Dzisiaj jest 06 sie 2025, 13:07



Strefa czasowa UTC+1godz.





Nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 26 ]  Przejdź na stronę Poprzednia  1, 2
Autor Wiadomość
Offline
 Tytuł:
Post: 09 lis 2010, 21:18 
*

Rejestracja: 26 lis 2009, 12:32
Posty: 89
Lokalizacja: Częstochowa
Pojazd:
Zawsze, gdy robiłem skuter niezależnie jak gaźnik był wyregulowany po paru próbach jakoś dawał radę wchodzić na te obroty teraz jest świeca albo mokra albo czarna, zatkałem dzisiaj całkowicie dolot powietrza w gaźniku ręka a skuter pracował , kartery były usczelniane, króciec łaczenia gaźnika też, musze koniecznie sprawdzic teraz simering, nie wiem od czego zacząć.




_________________

Zipp Vapor SWAP Gilera Runner.


Share on FacebookShare on TwitterShare on Google+


Na górę
 Wyświetl profil  
 
 


Offline
 Tytuł:
Post: 10 lis 2010, 7:39 
**
Awatar użytkownika

Rejestracja: 04 kwie 2010, 13:02
Posty: 275
Lokalizacja: Debe wielkie
Pojazd:
uuu to niedobrze może być to uszczelka pod cylindrem pod zaworem membranowym simmeringi i jeszcze poparciały kruciec ssący ale stawiam na simmeringi one potrafią się rozszczelnić nawet jak są nowe wymień je koszt nie jest wysoki




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 10 lis 2010, 14:26 
*

Rejestracja: 26 lis 2009, 12:32
Posty: 89
Lokalizacja: Częstochowa
Pojazd:
pod cylindrem to by mi znów myśle lała woda a uszczelka jest nowa wiec raczej nie ma opcji , połaczenia mebrany, krociec, kartery wszystko szczelne połaczone cięką warstwą silikonu ( zawsze tak składałem) gaźnik tez ok, ide zaraz po simeringi, jak zmienie i bedzie dalej to samo to w tedy bede sie martwic juz bardziej :( Wszystko w tedy pojdzie na silikon.

Zauważyłem ze magneto mam troche krzywe tez moze byc to przyczyną, a jeszcze jest taki punkt ma magnecie ze normalnie wał przeskakuje a nie kreci sie bez oporu, byc moze to najwyzsze polozenie tłoka, lub magnes.




_________________

Zipp Vapor SWAP Gilera Runner.




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 10 lis 2010, 17:38 
**
Awatar użytkownika

Rejestracja: 04 kwie 2010, 13:02
Posty: 275
Lokalizacja: Debe wielkie
Pojazd:
moze ty masz klin na wale scięty ...




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 11 lis 2010, 10:25 
*

Rejestracja: 26 lis 2009, 12:32
Posty: 89
Lokalizacja: Częstochowa
Pojazd:
Nie, nie klin jest ;)

Zmieniłem wczoraj simeringi i dalej to samo, dzisiaj to sobię jakos zrobię, nie ma mowy, posiedze troche przy tym jak się nie uda będe pisać dalej :)




_________________

Zipp Vapor SWAP Gilera Runner.




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 13 lis 2010, 8:19 
*

Rejestracja: 26 lis 2009, 12:32
Posty: 89
Lokalizacja: Częstochowa
Pojazd:
Przyczyną był skrzywiony korbowód co w efekcie przechyliło tłok i po paru km nie dolegał juz do jednych ze scian cylindra i nie zasysał paliwa 2 kanałami.




_________________

Zipp Vapor SWAP Gilera Runner.




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 26 ]  Przejdź na stronę Poprzednia  1, 2



Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 0 gości


Nie możesz tworzyć nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Przejdź do:  



Powered by phpBB © 2007 Group serwis komputerowy