Dzisiaj jest 05 gru 2024, 10:39



Strefa czasowa UTC+1godz.





Nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 15 ] 
Autor Wiadomość
Offline
Post: 29 gru 2010, 22:04 
*
Awatar użytkownika

Rejestracja: 27 sie 2010, 22:13
Posty: 174
Lokalizacja: Wolsztyn
Pojazd:
-do gaznika 17.5 pod cylek stage6 streetrace 70cc ?




_________________

Obrazek


Share on FacebookShare on TwitterShare on Google+


Na górę
 Wyświetl profil  
 
 


Offline
 Tytuł:
Post: 29 gru 2010, 22:07 
Ex Moderator
Awatar użytkownika

Rejestracja: 08 lis 2009, 18:52
Posty: 2610
Lokalizacja: Radomsko [ERA]
Pojazd: BMW E61
No a jak sobie to inaczej wyobrażasz ?




_________________

REGULAMIN FORUM ---> viewtopic.php?t=3




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 29 gru 2010, 22:14 
*
Awatar użytkownika

Rejestracja: 27 sie 2010, 22:13
Posty: 174
Lokalizacja: Wolsztyn
Pojazd:
koles co sprzedaje taki gaznik ( uzywany - arreche ) mowi ze smigal bez ssania :P




_________________

Obrazek




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 29 gru 2010, 22:16 
Zbanowany
Awatar użytkownika

Rejestracja: 09 gru 2010, 19:27
Posty: 102
Lokalizacja: Konin
Pojazd:
bo jest głupi
ssanie musi być inaczej nie ma jazdy, ciezkie odpalanie juz nie mowie o porzadnym wyregulowaniu gaznika




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 29 gru 2010, 22:42 
Ex Moderator
Awatar użytkownika

Rejestracja: 08 lis 2009, 18:52
Posty: 2610
Lokalizacja: Radomsko [ERA]
Pojazd: BMW E61
Gaźnik będzie ciężko regulować bez ssania.




_________________

REGULAMIN FORUM ---> viewtopic.php?t=3




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 29 gru 2010, 23:38 
**

Rejestracja: 06 sie 2009, 19:56
Posty: 344
Lokalizacja: Poznań
Pojazd:
.aron, Pokaż ten gaźnik. :lol:




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 30 gru 2010, 1:14 
**
Awatar użytkownika

Rejestracja: 12 sie 2009, 0:17
Posty: 319
Lokalizacja: teraz Bobowo :D
Pojazd:
bez ssania będzie ci bardzo ciężko palił ;/




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 30 gru 2010, 1:36 
Ex Moderator
Awatar użytkownika

Rejestracja: 28 maja 2009, 15:26
Posty: 2647
Pojazd:
Tak jak mówi Dr Evo , po prostu będzie ciężko palił, ale jest na to sposób , jeżeli masz stożek to zakrywasz go ręką i powinien palić bezproblemowo.




_________________

Obrazek




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 30 gru 2010, 2:21 
****
Awatar użytkownika

Rejestracja: 26 maja 2010, 12:07
Posty: 1857
Lokalizacja: Smród
Pojazd:
niestety aron nie ma stożka więc musisz kupić ssanie :wink:




_________________

http://www.facebook.com/KubaStunt - SPRAWDŹ TO!!




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 30 gru 2010, 9:56 
****
Awatar użytkownika

Rejestracja: 10 kwie 2010, 15:07
Posty: 1287
Lokalizacja: Burzenin/Sieradz
Pojazd:
No to jak nie ma stożka to przytyka otwór od seryjnego filtra,tak około 3/4 i będzie to samo.Jeżdżąc bez ssania należy pamiętać aby dokładnie uszczelnić jego otwór bo inaczej będzie problem z regulacją.Spokojnie możesz latać bez ssania,tak samo będzie się regulować gaźnik jak na kompletnym jedynie przy ujemnych temperaturach może być problem z odpaleniem.




_________________

Chcesz zobaczyć jeden z najlepszych projektów SuperMoto na forum? Kliknij !! Dziesiątki upów,Wiele modyfikacji,Obecnie już tuning na poziomie RACING,Napewno sie zainteresujesz!




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 30 gru 2010, 10:34 
Ex Moderator
Awatar użytkownika

Rejestracja: 19 wrz 2009, 7:28
Posty: 2771
Lokalizacja: Psary
Pojazd: Air Max System
DR_Evolutio pisze:
bez ssania będzie ci bardzo ciężko palił ;/

seku145 pisze:
Gaźnik będzie ciężko regulować bez ssania.


Trochę jest w tym nieprawdy ;) Albo bardzo trochę ;)
Bo ja w swojej sr'ce nie mam ssania i pali na dotyk. I wyregulowałem go jakoś :wink:




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 30 gru 2010, 17:41 
**
Awatar użytkownika

Rejestracja: 24 sie 2010, 15:03
Posty: 362
Lokalizacja: Warszawa
Pojazd:
Czytając wasze sposoby na odpalenie bez ssania, nie posiadanie tego oto gadżetu w swoim gaźniku kompletnie utrudnia życie... ja bym kupił normalny gaźnik z normalnym ssaniem, i był bym "happy"

Co do odpalania, będzie dużo ciężej, choć to wszystko zależy... ale ogólnie powinien odpalić. A ktoś tam pisał że nie wyregulujesz gaźnika. Od kiedy to reguluje się gaźnik na ssaniu... mhmm ciekawe, ciekawe... :roll:

Dodam że ssanie nie odpowiada w 100% za odpalenie silnika. Ono jest takim wspomagaczem i ułatwia odpalenie, ale konieczne nie jest.


Ostatnio zmieniony 30 gru 2010, 17:43 przez djlucek11, łącznie zmieniany 1 raz



Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 31 gru 2010, 2:45 
**
Awatar użytkownika

Rejestracja: 12 sie 2009, 0:17
Posty: 319
Lokalizacja: teraz Bobowo :D
Pojazd:
^DawiD^, no to masz silnik w dobrej kondycji ;) gratuluje ;)
ciekawe czy w moim garage też by tak palił w -10/-20 :cool:
djlucek11 pisze:
Ono jest takim wspomagaczem i ułatwia odpalenie

idealnie wytłumaczone,




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 31 gru 2010, 16:52 
****
Awatar użytkownika

Rejestracja: 20 gru 2009, 19:47
Posty: 1905
Lokalizacja: Katowice
Pojazd:
Niektórzy chyba nie potrafią sobie zobrazować tego jak działa ssanie. Tak jak djlucek11, napisał jest ono wspomagaczem przy odpalaniu, włączając je poprzez linkę podnosimy tłoczek ssania i otwieramy kanalik przez który przepływa paliwo (i przez dyszę rozruchową) co powoduje wzbogacenie mieszanki i łatwiejszy zapłon. Dobrze wyregulowany skuter da radę odpalić w plusowej temperaturze bez ssania, w minusowych mogą być problemy, wszystko zależy od regulacji, szczelności zaworu membranowego itp. Ssanie jest mimo wszystko ważnym elementem gaźnika i znacząco ułatwia rozruch więc dobrze by było się w nie zaopatrzyć lecz nie jest one wymagane przy odpalaniu silnika.




_________________

Aprilia SR '98

*Wrzuć na luz, śpiesz się powoli, myśl za kółkiem, myślenie nie boli*

......Lasst die Straße brennen - jagt das Baby durch die Stadt......




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 01 sty 2011, 2:35 
Ex Moderator
Awatar użytkownika

Rejestracja: 19 wrz 2009, 7:28
Posty: 2771
Lokalizacja: Psary
Pojazd: Air Max System
DR_Evolutio pisze:
^DawiD^, no to masz silnik w dobrej kondycji ;) gratuluje ;)
ciekawe czy w moim garage też by tak palił w -10/-20

Dziękuję. Gdy stał wieczorem w wakacje długo, długo.. Czyli na ognisku i gdzieś o 3 nad ranem trzeba było go zapalić, przekopywałem, żeby paliwa więcej naleciało, więc nie miał problemu palić w pierwszego. Więc tak jak piszecie, ssanie to jest rzecz, którą warto mieć, ale bez niej można sobie poradzić :wink:




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 15 ] 



Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 0 gości


Nie możesz tworzyć nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Przejdź do:  



Powered by phpBB © 2007 Group serwis komputerowy