Dzisiaj jest 10 sie 2025, 1:00



Strefa czasowa UTC+1godz.





Nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 24 ]  Przejdź na stronę 1, 2  Następna
Autor Wiadomość
Offline
Post: 27 gru 2010, 21:48 
Zbanowany
Awatar użytkownika

Rejestracja: 21 gru 2008, 14:34
Posty: 2211
Pojazd:
Zastanawiam się jaki gaźnik będzie lepszy pod ten cylinder.
PWK 21 czy 24mm? Nie zależy mi na spalaniu, to najmniejszy problem.
Interesuje mnie czy będzie wyraźna różnica pomiędzy nimi? Wiem, że lepsze chłodzenie ze strony 24mm itd.
Ale duża różnica?

EDIT:
Jeżeli ktoś nie orientuje się w temacie, niech się nie wypowiada, chce konkretnych odpowiedzi.


Ostatnio zmieniony 27 gru 2010, 21:53 przez Falcao, łącznie zmieniany 1 raz

Share on FacebookShare on TwitterShare on Google+


Na górę
 Wyświetl profil  
 
 


Offline
 Tytuł:
Post: 27 gru 2010, 21:50 
*

Rejestracja: 08 paź 2009, 18:34
Posty: 133
Pojazd:
Aż taka strasznie większa to nie będzie ;p




_________________

http://forum.mieloch.pl/viewtopic.php?t=118814 ;]




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 27 gru 2010, 21:57 
**
Awatar użytkownika

Rejestracja: 08 paź 2010, 20:44
Posty: 313
Pojazd:
Według mnie pod replice wystarczy 21 mm, duzej roznicy nie odczujesz miedzy 21 a 24, a 21mm w zupelnosc wystarczy zeby ogarnąć ten cylinder....




_________________

Moja apcia:

http://forum.mieloch.pl/viewtopic.php?t ... c&start=20

Wbijac :)




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 27 gru 2010, 22:05 
*****
Awatar użytkownika

Rejestracja: 27 cze 2010, 10:51
Posty: 2282
Lokalizacja: Gostyń
Pojazd:
woli10 pisze:
Według mnie pod replice wystarczy 21 mm, duzej roznicy nie odczujesz miedzy 21 a 24, a 21mm w zupelnosc wystarczy zeby ogarnąć ten cylinder....

zgadzam się. ten cylinder dobrze współpracuje z gaźnikami 19-21




_________________

Nie pomagam na gg, od tego jest forum :)

Opel Vectra 2.0i : http://forum.mieloch.pl/viewtopic.php?t=247359




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 27 gru 2010, 22:57 
Admin
Awatar użytkownika

Rejestracja: 22 wrz 2004, 16:41
Posty: 2430
Lokalizacja: Poznań
Pojazd: Gilera Stalker
Na 24mm będą zdecydowanie większe osiągi. Pomiędzy 19, a 21mm jest już bardzo odczuwalna różnica, a pomiędzy 21 a 24mm również.

Duży gaźnik będzie odrobinę trudniej wyregulować, ale osiągi są tego warte.




_________________

Sklep internetowy z częściami i akcesoriami do skuterów / motorowerów / motocykli
WWW.SKLEP.MIELOCH.PL

Szukasz części oryginalnych Aprilia / Derbi / Gilera / MBK / Peugeot / Piaggio / Vespa?
Jeżeli tak napisz na oe@mieloch.pl !




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 27 gru 2010, 23:00 
Zbanowany
Awatar użytkownika

Rejestracja: 21 gru 2008, 14:34
Posty: 2211
Pojazd:
Junior, jeszcze jedno pytanie do Ciebie, do innych też je kieruje.
Jakie są wady i zalety Racinga w AC?




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 27 gru 2010, 23:08 
***

Rejestracja: 19 lip 2010, 17:37
Posty: 875
Lokalizacja: Kurów
Pojazd: opel combo c
-wady
grzanie
mniejsza moc (stosunkowo do lc)
mniejsza żywotność

to były główne

-zalety
tańsze

chyba tyle




_________________

PAPIER TOALETOWY


Ostatnio zmieniony 27 gru 2010, 23:09 przez Iniector, łącznie zmieniany 1 raz



Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 27 gru 2010, 23:10 
Zbanowany
Awatar użytkownika

Rejestracja: 21 gru 2008, 14:34
Posty: 2211
Pojazd:
Jest jakiś sposób na lepsze chłodzenie w AC? :P
Co do mocy to wiadomo, a jak z tą żywotnością?




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 27 gru 2010, 23:20 
***
Awatar użytkownika

Rejestracja: 03 mar 2010, 18:45
Posty: 597
Lokalizacja: Szczecin
Pojazd:
Najlepiej to też zainwestuj w termometr jak nie masz . Będziesz miał go na oku. Nie będziesz przegrzewał to i żywotniejszy bedzie




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 27 gru 2010, 23:35 
******
Awatar użytkownika

Rejestracja: 19 kwie 2010, 19:53
Posty: 3247
Lokalizacja: Z Warsztatu:)
Pojazd:
Falcao, no lepsze chłodzenie to już byś miał jeśli byś wybrał ten gaźnik 24mm:)
Do tego jakiś chwytak powietrza i nie powinien się przegrzewać...:)
Iniector, moc na AC a LC jest bardzo podobna...




_________________

Mycen [*]
Malina[*]
:arrow: Morał z Historii Krótki,Lecz Nie Wszystkim Znany..Jak Nie Ma Warunków ,Nie Zapieprzamy xD
Wiele Serc Jedno Bicie BMW Ponad Życie !
Obrazek




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 27 gru 2010, 23:40 
***
Awatar użytkownika

Rejestracja: 15 wrz 2009, 20:47
Posty: 1111
Lokalizacja: Warka
Pojazd: Ibiza II FL 110KM, CRM 125ccm
DrivterGSI1, na LC moc jest większa... ze względu na bardziej równomierne i wydajniejsze chłodzenie...




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 28 gru 2010, 0:11 
Zbanowany
Awatar użytkownika

Rejestracja: 21 gru 2008, 14:34
Posty: 2211
Pojazd:
DrivterGSI1, gaźniczek 24mm już do mnie idzie. Chwytak też będzie :D
Cylek alu, więc powinno dać radę.




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 28 gru 2010, 0:15 
***
Awatar użytkownika

Rejestracja: 03 mar 2010, 18:45
Posty: 597
Lokalizacja: Szczecin
Pojazd:
Falcao, Nie będzie problemu. Ty napewno sobie poradzisz w regulacji I będzie miodzio (gaźnika)




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 28 gru 2010, 0:15 
******
Awatar użytkownika

Rejestracja: 19 kwie 2010, 19:53
Posty: 3247
Lokalizacja: Z Warsztatu:)
Pojazd:
Falcao, no to super;)Dobry wybór:) Oj będzie dawać rade;)




_________________

Mycen [*]
Malina[*]
:arrow: Morał z Historii Krótki,Lecz Nie Wszystkim Znany..Jak Nie Ma Warunków ,Nie Zapieprzamy xD
Wiele Serc Jedno Bicie BMW Ponad Życie !
Obrazek




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 28 gru 2010, 0:19 
***
Awatar użytkownika

Rejestracja: 03 mar 2010, 18:45
Posty: 597
Lokalizacja: Szczecin
Pojazd:
Mocy też będzie :). A termometr też się przyda




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 28 gru 2010, 0:20 
Zbanowany
Awatar użytkownika

Rejestracja: 21 gru 2008, 14:34
Posty: 2211
Pojazd:
Ale mam kolejne pytanie :P
Nie wiem czy wiece ale korektor (m.in. MHR) z minarelli pasuje do Peugeota.
Wiem, że sam korektor nic nie da.
Ale gdy go założę potrzebny jest dłuższy pasek? O ile? Bo natknąłem się na to:
Obrazek
i zgłupiałem ..




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 28 gru 2010, 0:25 
***
Awatar użytkownika

Rejestracja: 03 mar 2010, 18:45
Posty: 597
Lokalizacja: Szczecin
Pojazd:
Tak, jak kupel zakładał do f12 to też musiał trochę kartera zeszlifować bo mu pasek jeździł po nim . W jakimś projekcie jednosladu też musieli to robić. Pasek też dłuższy zakładał

EDIT

http://www.jednoslad.pl/index.php?optio ... &Itemid=20
Tu masz niżej opisane.

Pozdro JawoR


Ostatnio zmieniony 28 gru 2010, 0:27 przez Emixx6, łącznie zmieniany 1 raz



Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 28 gru 2010, 0:26 
Zbanowany
Awatar użytkownika

Rejestracja: 21 gru 2008, 14:34
Posty: 2211
Pojazd:
No tak myślałem, że dłuższy, tylko pytanie jaki? :shock:




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 28 gru 2010, 0:28 
***
Awatar użytkownika

Rejestracja: 03 mar 2010, 18:45
Posty: 597
Lokalizacja: Szczecin
Pojazd:
I tu jest haczyk . Czy ten od minarellki podejdzie. Ale w to wątpie, dlatego ja już pomysłu nie mam




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 28 gru 2010, 0:30 
Zbanowany
Awatar użytkownika

Rejestracja: 21 gru 2008, 14:34
Posty: 2211
Pojazd:
Potrzebny mi są rozmiary seryjnego paska w minarelli i paska do Overrange, żeby zobaczyć różnicę i dobrać odpowiedni.




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 24 ]  Przejdź na stronę 1, 2  Następna



Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 18 gości


Nie możesz tworzyć nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Przejdź do:  



Powered by phpBB © 2007 Group serwis komputerowy