Dzisiaj jest 02 lut 2025, 9:01



Strefa czasowa UTC+1godz.





Nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 28 ]  Przejdź na stronę 1, 2  Następna
Autor Wiadomość
Offline
Post: 18 lis 2008, 17:21 
*

Rejestracja: 03 lis 2008, 16:17
Posty: 10
Pojazd:
Witam, mam zamiar kupić cylek 70, bo osiągi seryjnego neosa mi sie znudziły :) Już mam zamówionego lasera x-pro oraz multivara :mrgreen: I tak chciałbym wstawić jakąś słabą 70, ponieważ nie chcę zmieniać gaźnika na większy :sad: Po pierwsze kolejne koszta oraz dużo większe spalanie :cry:

Jaki polecacie cylek, który niewymagałby wymiany gaźnika?


Share on FacebookShare on TwitterShare on Google+


Na górę
 Wyświetl profil  
 
 


Offline
 Tytuł:
Post: 18 lis 2008, 17:24 
Ex Moderator
Awatar użytkownika

Rejestracja: 06 cze 2008, 10:52
Posty: 450
Lokalizacja: Pleszew
Pojazd:
Polini Sport 70 :) Jak nie chcesz wymieniać gaźnika.




_________________

Obrazek

http://wolnekonopie.pl/




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 18 lis 2008, 18:11 
*

Rejestracja: 03 lis 2008, 16:17
Posty: 10
Pojazd:
A i czy jest jakaś kolosalna różnica między malossim a polinim?

PS. Jest taka zasada, że jak sie wymienia cylinder na 70 to trzeba też gaźnik?? I czy po jeździe na seryjnym gaźniku może dojść do zatarcia cylka?


A i czy po zmianie na malossiego trzeba wymienić gaźnik (bo jest trochę tańszy od poliniego)




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 18 lis 2008, 18:13 
****
Awatar użytkownika

Rejestracja: 26 maja 2008, 23:20
Posty: 1644
Lokalizacja: Szamotuły
Pojazd:
Na obu nie potrzeba zmieniać gaźnika, ja jeździłem na serii gaźniku i było ok. Nic się nie stanie. Po prostu osiągi będą mniejsze. Proponuję włożyć dyszę większą... :cool:




_________________

VW Golf II by jasiu226

Obrazek

Obrazek

ObrazekPiszę poprawnie po polsku.




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 18 lis 2008, 18:15 
**
Awatar użytkownika

Rejestracja: 09 sie 2008, 21:19
Posty: 237
Lokalizacja: ukf
Pojazd:
Ja bym radził wsadzić polini sport 50 wystarczajaca moc , mniejsze spalanie , nawet i na gazniku 17,5 do 3.5l .;] moc to ok 8km , śmiga 100 spokojnie;]




_________________

SPRZEDAM PILNIE! http://moto.allegro.pl/show_item.php?item=786802206




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 18 lis 2008, 18:19 
*

Rejestracja: 03 lis 2008, 16:17
Posty: 10
Pojazd:
jasiu226 pisze:
Po prostu osiągi będą mniejsze. Proponuję włożyć dyszę większą... :cool:


Zostawienie seryjnej dyszy nawet nie wchodziło w grę :wink: Myślę że na polini sporcie nie uzyskam satysfakcjonujących osiągów :cool: Wiadomo, że po zmianie gaźnika będzie miał więcej mocy, ale myślę że po zmianie samego cylka i większej dyszy odczuję spory przyrost mocy??




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 18 lis 2008, 22:16 
**
Awatar użytkownika

Rejestracja: 09 sie 2008, 21:19
Posty: 237
Lokalizacja: ukf
Pojazd:
kwestia gustu :D mysle ze osiagniesz na 70 max 110km.h a na dobrze dotartym itd polini sporcie z innymi czesciami tun , dobrym filtrem np malossi E5, i gaziorem 17,5 jakies 105km/h , a wyżyłowanie silnika mniejsze, tańszy cylek i spalanie rzędu 3,5 litra ;)




_________________

SPRZEDAM PILNIE! http://moto.allegro.pl/show_item.php?item=786802206




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 18 lis 2008, 22:26 
*
Awatar użytkownika

Rejestracja: 23 mar 2008, 17:32
Posty: 139
Lokalizacja: Działdowo
Pojazd:
Wszystkie sporty nie potrzebują wymiany gaziora. Wystarczy większa dysza. I tutaj to tylko spalaniem się będzie różnić i przyspieszeniem. Ale jak się dobrze wyreguluje to te wartości zacierają się. Ja jeżdże na standardowym gaźniku i mi zaje****** chodzi. Tylko regulacja trudniejsza.
pozdro ;)




_________________

Patrz w lusterka, spójrz 2 razy,
MOTOCYKLE są wszędzie !!!




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 19 lis 2008, 14:03 
*

Rejestracja: 03 lis 2008, 16:17
Posty: 10
Pojazd:
A więc tak kupuję najprawdopodobniej malossiego sporta, laser x-pro i multivar już idą :mrgreen:

Ile na tym zestawie mogę polecieć, bez zmiany gaźnika wycisnę spokojnie 100? :cool:




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 19 lis 2008, 14:21 
Ex Moderator
Awatar użytkownika

Rejestracja: 23 maja 2008, 13:56
Posty: 1073
Lokalizacja: Hajnówka (Podlaskie)
Pojazd:
To nie do końca prawda. Przy seryjnym gaźniku (nawet przy przeogromnej dyszy) chłodzenie wewnętrzne cylindra jest dużo słabsze. Z reguły gaźniki się wymienia, lecz niektórzy tego nie robią. Większy gaźnik przy 70cc da znaczącą poprawę osiągów. Zresztą jeśli się nie mylę to Jasiu wymieniając cylinder jeździł jakiś czas na serii gaźniku a potem zmienił, dobrze mówie Jasiu?




_________________

Obrazek Piszę poprawnie po polsku.




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 19 lis 2008, 15:54 
*

Rejestracja: 09 sie 2008, 15:47
Posty: 34
Pojazd:
Heh, wszyscy piszą że większy gaźnik to większe spalanie. Po części to prawda, ale spójrzmy jak to wygląda w praktyce. Tak naprawdę o spalaniu decyduje wielkość dyszy głównej oraz położenie iglicy. Tak więc jest możliwe żeby gaźnik 12mm palił 6l a 17,5mm 3l. Kwestia regulacji. Tak więc podpisuje się pod zdaniem: gaźnik poprawia chłodzenie wewnętrzne silnika, łatwiej się reguluje, każda nowa część da więcej osiągów przy 17,5 niż przy serii lecz nie koniecznie musi więcej spalać!




_________________

Malaguti f12 AC
Obrazek
-wariator Malossi multivar MHR
-sprzęgło Malossi FLY
-dzwon sprzęgła Malossi
-wydech Stage6 pro
-cylinder Stage6 Sport pro
-gaźnik dellorto (malossi) 17,5
V-max - 115 km/h




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 19 lis 2008, 15:55 
Ex Moderator
Awatar użytkownika

Rejestracja: 23 maja 2008, 13:56
Posty: 1073
Lokalizacja: Hajnówka (Podlaskie)
Pojazd:
I sugeruj się tym co napisał kolega wyżej. Na pewno się nie przejedziesz




_________________

Obrazek Piszę poprawnie po polsku.




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 19 lis 2008, 16:20 
*

Rejestracja: 03 lis 2008, 16:17
Posty: 10
Pojazd:
To dobra chyba kupię gaźnik 17,5, ale mam znowu dylemat :cry: Dołożyć i kupić dell orto czy tańszego amala? A może polecacie jakiś inny tani a dobry gaźnik?


BTW. Jakie będzie orientacyjne spalanie na tym setupie (Jest taka możliwość aby spalanie wynosiło w granicach 4-4,5 l :wink: ?




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 19 lis 2008, 16:41 
**
Awatar użytkownika

Rejestracja: 13 lut 2008, 16:46
Posty: 218
Lokalizacja: Kościerzyna
Pojazd:
Co do gaźnika, to dobrze że wymieniasz na większy, bo na tym większym lepsze chłodzenie wew. Lepsza regulacja, możliwość osiągnięcia większych osiągów, i tak jak napisał Miw, dużo zależy od dyszy, a na małym gaźniku musiałbyś mieć większą,co przekłada się na większe spalanie. Jeśli chodzi o osiągi, to nie wiadomo ile będą wynosiły,ale myślę że w granicach 100/h tak. i w 4.5l to powinieneś się zamknąć




_________________

Gilera Runner 01r.

FORUM:
http://www.forum.mieloch.pl/viewtopic.php?t=12641

PJ:
http://www.polskajazda.pl/Profil,Gilera ... o,50/34693

Nasze Forumowe NK: http://nasza-klasa.pl/profile/20779204




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 19 lis 2008, 17:14 
Ex Moderator
Awatar użytkownika

Rejestracja: 23 maja 2008, 13:56
Posty: 1073
Lokalizacja: Hajnówka (Podlaskie)
Pojazd:
A może replika dellorto Tec Racinga?




_________________

Obrazek Piszę poprawnie po polsku.




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 19 lis 2008, 17:26 
**
Awatar użytkownika

Rejestracja: 13 lut 2008, 16:46
Posty: 218
Lokalizacja: Kościerzyna
Pojazd:
Ma złe recenzje :cry:




_________________

Gilera Runner 01r.

FORUM:
http://www.forum.mieloch.pl/viewtopic.php?t=12641

PJ:
http://www.polskajazda.pl/Profil,Gilera ... o,50/34693

Nasze Forumowe NK: http://nasza-klasa.pl/profile/20779204




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 19 lis 2008, 17:50 
Ex Moderator
Awatar użytkownika

Rejestracja: 23 maja 2008, 13:56
Posty: 1073
Lokalizacja: Hajnówka (Podlaskie)
Pojazd:
Naprawdę? Podaj choć jedną. Każda część pasuje od dellorto więc w czym problem ?




_________________

Obrazek Piszę poprawnie po polsku.




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 19 lis 2008, 18:10 
****
Awatar użytkownika

Rejestracja: 26 maja 2008, 23:20
Posty: 1644
Lokalizacja: Szamotuły
Pojazd:
Ja go mam, myślę, że jest zajebisty, pasuje idealnie, sprawuje się idealnie, wygląda jak Dellorto i jeździ jak Dellorto. Suchy dobrze pisał, jeździłem na Sporcie Poliniego przez miesiąc na serii gaźniku, miałem okazję to kupiłem Tec Racing 17.5mm. Różnica w przyspieszeniu bez regulacji napędu jest OGROMNA! ! ! Naprawdę polecam gaźniki Tec Racing, są tańsze od Dellorto i tak samo wykonane...




_________________

VW Golf II by jasiu226

Obrazek

Obrazek

ObrazekPiszę poprawnie po polsku.




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 19 lis 2008, 18:13 
Ex Moderator
Awatar użytkownika

Rejestracja: 23 maja 2008, 13:56
Posty: 1073
Lokalizacja: Hajnówka (Podlaskie)
Pojazd:
Widzisz :wink:




_________________

Obrazek Piszę poprawnie po polsku.




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 19 lis 2008, 18:29 
*
Awatar użytkownika

Rejestracja: 08 cze 2008, 15:55
Posty: 69
Pojazd:
A mam pytanko czy gaźnik opłaca się kupić używany? Czy pewniej byłoby kupić nowy?




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 28 ]  Przejdź na stronę 1, 2  Następna



Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 10 gości


Nie możesz tworzyć nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Przejdź do:  



Powered by phpBB © 2007 Group serwis komputerowy