Dzisiaj jest 14 lut 2025, 20:50



Strefa czasowa UTC+1godz.





Nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 28 ]  Przejdź na stronę 1, 2  Następna
Autor Wiadomość
Offline
Post: 29 sie 2011, 20:35 
*

Rejestracja: 12 cze 2011, 8:52
Posty: 110
Lokalizacja: wiesz?
Pojazd:
Witam. Chciałbym zrobić tuning swojego skutera pod stunt, ale nie wiem za bardzo jakiej klasy części wybrać, która klasa jest bardziej żywotna i która osiąga najwięcej mocy, i przede wszystkim która bardziej nadaje się do stuntu i katowania?

1. Sport
2. Mid race
3. Race
4. High end

Proszę o odpowiedź i z góry dzięki.


Ostatnio zmieniony 29 sie 2011, 20:36 przez hunter999, łącznie zmieniany 1 raz

Share on FacebookShare on TwitterShare on Google+


Na górę
 Wyświetl profil  
 
 


Offline
 Tytuł:
Post: 29 sie 2011, 20:36 
***
Awatar użytkownika

Rejestracja: 31 paź 2010, 20:25
Posty: 839
Lokalizacja: Rybnik
Pojazd:
Do stuntu najlepiej seria:) A jak już tuning to sport.




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 29 sie 2011, 20:39 
**
Awatar użytkownika

Rejestracja: 05 cze 2010, 19:49
Posty: 319
Pojazd:
No to tak, do stuntu to seria, najbardziej wytrzymała seria, może sport, największa moc High end .




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 29 sie 2011, 20:45 
*

Rejestracja: 12 cze 2011, 8:52
Posty: 110
Lokalizacja: wiesz?
Pojazd:
ale serie jest ciężko poderwać na kolo dla początkującego, i przydało by się więcej mocy


Ostatnio zmieniony 29 sie 2011, 20:53 przez hunter999, łącznie zmieniany 1 raz



Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 29 sie 2011, 21:16 
*
Awatar użytkownika

Rejestracja: 11 lut 2011, 18:58
Posty: 145
Lokalizacja: Tłuszcz
Pojazd:
zrób szlif na 70cc i pare części dożuć i gitara




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 29 sie 2011, 21:23 
***

Rejestracja: 01 maja 2010, 9:05
Posty: 1180
Lokalizacja: Racibórz
Pojazd:
kamil2618 pisze:
zrób szlif na 70cc
:lol:
Zrób szlif z 39 mm na 47 i zrób mi zdjęcia + dokładny opis jak Ci się to udało




_________________

Moja senda na racingu <3

http://forum.mieloch.pl/viewtopic.php?t=273118

Zapraszam do komentowania :)




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 29 sie 2011, 21:31 
**
Awatar użytkownika

Rejestracja: 05 cze 2010, 19:49
Posty: 319
Pojazd:
Igi nie ma co się śmiać, każdy się uczy, trzeba tłumaczyć ludzią o co chodzi. Nie da się tak szlifować z 50cc na 70cc, szlifować można o kilka setnych mm. hunter999 musisz opanować na serii, trzeba dużo ćwiczyć, jedynie co, to może jakiś wydech niskoobrotowy, np. ZX.




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 29 sie 2011, 21:32 
*
Awatar użytkownika

Rejestracja: 11 lut 2011, 18:58
Posty: 145
Lokalizacja: Tłuszcz
Pojazd:
powierzchni na cylindrze jest w ****


Ostatnio zmieniony 31 sie 2011, 9:45 przez kamil2618, łącznie zmieniany 1 raz



Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 29 sie 2011, 21:35 
**
Awatar użytkownika

Rejestracja: 05 cze 2010, 19:49
Posty: 319
Pojazd:
Jest tam może 3-4 mm, a nie prawie 10mm. Nie wierzysz nam, spytaj jakiegoś specjalisty :)




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 29 sie 2011, 21:39 
Ex Moderator
Awatar użytkownika

Rejestracja: 19 wrz 2009, 13:20
Posty: 2672
Lokalizacja: Kraków/Krosno
Pojazd: Suzuki Bandit 600
mumin124 pisze:
Nie da się tak szlifować z 50cc na 70cc,

Cylindry z minarelli 50cc można rozszlifować max na 43mm... 3 mm wygląda Ci na setne mm? tylko weź do tego tłok dobierz... widziałem chińczyka na allegro "9szlif" :twisted:

Edit: 43 to bezpieczna granica... ścianka musi mieć minimum 1,5mm szerokości...
Powyżej 43mm już można obawiać się o pękanie tulei...

Edit2:
kamil2618 pisze:
powierzchni na cylindrze jest w h*j


Jest u nas taki co tak zrobił... ale na 47 mm to skończył z samym ożebrowaniem ;) ponadto używał do tego idiota tokarki :roll:




_________________

Zapraszam na mój MotoBlog!
JUST RIDE
Romet
Custom-Klik
Witamina
Witamina B6

Nex pisze:
Michaś, nie każdy na forum operuje magią, zwłaszcza tajemniczym zaklęciem "Tatodaaaaaaaajpiniędze"


Ostatnio zmieniony 29 sie 2011, 21:44 przez Marcin194, łącznie zmieniany 2 razy



Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 29 sie 2011, 21:44 
**
Awatar użytkownika

Rejestracja: 05 cze 2010, 19:49
Posty: 319
Pojazd:
Marcin194, ale jak szlifujesz cylinder, to o kilka setnych, tak? No a nawet jak zeszlifujesz na to 43, to nie jest to 70cc i nie znajdziesz do tego tłoka :) Chyba za bardzo odchodzimy od tematu:)




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 29 sie 2011, 21:45 
*

Rejestracja: 12 cze 2011, 8:52
Posty: 110
Lokalizacja: wiesz?
Pojazd:
ja szlifu nie będę robił jak coś to mam zamiar kupić: cylek, wał, wydech, sprzęgło, dzwon, pasek




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 29 sie 2011, 21:47 
**
Awatar użytkownika

Rejestracja: 05 cze 2010, 19:49
Posty: 319
Pojazd:
Najczęściej sportowe cylindry osiągają maksymalną moc przy wyższych obrotach, czyli ciężko będzie Ci stuntować ;) Musisz zdecydować, czy chcesz stunt, czy jeździć tak sobie.




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 29 sie 2011, 21:49 
*

Rejestracja: 12 cze 2011, 8:52
Posty: 110
Lokalizacja: wiesz?
Pojazd:
stunt, ale ludzie kupują te cylki 70, 80 żeby było lepiej przecież czyż nie?
słyszałem że klasa sport ma dużą moc przy słabej prędkości


Ostatnio zmieniony 29 sie 2011, 21:51 przez hunter999, łącznie zmieniany 1 raz



Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 29 sie 2011, 21:50 
Ex Moderator
Awatar użytkownika

Rejestracja: 19 wrz 2009, 13:20
Posty: 2672
Lokalizacja: Kraków/Krosno
Pojazd: Suzuki Bandit 600
mumin124 pisze:
Marcin194, ale jak szlifujesz cylinder, to o kilka setnych, tak? No a nawet jak zeszlifujesz na to 43, to nie jest to 70cc i nie znajdziesz do tego tłoka Chyba za bardzo odchodzimy od tematu:)

43mm to będzie coś około 60cc ;) tłok można by dobrać z jakiegoś innego silnika i większym problemem by to nie było... Niestety większość z tego forum idzie na łatwiznę i szuka gotowców...
hunter999 pisze:
ja szlifu nie będę robił jak coś to mam zamiar kupić: cylek, wał, wydech, sprzęgło, dzwon, pasek

maks setup jaki bym ci polecił to
- Dr Evo 70cc/Malossi sport 70cc/Polini Sport 70cc (i inne niskoobrotowce)
- Malossi multivar
- Gianeli Next, które do stuntu jest wprost genialne!
- pasek wedle uznania... wystarczy wg mnie Dayco
- S6 torque control mkII bądź mkI
- S6 wingcooler
- Gaźnik 17,5mm

Kupisz to np tu www.mgkscootertun.pl tanio mają i jest miła obsługa ;)

To wg mnie jest max pod stunt i w zupełności wystarcza nie tylko do stuntu :wink:




_________________

Zapraszam na mój MotoBlog!
JUST RIDE
Romet
Custom-Klik
Witamina
Witamina B6

Nex pisze:
Michaś, nie każdy na forum operuje magią, zwłaszcza tajemniczym zaklęciem "Tatodaaaaaaaajpiniędze"


Ostatnio zmieniony 29 sie 2011, 21:52 przez Marcin194, łącznie zmieniany 2 razy



Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 29 sie 2011, 21:51 
**
Awatar użytkownika

Rejestracja: 05 cze 2010, 19:49
Posty: 319
Pojazd:
Raczej stuntują na serii, bo ciągnie od dołu, co najwyżej biorą jakiś wydech niskoobrotowy i tyle. Nie moc, a technika robi z Ciebie zawodnika :)

Edit: Odnośnie tego szlifu, to chyba jak się zwiększy pojemność o około 10cc, to chyba trzeba też kanały przerobić.


Ostatnio zmieniony 29 sie 2011, 21:52 przez mumin124, łącznie zmieniany 1 raz



Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 29 sie 2011, 21:53 
Ex Moderator
Awatar użytkownika

Rejestracja: 19 wrz 2009, 13:20
Posty: 2672
Lokalizacja: Kraków/Krosno
Pojazd: Suzuki Bandit 600
Dużo osób lata na Sportach 70cc pewno nawet więcej niż na serii ;) 70cc są wysokoobrotowe jak i nisko podobnie jak z wydechami ;)

Cytuj:
Edit: Odnośnie tego szlifu, to chyba jak się zwiększy pojemność o około 10cc, to chyba trzeba też kanały przerobić.

nie koniecznie, cylindry minarelli są tak zaprojektowane że kąty skierowania portów się nie zmieniają... Gdyby ktoś odpowiednio ukierunkował je na 50cc to zyska trochę mocy :) Ale to jest temat rzeka, a teorii tyle co ludzi zajmujących się portingiem... jedni mówią że kanał powinien prowadzić mieszankę pod kątem 30 stopni w stronę wydechu inni że dobiera się kąt do innych portów itd. itp. etc.




_________________

Zapraszam na mój MotoBlog!
JUST RIDE
Romet
Custom-Klik
Witamina
Witamina B6

Nex pisze:
Michaś, nie każdy na forum operuje magią, zwłaszcza tajemniczym zaklęciem "Tatodaaaaaaaajpiniędze"


Ostatnio zmieniony 29 sie 2011, 21:56 przez Marcin194, łącznie zmieniany 1 raz



Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 29 sie 2011, 21:54 
*

Rejestracja: 12 cze 2011, 8:52
Posty: 110
Lokalizacja: wiesz?
Pojazd:
wszyscy np: co występowali w Scooter-Stunt Movie nie stuntują na serii




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 29 sie 2011, 21:58 
**
Awatar użytkownika

Rejestracja: 05 cze 2010, 19:49
Posty: 319
Pojazd:
Wiem, wiem, ale według mnie to do stuntu wystarcza seria, bo nawet Malossi sport musi się trochę wkręcić, żeby ładnie jechał :)
Niskoobrotowe cześci do stuntu


Ostatnio zmieniony 29 sie 2011, 21:58 przez mumin124, łącznie zmieniany 1 raz



Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 29 sie 2011, 21:58 
Ex Moderator
Awatar użytkownika

Rejestracja: 19 wrz 2009, 13:20
Posty: 2672
Lokalizacja: Kraków/Krosno
Pojazd: Suzuki Bandit 600
hunter999 pisze:
wszyscy np: co występowali w Scooter-Stunt Movie nie stuntują na serii


Ale prawda jest taka że na kole bezpieczniejsza do nauki jest seria, i ci co stuncą najpierw na serii wyrabiają sobie lepszy skill... Wierz lub nie ale na 90% zaczynali od serii
mumin124 pisze:
Malossi sport musi się trochę wkręcić, żeby ładnie jechał


Malossi sport kręci zdeka niższe obroty niż seria, a jego budowa jednak potwierdza jego niskoobrotowość , co wiem z doświadczenia :wink:




_________________

Zapraszam na mój MotoBlog!
JUST RIDE
Romet
Custom-Klik
Witamina
Witamina B6

Nex pisze:
Michaś, nie każdy na forum operuje magią, zwłaszcza tajemniczym zaklęciem "Tatodaaaaaaaajpiniędze"


Ostatnio zmieniony 29 sie 2011, 22:00 przez Marcin194, łącznie zmieniany 2 razy



Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 28 ]  Przejdź na stronę 1, 2  Następna



Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 1 gość


Nie możesz tworzyć nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Przejdź do:  



Powered by phpBB © 2007 Group serwis komputerowy