Dzisiaj jest 30 lip 2025, 10:02



Strefa czasowa UTC+1godz.





Nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 14 ] 
Autor Wiadomość
Offline
Post: 24 gru 2010, 21:16 
**

Rejestracja: 12 maja 2010, 18:39
Posty: 264
Lokalizacja: Stopnica
Pojazd:
Mam do was takie pytanie . Kupiłem cylinder pochodził on 5 min w aeroxie i został wyjęty . Lecz posiada ryse powyżej kanału wydechowego . Wpłynie ona jakoś na osiągi ? Podkreślam że cylinder jest jeszcze nie dostarty. Tu macie zdj tej rysy : http://zapodaj.net/9c1b472ff580.jpg.html


Share on FacebookShare on TwitterShare on Google+


Na górę
 Wyświetl profil  
 
 


Offline
 Tytuł:
Post: 24 gru 2010, 22:52 
*****
Awatar użytkownika

Rejestracja: 15 lut 2010, 19:24
Posty: 2341
Pojazd: CBR 600 F3
wyczuwalna palcem?

jak tak to bardzo głęboka?




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 24 gru 2010, 23:11 
**

Rejestracja: 03 sie 2007, 17:58
Posty: 232
Pojazd:
Jeżeli nie jest wyczuwalne to nie ma wpływu...
Mi to wygląda na przykatowanie na zimnym silniku/coś źle złożone.




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 24 gru 2010, 23:13 
**
Awatar użytkownika

Rejestracja: 09 sie 2008, 21:30
Posty: 409
Lokalizacja: Dobczyce / Kraków
Pojazd:
Cylinder po zdjęciu jest tak jak ktoś mówi. Nie jeżdżony praktycznie. Ma jeszcze poprzeczne rysy od szczotek tak jak nowe cylki. Jeśli rysa jest głęboka to kompresja będzie marna ;/ Wpłynie to na osiągi.




_________________

http://motoklub.malopolska.pl/ << Zapraszam na forum... MotoKlub Małopolska

Derbi Senda SM
Cagiva SuperCity 125 SM




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 24 gru 2010, 23:14 
**

Rejestracja: 12 maja 2010, 18:39
Posty: 264
Lokalizacja: Stopnica
Pojazd:
delikatnie jest ona wyczuwalna ale nie jest bardzo głęboka . tak minimalnie . ten co od niego kupilem ten cylek mówił że jak się dotrze to nagar zakryje tą ryse i nie będzie ona mieć żadnego wpływu na osiągi .




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 24 gru 2010, 23:14 
***
Awatar użytkownika

Rejestracja: 09 cze 2010, 18:49
Posty: 612
Lokalizacja: Radom
Pojazd: cpija sr xD
czy ten cyl jest jedno pierścieniowy ?? jak tak to za duża przerwa między pierścieniem jest albo po prostu silnik nie rozgrzany był przez ten czas co chodził i było na maxa ściśnięte. Możliwe ze to też taki odlew bo popatrzcie tam jak jest kanał wydechowy właśnie w tym miejscu jest "łączenie"




_________________

Obrazek

cpi hussar minarelli lc s6 mk2 ported :D
cpi-lgt-malossi-sport-70cc-t75513-220.html




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 24 gru 2010, 23:16 
**

Rejestracja: 12 maja 2010, 18:39
Posty: 264
Lokalizacja: Stopnica
Pojazd:
tłok jest dwu pierścieniowy a cylinder to top performance trophy 50 .




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 25 gru 2010, 2:26 
***
Awatar użytkownika

Rejestracja: 15 wrz 2009, 20:47
Posty: 1111
Lokalizacja: Warka
Pojazd: Ibiza II FL 110KM, CRM 125ccm
zakładaj i docieraj. Jak teraz będzie dobrze to po dotarciu może być tylko lepiej:P




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 25 gru 2010, 12:32 
*****
Awatar użytkownika

Rejestracja: 27 cze 2010, 10:51
Posty: 2282
Lokalizacja: Gostyń
Pojazd:
też miałem kiedyś taka ryse na cylku ledwo wyczuwalną. z poczatku szału z mocą nie było ale jak się w pełni dotarł po około 1000km to było git. śmiało zakładaj i docieraj




_________________

Nie pomagam na gg, od tego jest forum :)

Opel Vectra 2.0i : http://forum.mieloch.pl/viewtopic.php?t=247359




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 25 gru 2010, 13:16 
******
Awatar użytkownika

Rejestracja: 19 kwie 2010, 19:53
Posty: 3247
Lokalizacja: Z Warsztatu:)
Pojazd:
Tak jak mówi Furian50,
Jeśli jest mała to zakładaj ,dotrze się:)
No sprawdzić i tak musisz:)




_________________

Mycen [*]
Malina[*]
:arrow: Morał z Historii Krótki,Lecz Nie Wszystkim Znany..Jak Nie Ma Warunków ,Nie Zapieprzamy xD
Wiele Serc Jedno Bicie BMW Ponad Życie !
Obrazek




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 25 gru 2010, 15:34 
**

Rejestracja: 12 maja 2010, 18:39
Posty: 264
Lokalizacja: Stopnica
Pojazd:
czyli mówicie że wszystko ok powinno być ? dzięki za odpowiedzi . a mam jeszcze jedno takie pytanie uszczelki pod ten cyl podejda z oryginalnego cylindra ? chodzi mi tylko o uszczelke która daje się pod cylinder pod karter bo te pod głowice mam i mam nową od oryginalnego cyla . i nie wiem czy kupić uszczelke pod ten cyl czy dać tą oryginalna .


Ostatnio zmieniony 25 gru 2010, 15:36 przez lukaszek5232, łącznie zmieniany 1 raz



Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 25 gru 2010, 17:02 
***
Awatar użytkownika

Rejestracja: 09 cze 2010, 18:49
Posty: 612
Lokalizacja: Radom
Pojazd: cpija sr xD
co do uszczelki to gdzieś było wypisane do jakiego cyla jaki odstęp tłoka od głowicy musi być tylko nie pamiętam gdzie... niech ktoś zapoda linka... a ogólnie jeśli chodzi o uszczelkę to zobacz czy stara nie zatyka ci kanałów w nowym cylu.




_________________

Obrazek

cpi hussar minarelli lc s6 mk2 ported :D
cpi-lgt-malossi-sport-70cc-t75513-220.html




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 25 gru 2010, 17:50 
*****
Awatar użytkownika

Rejestracja: 27 cze 2010, 10:51
Posty: 2282
Lokalizacja: Gostyń
Pojazd:
oryginalna bedzie pasować




_________________

Nie pomagam na gg, od tego jest forum :)

Opel Vectra 2.0i : http://forum.mieloch.pl/viewtopic.php?t=247359




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 26 gru 2010, 20:38 
**

Rejestracja: 12 maja 2010, 18:39
Posty: 264
Lokalizacja: Stopnica
Pojazd:
dobra . dzieki za pomoc .




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 14 ] 



Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 4 gości


Nie możesz tworzyć nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Przejdź do:  



Powered by phpBB © 2007 Group serwis komputerowy