Dzisiaj jest 07 lip 2025, 17:26



Strefa czasowa UTC+1godz.





Nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 30 ]  Przejdź na stronę 1, 2  Następna
Autor Wiadomość
Offline
Post: 13 lis 2010, 21:16 
Zbanowany
Awatar użytkownika

Rejestracja: 21 gru 2008, 14:34
Posty: 2211
Pojazd:
Zamierzam kupić cylinder Stage6 Sport Pro, w sklepie online pisze, że jest on z poziomu Mid Race i moje pytanie do was: czy będzie wskazana wymiana wału? czy mogę pozostać przy seryjnym? Oczywiście łożyska wymienię :)


Share on FacebookShare on TwitterShare on Google+


Na górę
 Wyświetl profil  
 
 


Offline
 Tytuł:
Post: 13 lis 2010, 21:21 
Zbanowany

Rejestracja: 14 wrz 2010, 20:00
Posty: 523
Lokalizacja: Krzemienica
Pojazd:
Lepiej kup mocniejszy wał bo se tego piknego cylusia S6 niechcący rozwalisz.




_________________

http://wygrajgry.pl/ref/129300
klikajcie!
JESTEM GIMBUSEM!
Obrazek
Obrazek




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 13 lis 2010, 21:31 
Zbanowany
Awatar użytkownika

Rejestracja: 21 gru 2008, 14:34
Posty: 2211
Pojazd:
Szybciej zrezygnuje z tego cylka na rzecz jakiegoś sporta.

A co maja do powiedzenia inni?




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 13 lis 2010, 21:34 
Zbanowany

Rejestracja: 24 wrz 2010, 20:38
Posty: 69
Pojazd:
a ja mówie że jeżeli na korbie nie ma luzów a łożyska wpakujesz nowe to będzie śmigać bez problemu




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 13 lis 2010, 21:36 
Zbanowany
Awatar użytkownika

Rejestracja: 21 gru 2008, 14:34
Posty: 2211
Pojazd:
Al-Gaylord pisze:
a ja mówie że jeżeli na korbie nie ma luzów a łożyska wpakujesz nowe to będzie śmigać bez problemu


No nie ma :) Łożyska mam nowe, więc myślę że będzie jeździć bez problemów.




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 13 lis 2010, 21:53 
**
Awatar użytkownika

Rejestracja: 05 cze 2010, 19:49
Posty: 319
Pojazd:
Według mnie, jak nie ma luzów, to pojeździsz :)




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 14 lis 2010, 0:45 
Ex Moderator
Awatar użytkownika

Rejestracja: 08 lis 2009, 18:52
Posty: 2610
Lokalizacja: Radomsko [ERA]
Pojazd: BMW E61
Również myśle, że pojeździ. Łożyska wymieniłeś to już jest dobrze.
A jaki masz przebieg na tym wale ?




_________________

REGULAMIN FORUM ---> viewtopic.php?t=3




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 14 lis 2010, 3:36 
**
Awatar użytkownika

Rejestracja: 12 sie 2009, 0:17
Posty: 319
Lokalizacja: teraz Bobowo :D
Pojazd:
ważne by wał nie miał jakiegos ogromnego przebiegu czy roku produkcji, ważne też jest aby twój cylek nie kręcił co chwilę po 12 tyś obr bo wał przekręcisz




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 14 lis 2010, 10:59 
**

Rejestracja: 27 mar 2010, 22:07
Posty: 202
Lokalizacja: Raszyn
Pojazd:
haha. wał przekręcisz?? możeDR_Evolutio, wytłumaczysz mi jak można wał przekręcić??może masz jakieś fotki albo znasz kogoś co mu się wał "przekręcił". ewentualnie na wale mogą się porobić luzy na zwiększonej pojemności z racji niewyważenia układu korbowego. albo ewentualnie może się korba urwać ale w tych silnikach jest to niemorzliwe z racji małych sił oddziałujących na elementy korbowe. więc jak do końca czegoś nie wiesz to nie pisz lub poprzyj to jakimiś argumentami lub zdjęciami. Pozdrawiam




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 14 lis 2010, 11:01 
**
Awatar użytkownika

Rejestracja: 10 sie 2009, 20:12
Posty: 307
Lokalizacja: Świdnica
Pojazd: 106 s16
Jak miałem Airsala 70 sport wał wytrzymał ale po 50KM padły łożyska i simeringi. Nie wiem jak będzie z S6 bo może byc mocniejszy, dla bezpieczeństwa można dac lepszy wał.




_________________

Obrazek
100km/h na GPS
http://forum.mieloch.pl/viewtopic.php?t=76528




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 14 lis 2010, 12:29 
***
Awatar użytkownika

Rejestracja: 07 gru 2009, 19:15
Posty: 542
Lokalizacja: Gdów
Pojazd: Runner 125 fx
Maciejpoz pisze:
w tych silnikach jest to nie możliwe z racji małych sił oddziałujących na elementy korbowe.


Przecież to korba przenosi całą siłę oddziaływającą przez tłok...


Ostatnio zmieniony 14 lis 2010, 12:29 przez flab_jack, łącznie zmieniany 1 raz



Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 14 lis 2010, 12:46 
*

Rejestracja: 05 lip 2010, 13:17
Posty: 87
Lokalizacja: WaWa
Pojazd:
Wał wytrzyma. Nie będzie miał lekko, bo lekko ma tylko na seri cylku.Wymień tylko łożyska wału i łożysko korbowodu, bo jak każdy wie(może i nie każdy) łożysko ma określoną liczbę obrotów przy których ma odpowiednie smarowanie-gdy łożysko ma nagminnie większe obroty niż przewidział producent dla określonego łożyska to nie nadąża ze smarowaniem i po prostu się zatrze,materiał z jakiego jest wykonany sie zetrze kulki itp. zmniejszą objętość i się rozsypia.pozdro




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 14 lis 2010, 13:10 
Ex Moderator
Awatar użytkownika

Rejestracja: 17 paź 2009, 23:46
Posty: 4078
Lokalizacja: wlkp
Pojazd:
flab_jack pisze:
Przecież to korba przenosi całą siłę oddziaływającą przez tłok...

Czy on napisał, że tak nie jest? I nie przez tłok, a na tłok jak już się czepiać.
Jeśli ma trochę inną, zresztą jedyną dobrą teorię to trzeba się doczepić?

Wał seryjny jest wyważony pod seryjny tłok, dużo szybciej się zużyje na cylindrze 70.


Ostatnio zmieniony 14 lis 2010, 13:11 przez Booyaka, łącznie zmieniany 1 raz



Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 14 lis 2010, 18:27 
****
Awatar użytkownika

Rejestracja: 22 kwie 2009, 16:51
Posty: 1219
Lokalizacja: Kraków
Pojazd:
Maciejpoz pisze:
...może się korba urwać ale w tych silnikach jest to niemorzliwe z racji małych sił oddziałujących na elementy korbowe.


A jednak mylisz sie... Byl przypadek na forum ze tlok polecial przez glowice, bo urwala sie korba...




_________________

Obrazek

Ku pamięci [*]
Obrazek




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 14 lis 2010, 18:30 
**
Awatar użytkownika

Rejestracja: 29 cze 2010, 19:45
Posty: 207
Lokalizacja: Płock
Pojazd:
kup wal tec racing i wystarczy i lozyska s6 teflon. ja mialem cylek s6 sport pro z tym walem i lozyskami i bylo dobrze :)




_________________

Obrazek

http://www.polskajazda.pl/Motocykle/Keeway/Matrix/37570

http://www.polskajazda.pl/Motocykle/Yamaha/AEROX/105281




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 14 lis 2010, 18:34 
****
Awatar użytkownika

Rejestracja: 20 gru 2009, 19:47
Posty: 1905
Lokalizacja: Katowice
Pojazd:
Lukasz1705 pisze:
lozyska s6 teflon


Łożyska S6 to SKF w opakowaniu Stage6 droższe o 50-70zł od normalnych SKFów, poza tym zwykłe metalowe są okej.




_________________

Aprilia SR '98

*Wrzuć na luz, śpiesz się powoli, myśl za kółkiem, myślenie nie boli*

......Lasst die Straße brennen - jagt das Baby durch die Stadt......




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 14 lis 2010, 18:39 
**
Awatar użytkownika

Rejestracja: 29 cze 2010, 19:45
Posty: 207
Lokalizacja: Płock
Pojazd:
Kamek46, Kamek masz racje. tylko co do teflonowych to wytrzymuja na wieksze temperatury i w ogole sa lepsze tak samo jak masz zwykle patelnie i te teflonowe ;p




_________________

Obrazek

http://www.polskajazda.pl/Motocykle/Keeway/Matrix/37570

http://www.polskajazda.pl/Motocykle/Yamaha/AEROX/105281




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 14 lis 2010, 19:52 
****
Awatar użytkownika

Rejestracja: 22 kwie 2009, 16:51
Posty: 1219
Lokalizacja: Kraków
Pojazd:
Lukasz1705, teflonowe wytrzymuja mniejsze temperatury po za tym sam koszyczek nie jest z teflonu tylko z innego materialu...




_________________

Obrazek

Ku pamięci [*]
Obrazek




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 14 lis 2010, 20:06 
Zbanowany
Awatar użytkownika

Rejestracja: 21 gru 2008, 14:34
Posty: 2211
Pojazd:
Zakupiłem już łożyska S6 teflon i chciałbym żeby się obeszło bez wymiany wału ..
Istnieje jeszcze możliwość że kupie Malossi Sporta i wtedy wał powinien wytrzymać?




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 15 lis 2010, 10:20 
****
Awatar użytkownika

Rejestracja: 20 gru 2009, 19:47
Posty: 1905
Lokalizacja: Katowice
Pojazd:
Falcao pisze:
Istnieje jeszcze możliwość że kupie Malossi Sporta i wtedy wał powinien wytrzymać?


Jak go rozwiercisz na 40KM (przenośnia) to na pewno nie będzie to Malossi Sport, i wtedy wał nie wytrzyma. Seryjny Malossi Sport jak jest dobry wał to pochodzi nawet i na oryginalnych łożyskach lecz lepiej wymieniać.




_________________

Aprilia SR '98

*Wrzuć na luz, śpiesz się powoli, myśl za kółkiem, myślenie nie boli*

......Lasst die Straße brennen - jagt das Baby durch die Stadt......




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 30 ]  Przejdź na stronę 1, 2  Następna



Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 5 gości


Nie możesz tworzyć nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Przejdź do:  



Powered by phpBB © 2007 Group serwis komputerowy