Dzisiaj jest 05 sie 2025, 21:23



Strefa czasowa UTC+1godz.





Nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 26 ]  Przejdź na stronę 1, 2  Następna
Autor Wiadomość
Offline
Post: 04 lis 2010, 23:07 
*

Rejestracja: 26 lis 2009, 12:32
Posty: 89
Lokalizacja: Częstochowa
Pojazd:
Witam, do tej pory jeździłem seryjnym skuterem runner 50 lc na wydechu LEO Vince ZX, dysza w gaźniku 86, nie było żadnego problemu, skuter się zatarł i dostał nowe serduszko, S6 Street Race, Skuter odpala bez problemu, chwile pochodzi w cenu zagrzania i gdy dam pęłny gaz skuter przerywa strzela czasami z wydechu, czasami zdarzy się tak że ruszy lecz po chwili go znów dławi - tak dzieje się na gaxniku 12" dell, również na 20,5 dell, z dysza 90, kolor swiecy (czarny mat) czyli jakby dostawał za duzo paliwa, tylko dlaczego? na 50ccm bylo ok wiekszy cylinder co za tym idzie wieksze zapotrzebowanie na paliwo co jest nie tak, mieliscie moze taki problem?
Jaką dysze dobrać ?
Co jest nie tak ?




_________________

Zipp Vapor SWAP Gilera Runner.


Share on FacebookShare on TwitterShare on Google+


Na górę
 Wyświetl profil  
 
 


Offline
 Tytuł:
Post: 05 lis 2010, 7:08 
**
Awatar użytkownika

Rejestracja: 15 lip 2009, 8:10
Posty: 357
Lokalizacja: Kolbuszowa\Rzeszów
Pojazd:
No to ujmij powietrza.




_________________

Tec Racing 17,5mm (PHBN)-dysza 80
Polini speed control(6.7g)
Malossi X-Kevlar
Laser X-Pro
Sprzęgło RMS Racing Pro
Filtr powietrza-wkład gąbkowy-Polini
Sprężyna centralna Top Performances(odpowiednik HEBO +90)
Moduł CDI NEW RACING




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 05 lis 2010, 9:47 
****
Awatar użytkownika

Rejestracja: 20 gru 2009, 19:47
Posty: 1905
Lokalizacja: Katowice
Pojazd:
20,5 jest trochę zbyt duży na niego. Weź rozbierz ładnie 12stkę poczyść itp. włóż dyszę +/- #90 iglica 2 (bogatsza mieszanka), śrubkę od powietrza wykręć o 1obr i odpalaj. Zagrzej go i reguluj, musi chodzić. Przed tym przeczyść filtr, sprawdź stan zaworu membranowego, świecy i szczelność silnika (simeringi wału, gaźnika, króćca filtra itp).


Pozdrawiam.




_________________

Aprilia SR '98

*Wrzuć na luz, śpiesz się powoli, myśl za kółkiem, myślenie nie boli*

......Lasst die Straße brennen - jagt das Baby durch die Stadt......




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 05 lis 2010, 15:56 
*

Rejestracja: 26 lis 2009, 12:32
Posty: 89
Lokalizacja: Częstochowa
Pojazd:
Jak sprawdzić szczelność silnika ?

Gaźnik jest idealnie wyczyszczony, "lewizny" nigdzie nie łapie, jezeli chodzi o szczelność silnika własnie tego nie sprawdzałem.

Ale gdyby był nieszczelny mysle ze nie wkrecil by się na obroty wogole a on jednak czasami jedzie normalnie.




_________________

Zipp Vapor SWAP Gilera Runner.




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 06 lis 2010, 18:16 
****
Awatar użytkownika

Rejestracja: 15 lip 2009, 23:02
Posty: 1617
Lokalizacja: Sandomierz
Pojazd: borsche vr5
Adek100 pisze:
Jak sprawdzić szczelność silnika ?


nalej wody do środka i zobacz czy będzie się wylewać.


cylek dobrze złożyłeś? jaka kompresja?




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 07 lis 2010, 16:37 
*

Rejestracja: 26 lis 2009, 12:32
Posty: 89
Lokalizacja: Częstochowa
Pojazd:
Nie jestem pewny ale myśle że wina leży po stronie świecy, kupiłem świece NGK z tym ze zwykła samochodówkę, odpalił bez problemu i tak samo dobrze jeździł, po 2 km zaczał przerywac poźniej nie odpalał wogole, wrzuciłęm teraz inna swiece znow odpala lecz nie wchodzi na obroty, jutro kupie inna świecą i zobaczę, ale czyżby przepalało mi świece?




_________________

Zipp Vapor SWAP Gilera Runner.




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 07 lis 2010, 18:59 
**
Awatar użytkownika

Rejestracja: 04 kwie 2010, 13:02
Posty: 275
Lokalizacja: Debe wielkie
Pojazd:
mass95 pisze:
nalej wody do środka i zobacz czy będzie się wylewać.

nie lej wody niesluchaj sie go co za matoł ci powiedział zeby wody do silnika nalewać ?




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 07 lis 2010, 21:08 
***
Awatar użytkownika

Rejestracja: 31 paź 2009, 23:17
Posty: 514
Lokalizacja: MMz
Pojazd:
damian-99-11, to było zapewne napisane z przekąsem :wink: wyluzuj :P




_________________

http://www.forum.mieloch.pl/viewtopic.php?t=37615

Aprilia Area 70ccm!

POLEROWANIE LAKIERU I USUWANIE RYS Z PLASTIKÓW!
http://www.forum.mieloch.pl/viewtopic.p ... 810#912810




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 08 lis 2010, 8:06 
*

Rejestracja: 26 lis 2009, 12:32
Posty: 89
Lokalizacja: Częstochowa
Pojazd:
No coś Ty, nawet się nie wypowiadałem na ten temat ;)
Tak pomyślałem że gdyby lał simer ( miałem tak w nsr ) to zawsze w okolicach było paliwo.

Zmieniłem świece, teraz bawiłem sie iglica, dałem mu jak najmniej paliwa i skuter jako tako zaczal jeździc, czyli szukam mniejszej dyszy.

Dziwi mnie to, podpowiedzcie, przeciez na dyszy #86 jeździłem na 50ccm serii z wydechem rowniez zx, dlaczego street potrzebuje mniejszej dyszy? czy to że 50ccm nie mial juz praktycznie kompresji to paliwo uciekało gdzies bokiem czy cos, nie wiem.




_________________

Zipp Vapor SWAP Gilera Runner.




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 08 lis 2010, 8:21 
****
Awatar użytkownika

Rejestracja: 20 gru 2009, 19:47
Posty: 1905
Lokalizacja: Katowice
Pojazd:
Adek100 pisze:
Tak pomyślałem że gdyby lał simer ( miałem tak w nsr ) to zawsze w okolicach było paliwo.


Za wariatorem cosik by było, lub za magnetem.

Możliwe że kiedyś łapał gdzieś lewe powietrze. Zrób mi zdjęcie tej świecy, czarny mat? Czarna wilgotna to zalana.




_________________

Aprilia SR '98

*Wrzuć na luz, śpiesz się powoli, myśl za kółkiem, myślenie nie boli*

......Lasst die Straße brennen - jagt das Baby durch die Stadt......




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 08 lis 2010, 14:27 
*

Rejestracja: 26 lis 2009, 12:32
Posty: 89
Lokalizacja: Częstochowa
Pojazd:
Dokładnie, zgadza się czarny mat... :(

Zdjęcia teraz CI nie zrobię bo świece czyściłem bo była strasznie czarna i wygląda teraz jak nowa :)




_________________

Zipp Vapor SWAP Gilera Runner.




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 08 lis 2010, 15:36 
Ex Moderator
Awatar użytkownika

Rejestracja: 17 paź 2009, 23:46
Posty: 4078
Lokalizacja: wlkp
Pojazd:
Adek100, Dysza 86 na gaźniku 12 to co innego niż ta sama na gaźniku 21mm.
Masz za dużą.




_________________

RoQs pisze:
jestem teraz na 1 roku zawodówki




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 08 lis 2010, 15:42 
*

Rejestracja: 26 lis 2009, 12:32
Posty: 89
Lokalizacja: Częstochowa
Pojazd:
Miałem 86 dysze w gaźniku 12mm - na seryjnym 50ccm
I teraz ten sam gaźnik z tą sama dyszą na 70ccm = czarna, matowa świeca. :(




_________________

Zipp Vapor SWAP Gilera Runner.




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 08 lis 2010, 17:27 
****
Awatar użytkownika

Rejestracja: 20 gru 2009, 19:47
Posty: 1905
Lokalizacja: Katowice
Pojazd:
Polecam przeczytać http://www.simson_awo.postuj.pl/-forum2368.html




_________________

Aprilia SR '98

*Wrzuć na luz, śpiesz się powoli, myśl za kółkiem, myślenie nie boli*

......Lasst die Straße brennen - jagt das Baby durch die Stadt......




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 08 lis 2010, 18:19 
****
Awatar użytkownika

Rejestracja: 28 cze 2009, 23:25
Posty: 1409
Lokalizacja: Płock
Pojazd: mamy, taty i siostry
Jak dla mnie to wina leży ro stronie elektryki lub nieszczelnosci. Magneto(może mieć jakieś ubytki), uszczelniacze, świeca, masa źle przykręcona, albo moduł. Wina na pewno nie leży po winie gaźnika, skoro strzela z wydechu(zapewne powietrzem), co jest efektem nieszczelnosci w silniku, lub gubieniem iskry. Przepraszam za ewentualne błędy, ale piszę z telefonu i ciężko mi czasem wpisać niektóre wyrazy(piszę z t9)


Ostatnio zmieniony 08 lis 2010, 18:23 przez lucek15, łącznie zmieniany 1 raz



Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 08 lis 2010, 21:15 
*

Rejestracja: 26 lis 2009, 12:32
Posty: 89
Lokalizacja: Częstochowa
Pojazd:
Tak jak mowilem z uszczelniaczy nic nie leci, silnik jest szczelny, regulacja iglicy, dyszy przynosi efekt i jest prawie dobrze.

Gdy skuter zaczyna przerywac i nie wkreca sie na obroty wystarczy że zostawie go chwile na jałowcu (10 sekund) po czym dam pełny gaz i skuter wkręca się pieknie na obroty...

Wiec to nie wina elektryki ani nie szczelności (tak myślę) i z simeringów nic nie leje.




_________________

Zipp Vapor SWAP Gilera Runner.




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 08 lis 2010, 22:11 
Ex Moderator
Awatar użytkownika

Rejestracja: 17 paź 2009, 23:46
Posty: 4078
Lokalizacja: wlkp
Pojazd:
lucek15, Jak ma powietrzem strzelać? :shock:
Strzela paliwo, które dopala się w wydechu.
Masz za dużą dyszę!




_________________

RoQs pisze:
jestem teraz na 1 roku zawodówki




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 08 lis 2010, 22:54 
*

Rejestracja: 26 lis 2009, 12:32
Posty: 89
Lokalizacja: Częstochowa
Pojazd:
Zacznę sprawdzanie od dyszy ;)

Simeringi są sprawde na 100% sprawdzałem na wszystkie sposoby.

Na poł manetki skuter wkręca się wysoko takze juz by łapał lewizne, musze skołować szybko dysze i dam znac.

Pozatym mam pekniety magnez magneta ale gdyby był zwiazany z tym problemem nie jeździł by nawet na pol manetce albo czasami nawet na pelnej, modul - kiedys skuter mylem kerscherem i na 50ccm juz mial zamułe....

bedę badać.

Przepraszam za błędy.




_________________

Zipp Vapor SWAP Gilera Runner.




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 09 lis 2010, 13:22 
****
Awatar użytkownika

Rejestracja: 20 gru 2009, 19:47
Posty: 1905
Lokalizacja: Katowice
Pojazd:
lucek15 pisze:
iskra była kiedy chciała

lucek15 pisze:
gubił iskrę


No i powodowało to że nie przepalone paliwo (zła iskra) strzelało z wydechu.




_________________

Aprilia SR '98

*Wrzuć na luz, śpiesz się powoli, myśl za kółkiem, myślenie nie boli*

......Lasst die Straße brennen - jagt das Baby durch die Stadt......


Ostatnio zmieniony 09 lis 2010, 13:22 przez Kamek46, łącznie zmieniany 2 razy



Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 09 lis 2010, 14:54 
Ex Moderator
Awatar użytkownika

Rejestracja: 17 paź 2009, 23:46
Posty: 4078
Lokalizacja: wlkp
Pojazd:
Podobnie przy zepsutym simmeringu. Ma dużo więcej powietrza w mieszance i ogólnie jest jej za dużo. Dlatego dopala się w wydechu.
Nie pisz, jeśli nie wiesz :wink:




_________________

RoQs pisze:
jestem teraz na 1 roku zawodówki


Ostatnio zmieniony 09 lis 2010, 14:54 przez Booyaka, łącznie zmieniany 1 raz



Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 26 ]  Przejdź na stronę 1, 2  Następna



Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 0 gości


Nie możesz tworzyć nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Przejdź do:  



Powered by phpBB © 2007 Group serwis komputerowy