Dzisiaj jest 06 sie 2025, 18:47



Strefa czasowa UTC+1godz.





Nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 8 ] 
Autor Wiadomość
Offline
Post: 17 mar 2011, 21:52 
***

Rejestracja: 20 cze 2010, 12:46
Posty: 515
Lokalizacja: Połomia
Pojazd:
Mam parę pytań. Co może być przyczyną nietrzymania wolnych obrotów. Wygląda to tak. Silnik rozgrzany, gazuję do full manetki przez ok 2 sek. (dosyć ostra przegazówka), odpuszczam manetkę. Obroty utrzymują się na poziomie ~2400 obr/min (+/- 200 obr/min), a po ok 30-50 sek. spadają do -1500 obr/min i czasami obroty są tak niskie, że skuter prawie zgasa. Po tym znowu przegazówaka i dalej to samo.

Mam:
Dell'orto 17,5 mm,
Polini AirBox
Tecnigas Next-R
Malossi Multivar
Dysze 90,
Iglica na 1 rowku od góry

2 problem to: (miałem go przedtem)
Co może być przyczyną, że gdy dodaję gazu (po ok 40 sek. na wolnych obrotach) skuter przygasa (zalewa go?) i po chwili normalnie wkręca się na obroty.
Na tym problemie miałem:
Dell'orto 17,5 mm,
Tecnigas Next-R
Malossi Multivar
Dysze 65,
Iglica na 2 rowku

Proszę o odpowiedź. Pozdrawiam :)


Ostatnio zmieniony 19 mar 2011, 23:02 przez zimnyfull1, łącznie zmieniany 1 raz

Share on FacebookShare on TwitterShare on Google+


Na górę
 Wyświetl profil  
 
 


Offline
 Tytuł:
Post: 17 mar 2011, 21:54 
***
Awatar użytkownika

Rejestracja: 30 sie 2010, 20:31
Posty: 964
Lokalizacja: Starogard Gd.
Pojazd:
Na 100% kłania się regulacja gaźnika.




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 17 mar 2011, 21:58 
***

Rejestracja: 20 cze 2010, 12:46
Posty: 515
Lokalizacja: Połomia
Pojazd:
Tak jak bym nie wiedział. Regulowałem go ponad 1,5 godziny i do niczego nie doszedłem dalej tak samo. Co to może być?




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 17 mar 2011, 22:00 
***
Awatar użytkownika

Rejestracja: 30 sie 2010, 20:31
Posty: 964
Lokalizacja: Starogard Gd.
Pojazd:
http://forum.mieloch.pl/viewtopic.php?t=7059
Może to Ci pomoże.
Daj dysze 80-85 jak masz.




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 19 mar 2011, 23:38 
***

Rejestracja: 20 cze 2010, 12:46
Posty: 515
Lokalizacja: Połomia
Pojazd:
Mam filmik. (końcówka filmu - widać problem :cry:)
LINK
Dodam jeszcze, ze strasznie pluje paliwem i do tych 8000 obr/min nie wchodzi tak od razu. Na filmie da się to zauważyć. Przy 6500-7000 obr/min zaczyna przerywać , potem przegazówka, gaz i dopiero wtedy zaczyna ciągnąć do ~8000 obr/min.


Ostatnio zmieniony 19 mar 2011, 23:42 przez zimnyfull1, łącznie zmieniany 3 razy



Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 19 mar 2011, 23:42 
Główny Dowodzący - Admin
Awatar użytkownika

Rejestracja: 29 kwie 2010, 14:29
Posty: 8337
Lokalizacja: Wielkopolska
Pojazd: Citroën Xsara II VTR Coupe
Imię: Mateusz
zimnyfull1 pisze:
Mam parę pytań. Co może być przyczyną nietrzymania wolnych obrotów. Wygląda to tak. Silnik rozgrzany, gazuję do full manetki przez ok 2 sek. (dosyć ostra przegazówka), odpuszczam manetkę. Obroty utrzymują się na poziomie ~2400 obr/min (+/- 200 obr/min), a po ok 30-50 sek. spadają do -1500 obr/min i czasami obroty są tak niskie, że skuter prawie zgasa. Po tym znowu przegazówaka i dalej to samo.

Spróbuj delikatnie podkręcić mu obroty jałowe.Jak to nie pomoże być może łapie gdzieś lewe powietrze.




_________________

https://www.youtube.com/watch?v=wY-1Xa20Hb0 <= Zostaw SUBA! Dziękuję !

DOŁĄCZ DO NASZYCH GRUP SPRZEDAŻY :

:arrow: https://www.facebook.com/groups/skutermaniacy/
:arrow: https://www.facebook.com/groups/maniacymoto50/
:arrow: https://www.facebook.com/groups/maxiholicy/




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 19 mar 2011, 23:45 
***

Rejestracja: 20 cze 2010, 12:46
Posty: 515
Lokalizacja: Połomia
Pojazd:
Mate57 pisze:
Jak to nie pomoże być może łapie gdzieś lewe powietrze.

Może łapać lewe powietrze z uszczelki pod głowicą? Widać plamy oleju w okolicach głowicy. Króciec mam nowy, więc on odpada.




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 19 mar 2011, 23:47 
Główny Dowodzący - Admin
Awatar użytkownika

Rejestracja: 29 kwie 2010, 14:29
Posty: 8337
Lokalizacja: Wielkopolska
Pojazd: Citroën Xsara II VTR Coupe
Imię: Mateusz
Prawdopodobnie tak,bo uszczelka jest po to ,aby własnie olej nie leciał :wink:
I tu myslę,że twki problem,bo przy małych obrotach wszystka kompresja ucieka właśnie tędy i dlatego powoli gaśnie.


Ostatnio zmieniony 19 mar 2011, 23:48 przez Mattrack, łącznie zmieniany 1 raz



Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 8 ] 



Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 3 gości


Nie możesz tworzyć nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Przejdź do:  



Powered by phpBB © 2007 Group serwis komputerowy