Dzisiaj jest 31 sty 2025, 13:43



Strefa czasowa UTC+1godz.





Nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 32 ]  Przejdź na stronę 1, 2  Następna
Autor Wiadomość
Offline
Post: 29 paź 2011, 11:41 
***
Awatar użytkownika

Rejestracja: 03 lis 2009, 10:51
Posty: 689
Lokalizacja: Brzesko
Pojazd:
Witajcie!

A więc w planach mam złożenie Aeroxa z tym że zastanawiam się czy robić to na silniku 50ccm czy na 100ccm.

Jak myślicie i uważacie. Dodam że jeżeli 50cc to wsadzony kit 77cc. Jeżeli 100cc to kit Poliniego :wink:


Share on FacebookShare on TwitterShare on Google+


Na górę
 Wyświetl profil  
 
 


Offline
 Tytuł:
Post: 29 paź 2011, 11:54 
Zbanowany

Rejestracja: 16 sie 2011, 17:22
Posty: 215
Lokalizacja: Góra Śląska
Pojazd:
100 bardziej bedzie zywotniejsza i predkosc 120max gdzies bez tuningu oczywiscie. spalanie w granicy do 6l max




_________________

LAKIEROWANIE MALOWANIE !!!!!!!, FELG PLASTIKÓW RÓZNYCH ELEMENTÓW. |MAT-POŁYSK. Kontatkt PW , GG




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 29 paź 2011, 11:59 
***
Awatar użytkownika

Rejestracja: 19 maja 2010, 14:41
Posty: 570
Lokalizacja: Radlin
Pojazd: Gilera Runner
100 jest w AC, więc raczej stawiałbym na 50tke, + BB 77. A jaka osiągalna moc na tym polini kicie??




_________________

KUPIĘ YASUNI C16 P/G stan bdb


Kontakt: puzon20@gmail.com




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 29 paź 2011, 12:16 
***
Awatar użytkownika

Rejestracja: 12 kwie 2008, 20:57
Posty: 673
Lokalizacja: Mogilno
Pojazd: Area 51/Zip SP/EXC530
50ccm. 100 to był niewypał. Do 50 dostaniesz wszystko od ręki z częściami do 100 bywa różnie. Kumpel miał roxa 100 z Tecnigasem RS100, wariem, przyspieszenie było dobre, a v-max troche gorszy niż w mojej Arei wtedy na R'ce z Multivarem.




_________________

Obrazek




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 29 paź 2011, 13:12 
**

Rejestracja: 26 wrz 2011, 17:08
Posty: 330
Lokalizacja: Polska
Pojazd:
DumDum pisze:
100 to był niewypał.

Popieram :<
Dlaczego 100 tak krótko były produkowane a 50 już 14lat?
Do 50 łatwiej części itp... a jeżeli masz robić na 70 to aż taka duża różnica nie będzie :wink:
I 100 są chłodzone powietrzem a 50 cieczą :D




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 29 paź 2011, 14:23 
*

Rejestracja: 26 paź 2011, 20:07
Posty: 42
Pojazd:
ja bym brał 100cc




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 29 paź 2011, 14:34 
Zbanowany

Rejestracja: 16 sie 2011, 17:22
Posty: 215
Lokalizacja: Góra Śląska
Pojazd:
ja tez jednak 100 to 100 :)




_________________

LAKIEROWANIE MALOWANIE !!!!!!!, FELG PLASTIKÓW RÓZNYCH ELEMENTÓW. |MAT-POŁYSK. Kontatkt PW , GG




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 29 paź 2011, 14:39 
***
Awatar użytkownika

Rejestracja: 20 sie 2011, 17:54
Posty: 942
Lokalizacja: R-sko
Pojazd: AUDI A4 B8 2012R
bierz nie patrz na nic 50cm3 do tego znajdziesz szybciej czesci, pozniej mozesz nawet tuningowac,a do 100 ciezko sa spotykane czesci i malo jest ogolnie skuterow aerox o tej pojemnosci 100cm3,ale zrobisz jak bedziesz uwazal... :)




_________________

Pitek




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 29 paź 2011, 14:41 
***
Awatar użytkownika

Rejestracja: 12 kwie 2008, 20:57
Posty: 673
Lokalizacja: Mogilno
Pojazd: Area 51/Zip SP/EXC530
Koksik123, like93, jakie macie doświadczenie z 100?




_________________

Obrazek




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 29 paź 2011, 14:43 
***
Awatar użytkownika

Rejestracja: 20 sie 2011, 17:54
Posty: 942
Lokalizacja: R-sko
Pojazd: AUDI A4 B8 2012R
DumDum, pewnie zadne doświadczenie nie maja ;d




_________________

Pitek




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 29 paź 2011, 14:58 
***
Awatar użytkownika

Rejestracja: 04 lut 2011, 20:21
Posty: 614
Lokalizacja: PTB
Pojazd:
BB77cc do 50 i 100 wącha




_________________

"Scooter tuning is my lifestyle"

Moja SR----> Komentuj http://forum.mieloch.pl/davidssp-aprilia-sr-50-07-optyk-tuning-t285897-480.html




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 29 paź 2011, 16:08 
**
Awatar użytkownika

Rejestracja: 18 cze 2011, 21:20
Posty: 494
Lokalizacja: Pszczyna/Mizerów
Pojazd:
ja polecalbym w 100% 100ccm, az niedowiezalem jak to leci jak mnie kumpel seryjna 100 wyprzedił kolo mnie jak mialem 100km\h, a idzie mu 120 lajtowo (gps), i przyspieszenie tez z gazu prawie na kolo idzie :D




_________________

Derbi Senda DRD Evo
Zapraszam :D

http://www.senda.pl/viewtopic.php?f=33&t=13056




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 29 paź 2011, 16:14 
*
Awatar użytkownika

Rejestracja: 28 lis 2010, 11:55
Posty: 2
Lokalizacja: Międzybórz :)
Pojazd: Yamaha Aerox
kucharz pisze:
a idzie mu 120 lajtowo (gps), i przyspieszenie tez z gazu prawie na kolo idzie

Już to widze. :lol:




_________________

Pomarańczka ;*




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 29 paź 2011, 16:29 
*
Awatar użytkownika

Rejestracja: 22 kwie 2011, 21:01
Posty: 79
Lokalizacja: Końskie
Pojazd: Czarnuch
Ja bym brał 50 :D




_________________

Zapraszam do mojego Czarnucha :D
Nigga Style




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 29 paź 2011, 16:55 
****
Awatar użytkownika

Rejestracja: 10 kwie 2010, 15:07
Posty: 1287
Lokalizacja: Burzenin/Sieradz
Pojazd:
Ja bym brał Aerox 100+ Kit Malossi 124 CC bądź Polini + Dellorto 24 + Spawak albo jakieś C16 i wasze BB Mogą felgi lizać. No i na tym BB to wymiana tłoka co chwile a w 124 masz dużo większą wytrzymałość.




_________________

Chcesz zobaczyć jeden z najlepszych projektów SuperMoto na forum? Kliknij !! Dziesiątki upów,Wiele modyfikacji,Obecnie już tuning na poziomie RACING,Napewno sie zainteresujesz!




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 29 paź 2011, 16:59 
Zbanowany
Awatar użytkownika

Rejestracja: 18 paź 2011, 14:04
Posty: 48
Lokalizacja: Podkarpackie
Pojazd:
krzysiek39,
x2

50cc to setce może dymek wąchać :cool: nie mówię tutaj o super pro tunie i prównaniu rox z bb i seryjny rox 100 :mrgreen: tak więc dzieci nie rzucajcie się na mnie :<




_________________

SPRZEDAM KASK FIRMY MAX STAN JAK NOWY 0 RYS itp + GOGLE SAFEBET! CENA JEDYNE 140zł PISAĆ PRIV to wyśle foty :)




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 29 paź 2011, 17:03 
**
Awatar użytkownika

Rejestracja: 07 lis 2010, 14:24
Posty: 293
Lokalizacja: Giżycko
Pojazd:
krzysiek39, on nie chce kupować, tylko składać. ja bym robił na 100, na allegro jest chyba taki za 700zł




_________________

× CPI Popcorn '03
√ Rieju rr '05
× Keeway F-act NKD '09
√ Keeway RY-8 '09

Zajrzyj do mojego garażu: http://forum.mieloch.pl/viewtopic.php?t=318597


Ostatnio zmieniony 29 paź 2011, 17:03 przez Venom9STI, łącznie zmieniany 1 raz



Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 29 paź 2011, 17:10 
***
Awatar użytkownika

Rejestracja: 12 kwie 2008, 20:57
Posty: 673
Lokalizacja: Mogilno
Pojazd: Area 51/Zip SP/EXC530
krzysiek39, zgodzę się co do wytrzymałości. Ale w BB wcale tak często tłoka zmieniać nie musisz. Dochodzi tu jeszcze czynnik chłodzenia, powietrze słabo będzie wyrabiać. To nie Simson, gdzie cylinder z wielkimi żebrami chłodzącymi jest na wierzchu, tylko kupa plastiku, gdzie cylinder jest osłonięty kanałem powietrznym. 124 ma podobne żebra do 100.
Żeby 124 dorównało BB trzeba by dużo rezać samemu, bo do tego mało części. Do 100 nie ma OR'a, nie ma wydechów dobrych, nie ma wałów HPC, zaworów membranowych, zapłonów.
124 nie wykorzysta całego potencjału.
Dlaczego nikt się nie ściga na 100? Bo większą moc wyciśnie sie właśnie z takiego BB itp.
Chociaż gdyby ktoś chciał się zabawić, to można zrobić płaszcz wodny do takiego 124, założyć pompę od większego mina, wydech, zawór, przerobić zapłon HPI, zrobić wał. Wtedy to by miało sens, ale znowu koszty i masa pracy. Prościej kupić BB, złożyć silnik z gotowych części i mieć wylane. Pomijam tu frezowanie karterów i generalnie cały porting, bo to się przyda w obu przypadkach.




_________________

Obrazek




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 29 paź 2011, 17:17 
****
Awatar użytkownika

Rejestracja: 10 kwie 2010, 15:07
Posty: 1287
Lokalizacja: Burzenin/Sieradz
Pojazd:
DumDum, Tak ale porównaj koszta zrobienia BB i koszta wsadzenia 124. Żeby to BB jakos ladnie latalo trzeba chociażby jakiś porządny Port zrobić który wyniesię kilkaset złotych. No ale jednak jak sie chce postawić na wytrzymałość i uzyteczność do codziennej jazdy to milion procent wygrywa 124. Co do chlodzenia to faktycznie gorsze chlodzenie ale bez przesady, da rade. Ewentualnie kupić 180 w LC i miec wywalone. Spawak to koszt rzędu 400-500 zł a wydech do BB? 1700 no to chyba jakaś tam róznica?Zapłon da rade przerobić nawet dość nie dużym kosztem. Także według mnie 100 ma przewage.




_________________

Chcesz zobaczyć jeden z najlepszych projektów SuperMoto na forum? Kliknij !! Dziesiątki upów,Wiele modyfikacji,Obecnie już tuning na poziomie RACING,Napewno sie zainteresujesz!




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 29 paź 2011, 18:24 
**
Awatar użytkownika

Rejestracja: 18 cze 2011, 21:20
Posty: 494
Lokalizacja: Pszczyna/Mizerów
Pojazd:
ja mialem silnik 100 z roxa kiedys w quadzie i moc nie do ogarniecia :P




_________________

Derbi Senda DRD Evo
Zapraszam :D

http://www.senda.pl/viewtopic.php?f=33&t=13056




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 32 ]  Przejdź na stronę 1, 2  Następna



Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 4 gości


Nie możesz tworzyć nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Przejdź do:  



Powered by phpBB © 2007 Group serwis komputerowy