Bartek1489 pisze:
gdzie jest dysza główna
Pod komorą pływakową, czyli jak masz gaźnik to od spodu jest taki zbiorniczek przykręcany na śruby, odkręcasz te śruby i tam na samym środku będzie taka złota śruba z dziurką na środku, na śrubokręt płaski.
Bartek1489 pisze:
czy jak odkręcę te rurki to nic mi nie wypłynie albo nic się nie stanie
Żadnych rurek nie odkręcasz, odpinasz tylko węże od gaźnika, pamiętając aby podłączyć je potem tak samo, jedyne co może wylecieć to benzyna ale tym się nie przejmuj...
Bartek1489 pisze:
na czym polega regulacja
Regulacja gaźnika polega na prawidłowym ustawieniu mieszanki paliwowo-powietrznej. Aby to wykonać należy regulować to śrubką do składu mieszanki tzn, taką małą złotą śrubką obok takiej dużej wystającej która to reguluję się obroty silnika. Tą małą kręcąc w lewo zwiększasz dawkę mieszanki a kręcąc w prawo zmniejszasz.
Bartek1489 pisze:
skąd wiedzieć, że dobrze jest wyregulowany, że wszystko jest OK?
Po kolorze świecy. Jeśli jest prawidłowo wyregulowany gaźnik to świeca powinna mnieć kolor kawy z mlekiem.