Dzisiaj jest 02 lut 2025, 11:43



Strefa czasowa UTC+1godz.





Nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 9 ] 
Autor Wiadomość
Offline
Post: 26 gru 2008, 6:19 
***

Rejestracja: 02 paź 2008, 20:12
Posty: 564
Pojazd:
Siema , chciałbym zakupić Filtr Polini Air Box ale problem będzie w tym że mam chyba za małą dyszę .. mam teraz dysze 75 na seryjnym filtrze i na seryjnym gaźniku , ta dysza będzie dobra ? czy musze kupić większą ? jeśli ma być większa to podajcie rozmiar , pozdro


Share on FacebookShare on TwitterShare on Google+


Na górę
 Wyświetl profil  
 
 


Offline
 Tytuł:
Post: 26 gru 2008, 10:32 
**
Awatar użytkownika

Rejestracja: 23 lip 2008, 15:18
Posty: 252
Lokalizacja: Gorzów Wlkp
Pojazd:
Po zamontowaniu filtra stożkowego zaleca sie zwiększenie dyszy o 10-20 % w stosunku do obecnej.




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 26 gru 2008, 12:00 
Ex Moderator
Awatar użytkownika

Rejestracja: 22 paź 2006, 20:21
Posty: 447
Lokalizacja: Łomża
Pojazd:
Kup dyszę 82.5 lub 90 i dobierzesz sobie jaka jest optymalna, a koszt 2 dysz to niecałe 20 zł :grin:




_________________

Pozdro, Carlos

Honda SJ70 Bali:
Polini Sport 70ccm
Hebo Next Generation
Leo Vince SP3
V-Max licznikowy: 95 - 100 km/h




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 27 gru 2008, 4:39 
***

Rejestracja: 02 paź 2008, 20:12
Posty: 564
Pojazd:
Dysza 85 też by była dobra?


Ostatnio zmieniony 27 gru 2008, 13:02 przez Majkel92, łącznie zmieniany 1 raz



Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 27 gru 2008, 13:03 
Ex Moderator
Awatar użytkownika

Rejestracja: 22 paź 2006, 20:21
Posty: 447
Lokalizacja: Łomża
Pojazd:
W sumie powinna być ok, ponieważ jest pomiędzy tymi wartościami co ja podałem w powyżej zamieszczonym poście. Ja jednak proponowałbym kupić te 2 dysze, które podałem, ale jeśli masz szybki i tani dostęp do 85 to może być.




_________________

Pozdro, Carlos

Honda SJ70 Bali:
Polini Sport 70ccm
Hebo Next Generation
Leo Vince SP3
V-Max licznikowy: 95 - 100 km/h




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 27 gru 2008, 17:59 
**
Awatar użytkownika

Rejestracja: 17 sie 2008, 19:06
Posty: 346
Lokalizacja: Paris
Pojazd:
Majkel92 pisze:
Dysza 85 też by była dobra?


Ja mam 85 przy 17,5mm-owcu a ty chcesz dać przy 12sce? U mnie najtrafniejszą dyszą była właśnie 85 przy tuningu Sport. Większa dysza nie powoduje wzrostu mocy! Należy znaleźć optymalną, a nie zalewać świece. Bezsens to co piszecie. :/




_________________


[center]
Peugeot TKR Corsa 70cc 2ned ScooterCenter.de
(Keihin PWK 24mm)

Obrazek

1300/1500km

[/center]




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 27 gru 2008, 18:15 
Ex Moderator
Awatar użytkownika

Rejestracja: 22 paź 2006, 20:21
Posty: 447
Lokalizacja: Łomża
Pojazd:
Ale on potrzebuje dyszy do stożka :roll: Powiem tak: jeżeli masz już zamontowany ten filterek i chodzi elegancko to nie zmieniaj dyszy. Jeżeli ci przerywa na niskich i średnich obrotach to wymiana dyszy jest koniecznością.




_________________

Pozdro, Carlos

Honda SJ70 Bali:
Polini Sport 70ccm
Hebo Next Generation
Leo Vince SP3
V-Max licznikowy: 95 - 100 km/h




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 27 gru 2008, 18:26 
**
Awatar użytkownika

Rejestracja: 17 sie 2008, 19:06
Posty: 346
Lokalizacja: Paris
Pojazd:
Carlos pisze:
Ale on potrzebuje dyszy do stożka :roll: Powiem tak: jeżeli masz już zamontowany ten filterek i chodzi elegancko to nie zmieniaj dyszy. Jeżeli ci przerywa na niskich i średnich obrotach to wymiana dyszy jest koniecznością.


Najpierw niech poreguluje go na swojej dyszy, bo nawet jak wsadzi stożek to i tak będzie mu przerywać na każdej dyszy! Ja też mam Airbox'a. Wy tylko chcielibyście wszystko wymieniać i na daremno wydawać kasę. Koleś już ma nad wymiarową dyszę. Nie wiem skąd na to wpadł ale ok. Nie osiągnie maksimum z gaźnika bez regulacji i OPTYMALNEJ dyszy. Regulacja to podstawa, od niej powinno wszystko się zaczynać, a nie kończyć =/

Edit*
Carlos pisze:
Jeżeli ci przerywa na niskich i średnich obrotach to wymiana dyszy jest koniecznością.

Totalna bzdura. Kiedy rozpoznać, że ma się złą dysze? Przy najwyższych obrotach, małe i średnie są do wyregulowania... Wysokie nie.

Edit**

Kup i zostaw tą co masz... i pobaw się regulacje. Jest ciężka i żmudna, ale da największe efekty. Bez regulacji nie ma co brać stożka. To tylko pogorszy Ci osiągi. :) Najpierw reguluj, potem zmieniaj - żelazna zasada.




_________________


[center]
Peugeot TKR Corsa 70cc 2ned ScooterCenter.de
(Keihin PWK 24mm)

Obrazek

1300/1500km

[/center]


Ostatnio zmieniony 27 gru 2008, 19:07 przez malibu, łącznie zmieniany 2 razy



Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 27 gru 2008, 18:58 
***

Rejestracja: 02 paź 2008, 20:12
Posty: 564
Pojazd:
Ja go dopiero chce kupić dlatego pytam jaka dysza ma być




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 9 ] 



Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 11 gości


Nie możesz tworzyć nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Przejdź do:  



Powered by phpBB © 2007 Group serwis komputerowy