gdy np. odłącze kostkę ssania to o wiele mocniej świeci.




_________________

Pozdrawiam, Wiśnia :wink:

Wisnia1504, masz racje.

Obrazek




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 11 lis 2010, 22:17 
**
Awatar użytkownika

Rejestracja: 20 lip 2010, 15:28
Posty: 366
Lokalizacja: Warszawa
Pojazd:
To może światła są "o wiele" za mocne na twój sprzęt? ;p




_________________

Obrazek




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 11 lis 2010, 22:37 
****
Awatar użytkownika

Rejestracja: 20 gru 2009, 19:47
Posty: 1905
Lokalizacja: Katowice
Pojazd:
Wisnia1504 pisze:
Nawet na full obrotach przednia żarówka nie osiąga pełnej mocy


To pisze się takie rzeczy odrazu a nie że trzeba się domyślać.

Ładowanie sprawdzasz tak jak w samochodzie, miernik, odpalasz skuter, przykładasz do klemy, tyle ;)




_________________

Aprilia SR '98

*Wrzuć na luz, śpiesz się powoli, myśl za kółkiem, myślenie nie boli*

......Lasst die Straße brennen - jagt das Baby durch die Stadt......




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 12 lis 2010, 10:10 
***
Awatar użytkownika

Rejestracja: 15 maja 2010, 16:37
Posty: 1104
Lokalizacja: PZL
Pojazd:
Ja w serii miałem żarówki 25W..
Możesz dać np. na tył słabsze żarówki, albo z listw diodowych sobie zrobić.
Wtedy chyba przód by miał więcej mocy... tak mi się wydaje ?




_________________

Obrazek




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 12 lis 2010, 10:21 
****
Awatar użytkownika

Rejestracja: 20 gru 2009, 19:47
Posty: 1905
Lokalizacja: Katowice
Pojazd:
On coś musi mieć z ładowaniem nie tak, na wyższych obrotach powinno normalnie wszystko świecić. Sprawdź to napięcie i do roboty, czyszczenie styków itp.




_________________

Aprilia SR '98

*Wrzuć na luz, śpiesz się powoli, myśl za kółkiem, myślenie nie boli*

......Lasst die Straße brennen - jagt das Baby durch die Stadt......




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 12 lis 2010, 10:27 
Zbanowany
Awatar użytkownika

Rejestracja: 23 lut 2010, 21:15
Posty: 673
Pojazd:
Ok, dzięki.




_________________

Pozdrawiam, Wiśnia :wink:

Wisnia1504, masz racje.

Obrazek




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 12 ] 



Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 5 gości


Nie możesz tworzyć nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Przejdź do:  



Powered by phpBB © 2007 Group serwis komputerowy