Dzisiaj jest 17 cze 2025, 9:14



Strefa czasowa UTC+1godz.





Nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 27 ]  Przejdź na stronę 1, 2  Następna
Autor Wiadomość
Offline
Post: 26 gru 2010, 21:31 
Zbanowany

Rejestracja: 26 gru 2010, 20:43
Posty: 39
Pojazd:
Witam. Mam tam jakieś kymco LC, przebieg wału 13tyś łożyska tyle samo. Nie kręcił nigdy więcej niż 10,5tyś obr, bo moduł zablokowany... Jeździł trochę na Metrakicie 70cc bez zmienianych łożysk, ze sportowym wydechem no full sport po prostu zrobiłem jakieś 4tyś i zatarłem i nie chcę tego MK już. Teraz chcę zrobić mid-race/racing z Airsalem T6 RACING 1 ring, dzielony kanał wydechowy, nicasil, tecnigas RS II, gaźnik 21mm itd. No i tak myślę czy kupować wał za 300zł od Smugglera Top Racing do 13tyś obr. Bo może wystarczą same łożyska na wale i tyle?


Potrzebuje tylko tego setupu na jakieś od 3 do może 5tyś km (na ten sezon co będzie, bo później auto kupuję), bo później go sprzedaje i może się sypnąć pierw wał, łożyska no i cylek, ale żebym te 5tyś przejechał na seryjnym wale.

Co o tym sądzicie? Pozdrawiam!


Ostatnio zmieniony 26 gru 2010, 21:34 przez alien, łącznie zmieniany 1 raz

Share on FacebookShare on TwitterShare on Google+


Na górę
 Wyświetl profil  
 
 


Offline
 Tytuł:
Post: 27 gru 2010, 0:00 
***
Awatar użytkownika

Rejestracja: 04 paź 2008, 9:22
Posty: 878
Lokalizacja: Łomża
Pojazd:
Przy racingu radzę wymienić wał bo on długo nie uciągnie :/ I jak ci się mk po tak krótkim czasie zatarł to może gaźnik miałeś źle wyregulowany lub źle złożyłeś


Ostatnio zmieniony 27 gru 2010, 0:01 przez mateusz24, łącznie zmieniany 1 raz



Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 27 gru 2010, 0:55 
Ex Moderator
Awatar użytkownika

Rejestracja: 19 wrz 2009, 7:28
Posty: 2771
Lokalizacja: Psary
Pojazd: Air Max System
Do racinga niestety będziesz musiał wymienić wał.




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 27 gru 2010, 9:02 
**
Awatar użytkownika

Rejestracja: 02 lis 2010, 11:34
Posty: 456
Lokalizacja: Wadowice
Pojazd:
Tak,musisz wymienić wał




_________________

" Z Motorem jak z Kobietą: pokochaj, zrozum a później rozbieraj " :D




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 27 gru 2010, 9:28 
***
Awatar użytkownika

Rejestracja: 29 cze 2010, 8:27
Posty: 803
Pojazd:
tak jak koledzy wyżej , przy racingu trzeba wymienić wał.




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 27 gru 2010, 10:28 
Zbanowany

Rejestracja: 26 gru 2010, 20:43
Posty: 39
Pojazd:
Ale jak moduł będzie blokował do 10,5tyś to też? Ta moc jest tez pokazywana na mniejszych obrotach i dlatego?




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 27 gru 2010, 11:08 
***
Awatar użytkownika

Rejestracja: 15 wrz 2009, 20:47
Posty: 1111
Lokalizacja: Warka
Pojazd: Ibiza II FL 110KM, CRM 125ccm
airsal nie jest takim mocnym racingiem, bardziej mid race. Kymco ma bardzo dobre wały, nie do porównania z keewayem itp. Jak pod airsala to wkładaj nowe łożyska i śmigaj.




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 27 gru 2010, 11:27 
***
Awatar użytkownika

Rejestracja: 04 paź 2008, 9:22
Posty: 878
Lokalizacja: Łomża
Pojazd:
Tak owszem ale skąd wierz po jakim czasie ci padnie czy to będzie 1000km czy może 3000km. Ja osobiście wolał bym zainwestować w wał top racing i może inny cylinder :wink: Koledze przy cylku sporcie i seryjnym wale po 2500km pojawił się luz na wale. Ja bym wolał jednak zmienić




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 27 gru 2010, 11:47 
Ex Moderator
Awatar użytkownika

Rejestracja: 19 wrz 2009, 7:28
Posty: 2771
Lokalizacja: Psary
Pojazd: Air Max System
alien pisze:
Ale jak moduł będzie blokował do 10,5tyś to też?

Nie, moim zdaniem nie trzeba. Ale wtedy nie będzie już takiej mocy.




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 27 gru 2010, 11:52 
***
Awatar użytkownika

Rejestracja: 04 paź 2008, 9:22
Posty: 878
Lokalizacja: Łomża
Pojazd:
Po pierwsze to moduł nie blokuje raczej do 10,5tyś obr. Jak by już miał moduł blokować to blokował by do 8,5/9tyś obr. Według mnie to zła regulacja napędu lub wydech na więcej nie pozwalał.




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 27 gru 2010, 13:56 
Zbanowany

Rejestracja: 26 gru 2010, 20:43
Posty: 39
Pojazd:
nie masz kymco to nie mow ;p

do 10,5 tys obr blokuje na 100% nawet odcinka jest i strzalka zaczyna wariowac i sie nie wkreca dalej... z gorki mozna tez prztestowac... przynajmniej licznikowo pokazuje 10,5tys obr.




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 27 gru 2010, 14:06 
***
Awatar użytkownika

Rejestracja: 04 paź 2008, 9:22
Posty: 878
Lokalizacja: Łomża
Pojazd:
Trochę dziwne blokowanie do 10,5 :lol: No ale jeśli tak to mój błąd :ups:




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 27 gru 2010, 15:44 
***
Awatar użytkownika

Rejestracja: 31 paź 2010, 20:25
Posty: 839
Lokalizacja: Rybnik
Pojazd:
Moduły w s9 sa blokowane do 10,5tys;) I jednak lepiej gdybys wymienil modul na odblokowany i zainwestowal w nowy wal:D




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 27 gru 2010, 23:26 
***
Awatar użytkownika

Rejestracja: 03 mar 2010, 18:45
Posty: 597
Lokalizacja: Szczecin
Pojazd:
Zgadzam się z kolegą wyżej wał + moduł




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 27 gru 2010, 23:31 
******
Awatar użytkownika

Rejestracja: 19 kwie 2010, 19:53
Posty: 3247
Lokalizacja: Z Warsztatu:)
Pojazd:
alien, jak już robisz taki tuning to wał musisz wymienić..To jest najważniejsza rzecz..:) Rozpadnie Ci się i dopiero będziesz miał:)
No i jeśli moduł blokowany do 10,5tyś to odblokuj bo mocy pełnej nie uzyskasz:)




_________________

Mycen [*]
Malina[*]
:arrow: Morał z Historii Krótki,Lecz Nie Wszystkim Znany..Jak Nie Ma Warunków ,Nie Zapieprzamy xD
Wiele Serc Jedno Bicie BMW Ponad Życie !
Obrazek




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 27 gru 2010, 23:43 
***
Awatar użytkownika

Rejestracja: 03 mar 2010, 18:45
Posty: 597
Lokalizacja: Szczecin
Pojazd:
DrivterGSI1, Jak by nie zmienił wału. To by częsci i kartery zbierał w okolicach 5km. Kumpel już tak miał . A ja podaltuje speedem a tam połowa wału widczona . Skuter to był nrg




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 28 gru 2010, 4:40 
**
Awatar użytkownika

Rejestracja: 12 sie 2009, 0:17
Posty: 319
Lokalizacja: teraz Bobowo :D
Pojazd:
... Tecnigas RSII ten wydech jest bardzo słaby do mid race/racinga
Stage6 pro replica kręci wyżej
aby to miało troche mocy pomyśl nad mocniejszym wydechem ;)




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 28 gru 2010, 7:52 
***
Awatar użytkownika

Rejestracja: 11 sie 2009, 12:37
Posty: 661
Pojazd:
Wał musisz zmienić i tak jak Evolution napisał lepszy wydech




_________________

Polerowanie aluminium,spawanie plastików, renowacja części,malowanie mniejszych elementów.
Sprzedam części Katana,Sym,Peugeot,Romet,Jawa
TANIO GG 10293344




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 28 gru 2010, 11:45 
***
Awatar użytkownika

Rejestracja: 04 paź 2008, 9:22
Posty: 878
Lokalizacja: Łomża
Pojazd:
Tecnigas jest lepszy od pro replicy. Co z tego ze wyżej kreci jak na tecnigasie uzyskasz wyższą moc :roll: Jak już chcesz lepszy to yasuni c16/c20




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 28 gru 2010, 11:50 
Zbanowany
Awatar użytkownika

Rejestracja: 21 gru 2008, 14:34
Posty: 2211
Pojazd:
DR_Evolutio, miałeś chyba na myśli S6 Pro, nie replice :wink:




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 27 ]  Przejdź na stronę 1, 2  Następna



Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 11 gości


Nie możesz tworzyć nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Przejdź do:  



Powered by phpBB © 2007 Group serwis komputerowy